Goedquote:
Bezoekquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Goedlekker weertje in onze mooie Brabantse stad
Zometeen bezoek, dus ik wens jullie alvast een goed weekend
Nee tis leuk bezoek in mijn geval gelukkigquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:31 schreef mjan het volgende:
[..]
Bezoek![]()
Hier ook al. Gelukkig zijn ze nu friet halen, dat maakt veel goed.
Ja ook de lucht en de zon enzoquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Goedlekker weertje in onze mooie Brabantse stad
Zometeen bezoek, dus ik wens jullie alvast een goed weekend
Hier ookquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nee tis leuk bezoek in mijn geval gelukkig
Nog steeds niet maar ik heb wat andere sites gevonden naast fok..quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:47 schreef DeJori het volgende:
Dit is dus turbotempo tegenwoordig
Sinds wanneer kennen jullie überhaupt mensen buiten fok?
Hoezo, mensen die op bezoek komen zijn toch altijd fokkers?quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:47 schreef DeJori het volgende:
Vroeger, toen de Tuxxx nog geen uitgestorven diersoort was, de mensen bij de Terminus nog snel en verschillende oude mensen nog in ons midden waren... *Pinkt traantje weg*quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:47 schreef DeJori het volgende:
AH in de Arena is gewoon open hoor.quote:Op maandag 21 april 2014 13:19 schreef DeJori het volgende:
Welkom in Den Bosch anno 1514. Blijkbaar staan wij op eenzame hoogte met Staphorst en dergelijke.
Gewoon geen fucking supermarkt open in Den Bosch, vanwege de o-zo-relevante feestdag Tweede Paasdag
Kwam er later ook achter. Da's wel de enige dacht ikquote:Op maandag 21 april 2014 14:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
AH in de Arena is gewoon open hoor.
Vughtquote:Op maandag 21 april 2014 20:07 schreef Muisraket het volgende:
En in Vught ook tot 18:00. Geen Den Bosch natuurlijk, maar wel dichtbij op zich.
Uhu! Dat einde.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |