Kan gebeuren.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat snapt hij niet.
Wel pijnlijk dat een 17jarig meisje slimmer is dan hij.
Bans werden niet besproken toch, aldus jijzelf?quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan wel, verdien jij niet. Je kraamt me een partij onzin uit.Je laatste ban was vanwege gescheld tijdens een verloren wedstrijd van Feyenoord, had niks maar dan ook niks met mij te maken. Je lult gewoon maar wat man.
Dit bedoel ik, je gaat nergens inhoudelijk in en herhaalt weer je jankverhaaltje.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Bans werden niet besproken toch, aldus jijzelf?![]()
Echt je kut maar een eind aan zo te zien, maar betrek mij aub niet in die aids van je want ik weet dat ik dan uiteindelijk weer aan het kortste eind trek omdat je een blauw kleurtje hebt.
Je hebt het wel vaker gevraagd hoor. Alleen had ik daar nooit zo'n behoefte aan. Wat op zich best logisch is.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:55 schreef xcachet het volgende:
Elan jij denkt echt dat ik jou wil meeten?
Tijdens Avicii nog wel?
ja is goedquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stuur maar even een app als je er bent
Dat was niet serieus.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt het wel vaker gevraagd hoor. Alleen had ik daar nooit zo'n behoefte aan. Wat op zich best logisch is.
Wacht, wat. Hij is 33??quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat was niet serieus.
Ik heb het niet heel erg met mensen meeten via het internet.
LAAT STAAN IEMAND VAN 33
maar je snapt het gewoon niet
Ja zoiets dacht ik te lezen via Sherlock.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wacht, wat. Hij is 33??
Dan is dit wel erg eng en ziekelijk.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:03 schreef Fok-it het volgende:
Net voor het eerst sinds maanden weer getraind![]()
Bunch of spierpijn morgen
Hopelijk nu langer volhoudenquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja zoiets dacht ik te lezen via Sherlock.
Hij denkt nu serieus dat ik hem wil meeten.
Waar ging het mis?
[..]
Dit bedoel ik dus. Ik attendeer je op je wangedrag, namelijk zomaar schelden en daarna het reageren met smilies ipv inhoudelijk en vervolgens draai je de hele boel weer om.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit bedoel ik, je gaat nergens inhoudelijk in en herhaalt weer je jankverhaaltje.![]()
Ja hoor.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hopelijk nu langer volhoudenEn ook combineren met gezond eten
![]()
Alles goed Cachie?
Lul niet je wilde na 3 dagen al meeten met Tjackaquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat was niet serieus.
Ik heb het niet heel erg met mensen meeten via het internet.
LAAT STAAN IEMAND VAN 33
maar je snapt het gewoon niet
Wolf?quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja hoor.
Vanavond naar wolf of wallstreet
ghehequote:Op donderdag 20 maart 2014 18:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Lul niet je wilde na 3 dagen al meeten met Tjackaalleen wilde hij toen nog niet.
nietquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Lul niet je wilde na 3 dagen al meeten met Tjackaalleen wilde hij toen nog niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |