Lijkt me wel duidelijk wat het antwoord gaat zijnquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
willen jullie meer of minder wolken in Nederland?
MINDER, MINDER, MINDER!quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
willen jullie meer of minder wolken in Nederland?
Dat was gisteren ook het geval.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:19 schreef Koelkastje het volgende:
Als die wolkjes zo door blijven trekken krijgen we hier nog een spectaculaire zonsondergang!
Dat verkiezen boven mooi weerquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:19 schreef Koelkastje het volgende:
Als die wolkjes zo door blijven trekken krijgen we hier nog een spectaculaire zonsondergang!
De lente begint al bij 15 gradenquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:00 schreef Nattekat het volgende:
De 20 is voor het eerst dit jaar doorbroken, de lente is ook in Leiden begonnen
Daar hebben we dit weer aan te denken waarschijnlijk, die stevige Zuidelijke wind.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:02 schreef Straatcommando. het volgende:
Prachtig weer, alleen is de wind wel vrij stevig
Niets hier.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:19 schreef Koelkastje het volgende:
Vandaag helaas nietquote:
Als het weer dan toch om moet slaan, dan maar met een met een mooie zonsondergang toch?quote:
Hier ook niks spectaculairs, de dichte wolken waren net te snel.quote:
Precies, we hebben heel wat jaren gehad waarin het een stuk kouder was begin MEI.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:04 schreef Gummiebeer het volgende:
Morgen is het huilen met de pet op. Wel normaal voor de tijd van het jaar, dat dan weer wel.
Eerst nog april he..quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:05 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Precies, we hebben heel wat jaren gehad waarin het een stuk kouder was begin MEI.
Dankzij dat het zo waaide, is het zo warm geweest. De warmte kwam met de wind mee. En het is inderdaad (officieel) 23,1 graden geweest in Midden-Limburg.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:09 schreef bloodymary1 het volgende:
Volgens mijn auto was het hier vanmiddag 23 graden (Midden-Limburg). Heerlijk! Als het niet zo waaide was het nog warmer geweest.
De mooiste start van het jaar sinds 1901, we hebben zeker niks te klagenquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:09 schreef Gummiebeer het volgende:
We hebben echt niks te klagen betreft het weer. De mooie dagen zijn leuk meegenomen naar de aanloop van zomer.
Ik kan me, na zo'n begin, geen maximumtemperatuur van 5 graden meer voorstellen, in welke maand dan ook...quote:
Ah, oke. En mijn auto heeft altijd gelijk, dat blijkt wel weer.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:51 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dankzij dat het zo waaide, is het zo warm geweest. De warmte kwam met de wind mee. En het is inderdaad (officieel) 23,1 graden geweest in Midden-Limburg.
Heb daar eigenlijk ook wel weer zin in. Van die strakblauwe luchten met felwitte buienwolken die aan de onderkant zeer donker lijken en als ze over trekken ff een flinke plens regen met hagel en eventueel een onweersklap.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:03 schreef aloa het volgende:
Heerlijk weer![]()
Zaterdag maartse buien, zegt Peter Timoteef
Eindhoven ook 23,1°C... dat is op 1,9°C van een zomerse dag verwijderd.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:51 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dankzij dat het zo waaide, is het zo warm geweest. De warmte kwam met de wind mee. En het is inderdaad (officieel) 23,1 graden geweest in Midden-Limburg.
We zijn deze maand wel verwend met lenteweer, maar na die veel te lange kutwinter van een jaar geleden mag het wel weer! Eigenlijk ook al goedgemaakt omdat we deze keer geen winter hadden.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:58 schreef Nattekat het volgende:
Of we zijn verwend, of het wordt gewoon kutweer het komende weekend...
Dat valt toch ook wel mee, 12 graden en af en toe een buitje. Kan veel erger hoor.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:58 schreef Nattekat het volgende:
Of we zijn verwend, of het wordt gewoon kutweer het komende weekend...
Morgen(ochtend) schijnt het nogal een natte boel te worden.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:24 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat valt toch ook wel mee, 12 graden en af en toe een buitje. Kan veel erger hoor.
Dan is het nog geen weekend.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:29 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Morgen(ochtend) schijnt het nogal een natte boel te worden.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:29 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hij heeft het over het weekend. Maar misschien werkt hij parttime.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:29 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Op hoogte is het er koud genoeg voor. Altijd mooi om foto's van te makenquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:23 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Heb daar eigenlijk ook wel weer zin in. Van die strakblauwe luchten met felwitte buienwolken die aan de onderkant zeer donker lijken en als ze over trekken ff een flinke plens regen met hagel en eventueel een onweersklap.
Het is een vreemd winter jaartje, ik heb kruidenplanten die normaal afsterven in de winter, en pas in de lente weer opkomen , die gewoon door zijn blijven groeienquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:46 schreef dick_laurent het volgende:
Damn, wat een verschil met gisteren.
Achja, de natuur kan deze regen goed gebruiken. Ik blijf me sowieso verbazen over hoeveel groen en bloesem ik nú al zie.... het is nog steeds pas maart, en bomen kleuren groen, meerdere bloesembomen staan al volop in bloei, enzovoort.
Hoeveel lopen we eigenlijk voor op het 'gemiddelde' weet iemand dat? Sowieso vorig jaar liepen we dik achter, toen begon alles pas half april een beetje groen te worden.
De natuur loopt een maand of twee voor op vorig jaar, misschien een maand op 'normaal'.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:46 schreef dick_laurent het volgende:
Damn, wat een verschil met gisteren.
Achja, de natuur kan deze regen goed gebruiken. Ik blijf me sowieso verbazen over hoeveel groen en bloesem ik nú al zie.... het is nog steeds pas maart, en bomen kleuren groen, meerdere bloesembomen staan al volop in bloei, enzovoort.
Hoeveel lopen we eigenlijk voor op het 'gemiddelde' weet iemand dat? Sowieso vorig jaar liepen we dik achter, toen begon alles pas half april een beetje groen te worden.
Zojuist 25mm in de regenmeter. (Zeeland)quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:00 schreef Twieki het volgende:
Wat een bak regen vandaag. De tuin is dit weer dankbaar. Vijver is ook weer op peil.
Precies, deze foto heb ik vorig jaar rond deze tijd genomen. (24 maart zelfs volgens de exif data)quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:24 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat valt toch ook wel mee, 12 graden en af en toe een buitje. Kan veel erger hoor.
En zoals gedacht een kans op maartse buien met hagel en een klap onweer vandaag. Niet gigantisch groot maar hopen mag altijd.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 05:34 schreef aloa het volgende:
[..]
Op hoogte is het er koud genoeg voor. Altijd mooi om foto's van te maken
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |