Waar was dat Div?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:46 schreef Divje het volgende:
Ojaaa, die top. Vandaar die verlengde Audi A8's onderwegstuk of 4 tegelijk kwamen voorbij racen met plusminus 160km/u
Stuk snelweg langs Arnhemquote:
Lijkt me geen goed plan, dan is het gebeurd met hem.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:48 schreef theguyver het volgende:
Ik stel voor dat ze de waxine lichtjes gooier los laten en zich laat uitleven op die bak, kijken wat er gebeurt
Oe, had ff een Transformers momentjequote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:53 schreef theguyver het volgende:
Gokje het waxine lichtje knalt tegen de auto terug tegen zijn hoofd, uit de auto komen 6 drones die schieten hem overhoop.
Uit het dak van de limo komt een propeller en de auto vliegt weg
The Beast is voorzien van zuurstofvoorziening, automatische blusinstallatie, infrorood nachtkijkers, traangas en een online straalverbinding met Het Witte Huis en Pentagon.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:53 schreef theguyver het volgende:
Gokje het waxine lichtje knalt tegen de auto terug tegen zijn hoofd, uit de auto komen 6 drones die schieten hem overhoop.
Uit het dak van de limo komt een propeller en de auto vliegt weg
En een mobiel stem apparaat.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
The Beast is voorzien van zuurstofvoorziening, automatische blusinstallatie, infrorood nachtkijkers, traangas en een online straalverbinding met Het Witte Huis en Pentagon.
13:45.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:13 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
dat is een aardig alternatiefhoe laat ?
Met 殚n oog naar het 殚n, met het andere oog naar het andere.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:16 schreef Scrummie het volgende:
Twijfel nog, voetbal of filmpje op de zaterdagmiddag.
Haha, ben geen vrouw dus dat multitasken gaat me wel erg moeilijk afquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Met 殚n oog naar het 殚n, met het andere oog naar het andere.
Dan gaan we voor het compromis: in de rust filmpje kijkenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, ben geen vrouw dus dat multitasken gaat me wel erg moeilijk af.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:43 schreef Lavenderr het volgende:
Voor Littlerabbit als hij weer eens komt buurten hier
hoi blauwe
LR krijgt een echt FOK!-onthaalquote:
ja inderdaad zie net dat het 6-0 is gewordenquote:
Ik heb het niet gezien, misschien wel goed...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:41 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
ja inderdaad zie net dat het 6-0 is gewordenwat een afgang voor wenger. . Heb je hem gezien ?
Godzijdank wel B.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:24 schreef Blaadjes het volgende:
Weekend
De vraag is L, kun je nog wel bij de mac komen?
Kreeg het aanbod een oculus rift te halen in Arnhem, dus ik was paar uurtjes wegquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan gaan we voor het compromis: in de rust filmpje kijken
Ik weet niet wat het is, maar ben blij voor je Scrum. Nu kun je lekker aan het spelenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kreeg het aanbod een oculus rift te halen in Arnhem, dus ik was paar uurtjes weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |