meeting waar Kano achter Puala aanzat en omgekeerdquote:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
meeting waar Kano achter Puala aanzat en omgekeerd
maar daar rent ze nog niet ver/lang genoeg voorquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tijdens langere lopen is het wel handig hoor. Je hebt speciale belts.
[..]
Daarom leng ik 't aan met water
[..]
Mwah, als het 30 graden is wil je wel wat mee hoor
lol. en wij t maar fiksenquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik moest toen prioriteiten stellen. Lijkt me wel duidelijk dat ik dat iig wel kan![]()
"Combineren" --omdenkenquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik moest toen prioriteiten stellen. Lijkt me wel duidelijk dat ik dat iig wel kan![]()
Ik heb t idd nog niet nodig. Maar met 30 graden lijkt het mij wel erg fijn om water bij me te hebbenquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar daar rent ze nog niet ver/lang genoeg voor
ik neem ook niets mee, maar heb wel water in de auto liggen of anders is t straat oversteken en ben ik thuis
als je niets in je handen wilt, is zo'n rugzak misschien een optiequote:Op donderdag 20 maart 2014 11:42 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik heb t idd nog niet nodig. Maar met 30 graden lijkt het mij wel erg fijn om water bij me te hebbenlijkt me dan ook wel nodig tegen uitdroging, vind t sowieso altijd heel moeilijk genoeg te drinken op een dag.
Gaat dat niet verschrikkelijk klotsen?quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
als je niets in je handen wilt, is zo'n rugzak misschien een optie
dunno, gebruik t nietquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:43 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Gaat dat niet verschrikkelijk klotsen?
Ik gebruik eigenlijk niks.. maar merk wel dat als ik meer dan 5 km ren dat het eigenlijk wel zou moeten.. dan krijg ik een droge mond of gewoon om even over je hoofd heen te gooienquote:
Pijn in mijn enkels voel ik niet meer. Was vooral gister avond, maar misschien wel als ik weer ga rennen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:40 schreef Mironda90 het volgende:
Xuryah, als je last van enkels hebt zal ik niet gaan... Heb je wel rustdagen (dagen dat je niks doet zeg maar) trouwens? Die zijn heel belangrijk voor het herstel..
Ik bedenk me net een nieuwe sport. Hardlopen met al je kameragear als ballast..quote:
nog niet misschienquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:45 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik bedenk me net een nieuwe sport. Hardlopen met al je kameragear als ballast..
Oh das goed, eitjequote:Op donderdag 20 maart 2014 11:45 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik bedenk me net een nieuwe sport. Hardlopen met al je kameragear als ballast..
Die traint als een malle.. Die kan dat best welquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh das goed, eitjebenieuwd hoe Susteren dat gaat doen.. Aanhanger achter hem aan trekken?
okquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:44 schreef xuryah het volgende:
[..]
Pijn in mijn enkels voel ik niet meer. Was vooral gister avond, maar misschien wel als ik weer ga rennen.
Ja ik heb wel rustdagen hoor. Dinsdag had ik er een en zaterdag weer een. In de sportschool doe ik gewoon even warming up op crosstrainer en daarna aan de slag met gewichten voor mijn bovenlichaam. Benen sla ik vandaag over.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh das goed, eitjebenieuwd hoe Susteren dat gaat doen.. Aanhanger achter hem aan trekken?
Lunchtijd! Ik ga ook voor een ei vandaagquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:49 schreef xuryah het volgende:
[..]
Voor mij idd ook een eitje.
Eitje. Heb opeens trek in een omeletmmmm
Doe ik ook. Fietsen, wandelen, hardlopen, kracht op sportschool, pilates thuis.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:49 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
okik sport zelf ook 5 keer per week , ongeveer 10 uur per week (inclusief kracht) maar niet altijd even intensief... en ik merk dat ik echt mijn rustdagen nodig heb.. maar ik probeer ook expres verschillende sporten te doen (ene week meer hardlopen, andere week meer zwemmen, dan weer groepslessen of cardio/kracht en een stuk fietsen) zodat ik niet alleen maar mijn enkels belast (die wil ik graag nog een jaar of 60 behouden) en mijn spieren blijf " verrassen"
Rij je met de auto naar de andere kant van de straat om te gaan hardlopenquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar daar rent ze nog niet ver/lang genoeg voor
ik neem ook niets mee, maar heb wel water in de auto liggen of anders is t straat oversteken en ben ik thuis
JA ik was die avond ervoor tot 5 uur uitgegaan dus niet op mijn sterkst. Maar achtereaf was ik wel een soort van dankbaar. Tot ik alles terug las op FOK!quote:
Uit=uit... dat snap je toch zelf ook wel!quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:50 schreef over_hedge het volgende:
Vrouwen![]()
Ik vlieg 27 april naar ijsland. 26 april is koningsdag. Nu wordt mijn vriendin boos dat ik de 26e niet mee naar breda wil om daar naar een 1 of ander festival te gaan. Maar ik ga wel eventjes met een groep vrienden pizza eten en dan daarna hoog uit tot 21:00 de stad in. (is ook traditie geworden)
Maar nee als je niet mee naar breda wilt moet je ook niet met je vrienden uitgaan.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |