abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138076312
Minder Ebru Umar zou ook niet gek zijn.
  zondag 23 maart 2014 @ 21:30:00 #202
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_138091543
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 13:31 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Dat mag, maar het maakt dat ik jou een minderwaardig mens vind.
En ik jou een arrogante kwal.
We hoeven het allemaal niet met elkaar eens te zijn maar ik dacht dat in een democratie iedereen gelijk is. Jij of ieder ander persoon is voor mij niet minder waard omdat hij een andere levensvisie heeft. Dat heeft beslist zijn redenen dat iemand een bepaalde mening heeft. Het is juist de kunst om met elkaar samen te werken en samen tot oplossingen te komen, ook met diegene waar je het niet mee eens bent.

Wat jij doet is precies hetgeen waar men PVV'ers van beschuldigd, het wegzetten van bevolkingsgroepen.
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
pi_138091733
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 21:30 schreef Eiwitshake het volgende:

[..]

We hoeven het allemaal niet met elkaar eens te zijn maar ik dacht dat in een democratie iedereen gelijk is. Jij of ieder ander persoon is voor mij niet minder waard omdat hij een andere levensvisie heeft. Dat heeft beslist zijn redenen dat iemand een bepaalde mening heeft. Het is juist de kunst om met elkaar samen te werken en samen tot oplossingen te komen, ook met diegene waar je het niet mee eens bent.

Wat jij doet is precies hetgeen waar men PVV'ers van beschuldigd, het wegzetten van bevolkingsgroepen.
Oke, laten we dan nu weer overgaan om het ontopic te houden en niet meer op de man te spelen.

En daar bedoel ik dus ook sloggi mee.
pi_138092345
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 16:06 schreef Tem het volgende:
Minder Ebru Umar zou ook niet gek zijn.
Als ze de lengte van haar columns met 50% zou reduceren zouden ze idd beter zijn en minder verzanden in gewauwel.
Niettemin geeft ze een paar leuke handvatten voor een discussie.
Maar dat is mijn aanstootgevende mening.
pi_138101497
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 21:30 schreef Eiwitshake het volgende:

[..]

1. Je mist mijn niet al te subtiele verwijzing naar een ietwat berucht debat.
2. Ik 'zet' geen bevolkingsgroep 'weg', ik 'zet' één persoon 'weg'.
  maandag 24 maart 2014 @ 00:54:29 #206
361899 thom_05
Ondertitel
pi_138102145
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 15:04 schreef NDAsilenced het volgende:
Het PVV Argument:

Marokkanen zijn in hogere mate crimineel door voornamelijk hun Marokkaanse culturele achtergrond dat in botsing komt met de Nederlandse.
De lagere socio-economische status van de PVDA als verklaring houdt als argument geen stand wanneer de statistieken erbij worden genomen, blijft over de etnisch-culturele achtergrond als meest plausibele verklaring.
Wilders wil instroom van Marokkanen terugdringen zoniet stopzetten en criminele Marokkanen het Nederlandse paspoort afpakken mits zij beschikken over een Marokkaans paspoort.

Wat is er mis met dit argument en plan? Waar 'wringt de schoen'?
Waar wringt de schoen? Ten eerste aan je beweringen zonder dat je bewijs levert behalve dan dat je het als een feit presenteert.
A society of sheep must in time beget a government of wolves.
- Henry de Jouvenel
  maandag 24 maart 2014 @ 12:23:17 #207
418011 Goldar
Haat Powerrangers
pi_138109941
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 13:27 schreef Oud_student het volgende:

[..]

En Marokkanen die vrijwillig terugkeren, krijgen ook nog eens 600 euro per maand uitkering levenslang, zonder enige tegenprestatie.
Als een Nederlander uit Nederland vertrekt krijgt ie niets, dat is discriminatie !!

Wat moet er met deze terugkeer uitkering gebeuren? Hoger of Lager?
LAGER, LAGER, LAGER :)
Als jij uit Nederland vertrekt heb je nog steeds recht op allerlei uitkeringen van de Nederlandse staat.
  maandag 24 maart 2014 @ 12:28:14 #208
418011 Goldar
Haat Powerrangers
pi_138110084
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 19:04 schreef gtotep het volgende:
Kutmarokkanen

Ik zeg het niet
wilders zei het niet

OUDKERK PVDA zei het

en dan nu Wilders de maat nemen?

links nederland grijpt uitspraak Wilders aan om het niet over de gigantische nederlaag van de PvdA te hoeven hebben.

Wie zouden het meest profiteren van uitzetten criminele Marokkanen?
de Goedwillende Marokkanen

het niet aan werk komen ed hebben ze aan de criminele elementen in hun groep te danken
zij zijn het die discriminatie van Marokkanen aanjagen

Poll: heb ik gelijk of niet
ja
nee
kwee nie
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Niemand heeft baat bij aparte wetten per bevolkingsgroep. Als je het zo bekijkt neigt het ook naar een vorm van apartheid. Wat Wilders doet is het probleem alleen maar verergeren. Je moet de problemen bij de wortel aanpakken. Zoals Pechtond en Thieme al terecht opmerkten begint dat bij onderwijs en de leefomgeving. Mensen deporteren is geen oplossing, maar een walgelijk stukje fascisme dat al vaker tot massamoorden heeft geleid.
pi_138110966
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 12:23 schreef Goldar het volgende:

[..]

Als jij uit Nederland vertrekt heb je nog steeds recht op allerlei uitkeringen van de Nederlandse staat.
Ja dat hebben de Marokkanen ook, maar daarbovenop krijgen ze ook nog eens die 600 euro !!
(plus natuurlijk de kinderbijslag voor niet bestaande kinderen)
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  maandag 24 maart 2014 @ 13:03:27 #210
418011 Goldar
Haat Powerrangers
pi_138111054
Heb je een een bron voor die 600 euro?
En je doet een aanname die nergens op gebaseerd is.
Uit de cijfers blijkt dat Nederlanders gemiddeld meer frauderen dan Marokkanen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')