iddquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:30 schreef Scrummie het volgende:
Ja dickie, niets mis mee haha. Prima vent.
Was je druk?quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:29 schreef hENKIE8 het volgende:
Hallo mensen was ter even niet en @scrummie tis idd mooi voor Dickie . . Hem gun ik het wel
moge divje, mijn kamer draait.. kan je dat stop zetten ..quote:
Sorry guyvquote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
moge divje, mijn kamer draait.. kan je dat stop zetten ..
Klinkt wel lekkerquote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:18 schreef theguyver het volgende:
nou dit is echt de laatste keer dat in marshmellow en icecream wodka dinges ga drinken, in combi met el-picu en sourz en bier..
Arme lever ding heeft wat te verduren gehad gister.
Jup, met 5 mooie dames op stap ik als enige kerel, steff stuntpiloot vervloek ik!!!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Klinkt wel lekkerhou het liever bij bier alleen
Aangevlogen door een kaalkopje gisteren. Geen zin in dus op een lopen gezetzal vandaag de hoon wel weer over me heen krijgen lol.
Leuke avond gehad dus guyv?
Pff met mooie dames op stap..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jup, met 5 mooie dames op stap ik als enige kerel, steff stuntpiloot vervloek ik!!!
was mooi feestje doen we binnen kort nog es, maar dan houd ik het wel bij een soort drank, ow ja had ook nog 5 shotflesje met een hartje er op naar binnen gemikt, de rest luste die niet..
Pfff wat een drank orgel festijn, maar echt dronken, nee valt mee. beetje droge bek..
ja je was niet de enige mijn vriendin was er niet blij mee, werk ze divquote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Pff met mooie dames op stap..Goed bezig!
![]()
jaloeeeeers.
Moet nu alweer op stapblegh. tot vanavond!
Waar heb je die opgegraven?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:45 schreef Lavenderr het volgende:
Ferdo! Kijk eens wat voor leuk clipje ik gevonden heb. Het haalt het natuurlijk niet bij goedemorgen morgen maar komt aardig in de buurt qua gebaartjes en choreografie![]()
![]()
![]()
oh me oh my
Kwam hem tegen op youtube toen ik iets zocht over champagne .quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:45 schreef Lavenderr het volgende:
Ferdo! Kijk eens wat voor leuk clipje ik gevonden heb. Het haalt het natuurlijk niet bij goedemorgen morgen maar komt aardig in de buurt qua gebaartjes en choreografie![]()
![]()
![]()
oh me oh my
Misschien even bij GAM vragen Scrum?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:10 schreef Scrummie het volgende:
Grmbl, ik wil die Oculus Rift proberenMaar niemand die ik ken heeft een dev kit -o-
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:45 schreef Lavenderr het volgende:
![]()
![]()
oh me oh my
Iemand bood het daar aan om langs te komen, maar dat was in Den Haagquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien even bij GAM vragen Scrum?
Succes dan Scrum, hoop dat het luktquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Iemand bood het daar aan om langs te komen, maar dat was in Den Haag. Dus daar pas ik even voor, iets uit de richting. Ben nu op marktplaats aan het speuren.. wil er niet teveel aan uitgeven omdat het puur een test apparaat is.
Daar deed het me ook aan denken idd.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Toch hebben ze best leuke liedjes kom ik nu achter. Beetje ABBA-stijl.
Deze bijvoorbeeld
Was ook in 1980 E_O . Long time agoquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:09 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Daar deed het me ook aan denken idd.
Maar die gebaartjes.. Dat kan anno 2014 echt niet meer. Lol.
Pfff ik ben net wakker joh :pquote:
En hoe was het? Ook last van teveel sneeuw?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:51 schreef ChungLingSoo het volgende:
Middag!
Ik ben al weer even uitgeskied![]()
Dan heb je geboft Chung, want een aantal van mijn kennissen hadden de pech dat er teveel sneeuw lag .quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:58 schreef ChungLingSoo het volgende:
Was goed te doen! 's Ochtends fantastisch, later in de middag werden de pistes wat zwaarder.
Overdag continu +4 graden, maar 's nachts sneeuwde het nog wel!
Flink wat kilometers gemaaktIk kan er weer even tegenaan!
Dan kun je er idd weer even tegen he? Helemaal opgeladen naar huis. Lekker is dat.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:24 schreef ChungLingSoo het volgende:
Ongeveer 40km bij Zurich vandaan.
We gaan bijna elk jaar daarheen (vrienden hebben daar een huis). Dit was de eerste keer dat we GEEN sneeuw hadden op de nacht van aankomst (Meestal gaan we rond 20:00 rijden en komen we 's nachts /'s ochtends aan) dus dat was wel engMaar op dag 1 daar hebben we 's middags toch maar de latten ondergebonden en het viel HEEL erg mee
Dat vind ik van Love rescue me van U2.quote:
ook prachtigquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat vind ik van Love rescue me van U2.
Precies. Het hangt vaak samen met wat je op dat moment beleefde.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ook prachtig
is net wat voor gevoel je bij een nummer hebt
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:58 schreef Lavenderr het volgende:
Ik las net op VI dat men in Haarlemmermeer dit komend weekend geen camera bij zich mag hebben. Lekker handig. Iedereen zijn telefoontje thuislaten. Ze zijn gek geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |