meeting waar Kano achter Puala aanzat en omgekeerdquote:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
meeting waar Kano achter Puala aanzat en omgekeerd
maar daar rent ze nog niet ver/lang genoeg voorquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tijdens langere lopen is het wel handig hoor. Je hebt speciale belts.
[..]
Daarom leng ik 't aan met water
[..]
Mwah, als het 30 graden is wil je wel wat mee hoor
lol. en wij t maar fiksenquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik moest toen prioriteiten stellen. Lijkt me wel duidelijk dat ik dat iig wel kan![]()
"Combineren" --omdenkenquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik moest toen prioriteiten stellen. Lijkt me wel duidelijk dat ik dat iig wel kan![]()
Ik heb t idd nog niet nodig. Maar met 30 graden lijkt het mij wel erg fijn om water bij me te hebbenquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar daar rent ze nog niet ver/lang genoeg voor
ik neem ook niets mee, maar heb wel water in de auto liggen of anders is t straat oversteken en ben ik thuis
als je niets in je handen wilt, is zo'n rugzak misschien een optiequote:Op donderdag 20 maart 2014 11:42 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik heb t idd nog niet nodig. Maar met 30 graden lijkt het mij wel erg fijn om water bij me te hebbenlijkt me dan ook wel nodig tegen uitdroging, vind t sowieso altijd heel moeilijk genoeg te drinken op een dag.
Gaat dat niet verschrikkelijk klotsen?quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
als je niets in je handen wilt, is zo'n rugzak misschien een optie
dunno, gebruik t nietquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:43 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Gaat dat niet verschrikkelijk klotsen?
Ik gebruik eigenlijk niks.. maar merk wel dat als ik meer dan 5 km ren dat het eigenlijk wel zou moeten.. dan krijg ik een droge mond of gewoon om even over je hoofd heen te gooienquote:
Pijn in mijn enkels voel ik niet meer. Was vooral gister avond, maar misschien wel als ik weer ga rennen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:40 schreef Mironda90 het volgende:
Xuryah, als je last van enkels hebt zal ik niet gaan... Heb je wel rustdagen (dagen dat je niks doet zeg maar) trouwens? Die zijn heel belangrijk voor het herstel..
Ik bedenk me net een nieuwe sport. Hardlopen met al je kameragear als ballast..quote:
nog niet misschienquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:45 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik bedenk me net een nieuwe sport. Hardlopen met al je kameragear als ballast..
Oh das goed, eitjequote:Op donderdag 20 maart 2014 11:45 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik bedenk me net een nieuwe sport. Hardlopen met al je kameragear als ballast..
Die traint als een malle.. Die kan dat best welquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh das goed, eitjebenieuwd hoe Susteren dat gaat doen.. Aanhanger achter hem aan trekken?
okquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:44 schreef xuryah het volgende:
[..]
Pijn in mijn enkels voel ik niet meer. Was vooral gister avond, maar misschien wel als ik weer ga rennen.
Ja ik heb wel rustdagen hoor. Dinsdag had ik er een en zaterdag weer een. In de sportschool doe ik gewoon even warming up op crosstrainer en daarna aan de slag met gewichten voor mijn bovenlichaam. Benen sla ik vandaag over.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh das goed, eitjebenieuwd hoe Susteren dat gaat doen.. Aanhanger achter hem aan trekken?
Lunchtijd! Ik ga ook voor een ei vandaagquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:49 schreef xuryah het volgende:
[..]
Voor mij idd ook een eitje.
Eitje. Heb opeens trek in een omeletmmmm
Doe ik ook. Fietsen, wandelen, hardlopen, kracht op sportschool, pilates thuis.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:49 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
okik sport zelf ook 5 keer per week , ongeveer 10 uur per week (inclusief kracht) maar niet altijd even intensief... en ik merk dat ik echt mijn rustdagen nodig heb.. maar ik probeer ook expres verschillende sporten te doen (ene week meer hardlopen, andere week meer zwemmen, dan weer groepslessen of cardio/kracht en een stuk fietsen) zodat ik niet alleen maar mijn enkels belast (die wil ik graag nog een jaar of 60 behouden) en mijn spieren blijf " verrassen"
Rij je met de auto naar de andere kant van de straat om te gaan hardlopenquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar daar rent ze nog niet ver/lang genoeg voor
ik neem ook niets mee, maar heb wel water in de auto liggen of anders is t straat oversteken en ben ik thuis
JA ik was die avond ervoor tot 5 uur uitgegaan dus niet op mijn sterkst. Maar achtereaf was ik wel een soort van dankbaar. Tot ik alles terug las op FOK!quote:
Uit=uit... dat snap je toch zelf ook wel!quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:50 schreef over_hedge het volgende:
Vrouwen![]()
Ik vlieg 27 april naar ijsland. 26 april is koningsdag. Nu wordt mijn vriendin boos dat ik de 26e niet mee naar breda wil om daar naar een 1 of ander festival te gaan. Maar ik ga wel eventjes met een groep vrienden pizza eten en dan daarna hoog uit tot 21:00 de stad in. (is ook traditie geworden)
Maar nee als je niet mee naar breda wilt moet je ook niet met je vrienden uitgaan.![]()
nee, maar als ik met de groep ga lopen ga ik wel met de auto > water in de autoquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Rij je met de auto naar de andere kant van de straat om te gaan hardlopen
[..]
quote:JA ik was die avond ervoor tot 5 uur uitgegaan dus niet op mijn sterkst. Maar achtereaf was ik wel een soort van dankbaar. Tot ik alles terug las op FOK!
Was ik te brak voor.quote:
Uitdroging? Je gaat 5-10 km lopen, geen marathon door de saharaquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:42 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik heb t idd nog niet nodig. Maar met 30 graden lijkt het mij wel erg fijn om water bij me te hebbenlijkt me dan ook wel nodig tegen uitdroging, vind t sowieso altijd heel moeilijk genoeg te drinken op een dag.
Nee. Je zuigt het door een slang uit een zak. Die zak vul je zonder lucht erin dus het kan niet klotsen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:43 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Gaat dat niet verschrikkelijk klotsen?
quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:50 schreef over_hedge het volgende:
Vrouwen![]()
Ik vlieg 27 april naar ijsland. 26 april is koningsdag. Nu wordt mijn vriendin boos dat ik de 26e niet mee naar breda wil om daar naar een 1 of ander festival te gaan. Maar ik ga wel eventjes met een groep vrienden pizza eten en dan daarna hoog uit tot 21:00 de stad in. (is ook traditie geworden)
Maar nee als je niet mee naar breda wilt moet je ook niet met je vrienden uitgaan.![]()
Ja blijkbaar is voor haar uitgaan in Breda (woon zelf in rotterdam) tot weet ik veel hoe laat het zelfde als hier even in de stad tot hoog uit 9 uur zijn het zelfdequote:Op donderdag 20 maart 2014 11:51 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Uit=uit... dat snap je toch zelf ook wel!![]()
Neem haar mee met jouw uitje...quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja blijkbaar is voor haar uitgaan in Breda (woon zelf in rotterdam) tot weet ik veel hoe laat het zelfde als hier even in de stad tot hoog uit 9 uur zijn het zelfdeNu was een ander argument: Ja je wilt gewoon niet met mij en mijn vrienden mee.
heeft gelukkig echt helemaal niks mee te maken dat ik de volgende dag om 8 uur bij schiphol moet zijn.
Relatieperikelen het is wat. Baalt ze er stiekem niet gewoon van dat ze je dan niet ziet voor je op vakantie gaat?quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja blijkbaar is voor haar uitgaan in Breda (woon zelf in rotterdam) tot weet ik veel hoe laat het zelfde als hier even in de stad tot hoog uit 9 uur zijn het zelfdeNu was een ander argument: Ja je wilt gewoon niet met mij en mijn vrienden mee.
heeft gelukkig echt helemaal niks mee te maken dat ik de volgende dag om 8 uur bij schiphol moet zijn.
Nee is niet handig. En stiekem hoeft dat van mij ook niet want dan gaat ze weer te jaloers doen. Dus vind het wel best dat het niet goed uitkomt.quote:
Hell no. Mannenavond is mannenavond.quote:
Nee. Er zijn ook vrouwen bij. Nu ik er zo over na denk is misschien dat wel het probleem voor haar wilt ze dat alleen niet toegevenquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hell no. Mannenavond is mannenavond.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dit was niet het topic waarin ik een bericht quote.
Doet ze toch niet, want principe=principe... Maar dan heeft hij haar wel uitgenodigd en ligt het niet aan hemquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hell no. Mannenavond is mannenavond.
Klinkt gezond die relatiequote:Op donderdag 20 maart 2014 11:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee is niet handig. En stiekem hoeft dat van mij ook niet want dan gaat ze weer te jaloers doen. Dus vind het wel best dat het niet goed uitkomt.![]()
ja hoor gaat primaquote:
15 dagenquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:59 schreef kanovinnie het volgende:
Ze wil gewoon nog een keer jeweetwel voordat je er een week of wat niet bent
niet echt nee.. Ik ken ook van die jaloerse wijven... Snap niet dat sommige mensen alles met hun vriend moeten doen.. maar ik snap ook niet als mannen niet willen dat een vriendin meegaat.. vaak zit er dan iets niet goed in die relatie.. elkaar vrijlaten is erg belangrijk.. een eigen leven hebben ook.. mocht er dan iets misgaan in de relatie heb je tenminste nog vrienden en een levenquote:
In breda... Met haar vriendinnenquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:59 schreef kanovinnie het volgende:
Ze wil gewoon nog een keer jeweetwel voordat je er een week of wat niet bent
zoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Ik snap het ook niet. Maargoed niet mijn relatie.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:00 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
niet echt nee.. Ik ken ook van die jaloerse wijven... Snap niet dat sommige mensen alles met hun vriend moeten doen.. maar ik snap ook niet als mannen niet willen dat een vriendin meegaat.. vaak zit er dan iets niet goed in die relatie.. elkaar vrijlaten is erg belangrijk.. een eigen leven hebben ook.. mocht er dan iets misgaan in de relatie heb je tenminste nog vrienden en een leven
We hebben gewoon onze eigen vrienden groep.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:00 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
niet echt nee.. Ik ken ook van die jaloerse wijven... Snap niet dat sommige mensen alles met hun vriend moeten doen.. maar ik snap ook niet als mannen niet willen dat een vriendin meegaat.. vaak zit er dan iets niet goed in die relatie.. elkaar vrijlaten is erg belangrijk.. een eigen leven hebben ook.. mocht er dan iets misgaan in de relatie heb je tenminste nog vrienden en een leven
ja erg belangrijk!quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
We hebben gewoon onze eigen vrienden groep.
gelukkig nietquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Maargoed niet mijn relatie.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:01 schreef Ynske het volgende:
OMG wat heb ik toch een kinderachtige collega'sWeer diezelfde collega's van laatst?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I solemnly swear i'm up to no good
yepquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Weer diezelfde collega's van laatst?
Hebben toen al laten zien dat het suckersz zijn he. Bevestigd nu maar weerquote:
Zo erg is het allemaal ook weer niet hoorquote:
gelukkigquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zo erg is het allemaal ook weer niet hoorKlinkt nu stuk dramatischer dan het is.
Niet kieskeurig zijn. Je eigen vriendin is er ook bijquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
zozijn die vriendinnen niet hoor
zo maar even naar de lidlquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:06 schreef Mironda90 het volgende:
Ik ga zo maar eens lunchenLekker eitje en een salade
ja waait het hard nu? ik wilde net buiten gaan lunchenquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:07 schreef xuryah het volgende:
Jammer van die best wel sterke wind buiten, want het is verder zo mooi weer
Nou. Ik ben er niet bij want ik ga lekker naar Rotterdamquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:07 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Niet kieskeurig zijn. Je eigen vriendin is er ook bij
Andere kant op rennenquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:07 schreef xuryah het volgende:
Jammer van die best wel sterke wind buiten, want het is verder zo mooi weer
Af en toe wel zo'n ruk ja.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:07 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
ja waait het hard nu? ik wilde net buiten gaan lunchen
Leuk Ijsland trouwens! Daar wil ik ook heel graag een keer heenquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou. Ik ben er niet bij want ik ga lekker naar RotterdamEn dan vroeg naar huis om de volgende dag naar IJsland te gaan.
ik ben jaloers.. mag gewoon nog de hele dag werken... morgen hoef ik maar 3 uurtjes over de hele dag , maar het schijnt morgen @$#$#% weer te wordenquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:09 schreef xuryah het volgende:
[..]
Af en toe wel zo'n ruk ja.
Rond 2 uur heb ik tot eind vd dag zon op mijn balkon. Denk dat ik dan lekker daar ga zitten want meestal uit de windheerlijk is dat!
Ja lijkt mij ook super. Maarja nog even een maandje wachtenquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:10 schreef xuryah het volgende:
[..]
Leuk Ijsland trouwens! Daar wil ik ook heel graag een keer heen
Vanaf morgen weer 10 graden kouder idd (bizar). Maar kan het verder niet echt slecht weer noemenquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:12 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
ik ben jaloers.. mag gewoon nog de hele dag werken... morgen hoef ik maar 3 uurtjes over de hele dag , maar het schijnt morgen @$#$#% weer te worden, vooruitzichten worden weer minder
Zo'n maand duurt dan zo lang hequote:Op donderdag 20 maart 2014 12:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja lijkt mij ook super. Maarja nog even een maandje wachten
90% kans op regen morgen.. en overmorgen 70% vind ik toch best @#$ weerquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:14 schreef xuryah het volgende:
[..]
Vanaf morgen weer 10 graden kouder idd (bizar). Maar kan het verder niet echt slecht weer noemen
Rondreis maken. Hebben een auto gehuurd en maken een heel rondje over het eiland in 15 dagen. En dan heeel veel fotos maken.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:15 schreef xuryah het volgende:
[..]
Zo'n maand duurt dan zo lang he
Wat ga je er doen?
Awesome! Ben benieuwd naar de foto's!quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Rondreis maken. Hebben een auto gehuurd en maken een heel rondje over het eiland in 15 dagen. En dan heeel veel fotos maken.
Bij mij ziet het er positiever uitquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:15 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
90% kans op regen morgen.. en over 70% vind ik toch best @#$ weer
ja ik ook.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:18 schreef xuryah het volgende:
[..]
Awesome! Ben benieuwd naar de foto's!
Wowwwww!!quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:35 schreef Timmos het volgende:
Fuck rustdagen.. *tas inpakt*
[..]
Daarom altijd genoeg op voorraad hebben.
[ afbeelding ]
Nog genoeg voor een paar dagen
Ik knal ook niet alle eigelen erdoorquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:37 schreef xuryah het volgende:
[..]
Wowwwww!!
Maar is het dan een fabeltje dat ze waarschuwen niet meer dan 1 (of 2?) Eieren per dag te eten?
Maar die zijn juist zo lekkerquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:41 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik knal ook niet alle eigelen erdoor
quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:01 schreef Ynske het volgende:
OMG wat heb ik toch een kinderachtige collega'sStel partnerruil voor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:35 schreef Timmos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Mijn eitjes komen bij de boer vandaan en haal ik als ik bij mijn ouders ben. Afgelopen weekend waren die mensen niet thuis. En ik haal geen eieren uit de supermarktquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:35 schreef Timmos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn leven draait niet om eiwitten dat scheelt misschienquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:01 schreef Timmos het volgende:
No way dat ik zonder eieren zou gaan zitten als mn boer er niet zou zijn.. Zou het liefste nog van die 1 liter eiwit verpakkingen hebben
quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mijn leven draait niet om eiwitten dat scheelt misschien
Kan geen kwaad om ze hoog te houdenquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Tis wel verstandig genoeg eiwit binnen te krijgen als je veel sportquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja en het 3 dubbele aan carbs dan zekerquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik eet genoeg eiwitten daar heb ik geen x aantal eieren en shakes per dag voor nodig
Nee valt reuze mee. Ik eet best veel aan groenten.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:43 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ja en het 3 dubbele aan carbs dan zeker
als je gewoon gezond eet krijg je die wel binnen hoorquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:34 schreef xuryah het volgende:
[..]
Tis wel verstandig genoeg eiwit binnen te krijgen als je veel sport
Ja preciesquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:44 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
als je gewoon gezond eet krijg je die wel binnen hoorIk let er niet speciaal op en sport toch 10 uur per week , gewoon goed eten, goede koolhydraten, veel vitamines naar binnen
Tenzij je net als die gasten hier 150 km op een dag doet ja dan moet je er goed op letten.. of als je marathons rent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |