Koekkoek indeedquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]. Jezus man, totale gekte. Ik las ook al dat je niet op het balkon of dak mocht staan morgen tussen bepaalde tijden, in een bepaald gebied in Amsterdam dacht ik. Koekkoek.
ja vanaf de grond is veel minder dichtbij!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Koekkoek indeed![]()
En net nu ik dit weekend op het dak wilde gaan zitten met mijn camera om chemtrails te fotograferen.
Nou daarom!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:01 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
ja vanaf de grond is veel minder dichtbij!
dat laatstequote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou daarom!
Ga jij nog wat leuks doen Henkie dit weekend, of ook lekker uitrusten van een drukke werkweek of schoolweek?
Ik zit echt lekker te genieten. Beetje tv, wijntje , straks lekker in bad en morgenochtend uitslapen. H殚rlijk.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:24 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
dat laatstewerkweek dan . Geen voetbal dus ja. En jij?
Heerlijk!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja lekker he? Wat ga je doen?
Of beter gezegd: niet doen
Oh bummerquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heerlijk!
Het eerste wat ik w閘 moet doen is m'n laptop repareren.
klinkt als een goed weekendquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zit echt lekker te genieten. Beetje tv, wijntje , straks lekker in bad en morgenochtend uitslapen. H殚rlijk.
en het tweede : psv kijkenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heerlijk!
Het eerste wat ik w閘 moet doen is m'n laptop repareren.
Truste!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:43 schreef Lavenderr het volgende:
Ik ga er vandoor. Truste en tot morgen
Chelsea - Arsenal.quote:
Was het maar werk..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
ja je was niet de enige mijn vriendin was er niet blij mee, werk ze div
Almelooooooooooooooo 2 april wat valt daar te doen is bij mij zo'n beetje om de hoekquote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Was het maar werk..Gister een z殚r indrukwekkende crematie bijgewoond.. Heftigste dag in m'n leven qua emoties. Nu weer een beetje bijgekomen.
Ondertussen nog steeds pogingen aan het doen om in Almelo te zijn 2 april..
Oh naar zeg Div. Ja, zoiets hakt erin he?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Was het maar werk..Gister een z殚r indrukwekkende crematie bijgewoond.. Heftigste dag in m'n leven qua emoties. Nu weer een beetje bijgekomen.
Ondertussen nog steeds pogingen aan het doen om in Almelo te zijn 2 april..
Heracles - Feyenoordquote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:31 schreef theguyver het volgende:
[..]
Almelooooooooooooooo 2 april wat valt daar te doen is bij mij zo'n beetje om de hoek
ow en goeiemiddag peeps
Hakt er idd in. Maar aan de andere kant is het ook een hele mooie ervaring geweest.. Vergeet het nooit meer.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh naar zeg Div. Ja, zoiets hakt erin he?
Geniet maar lekker nu verder van je weekend
PS wat is er te doen in Almelo 2 april?
Ah zo word leuke pot Heracles wil af en toe wel eens versassen in eigen huis.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Heracles - Feyenoordhehe.
[..]
Hakt er idd in. Maar aan de andere kant is het ook een hele mooie ervaring geweest.. Vergeet het nooit meer.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:41 schreef Lavenderr het volgende:
En The Beast komt ook naar Nederland. Zou wat zijn als je die ineens voorbij ziet komen.
Guyvie heb je pic daarvan?
Waar was dat Div?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:46 schreef Divje het volgende:
Ojaaa, die top. Vandaar die verlengde Audi A8's onderwegstuk of 4 tegelijk kwamen voorbij racen met plusminus 160km/u
Stuk snelweg langs Arnhemquote:
Lijkt me geen goed plan, dan is het gebeurd met hem.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:48 schreef theguyver het volgende:
Ik stel voor dat ze de waxine lichtjes gooier los laten en zich laat uitleven op die bak, kijken wat er gebeurt
Oe, had ff een Transformers momentjequote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:53 schreef theguyver het volgende:
Gokje het waxine lichtje knalt tegen de auto terug tegen zijn hoofd, uit de auto komen 6 drones die schieten hem overhoop.
Uit het dak van de limo komt een propeller en de auto vliegt weg
The Beast is voorzien van zuurstofvoorziening, automatische blusinstallatie, infrorood nachtkijkers, traangas en een online straalverbinding met Het Witte Huis en Pentagon.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:53 schreef theguyver het volgende:
Gokje het waxine lichtje knalt tegen de auto terug tegen zijn hoofd, uit de auto komen 6 drones die schieten hem overhoop.
Uit het dak van de limo komt een propeller en de auto vliegt weg
En een mobiel stem apparaat.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
The Beast is voorzien van zuurstofvoorziening, automatische blusinstallatie, infrorood nachtkijkers, traangas en een online straalverbinding met Het Witte Huis en Pentagon.
13:45.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:13 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
dat is een aardig alternatiefhoe laat ?
Met 殚n oog naar het 殚n, met het andere oog naar het andere.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:16 schreef Scrummie het volgende:
Twijfel nog, voetbal of filmpje op de zaterdagmiddag.
Haha, ben geen vrouw dus dat multitasken gaat me wel erg moeilijk afquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Met 殚n oog naar het 殚n, met het andere oog naar het andere.
Dan gaan we voor het compromis: in de rust filmpje kijkenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, ben geen vrouw dus dat multitasken gaat me wel erg moeilijk af.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:43 schreef Lavenderr het volgende:
Voor Littlerabbit als hij weer eens komt buurten hier
hoi blauwe
LR krijgt een echt FOK!-onthaalquote:
ja inderdaad zie net dat het 6-0 is gewordenquote:
Ik heb het niet gezien, misschien wel goed...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:41 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
ja inderdaad zie net dat het 6-0 is gewordenwat een afgang voor wenger. . Heb je hem gezien ?
Godzijdank wel B.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:24 schreef Blaadjes het volgende:
Weekend
De vraag is L, kun je nog wel bij de mac komen?
Kreeg het aanbod een oculus rift te halen in Arnhem, dus ik was paar uurtjes wegquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan gaan we voor het compromis: in de rust filmpje kijken
Ik weet niet wat het is, maar ben blij voor je Scrum. Nu kun je lekker aan het spelenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kreeg het aanbod een oculus rift te halen in Arnhem, dus ik was paar uurtjes weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |