SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe gezellig met ons mee![]()
![]()
Conspiracy theorists of the world, believers in the hidden hands of the Rothschilds and the Masons and the Illuminati, we skeptics owe you an apology. You were right. The players may be a little different, but your basic premise is correct: The world is a rigged game.
Matt Taibbi
En hier weer verder
Zeg dat ! De zon willen we inquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:08 schreef Scrummie het volgende:
Geen zin meer in het werk man. Poe. Lang dagje zo.
Ik kan altijd even bij de rokers gaan staan natuurlijk. Goed idee wel Scrumquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit dus. Zo maar ff roken, goed excuus altijd voor even wat zon pakken
quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kan altijd even bij de rokers gaan staan natuurlijk. Goed idee wel Scrum
Hahaha die is leuk.quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:06 schreef Ceased2Be het volgende:
Jeej!
Kreeg net deze doorgestuurd: http://mashable.com/2014/03/18/cloak-app/
Social networking for the anti-social.
mensen kennen me te goed
geef ze dan aan blaadjes zijn vogeltjes zijn er vast dol opquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij wel
maar ik ben zo bang van die enge beesten rill
Ik raak die creeps niet aan!quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
geef ze dan aan blaadjes zijn vogeltjes zijn er vast dol op
Nee! Ik kan er amper naar kíjken . Brrrrquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
potje doen en zo..zelfs dat niet?
Op Lanzarote heb ik zulke grote gezien. Oh jasses, als ik daar nog aan denk. Zelfs in de hotelkamerquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee! Ik kan er amper naar kíjken . Brrrr
quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Op Lanzarote heb ik zulke grote gezien. Oh jasses, als ik daar nog aan denk. Zelfs in de hotelkamer
Gru-we-lijkquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:05 schreef theguyver het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zo'n een heb ik ooit es als huisdier gehad in Portugal![]()
Haha die zijn al bang van een vliegje :pquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
geef ze dan aan blaadjes zijn vogeltjes zijn er vast dol op
Whahaha stelletje bange kipjesquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:33 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Haha die zijn al bang van een vliegje :p
Ben nu net thuis, whisky is voor na zessen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:24 schreef theguyver het volgende:
[..]
JOW kerel, al aan de whiskey begonnen,
Ik begrijp je vogels heel goedquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:33 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Haha die zijn al bang van een vliegje :p
quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Tjack, lekker gewerkt vandaag?
ging wel en jijquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Tjack, lekker gewerkt vandaag?
Ja, ook zo.quote:
ik vond het ook kut jaquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ook zo.
Vond het wel jammer dat ik niet de hele dag in het zonnetje kon zijn maar ja, dat is de leef he?
Ja! En dan lekker naar het strand . Duinpannetjequote:Op donderdag 20 maart 2014 19:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik vond het ook kut ja
kutleef
was echt zo'n dag om te spijbelen
Deze vrouw weet. :pquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja! En dan lekker naar het strand . Duinpannetje
Was/is toch een vreselijke wedstrijd.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:44 schreef Scrummie het volgende:
Pfff is dat al bijna afgelopen. Vanavond thuis dus wou AZ zien
ja is net afgelopen . . AZ door met 0-0quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:44 schreef Scrummie het volgende:
Pfff is dat al bijna afgelopen. Vanavond thuis dus wou AZ zien
Oh! Ja gemist want zat Utopia te kijken Henk. Maar ze zijn door en dat is het belangrijkstequote:Op donderdag 20 maart 2014 19:52 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
ja is net afgelopen . . AZ door met 0-0
Gelukkig maar in dat geval haha..quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
Was/is toch een vreselijke wedstrijd.
Wie schuift er morgen aan Scrum?quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gelukkig maar in dat geval haha..
@Henkie, ah, nouja, mooi zoLeuk voor dickie
Geen idee! Ik hoop Bossie, maar geloof het niet. Is wel gezegd maandag maar ben 't vergetenquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wie schuift er morgen aan Scrum?
Ik zal eens kijken op het VI-topic. Ik hoop ook op Bossie.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen idee! Ik hoop Bossie, maar geloof het niet. Is wel gezegd maandag maar ben 't vergeten.
Geweldigquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken op het VI-topic. Ik hoop ook op Bossie.
Alvast voorproefje
iddquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:30 schreef Scrummie het volgende:
Ja dickie, niets mis mee haha. Prima vent.
Was je druk?quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:29 schreef hENKIE8 het volgende:
Hallo mensen was ter even niet en @scrummie tis idd mooi voor Dickie . . Hem gun ik het wel
moge divje, mijn kamer draait.. kan je dat stop zetten ..quote:
Sorry guyvquote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
moge divje, mijn kamer draait.. kan je dat stop zetten ..
Klinkt wel lekkerquote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:18 schreef theguyver het volgende:
nou dit is echt de laatste keer dat in marshmellow en icecream wodka dinges ga drinken, in combi met el-picu en sourz en bier..
Arme lever ding heeft wat te verduren gehad gister.
Jup, met 5 mooie dames op stap ik als enige kerel, steff stuntpiloot vervloek ik!!!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Klinkt wel lekkerhou het liever bij bier alleen
Aangevlogen door een kaalkopje gisteren. Geen zin in dus op een lopen gezetzal vandaag de hoon wel weer over me heen krijgen lol.
Leuke avond gehad dus guyv?
Pff met mooie dames op stap..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jup, met 5 mooie dames op stap ik als enige kerel, steff stuntpiloot vervloek ik!!!
was mooi feestje doen we binnen kort nog es, maar dan houd ik het wel bij een soort drank, ow ja had ook nog 5 shotflesje met een hartje er op naar binnen gemikt, de rest luste die niet..
Pfff wat een drank orgel festijn, maar echt dronken, nee valt mee. beetje droge bek..
ja je was niet de enige mijn vriendin was er niet blij mee, werk ze divquote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Pff met mooie dames op stap..Goed bezig!
![]()
jaloeeeeers.
Moet nu alweer op stapblegh. tot vanavond!
Waar heb je die opgegraven?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:45 schreef Lavenderr het volgende:
Ferdo! Kijk eens wat voor leuk clipje ik gevonden heb. Het haalt het natuurlijk niet bij goedemorgen morgen maar komt aardig in de buurt qua gebaartjes en choreografie![]()
![]()
![]()
oh me oh my
Kwam hem tegen op youtube toen ik iets zocht over champagne .quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:45 schreef Lavenderr het volgende:
Ferdo! Kijk eens wat voor leuk clipje ik gevonden heb. Het haalt het natuurlijk niet bij goedemorgen morgen maar komt aardig in de buurt qua gebaartjes en choreografie![]()
![]()
![]()
oh me oh my
Misschien even bij GAM vragen Scrum?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:10 schreef Scrummie het volgende:
Grmbl, ik wil die Oculus Rift proberenMaar niemand die ik ken heeft een dev kit -o-
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:45 schreef Lavenderr het volgende:
![]()
![]()
oh me oh my
Iemand bood het daar aan om langs te komen, maar dat was in Den Haagquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien even bij GAM vragen Scrum?
Succes dan Scrum, hoop dat het luktquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Iemand bood het daar aan om langs te komen, maar dat was in Den Haag. Dus daar pas ik even voor, iets uit de richting. Ben nu op marktplaats aan het speuren.. wil er niet teveel aan uitgeven omdat het puur een test apparaat is.
Daar deed het me ook aan denken idd.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Toch hebben ze best leuke liedjes kom ik nu achter. Beetje ABBA-stijl.
Deze bijvoorbeeld
Was ook in 1980 E_O . Long time agoquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:09 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Daar deed het me ook aan denken idd.
Maar die gebaartjes.. Dat kan anno 2014 echt niet meer. Lol.
Pfff ik ben net wakker joh :pquote:
En hoe was het? Ook last van teveel sneeuw?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:51 schreef ChungLingSoo het volgende:
Middag!
Ik ben al weer even uitgeskied![]()
Dan heb je geboft Chung, want een aantal van mijn kennissen hadden de pech dat er teveel sneeuw lag .quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:58 schreef ChungLingSoo het volgende:
Was goed te doen! 's Ochtends fantastisch, later in de middag werden de pistes wat zwaarder.
Overdag continu +4 graden, maar 's nachts sneeuwde het nog wel!
Flink wat kilometers gemaaktIk kan er weer even tegenaan!
Dan kun je er idd weer even tegen he? Helemaal opgeladen naar huis. Lekker is dat.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:24 schreef ChungLingSoo het volgende:
Ongeveer 40km bij Zurich vandaan.
We gaan bijna elk jaar daarheen (vrienden hebben daar een huis). Dit was de eerste keer dat we GEEN sneeuw hadden op de nacht van aankomst (Meestal gaan we rond 20:00 rijden en komen we 's nachts /'s ochtends aan) dus dat was wel engMaar op dag 1 daar hebben we 's middags toch maar de latten ondergebonden en het viel HEEL erg mee
Dat vind ik van Love rescue me van U2.quote:
ook prachtigquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat vind ik van Love rescue me van U2.
Precies. Het hangt vaak samen met wat je op dat moment beleefde.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ook prachtig
is net wat voor gevoel je bij een nummer hebt
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:58 schreef Lavenderr het volgende:
Ik las net op VI dat men in Haarlemmermeer dit komend weekend geen camera bij zich mag hebben. Lekker handig. Iedereen zijn telefoontje thuislaten. Ze zijn gek geworden.
Koekkoek indeedquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]. Jezus man, totale gekte. Ik las ook al dat je niet op het balkon of dak mocht staan morgen tussen bepaalde tijden, in een bepaald gebied in Amsterdam dacht ik. Koekkoek.
ja vanaf de grond is veel minder dichtbij!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Koekkoek indeed![]()
En net nu ik dit weekend op het dak wilde gaan zitten met mijn camera om chemtrails te fotograferen.
Nou daarom!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:01 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
ja vanaf de grond is veel minder dichtbij!
dat laatstequote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou daarom!
Ga jij nog wat leuks doen Henkie dit weekend, of ook lekker uitrusten van een drukke werkweek of schoolweek?
Ik zit echt lekker te genieten. Beetje tv, wijntje , straks lekker in bad en morgenochtend uitslapen. Héérlijk.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:24 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
dat laatstewerkweek dan . Geen voetbal dus ja. En jij?
Heerlijk!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja lekker he? Wat ga je doen?
Of beter gezegd: niet doen
Oh bummerquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heerlijk!
Het eerste wat ik wél moet doen is m'n laptop repareren.
klinkt als een goed weekendquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zit echt lekker te genieten. Beetje tv, wijntje , straks lekker in bad en morgenochtend uitslapen. Héérlijk.
en het tweede : psv kijkenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heerlijk!
Het eerste wat ik wél moet doen is m'n laptop repareren.
Truste!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:43 schreef Lavenderr het volgende:
Ik ga er vandoor. Truste en tot morgen
Chelsea - Arsenal.quote:
Was het maar werk..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
ja je was niet de enige mijn vriendin was er niet blij mee, werk ze div
Almelooooooooooooooo 2 april wat valt daar te doen is bij mij zo'n beetje om de hoekquote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Was het maar werk..Gister een zéér indrukwekkende crematie bijgewoond.. Heftigste dag in m'n leven qua emoties. Nu weer een beetje bijgekomen.
Ondertussen nog steeds pogingen aan het doen om in Almelo te zijn 2 april..
Oh naar zeg Div. Ja, zoiets hakt erin he?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Was het maar werk..Gister een zéér indrukwekkende crematie bijgewoond.. Heftigste dag in m'n leven qua emoties. Nu weer een beetje bijgekomen.
Ondertussen nog steeds pogingen aan het doen om in Almelo te zijn 2 april..
Heracles - Feyenoordquote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:31 schreef theguyver het volgende:
[..]
Almelooooooooooooooo 2 april wat valt daar te doen is bij mij zo'n beetje om de hoek
ow en goeiemiddag peeps
Hakt er idd in. Maar aan de andere kant is het ook een hele mooie ervaring geweest.. Vergeet het nooit meer.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh naar zeg Div. Ja, zoiets hakt erin he?
Geniet maar lekker nu verder van je weekend
PS wat is er te doen in Almelo 2 april?
Ah zo word leuke pot Heracles wil af en toe wel eens versassen in eigen huis.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Heracles - Feyenoordhehe.
[..]
Hakt er idd in. Maar aan de andere kant is het ook een hele mooie ervaring geweest.. Vergeet het nooit meer.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:41 schreef Lavenderr het volgende:
En The Beast komt ook naar Nederland. Zou wat zijn als je die ineens voorbij ziet komen.
Guyvie heb je pic daarvan?
Waar was dat Div?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:46 schreef Divje het volgende:
Ojaaa, die top. Vandaar die verlengde Audi A8's onderwegstuk of 4 tegelijk kwamen voorbij racen met plusminus 160km/u
Stuk snelweg langs Arnhemquote:
Lijkt me geen goed plan, dan is het gebeurd met hem.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:48 schreef theguyver het volgende:
Ik stel voor dat ze de waxine lichtjes gooier los laten en zich laat uitleven op die bak, kijken wat er gebeurt
Oe, had ff een Transformers momentjequote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:53 schreef theguyver het volgende:
Gokje het waxine lichtje knalt tegen de auto terug tegen zijn hoofd, uit de auto komen 6 drones die schieten hem overhoop.
Uit het dak van de limo komt een propeller en de auto vliegt weg
The Beast is voorzien van zuurstofvoorziening, automatische blusinstallatie, infrorood nachtkijkers, traangas en een online straalverbinding met Het Witte Huis en Pentagon.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:53 schreef theguyver het volgende:
Gokje het waxine lichtje knalt tegen de auto terug tegen zijn hoofd, uit de auto komen 6 drones die schieten hem overhoop.
Uit het dak van de limo komt een propeller en de auto vliegt weg
En een mobiel stem apparaat.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
The Beast is voorzien van zuurstofvoorziening, automatische blusinstallatie, infrorood nachtkijkers, traangas en een online straalverbinding met Het Witte Huis en Pentagon.
13:45.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:13 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
dat is een aardig alternatiefhoe laat ?
Met één oog naar het één, met het andere oog naar het andere.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:16 schreef Scrummie het volgende:
Twijfel nog, voetbal of filmpje op de zaterdagmiddag.
Haha, ben geen vrouw dus dat multitasken gaat me wel erg moeilijk afquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Met één oog naar het één, met het andere oog naar het andere.
Dan gaan we voor het compromis: in de rust filmpje kijkenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, ben geen vrouw dus dat multitasken gaat me wel erg moeilijk af.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:43 schreef Lavenderr het volgende:
Voor Littlerabbit als hij weer eens komt buurten hier
hoi blauwe
LR krijgt een echt FOK!-onthaalquote:
ja inderdaad zie net dat het 6-0 is gewordenquote:
Ik heb het niet gezien, misschien wel goed...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:41 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
ja inderdaad zie net dat het 6-0 is gewordenwat een afgang voor wenger. . Heb je hem gezien ?
Godzijdank wel B.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:24 schreef Blaadjes het volgende:
Weekend
De vraag is L, kun je nog wel bij de mac komen?
Kreeg het aanbod een oculus rift te halen in Arnhem, dus ik was paar uurtjes wegquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan gaan we voor het compromis: in de rust filmpje kijken
Ik weet niet wat het is, maar ben blij voor je Scrum. Nu kun je lekker aan het spelenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kreeg het aanbod een oculus rift te halen in Arnhem, dus ik was paar uurtjes weg.
Woohooquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, maar ben blij voor je Scrum. Nu kun je lekker aan het spelen.
Ik dacht al iets met ogen vanwege oculus ..quote:
Ja idd, mij ookquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik dacht al iets met ogen vanwege oculus ..
Lijkt me echt te gek zoiets.
Is dat duur, zo'n oculus rift?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja idd, mij ook. Heb het puur voor het testen. Als ik hem na 2 weken zat ben gaat ie weer de verkoop in.
Heb er nu 225 voor betaald met vooruitzicht dat ik er hetzelfde voor terug krijg over een week of 2quote:
Goeie dealquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heb er nu 225 voor betaald met vooruitzicht dat ik er hetzelfde voor terug krijg over een week of 2
quote:
Altijdquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En bedankt Lavenderr/4lf. Gelukkig heb ik hier mijn rusthaven nog mochten dingen heet oplopen.
Ik moet nog een heleboel kijken wat ik heb opgenomen, waaronder 2 afleveringen van dr. Hart, dus daar ga ik zo mee beginnen . Kaasje, wijntje , leuke serie , genieten dusquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog wat leuks op het programma dit weekend, alle verkiezingsstress achter je latende?
Nee joh. Ik wist precies waar ik aan toe was qua gezeik en negativisme. Eigenlijk vind ik het altijd wel mooi om te zien hoe volwassen mensen zich zo erg opwinden om helemaal niks.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik moet nog een heleboel kijken wat ik heb opgenomen, waaronder 2 afleveringen van dr.Emma Hart, dus daar ga ik zo mee beginnen . Kaasje, wijntje , leuke serie , genieten dus![]()
En jij, heb je het erg druk op VBL?
Zo'n eerste dag is altijd stressen natuurlijk, ik wens je sterkte. Maar komt goed. Voor je het weet is iedereen gewend dat je blauw bent
Ik weet niet of het toegestaan is om naar de kroeg te gaan dit weekend in Hoofddorpquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee joh. Ik wist precies waar ik aan toe was qua gezeik en negativisme. Eigenlijk vind ik het altijd wel mooi om te zien hoe volwassen mensen zich zo erg opwinden om helemaal niks.
Maar klinkt lekkerIk ga straks nog even de stad in denk ik. Ook niks mis mee.
En dan woon ik naast Den Haag. Dat is ook zo leuk trouwens. Obama komt naar het Rijksmuseum om het Plakkaat van Verlatinghe te bekijken terwijl deze normaal gesproken in het Nationaal archief in Den Haag ligt. Je zou toch denken dat die tocht met duizenden uren politie inzet vermeden had kunnen wordenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik weet niet of het toegestaan is om naar de kroeg te gaan dit weekend in Hoofddorp. Er staan hier militairen bij de Mac en we mogen geen camera's bij ons dragen . Allerlei noodverordeningen. Die top heeft heel wat voeten in de aarde
daar is over nagedachtquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan woon ik naast Den Haag. Dat is ook zo leuk trouwens. Obama komt naar het Rijksmuseum om het Plakkaat van Verlatinghe te bekijken terwijl deze normaal gesproken in het Nationaal archief in Den Haag ligt. Je zou toch denken dat die tocht met duizenden uren politie inzet vermeden had kunnen worden
Uiteindelijk wel natuurlijk. Al betwijfel ik heel erg of Obama echt onder de indruk is van ons Rijksmuseumquote:
oh je bent arsenal fan ?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, misschien wel goed...
Waarom niet?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel natuurlijk. Al betwijfel ik heel erg of Obama echt onder de indruk is van ons Rijksmuseum
ik vind arsenal ook een leuke clubquote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen tussen de Engelse clubs zou Arsenal #1 zijn ja.
Ik vind Arsenal tamelijk chic.quote:Op zondag 23 maart 2014 11:15 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
ik vind arsenal ook een leuke club
Maar ik vind manchester united ook mooi . . Kan niet echt kiezen tussen beide
en vind jij chic goed of niet ?quote:Op zondag 23 maart 2014 11:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind Arsenal tamelijk chic.
Weet niet waarom. Gevoel.
Nou goed...weet ik niet. Het is een gevoel . Kan er wel helemaal naast zitten. Chelsea klinkt ook chic.quote:
Nee joh wijfie!quote:
Lekkerquote:Op zondag 23 maart 2014 13:49 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee joh wijfie!
Stoofpotje met rundvlees. Geen kwartels hoor.
Rundvlees niet zelf gekweekt hoor :p
Staat nu in te dikken.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
LekkerZal nu wel zo'n beetje klaar zijn? Stokbroodje erbij en smullen maar
Puree is misschien nog lekkerder. Zeker als het al wat ingedikt is. Kun je niet zo makkelijk dopen.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:23 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Staat nu in te dikken.
Stokbrood goed idee!
Iig puree
Mooi te zien hoe dat gaat!quote:
En slim he. Nu weet niemand in welke auto de president zit.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:05 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mooi te zien hoe dat gaat!
Laat de tegenstanders maar reageren waarom niet.
Agh zie het zo Wilders loopt ook nog gewoon rond met beveiliging, al weet ik niet of die dat zelf betaald ja of nee.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:42 schreef Scrummie het volgende:
Toch apart hoor, dat al dat gespuis nu in NL is.
Zonde van al het geld, maarja.
Ach.... al dat geld. Hoeveel is dat nu op de rijksbegroting?quote:Op zondag 23 maart 2014 15:42 schreef Scrummie het volgende:
Toch apart hoor, dat al dat gespuis nu in NL is.
Zonde van al het geld, maarja.
quote:
En het ruikt lekkerquote:Op zondag 23 maart 2014 16:10 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ondanks m'n brakheid heb je me nu hééél hongerig gemaakt Blaadjes
Hmmmmm waar woon jequote:
Mooiste eiland van nl. Schouwen duiveland.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Hmmmmm waar woon jehaha. Moet het doen met een pot stoofvlees van de aldi
Grrrrquote:
kut hequote:Op zondag 23 maart 2014 16:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Grrrrjullie maken me lekker... Damnit. Nadorst is hier ook aanwezig lol. Amigo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |