Dat heeft daar niks mee te maken. Maar dat zul je nog wel tegenkomen als je straks wat meer van de wereld hebt gezien.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Mensen die denken dat alleen harde straffen goed zijn en denken dat mensen niet kunnen veranderen
hoezo nietquote:
Je hoeft helemaal niks voor mij te bepalen wanneer ik pas iets weetquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat heeft daar niks mee te maken. Maar dat zul je nog wel tegenkomen als je straks wat meer van de wereld hebt gezien.
Kennelijk is een mensenleven nemen maar 10 jaar van je leven waard. Vreemd, wel.
Ow, dus het nemen van een mensenleven, daarbij nog eens een hele groep familie en vrienden hard kwetsen, is geen levenslang waard?quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Je hoeft helemaal niks voor mij te bepalen wanneer ik pas iets weet
Zonder al te specifieke voorbeelden te gaan noemen zijn er nog genoeg poliklinieken die met lange wachtlijsten kampen. Wachtlijst voor o.a. Jeugdzorg is met 3000+ gezinnen zelfs nog nooit zo hoog geweest.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De zorg in de jaren 90 was verschrikkelijk. Wachtlijsten van meerdere jaren. Mensen die doodgingen door de enorme onkunde vanuit de overheid.
Dat is enorm verbeterd sindsdien.
Dat de kosten zo enorm hoog liggen, ligt natuurlijk grotendeels aan de algehele achteruitgang van de menselijke gezondheid. Gezond blijven en worden kost nou eenmaal geld. Apparaten, medicatie, manuren, etc. Kost veel geld. Er kan natuurlijk her en der flink bezuinigd worden, voornamelijk op medicatie.
Maar de hele pharmaceutische industrie draait niet omdat men graag mensen beter maakt. Ze willen geld verdienen. Daartoe nemen ze enorme financiële risico's die zich in 10 jaar terug moeten betalen.
vraag het aan en zie het vanzelfquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
oh er staat volgends de belastingdienst 72 euro per maand
kan dat?
Profiteur!quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
oh er staat volgends de belastingdienst 72 euro per maand
kan dat?
Ik heb geen zin om met jou verder te praten aangezien je me woorden in de mond legt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow, dus het nemen van een mensenleven, daarbij nog eens een hele groep familie en vrienden hard kwetsen, is geen levenslang waard?
Is ook goed, dan weet ik in ieder geval waar je staat.
oh moet ik ook kijken naar het inkomen van mijn ouders?quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:21 schreef Elan het volgende:
Als je ouders teveel verdienen krijg je soms niks cachetje dus wel even kijken.
Anders moet je straks over 2 jaar opeens alles terugbetalen
HEY GGMMquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:21 schreef GGMM het volgende:
Jullie kunnen Elan beter negeren, hij is nou eenmaal een debiel.
hee renéquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:21 schreef GGMM het volgende:
ga naar de site en daar staat het allemaalquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
oh moet ik ook kijken naar het inkomen van mijn ouders?
Wat een gedoe zeg
alsof ik dat weet
Zorg in Nederland, en heel Europa, is zo intens duur dat gewoon niet alles betaald kan blijven worden.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Zonder al te specifieke voorbeelden te gaan noemen zijn er nog genoeg poliklinieken die met lange wachtlijsten kampen. Wachtlijst voor o.a. Jeugdzorg is met 3000+ gezinnen zelfs nog nooit zo hoog geweest.
Dat zorg geld kost moge duidelijk zijn maar zoals er nu met de thuiszorg en ouderenzorg in het algemeen wordt omgegaan is ronduit mensonterend.
Dan heb ik het nog niet eens over die participatiewet waarin mensen straks voor hun ouders, broers en zussen of zelfs buren moeten gaan zorgen omdat de overheid weigert daar geld voor vrij te maken.
Mensen werken zich al de tering zelfs tweeverdieners om rond te komen die hebben daar helemaal geen zin en tijd voor.
Ik heb gekeken maar heb geen toeslagpartner dus hoef met ouders geen rekening te houdenquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:22 schreef supersof het volgende:
[..]
ga naar de site en daar staat het allemaal
zij moeten je aanvraag ook goedkeuren he
OMDAT HET EEN AFKORTING ISquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
HEY GGMM
WAAROM IS JOUW USERNAME MET HOOFDLETTERS?
Echt helemaal prima. Ik ben er heel blij mee.quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb gekeken maar heb geen toeslagpartner dus hoef met ouders geen rekening te houden
Van wat?quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
OMDAT HET EEN AFKORTING IS
[..]
Echt helemaal prima. Ik ben er heel blij mee.
Vertel de mensen hier eens over je wansmaak m.b.t. het andere geslacht of de prachtige awards die je dit jaar gewonnen hebt. Kunnen we even lachen allemaal.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:21 schreef GGMM het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |