Woohooquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, maar ben blij voor je Scrum. Nu kun je lekker aan het spelen.
Ik dacht al iets met ogen vanwege oculus ..quote:
Ja idd, mij ookquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik dacht al iets met ogen vanwege oculus ..
Lijkt me echt te gek zoiets.
Is dat duur, zo'n oculus rift?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja idd, mij ook. Heb het puur voor het testen. Als ik hem na 2 weken zat ben gaat ie weer de verkoop in.
Heb er nu 225 voor betaald met vooruitzicht dat ik er hetzelfde voor terug krijg over een week of 2quote:
Goeie dealquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heb er nu 225 voor betaald met vooruitzicht dat ik er hetzelfde voor terug krijg over een week of 2
quote:
Altijdquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En bedankt Lavenderr/4lf. Gelukkig heb ik hier mijn rusthaven nog mochten dingen heet oplopen.
Ik moet nog een heleboel kijken wat ik heb opgenomen, waaronder 2 afleveringen van dr. Hart, dus daar ga ik zo mee beginnen . Kaasje, wijntje , leuke serie , genieten dusquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog wat leuks op het programma dit weekend, alle verkiezingsstress achter je latende?
Nee joh. Ik wist precies waar ik aan toe was qua gezeik en negativisme. Eigenlijk vind ik het altijd wel mooi om te zien hoe volwassen mensen zich zo erg opwinden om helemaal niks.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik moet nog een heleboel kijken wat ik heb opgenomen, waaronder 2 afleveringen van dr.Emma Hart, dus daar ga ik zo mee beginnen . Kaasje, wijntje , leuke serie , genieten dus![]()
En jij, heb je het erg druk op VBL?
Zo'n eerste dag is altijd stressen natuurlijk, ik wens je sterkte. Maar komt goed. Voor je het weet is iedereen gewend dat je blauw bent
Ik weet niet of het toegestaan is om naar de kroeg te gaan dit weekend in Hoofddorpquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee joh. Ik wist precies waar ik aan toe was qua gezeik en negativisme. Eigenlijk vind ik het altijd wel mooi om te zien hoe volwassen mensen zich zo erg opwinden om helemaal niks.
Maar klinkt lekkerIk ga straks nog even de stad in denk ik. Ook niks mis mee.
En dan woon ik naast Den Haag. Dat is ook zo leuk trouwens. Obama komt naar het Rijksmuseum om het Plakkaat van Verlatinghe te bekijken terwijl deze normaal gesproken in het Nationaal archief in Den Haag ligt. Je zou toch denken dat die tocht met duizenden uren politie inzet vermeden had kunnen wordenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik weet niet of het toegestaan is om naar de kroeg te gaan dit weekend in Hoofddorp. Er staan hier militairen bij de Mac en we mogen geen camera's bij ons dragen . Allerlei noodverordeningen. Die top heeft heel wat voeten in de aarde
daar is over nagedachtquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan woon ik naast Den Haag. Dat is ook zo leuk trouwens. Obama komt naar het Rijksmuseum om het Plakkaat van Verlatinghe te bekijken terwijl deze normaal gesproken in het Nationaal archief in Den Haag ligt. Je zou toch denken dat die tocht met duizenden uren politie inzet vermeden had kunnen worden
Uiteindelijk wel natuurlijk. Al betwijfel ik heel erg of Obama echt onder de indruk is van ons Rijksmuseumquote:
oh je bent arsenal fan ?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, misschien wel goed...
Waarom niet?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel natuurlijk. Al betwijfel ik heel erg of Obama echt onder de indruk is van ons Rijksmuseum
ik vind arsenal ook een leuke clubquote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen tussen de Engelse clubs zou Arsenal #1 zijn ja.
Ik vind Arsenal tamelijk chic.quote:Op zondag 23 maart 2014 11:15 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
ik vind arsenal ook een leuke club
Maar ik vind manchester united ook mooi . . Kan niet echt kiezen tussen beide
en vind jij chic goed of niet ?quote:Op zondag 23 maart 2014 11:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind Arsenal tamelijk chic.
Weet niet waarom. Gevoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |