meeting waar Kano achter Puala aanzat en omgekeerdquote:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
meeting waar Kano achter Puala aanzat en omgekeerd
maar daar rent ze nog niet ver/lang genoeg voorquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tijdens langere lopen is het wel handig hoor. Je hebt speciale belts.
[..]
Daarom leng ik 't aan met water
[..]
Mwah, als het 30 graden is wil je wel wat mee hoor
lol. en wij t maar fiksenquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik moest toen prioriteiten stellen. Lijkt me wel duidelijk dat ik dat iig wel kan![]()
"Combineren" --omdenkenquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik moest toen prioriteiten stellen. Lijkt me wel duidelijk dat ik dat iig wel kan![]()
Ik heb t idd nog niet nodig. Maar met 30 graden lijkt het mij wel erg fijn om water bij me te hebbenquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar daar rent ze nog niet ver/lang genoeg voor
ik neem ook niets mee, maar heb wel water in de auto liggen of anders is t straat oversteken en ben ik thuis
als je niets in je handen wilt, is zo'n rugzak misschien een optiequote:Op donderdag 20 maart 2014 11:42 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik heb t idd nog niet nodig. Maar met 30 graden lijkt het mij wel erg fijn om water bij me te hebbenlijkt me dan ook wel nodig tegen uitdroging, vind t sowieso altijd heel moeilijk genoeg te drinken op een dag.
Gaat dat niet verschrikkelijk klotsen?quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
als je niets in je handen wilt, is zo'n rugzak misschien een optie
dunno, gebruik t nietquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:43 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Gaat dat niet verschrikkelijk klotsen?
Ik gebruik eigenlijk niks.. maar merk wel dat als ik meer dan 5 km ren dat het eigenlijk wel zou moeten.. dan krijg ik een droge mond of gewoon om even over je hoofd heen te gooienquote:
Pijn in mijn enkels voel ik niet meer. Was vooral gister avond, maar misschien wel als ik weer ga rennen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:40 schreef Mironda90 het volgende:
Xuryah, als je last van enkels hebt zal ik niet gaan... Heb je wel rustdagen (dagen dat je niks doet zeg maar) trouwens? Die zijn heel belangrijk voor het herstel..
Ik bedenk me net een nieuwe sport. Hardlopen met al je kameragear als ballast..quote:
nog niet misschienquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:45 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik bedenk me net een nieuwe sport. Hardlopen met al je kameragear als ballast..
Oh das goed, eitjequote:Op donderdag 20 maart 2014 11:45 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik bedenk me net een nieuwe sport. Hardlopen met al je kameragear als ballast..
Die traint als een malle.. Die kan dat best welquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh das goed, eitjebenieuwd hoe Susteren dat gaat doen.. Aanhanger achter hem aan trekken?
okquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:44 schreef xuryah het volgende:
[..]
Pijn in mijn enkels voel ik niet meer. Was vooral gister avond, maar misschien wel als ik weer ga rennen.
Ja ik heb wel rustdagen hoor. Dinsdag had ik er een en zaterdag weer een. In de sportschool doe ik gewoon even warming up op crosstrainer en daarna aan de slag met gewichten voor mijn bovenlichaam. Benen sla ik vandaag over.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh das goed, eitjebenieuwd hoe Susteren dat gaat doen.. Aanhanger achter hem aan trekken?
Lunchtijd! Ik ga ook voor een ei vandaagquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:49 schreef xuryah het volgende:
[..]
Voor mij idd ook een eitje.
Eitje. Heb opeens trek in een omeletmmmm
Doe ik ook. Fietsen, wandelen, hardlopen, kracht op sportschool, pilates thuis.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:49 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
okik sport zelf ook 5 keer per week , ongeveer 10 uur per week (inclusief kracht) maar niet altijd even intensief... en ik merk dat ik echt mijn rustdagen nodig heb.. maar ik probeer ook expres verschillende sporten te doen (ene week meer hardlopen, andere week meer zwemmen, dan weer groepslessen of cardio/kracht en een stuk fietsen) zodat ik niet alleen maar mijn enkels belast (die wil ik graag nog een jaar of 60 behouden) en mijn spieren blijf " verrassen"
Rij je met de auto naar de andere kant van de straat om te gaan hardlopenquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar daar rent ze nog niet ver/lang genoeg voor
ik neem ook niets mee, maar heb wel water in de auto liggen of anders is t straat oversteken en ben ik thuis
JA ik was die avond ervoor tot 5 uur uitgegaan dus niet op mijn sterkst. Maar achtereaf was ik wel een soort van dankbaar. Tot ik alles terug las op FOK!quote:
Uit=uit... dat snap je toch zelf ook wel!quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:50 schreef over_hedge het volgende:
Vrouwen![]()
Ik vlieg 27 april naar ijsland. 26 april is koningsdag. Nu wordt mijn vriendin boos dat ik de 26e niet mee naar breda wil om daar naar een 1 of ander festival te gaan. Maar ik ga wel eventjes met een groep vrienden pizza eten en dan daarna hoog uit tot 21:00 de stad in. (is ook traditie geworden)
Maar nee als je niet mee naar breda wilt moet je ook niet met je vrienden uitgaan.![]()
nee, maar als ik met de groep ga lopen ga ik wel met de auto > water in de autoquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Rij je met de auto naar de andere kant van de straat om te gaan hardlopen
[..]
quote:JA ik was die avond ervoor tot 5 uur uitgegaan dus niet op mijn sterkst. Maar achtereaf was ik wel een soort van dankbaar. Tot ik alles terug las op FOK!
Was ik te brak voor.quote:
Uitdroging? Je gaat 5-10 km lopen, geen marathon door de saharaquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:42 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik heb t idd nog niet nodig. Maar met 30 graden lijkt het mij wel erg fijn om water bij me te hebbenlijkt me dan ook wel nodig tegen uitdroging, vind t sowieso altijd heel moeilijk genoeg te drinken op een dag.
Nee. Je zuigt het door een slang uit een zak. Die zak vul je zonder lucht erin dus het kan niet klotsen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:43 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Gaat dat niet verschrikkelijk klotsen?
quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:50 schreef over_hedge het volgende:
Vrouwen![]()
Ik vlieg 27 april naar ijsland. 26 april is koningsdag. Nu wordt mijn vriendin boos dat ik de 26e niet mee naar breda wil om daar naar een 1 of ander festival te gaan. Maar ik ga wel eventjes met een groep vrienden pizza eten en dan daarna hoog uit tot 21:00 de stad in. (is ook traditie geworden)
Maar nee als je niet mee naar breda wilt moet je ook niet met je vrienden uitgaan.![]()
Ja blijkbaar is voor haar uitgaan in Breda (woon zelf in rotterdam) tot weet ik veel hoe laat het zelfde als hier even in de stad tot hoog uit 9 uur zijn het zelfdequote:Op donderdag 20 maart 2014 11:51 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Uit=uit... dat snap je toch zelf ook wel!![]()
Neem haar mee met jouw uitje...quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja blijkbaar is voor haar uitgaan in Breda (woon zelf in rotterdam) tot weet ik veel hoe laat het zelfde als hier even in de stad tot hoog uit 9 uur zijn het zelfdeNu was een ander argument: Ja je wilt gewoon niet met mij en mijn vrienden mee.
heeft gelukkig echt helemaal niks mee te maken dat ik de volgende dag om 8 uur bij schiphol moet zijn.
Relatieperikelen het is wat. Baalt ze er stiekem niet gewoon van dat ze je dan niet ziet voor je op vakantie gaat?quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja blijkbaar is voor haar uitgaan in Breda (woon zelf in rotterdam) tot weet ik veel hoe laat het zelfde als hier even in de stad tot hoog uit 9 uur zijn het zelfdeNu was een ander argument: Ja je wilt gewoon niet met mij en mijn vrienden mee.
heeft gelukkig echt helemaal niks mee te maken dat ik de volgende dag om 8 uur bij schiphol moet zijn.
Nee is niet handig. En stiekem hoeft dat van mij ook niet want dan gaat ze weer te jaloers doen. Dus vind het wel best dat het niet goed uitkomt.quote:
Hell no. Mannenavond is mannenavond.quote:
Nee. Er zijn ook vrouwen bij. Nu ik er zo over na denk is misschien dat wel het probleem voor haar wilt ze dat alleen niet toegevenquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hell no. Mannenavond is mannenavond.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dit was niet het topic waarin ik een bericht quote.
Doet ze toch niet, want principe=principe... Maar dan heeft hij haar wel uitgenodigd en ligt het niet aan hemquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hell no. Mannenavond is mannenavond.
Klinkt gezond die relatiequote:Op donderdag 20 maart 2014 11:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee is niet handig. En stiekem hoeft dat van mij ook niet want dan gaat ze weer te jaloers doen. Dus vind het wel best dat het niet goed uitkomt.![]()
ja hoor gaat primaquote:
15 dagenquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:59 schreef kanovinnie het volgende:
Ze wil gewoon nog een keer jeweetwel voordat je er een week of wat niet bent
niet echt nee.. Ik ken ook van die jaloerse wijven... Snap niet dat sommige mensen alles met hun vriend moeten doen.. maar ik snap ook niet als mannen niet willen dat een vriendin meegaat.. vaak zit er dan iets niet goed in die relatie.. elkaar vrijlaten is erg belangrijk.. een eigen leven hebben ook.. mocht er dan iets misgaan in de relatie heb je tenminste nog vrienden en een levenquote:
In breda... Met haar vriendinnenquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:59 schreef kanovinnie het volgende:
Ze wil gewoon nog een keer jeweetwel voordat je er een week of wat niet bent
zoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Ik snap het ook niet. Maargoed niet mijn relatie.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:00 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
niet echt nee.. Ik ken ook van die jaloerse wijven... Snap niet dat sommige mensen alles met hun vriend moeten doen.. maar ik snap ook niet als mannen niet willen dat een vriendin meegaat.. vaak zit er dan iets niet goed in die relatie.. elkaar vrijlaten is erg belangrijk.. een eigen leven hebben ook.. mocht er dan iets misgaan in de relatie heb je tenminste nog vrienden en een leven
We hebben gewoon onze eigen vrienden groep.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:00 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
niet echt nee.. Ik ken ook van die jaloerse wijven... Snap niet dat sommige mensen alles met hun vriend moeten doen.. maar ik snap ook niet als mannen niet willen dat een vriendin meegaat.. vaak zit er dan iets niet goed in die relatie.. elkaar vrijlaten is erg belangrijk.. een eigen leven hebben ook.. mocht er dan iets misgaan in de relatie heb je tenminste nog vrienden en een leven
ja erg belangrijk!quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
We hebben gewoon onze eigen vrienden groep.
gelukkig nietquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Maargoed niet mijn relatie.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:01 schreef Ynske het volgende:
OMG wat heb ik toch een kinderachtige collega'sWeer diezelfde collega's van laatst?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I solemnly swear i'm up to no good
yepquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Weer diezelfde collega's van laatst?
Hebben toen al laten zien dat het suckersz zijn he. Bevestigd nu maar weerquote:
Zo erg is het allemaal ook weer niet hoorquote:
gelukkigquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zo erg is het allemaal ook weer niet hoorKlinkt nu stuk dramatischer dan het is.
Niet kieskeurig zijn. Je eigen vriendin is er ook bijquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
zozijn die vriendinnen niet hoor
zo maar even naar de lidlquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:06 schreef Mironda90 het volgende:
Ik ga zo maar eens lunchenLekker eitje en een salade
ja waait het hard nu? ik wilde net buiten gaan lunchenquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:07 schreef xuryah het volgende:
Jammer van die best wel sterke wind buiten, want het is verder zo mooi weer
Nou. Ik ben er niet bij want ik ga lekker naar Rotterdamquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:07 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Niet kieskeurig zijn. Je eigen vriendin is er ook bij
Andere kant op rennenquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:07 schreef xuryah het volgende:
Jammer van die best wel sterke wind buiten, want het is verder zo mooi weer
Af en toe wel zo'n ruk ja.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:07 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
ja waait het hard nu? ik wilde net buiten gaan lunchen
Leuk Ijsland trouwens! Daar wil ik ook heel graag een keer heenquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou. Ik ben er niet bij want ik ga lekker naar RotterdamEn dan vroeg naar huis om de volgende dag naar IJsland te gaan.
ik ben jaloers.. mag gewoon nog de hele dag werken... morgen hoef ik maar 3 uurtjes over de hele dag , maar het schijnt morgen @$#$#% weer te wordenquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:09 schreef xuryah het volgende:
[..]
Af en toe wel zo'n ruk ja.
Rond 2 uur heb ik tot eind vd dag zon op mijn balkon. Denk dat ik dan lekker daar ga zitten want meestal uit de windheerlijk is dat!
Ja lijkt mij ook super. Maarja nog even een maandje wachtenquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:10 schreef xuryah het volgende:
[..]
Leuk Ijsland trouwens! Daar wil ik ook heel graag een keer heen
Vanaf morgen weer 10 graden kouder idd (bizar). Maar kan het verder niet echt slecht weer noemenquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:12 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
ik ben jaloers.. mag gewoon nog de hele dag werken... morgen hoef ik maar 3 uurtjes over de hele dag , maar het schijnt morgen @$#$#% weer te worden, vooruitzichten worden weer minder
Zo'n maand duurt dan zo lang hequote:Op donderdag 20 maart 2014 12:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja lijkt mij ook super. Maarja nog even een maandje wachten
90% kans op regen morgen.. en overmorgen 70% vind ik toch best @#$ weerquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:14 schreef xuryah het volgende:
[..]
Vanaf morgen weer 10 graden kouder idd (bizar). Maar kan het verder niet echt slecht weer noemen
Rondreis maken. Hebben een auto gehuurd en maken een heel rondje over het eiland in 15 dagen. En dan heeel veel fotos maken.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:15 schreef xuryah het volgende:
[..]
Zo'n maand duurt dan zo lang he
Wat ga je er doen?
Awesome! Ben benieuwd naar de foto's!quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Rondreis maken. Hebben een auto gehuurd en maken een heel rondje over het eiland in 15 dagen. En dan heeel veel fotos maken.
Bij mij ziet het er positiever uitquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:15 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
90% kans op regen morgen.. en over 70% vind ik toch best @#$ weer
ja ik ook.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:18 schreef xuryah het volgende:
[..]
Awesome! Ben benieuwd naar de foto's!
Wowwwww!!quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:35 schreef Timmos het volgende:
Fuck rustdagen.. *tas inpakt*
[..]
Daarom altijd genoeg op voorraad hebben.
[ afbeelding ]
Nog genoeg voor een paar dagen
Ik knal ook niet alle eigelen erdoorquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:37 schreef xuryah het volgende:
[..]
Wowwwww!!
Maar is het dan een fabeltje dat ze waarschuwen niet meer dan 1 (of 2?) Eieren per dag te eten?
Maar die zijn juist zo lekkerquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:41 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik knal ook niet alle eigelen erdoor
quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:01 schreef Ynske het volgende:
OMG wat heb ik toch een kinderachtige collega'sStel partnerruil voor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:35 schreef Timmos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Mijn eitjes komen bij de boer vandaan en haal ik als ik bij mijn ouders ben. Afgelopen weekend waren die mensen niet thuis. En ik haal geen eieren uit de supermarktquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:35 schreef Timmos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn leven draait niet om eiwitten dat scheelt misschienquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:01 schreef Timmos het volgende:
No way dat ik zonder eieren zou gaan zitten als mn boer er niet zou zijn.. Zou het liefste nog van die 1 liter eiwit verpakkingen hebben
quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mijn leven draait niet om eiwitten dat scheelt misschien
Kan geen kwaad om ze hoog te houdenquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Tis wel verstandig genoeg eiwit binnen te krijgen als je veel sportquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja en het 3 dubbele aan carbs dan zekerquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik eet genoeg eiwitten daar heb ik geen x aantal eieren en shakes per dag voor nodig
Nee valt reuze mee. Ik eet best veel aan groenten.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:43 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ja en het 3 dubbele aan carbs dan zeker
als je gewoon gezond eet krijg je die wel binnen hoorquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:34 schreef xuryah het volgende:
[..]
Tis wel verstandig genoeg eiwit binnen te krijgen als je veel sport
Ja preciesquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:44 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
als je gewoon gezond eet krijg je die wel binnen hoorIk let er niet speciaal op en sport toch 10 uur per week , gewoon goed eten, goede koolhydraten, veel vitamines naar binnen
Tenzij je net als die gasten hier 150 km op een dag doet ja dan moet je er goed op letten.. of als je marathons rent
Mwa vind het sowieso niet verkeerd om extra op de eiwitten te lettenquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:44 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
als je gewoon gezond eet krijg je die wel binnen hoorIk let er niet speciaal op en sport toch 10 uur per week , gewoon goed eten, goede koolhydraten, veel vitamines naar binnen
Tenzij je net als die gasten hier 150 km op een dag doet ja dan moet je er goed op letten.. of als je marathons rent
Ik let er ook niet speciaal op ofzo hoor. Natuurlijk voordat ik zoiets ga doen zorg ik dat ik de avond ervoor pasta oid eet en dat ik voor daarna ook eten in huis heb. En voor onderweg bananen/snelle jelle's/reepjes. Meer ook n iet.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:44 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
Je krijgt er echt wel genoeg binnen hoor. Dont worry. Ik denk dat Timmos er belachelijk veel tot zich neemt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:49 schreef xuryah het volgende:
[..]
Mwa vind het sowieso niet verkeerd om extra op de eiwitten te lettenook al eet je gezond en gevarieerd. Ik ben het niet gewend om zoveel te sporten dus vind dat ik dan ook wel wat meer eiwitten kan gebruiken dan normaal.
Dacht ik ook, tot ik het ging bijhouden en je ziet wat je binnen krijgt, als je probeert fitter te worden kan het volgens mij sws geen kwaad je eiwitten hoger te houden dan je koolhydraten..quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:44 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
meer eiwit dan koolydrat qua gram's per dag?quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:55 schreef Timmos het volgende:
[..]
Dacht ik ook, tot ik het ging bijhouden en je ziet wat je binnen krijgt, als je probeert fitter te worden kan het volgens mij sws geen kwaad je eiwitten hoger te houden dan je koolhydraten..
En dan mauwen over dat je niet in een week kan afvallen en dat alles dan weer 1,5 keer zo snel terugkomt
Niet eens.. 150-200 gram per dag..quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je krijgt er echt wel genoeg binnen hoor. Dont worry. Ik denk dat Timmos er belachelijk veel tot zich neemt.
Ja.. Mits je 8 uur per dag in de bouw werkt of zoals jij zoveel fietst zal het bij jou niet veel kwaad kunnen die carbsquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
meer eiwit dan koolydrat qua gram's per dag?
Die vriend is overleden?quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Kennen jullie dat gevoel dat alle lucht uit je lijf wordt geslagen. Omdat weer eens het volle besef binnen komt dat iemand waarom je heel veel geeft er niet meer is?
Had net een moment van oh dit moet ik (vriend) vertellen had whatsapp al geopend en toen boem.
Nee ken ik niet.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Kennen jullie dat gevoel dat alle lucht uit je lijf wordt geslagen. Omdat weer eens het volle besef binnen komt dat iemand waarom je heel veel geeft er niet meer is?
Had net een moment van oh dit moet ik (vriend) vertellen had whatsapp al geopend en toen boem.
Die vriend is een tijd terug overleden ja. En was nog jong.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:13 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
Die vriend is overleden?... ik ken dat gevoel (gelukkig) niet , wat heftig
Was diegene oud/ziek/ongeluk?
Dat soort dromen zijn inderdaad ook heel akelig ja. Heb dat ook weleens en dan jankend wakker worden.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:18 schreef xuryah het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik mijn zusje verloor. Vreselijk. Ik moet daar echt niet aan denken.
Lijkt me heel erg iemand te verliezen die je al zo lang kent enzo.
Helaas is er niks te doen tegen de dood.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat soort dromen zijn inderdaad ook heel akelig ja. Heb dat ook weleens en dan jankend wakker worden.
Nope helemaal niks.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:22 schreef xuryah het volgende:
[..]
Helaas is er niks te doen tegen de dood.
Ik eet nu 6-10 boterhammen op een dag. Dan 's avonds vaak rijst/pasta. Ach, grootste probleem qua voeding is alcohol op dit moment. Maarja, je moet ook leven.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:58 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ja.. Mits je 8 uur per dag in de bouw werkt of zoals jij zoveel fietst zal het bij jou niet veel kwaad kunnen die carbs..
Nee, vooral omdat ik geen sterfgevallen heb in mijn vrienden/kennisenkring. Iets waarvoor ik dankbaar ben.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Is toch anders bij iedereen, maatje van mij die ook fitnessed bij dezelfde gym, als die 2 weken niet gaat valt ie 3 kilo af, als ik 2 weken niet ga zal dat bij mij erbij gekomen zijnquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik eet nu 6-10 boterhammen op een dag. Dan 's avonds vaak rijst/pasta. Ach, grootste probleem qua voeding is alcohol op dit moment. Maarja, je moet ook leven.
Boterhammen laat ik t liefst zovaak mogelijk staan, ik kan niet tegen brood (waarschijnlijk door t gist). Helaas..quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik eet nu 6-10 boterhammen op een dag. Dan 's avonds vaak rijst/pasta. Ach, grootste probleem qua voeding is alcohol op dit moment. Maarja, je moet ook leven.
Ah duidelijkquote:
Mijn vriend is te laat thuis om te BBQen anders hadden wij dat ook willen doen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:36 schreef Mironda90 het volgende:
ik eet vanavond vis uit de oven met mozzarella/creme fraiche , zou wel willen BBQen of met een lekker wijntje op het terras zitten het is nu zulk lekker weer, maar ik heb geen tijd om boodschappen te doen
ja t is echt prachtig weer ervoorquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mijn vriend is te laat thuis om te BBQen anders hadden wij dat ook willen doen.
Anderzijds ik vind couscous ook erg lekker.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:40 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
ja t is echt prachtig weer ervoorben nu al jaloers op iedereen die gaat BBQen vandaag
Oh ja er kan vanalles bij een BBQ, maar BBq is vandaag niet echt voor ons weggelegd ben ik bang.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:42 schreef xuryah het volgende:
Mijn vriend is wel vroeg thuis vandaagdenk dat hij wel wilt gaan bbqen! Zo ff vragen.
Couscous (salade) kan ook prima bij een bbq hoor :p
heeeeerlijk!!! Zou willen dat ik tijd had voor boodschappen nu, maar moet tot laat werkenquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:42 schreef xuryah het volgende:
Mijn vriend is wel vroeg thuis vandaagdenk dat hij wel wilt gaan bbqen! Zo ff vragen.
Couscous (salade) kan ook prima bij een bbq hoor :p
Mag toch hopen dat dit niet het enige mooie weer van het jaar isquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:49 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
heeeeerlijk!!! Zou willen dat ik tijd had voor boodschappen nu, maar moet tot laat werkendus dan maar hopen op ngo meer mooi weer
quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat dit niet het enige mooie weer van het jaar is
First world problemquote:
Hier staat ook weinig wind. Zonnetje brand goed.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:13 schreef xuryah het volgende:
Ik ga dood hier op t balkon zonder wind. Lijkt wel 30 graden
Echt weer even aan wennen
Ja he pffff. Alvast lekker bruine benen krijgenquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hier staat ook weinig wind. Zonnetje brand goed.
Ik ben nog niet echt mijn kleurtje van vakantie kwijt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:20 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja he pffff. Alvast lekker bruine benen krijgen
Ik blijf ook altijd wat getinter :p maar extra bruine benen is nooit verkeerd natuurlijk!quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik ben nog niet echt mijn kleurtje van vakantie kwijt.
Lekker hoor! Ik heb helaas door mijn werk niet zoveel tijd om in de zon te zitten.. werk fulltime en ik kan dus niet buiten zitten (jij kan dat gelukkig wel) .. Heb net wel even in de lunchpauze buiten gezeten en dat was heerlijk!! Maargoed centjes verdienen is ook erg belangrijk (en ik vind het vaak ook leuk werk)quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik ben nog niet echt mijn kleurtje van vakantie kwijt.
Ik barst van de goede ideeënquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:37 schreef Mironda90 het volgende:
hmmm ik mag dan wel niet naar buiten.. ik kan wel een ijsje etenbedankt Thinkk-Pinkk voor dit goede idee
, ik ga een raketje eten
Hoe krijg je dat dan voor elkaar??quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Goed, twee dagen heeft m'n eyecup het overleefd. *Nieuwe besteld*
Raak die dingen altijd kwijt in het heetst van de strijdquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:13 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat dan voor elkaar??
Dat ding zit toch gewoon vastquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Raak die dingen altijd kwijt in het heetst van de strijd
Tis zo'n kliksysteem bij Canon, wilt nog wel eens een eigen leven gaan leidenquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:19 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Dat ding zit toch gewoon vast???
weer? Kijk eens naar t vorige topic.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:37 schreef Wiebeldak het volgende:
Weer nummer 360? Kon hem al niet vinden in mijn active topics. Half uurtje eerder klaar! Lekker.
Ik zweer dat dat net 360 was want ik checkte het zelfs dubbel.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
weer? Kijk eens naar t vorige topic.
Dat is 359
nee hoorquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:04 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik zweer dat dat net 360 was want ik checkte het zelfs dubbel.
Van je camera of laptop?quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:05 schreef Uncle het volgende:
Ik ben er weer![]()
#travelinglighttothemax #opladervergeten
Camera, die hing nog lekker met de reserve accu in het stopcontactquote:
Yesquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:17 schreef Tokus het volgende:
ik zag mezelf net terug op een foto van Dark_Angelus, van de Buma Rocks conferentie van vorig jaar. Ga je dit jaar ook weer, D_A?
Plakken we gelijk Forta er even achteraan.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:21 schreef Tokus het volgende:
ja dat denk ik wel. Het was wel leuk vorig jaar.
Dat dusquote:Op vrijdag 21 maart 2014 07:14 schreef Wiebeldak het volgende:
Gadverredamme pest regen. Fietsen geen probleem maar als het op deze manier regent heb ik daar totaal geen zin in.
ja dan zou ik inderdaad even de garage bellenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 07:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Moet zo de garage even bellen. Ik heb van die lampjes die meedraaien als je stuurt wat normaal de mistlichten zijn. Alleen het lampje links springt niet meer aan.
Ja het viel me op dat er links geen bermverlichting meer is. Zucht.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:05 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
ja dan zou ik inderdaad even de garage bellen
Fijn dat het zo goed werktquote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:15 schreef Flipmoehoe het volgende:
oee mijn streefgewicht was op 1 december 80 kg, ik begon toen met 89,3kg.
Nu 3,5 maand verder zit ik op 80,1
Nog een heeeeeeeeeeeel klein beetje en dan ben ik er
denk daarna nog 2 kg er meer af, zodat ik nog wat marge heb tot de 80!
Wat werkt de weight watchers in combinatie met 1x in de week mountainbiken toch goed voor me
Wat erg zegquote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja het viel me op dat er links geen bermverlichting meer is. Zucht.
Netjes hoor. Zit nu op 81.5 en dat lijkt wel chronisch te zijn. Ach, van de zomer ga ik nog wel wat meer bewegen dus dat komt wel goed.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:15 schreef Flipmoehoe het volgende:
Wat werkt de weight watchers in combinatie met 1x in de week mountainbiken toch goed voor me
Ik vrees er voor dat dit gaat zijn zoals de rest vannde dag er ook uit ziet.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:18 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
Wat erg zeg.. Wat een depri weer is het toch buiten... Zou het nu de hele dag zo blijven??
Heb uiteraard al geplast voor ik erop ging staanquote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Fijn dat het zo goed werkthoor vaker goede dingen over de weight watchers
straks nog even plassen en dan is die 0.1 er ook weer af :p
Goed gedaan!
1.78 ben ikquote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Netjes hoor. Zit nu op 81.5 en dat lijkt wel chronisch te zijn. Ach, van de zomer ga ik nog wel wat meer bewegen dus dat komt wel goed.
Hoe lang ben je?
Heeft dat vel niet wat meer tijd nodig om weer strak te trekken?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:23 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Heb uiteraard al geplast voor ik erop ging staan
[..]
1.78 ben ik
veel meer zal ik er ook wel niet afkrijgen, en hoeft van mij ook niet.
Heb helaas nog wel wat vel over van toen ik flink te zwaar was... achja, kan niet alles hebben
Dat gaat maar tot op een zekere hoogte.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heeft dat vel niet wat meer tijd nodig om weer strak te trekken?
Dat trekt niet meer weg helaas...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heeft dat vel niet wat meer tijd nodig om weer strak te trekken?
Je moet er niet zo zwaar aan tillen johquote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:49 schreef Merlijn het volgende:
Ik heb mijn gewichtsstrijd opgegeven en zorg gewoon dat ik lekker aan het lopen blijf...
Hoe gaat het nu met je kuiten?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:49 schreef Merlijn het volgende:
Ik heb mijn gewichtsstrijd opgegeven en zorg gewoon dat ik lekker aan het lopen blijf...
Wauw wat super goed!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:15 schreef Flipmoehoe het volgende:
quote:
Doe ik ook niet meerquote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je moet er niet zo zwaar aan tillen joh
Balen zeg, ik hoop dat je na net weekend er geen last meer van hebt.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:54 schreef Merlijn het volgende:
[..]Gisteren ging aardig, vandaag is bagger. Voorlopig ben ik nog een paar dagen uit de running
[..]
Doe ik ook niet meer
Rustig aan doenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:54 schreef Merlijn het volgende:
[..]Gisteren ging aardig, vandaag is bagger. Voorlopig ben ik nog een paar dagen uit de running
[..]
Doe ik ook niet meer
Afspraak met je vriendquote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zo afspraak gemaakt. Krijgt hij meteen een mini beurtje
hahahahaquote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Met de garage voor mijn auto :p
Haha ben benieuwd of er ook echt mensen zijn die zo leven. (Vast wel want je kunt het zo gek niet bedenken of het bestaat.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:07 schreef Flipmoehoe het volgende:
eeehm, nee.. schikt het een half uurtje later
ja vast wel, mensen die kindjes proberen te maken bijvoorbeeld..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Haha ben benieuwd of er ook echt mensen zijn die zo leven. (Vast wel want je kunt het zo gek niet bedenken of het bestaat.
pff praat me daar niet van... dat is geen pretje!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:14 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
ja vast wel, mensen die kindjes proberen te maken bijvoorbeeld..
Oh ja dat doe ik ook weleens.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:14 schreef Flipmoehoe het volgende:
vast wel!
Want ik krijg soms 's middags wel een appje... ga je vanavond mee samen douchen
Maar dan niet met tijdstip erbij haha
Dan wordt het zo'n moetje lijkt mij.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:15 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
pff praat me daar niet van... dat is geen pretje!
3 dagen achter elkaar seks is echt niet erg, leuk zelfs
Maar als elke maand 3x MOET omdat je dan meer kans hebt... nah, dan wil het de 3de dag echt niet hoor haha
(en ja.. ik spreek uit ervaring)
Ja ja nog even en dan is de baby er. Zo leuk!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:17 schreef Flipmoehoe het volgende:
dat is het dan ook..
maar het is gelukt uiteindelijk
En zelfs spontaan, zonder op de datum te letten
23 weken onderweg nu
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:17 schreef Flipmoehoe het volgende:
dat is het dan ook..
maar het is gelukt uiteindelijk
En zelfs spontaan, zonder op de datum te letten
23 weken onderweg nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
Over auto's gesproken. Heeft je dealer al een andere voor je gevonden?quote:
Hij mailde toevallig gisteren netjes dat er nog geen passende was gevonden, maar dat hij dagelijks meerdere keren het assortiment bekijkt. We geloven hem dan maar op zijn woord...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Over auto's gesproken. Heeft je dealer al een andere voor je gevonden?
Ik hoop dat hij snel iets vind.toch raar dat er niks te vinden is. Als je iet wat er allemaal te koop staat.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:21 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hij mailde toevallig gisteren netjes dat er nog geen passende was gevonden, maar dat hij dagelijks meerdere keren het assortiment bekijkt. We geloven hem dan maar op zijn woord...
Er is zat te vinden, maar ik denk dat het probleem is dat hij niet extern (mag) kan inkopen. Anders heb ik er ook zo 5 klaarstaan.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij snel iets vind.toch raar dat er niks te vinden is. Als je iet wat er allemaal te koop staat.
Dat maakt het al een stuk lastiger ja.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:32 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Er is zat te vinden, maar ik denk dat het probleem is dat hij niet extern (mag) kan inkopen. Anders heb ik er ook zo 5 klaarstaan.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:18 schreef Merlijn het volgende:
[..]![]()
Die van mij is inmiddels alweer 8.... Echt bizar hoe hard dat gaat.Geweldig om te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tijd vliegt idd, mijn zus heeft kids van 9, 8 en 6.
Kan me nog zo voor de geest halen dat ze nog van die kleine apen waren![]()
ze zijn je in ieder geval niet vergeten, als ze uit zichzelf mailen.>quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:21 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hij mailde toevallig gisteren netjes dat er nog geen passende was gevonden, maar dat hij dagelijks meerdere keren het assortiment bekijkt. We geloven hem dan maar op zijn woord...
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Het is dat mijn vriend nog niet wil maar anders...
je wil niet weten wat vriendinnen van mijn vriendin zeiden...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Het is dat mijn vriend nog niet wil maar anders...
Dat zou ik echt heeel erg vinden als ik mijn vriend dat aan zou doen .... voelt een beetje als iemand in de val lokken... maar er zullen genoeg meiden zijn die dat wel doen..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:40 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
je wil niet weten wat vriendinnen van mijn vriendin zeiden...
Dan vergeet je "stiekem" de pil (of andere voorbehoedsmiddelen toch)
Dat vind ik echt zo'n ontzettende naaistreek. Je kiest daar toch samen voor. Ik zou mijn vriend niet meer in de ogen kunnen kijken. Maargoed ik kan dan ook absoluut niet liegen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:40 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
je wil niet weten wat vriendinnen van mijn vriendin zeiden...
Dan vergeet je "stiekem" de pil (of andere voorbehoedsmiddelen toch)
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:51 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
Dat zou ik echt heeel erg vinden als ik mijn vriend dat aan zou doen .... voelt een beetje als iemand in de val lokken... maar er zullen genoeg meiden zijn die dat wel doen..
Dat vond mijn vriendin/partner/vrouw dus ook...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat vind ik echt zo'n ontzettende naaistreek. Je kiest daar toch samen voor. Ik zou mijn vriend niet meer in de ogen kunnen kijken. Maargoed ik kan dan ook absoluut niet liegen.
Vrouwen zijn soms echt enge wezensquote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:57 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
[..]
Dat vond mijn vriendin/partner/vrouw dus ook...
snapte ook niet dat mensen zoiets voorstelden, helemaal omdat ik toen nog twijfelde of ik het wel wilde.
Had ze ook niet moeten doen zo
Dat zou voor mij dus per direct einde relatie zijn.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:51 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
Dat zou ik echt heeel erg vinden als ik mijn vriend dat aan zou doen .... voelt een beetje als iemand in de val lokken... maar er zullen genoeg meiden zijn die dat wel doen..
En terechtquote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:59 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dat zou voor mij dus per direct einde relatie zijn.
Groot gelijk. Vaak prik je daar wel doorheen of het expres of het out of the blue komt.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:59 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dat zou voor mij dus per direct einde relatie zijn.
tenzij je echt een slecht iemand hebt.. die glashard kan liegen.. Het lijkt mij in ieder geval de grootste nachtmerrie van een man..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Groot gelijk. Vaak prik je daar wel doorheen of het expres of het out of the blue komt.
De man is hoe dan ook de sjaak als het op sex of kinderen aan komt. Hoe vaak lees je niet een vrouw niet spijt van een partijtje bedstoeien heeft en het dan gooit op verkrachting. Dat tekent een man gelijk voor het leven...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:21 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
tenzij je echt een slecht iemand hebt.. die glashard kan liegen.. Het lijkt mij in ieder geval de grootste nachtmerrie van een man..
Niks mis met de meestenquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Jij zit nog in het meisjes segment
Nou begin maar met wat leuks te vertellenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Topic is dood.. Jongens zo moet ik nog echt werken...
Ik vind vakantie wel een leuk onderwerpquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou begin maar met wat leuks te vertellenen dan niet over eten of sporten.
Ijsland! Dan wacht je even mijn foto`s af en dan besluit je dat je daar eigenlijk wel erg graag heen wilt.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:33 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
Ik vind vakantie wel een leuk onderwerp
Ik wil dit jaar 2 reizen maken, 1 in juni/juli en 1 in okt/nov of dec![]()
eerste reis in Europa en de ander het liefst een verre reis
Wie heeft er een paar ideeen?
Ik ben vroeger paar keer naar Tsjechië geweest. Vond het nou niet echt bijzonder of zo.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wat voor iets vind je leuk Mironda? Naja wat ik eerder zei in Europa Schotland,Noorwegen, Frankrijk, Engeland, Tsjechië, allemaal mooi![]()
En hoe ver weg wil,je? Is een Curaçao iets voor je?
Ben er nu 3 keer geweest. Is zeker wel een mooi land. Maar weer heel anders dan een Noorwegen ofzo. Maar wel mooi op zijn eigen manier er als dat de Ardennen ook mooi is.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik ben vroeger paar keer naar Tsjechië geweest. Vond het nou niet echt bijzonder of zo.
Curacao, Aruba, Bonaire lijkt me wel wat.. alleen ken niemand die er weleens is geweest.. hier ervaringen?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wat voor iets vind je leuk Mironda? Naja wat ik eerder zei in Europa Schotland,Noorwegen, Frankrijk, Engeland, Tsjechië, allemaal mooi![]()
En hoe ver weg wil,je? Is een Curaçao iets voor je?
Tsjechië paar keer met scouting geweest. Je kunt er leuk wandelen, Praag is leuk om te bezoeken en goed weer gehadquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:44 schreef Mironda90 het volgende:
Ijsland lijkt me heel gaafen ook Noorwegen wil ik een keer naartoe
.. Tsjechie nooit geweest.. is het daar mooi/leuk/goed weer?
ABC eilanden zijn allemaal erg mooiquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:45 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
Curacao, Aruba, Bonaire lijkt me wel wat.. alleen ken niemand die er weleens is geweest.. hier ervaringen?
Een van mijn klanten woont er sinds een paar jaar. Heb de villa gezien:quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Tsjechië paar keer met scouting geweest. Je kunt er leuk wandelen, Praag is leuk om te bezoeken en goed weer gehad![]()
Ik ben op Curaçao enzo nog nooit geweest.
Praag is wel leuk ja!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Tsjechië paar keer met scouting geweest. Je kunt er leuk wandelen, Praag is leuk om te bezoeken en goed weer gehad![]()
Ik ben op Curaçao enzo nog nooit geweest.
Zeker doen, het is relatief dichtbij en je kunt er heel mooi wandelen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:50 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Een van mijn klanten woont er sinds een paar jaar. Heb de villa gezien:![]()
Ik moet er nog steeds een keer heen... "Werkbezoek"
Ja heel tof iddquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Praag is wel leuk ja!Leuke stad.
Tsjechie ben ik ook al > 10 x geweest ondertussen.. blijf het een leuk land vinden. Vooral in het zuiden van Tsjechie. Rond Trebon en Ceske Budejovice. Mooie en veel bossen en natuur. Aardige mensen. Leuke gezellige stadjesquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:44 schreef Mironda90 het volgende:
Ijsland lijkt me heel gaafen ook Noorwegen wil ik een keer naartoe
.. Tsjechie nooit geweest.. is het daar mooi/leuk/goed weer?
Daar hebben ze een hele grote bierbrouwerij tochquote:
Budweiser!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daar hebben ze een hele grote bierbrouwerij tochDaar ben ik geweest
Okquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:09 schreef xuryah het volgende:
Ceske Budejovice is niet heel bijzonder trouwens, maar als je toch in de buurt zou zijn.. :p Zuid Bohemen is erg mooi. Lipnomeer is ook leuk. En je hebt leuke kleine stadjes en ook een aantal kastelen! Een hele mooie.. weet ff niet hoe die heet.
Ja mijn ouders hebben daar een vast huis midden in de natuur en bossen. Vandaar dat ik er zo vaak geweest ben.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:13 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
OkTsjechie vind je wel een aanrader dus .. aangezien je vaak terug bent gegaan
En welke ABC eilandjes ben je geweest??
Idd, er is daar niet heel veel te doen naast relaxen en naar t strand gaan enzo. Maar het is wel fucking mooi en relaxed daar (hoor ik de hele tijd).quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:34 schreef Questular het volgende:
Bonaire vond ik maar matigKlein eiland waar niet heel veel te beleven valt behalve duiken en windsurfen.
Oh ja.. Crap. Moet ik ook nog plannen... Er ligt een groot oud USSR kamp in de buurt wat ik wil verkennen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hier Noorwegen in Juni, September ofzo waarschijnlijk weekje Texel. Hoort er een beetje bij. En we willen van het najaar/winter naar Berlijn.
Waar zo'n gesprekje over vakanties wel niet goed voor is :pquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:08 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Oh ja.. Crap. Moet ik ook nog plannen... Er ligt een groot oud USSR kamp in de buurt wat ik wil verkennen.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Waar zo'n gesprekje over vakanties wel niet goed voor is :p
Ach, voorlopig moet ik er toch eerst voor zorgen dat er brood op de plank komt, anders kan ik de vakanties ook vergeten.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Waar zo'n gesprekje over vakanties wel niet goed voor is :p
Ja geld is wel handig als je op vakantie wilt/gaat en dan ook genoeg om daar alles te doen wat je wilquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:11 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ach, voorlopig moet ik er toch eerst voor zorgen dat er brood op de plank komt, anders kan ik de vakanties ook vergeten.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:14 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
Ja geld is wel handig als je op vakantie wilt/gaat en dan ook genoeg om daar alles te doen wat je wil..
quote:
* kijkt naar benee...quote:
Ik zie t tochquote:
Mooie locatie maar de bomen zien er zo saai uit dat zelfs de 15 belichtingen het niet kunnen reddenquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:02 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Mooie locatie maar de bomen zien er zo saai uit dat zelfs de 15 belichtingen het niet kunnen redden!
Goed gedaanquote:Op zaterdag 22 maart 2014 08:50 schreef Flipmoehoe het volgende:
vanmorgen kon ik het niet laten... toch ff de weegschaal checken... 79,7 Woehoeeeee
Vanavond weer een foto opdracht, in het plaatselijke cafe is een feest met 60,70,80's muziek.
Daar wat foto's maken van de aanwezige mensen..
Niet heel erg boeiend, maar wel leuk om 1x in het jaar te doen.
Vrijdag de 28ste de eerste bruiloft van dit jaar fotograferen, daar ook wel weer zin in
Fijne dag allemaal!
Tnx! en gewoon wat chippies gehad, gyros (bak van 400 gramquote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Goed gedaan
Veel plezier vanavond!
Wat goedquote:Op zaterdag 22 maart 2014 08:50 schreef Flipmoehoe het volgende:
vanmorgen kon ik het niet laten... toch ff de weegschaal checken... 79,7 Woehoeeeee
Vanavond weer een foto opdracht, in het plaatselijke cafe is een feest met 60,70,80's muziek.
Daar wat foto's maken van de aanwezige mensen..
Niet heel erg boeiend, maar wel leuk om 1x in het jaar te doen.
Vrijdag de 28ste de eerste bruiloft van dit jaar fotograferen, daar ook wel weer zin in
Fijne dag allemaal!
Met de Weight watchers ben je er wel aardig mee bezigquote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:16 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
Wat goedkomt misschien juist omdat je er niet teveel mee bezig bent
![]()
Goedemorgen!
Super tochquote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:19 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Met de Weight watchers ben je er wel aardig mee bezig
je moet alles bijhouden wat je eet en je aan je punten houden
Maar dit zit aardig ingebakken, dus weet wel zo'n beetje wat je per dag kan eten..
Iets erover is ook geen probleem, al het sporten zijn extra punten en je hebt per week ook nog extra..
voor mij goed vol te houden..
voor dames wat lastiger, die hebben flink wat minder te besteden qua puntenaantal
kleinere maat nodig?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Net de hond uitgelaten want het gaat zo regenen. Denk vanmiddag naar het Bos en nog even naar de stad moet een nieuwe broek hebben.
Ik denk het niet. 1 maat gaat per 5 kilo ofzo haha. Maar moet echt een nieuwe broek hebben die dingen slijten bij mij zo snelquote:
hier is het op dit moment erg grijsquote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:17 schreef Flipmoehoe het volgende:
Volgens weeronline blijft het hier in het oosten droog.
Het zonnetje schijnt lekker hier.
Hier in het zuid-oostenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:17 schreef Flipmoehoe het volgende:
Volgens weeronline blijft het hier in het oosten droog.
Het zonnetje schijnt lekker hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |