Ik heb een oud klasgenootje welke in de wajong zit, hele dagen blowt en niet wil werken die op de pvda stemt. Ergo, alle pvda stemmers zijn luie blowende mensen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn oom stemt PVV. Beste vent, hij is alleen kneiterdom en heeft een kneiterlaag inkomen. Ik stel me zo voor dat alle PVV'ers zo zijn.
Logisch. Dan zou het laatste beetje geloofwaardigheid bij die figuren verdwijnen. Terwijl ik dan denk : als er niets mis is met de PVV, waarom kom je er dan niet gewoon voor uit? Zegt ook wel genoeg denk ik.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:00 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Meerderen hebben al gesteld geen PVV te stemmen
Mijn oude buurman was dik en een jaar of 30. Zeker geen inkomen en hij gamede de hele dag door. Tussendoor blowde hij wat. En hij had vies lang haar.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn overbuurman is een criminele marokkaan. Hij is crimineel, oerdom, levensgevaarlijk en heeft geen legaal inkomen. Hij heeft wel een dikke Audi. Ik stel me zo voor dat alle Marokkanen zo zijn.
Dit klopt dan ook gewoon.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:01 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik heb een oud klasgenootje welke in de wajong zit, hele dagen blowt en niet wil werken die op de pvda stemt. Ergo, alle pvda stemmers zijn luie blowende mensen.
Ik had laatst een neukertje die zonder te morren pijpte en slikte. Daarnaast maakte ze nog mijn bed op, streek ze mijn kleren en bracht ze me ontbijt op bed. Ik stel me voor dat alle vrouwen zo zijn.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb laatst een stuk gelezen over Bill Gates. Hij is Amerikaan. Heeft een bedrijf opgericht en is rijk. Ik stel me zo voor dat alle Amerikanen zo zijn.
Ik moest hardop lachenquote:
Ik denk juist dat je uiteindelijk het tegenovergestelde bereikt. Dat men vanzelf ophoudt met rare verwensingen op die "dubieuze scheidingslijnen", omdat men eerst naar zichzelf kijkt en vervolgens pas naar anderen. Verder ben ik het overigens volledig met je eens hoor, jij bent alleen wat socialer ingesteld, en ik wat liberaler en individualistischer.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben het niet met je eens. In jouw scenario krijgen we uiteindelijk allerlei groepen mensen die met de ruggen naar elkaar toe staan, langs dubieuze scheidslijnen als afkomst, ras, seksuele geaardheid, religie of wat dan ook.
Ik geloof meer in een samenleving met gedeelde waarden en normen (waarbij nieuwkomers zich overigens aanpassen).
Ik had laatst een schoonmoeder. Die zeurde over alles en bemoeide zich overal mee. Ik stel me zo voor dat alle schoonmoeders zo zijn.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:02 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik had laatst een neukertje die zonder te morren pijpte en slikte. Daarnaast maakte ze nog mijn bed op, streek ze mijn kleren en bracht ze me ontbijt op bed. Ik stel me voor dat alle vrouwen zo zijn.
Alle Marokkanen vrijwillig naar Madagascar.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:04 schreef Chadi het volgende:
Maar even terug jongens . De oplossing van Wilders . Weet iemand die?
Alle Marokkanen het land uit.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:04 schreef Chadi het volgende:
Misschien willen ze wel mee met de jihad in Syrie. Lijkt me een serieus alternatief.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:05 schreef gelly het volgende:
[..]
Alle Marokkanen vrijwillig naar Madagascar.
Precies.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:57 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
De woordkeuze 'criminele Marokkanen' zou ik nog wel kunnen begrijpen, maar door de algemene term 'Marokkanen' te gebruiken gaat hij een stap te ver. Vrij simpel lijkt me.
De welzijnswerkers juichen het toe!quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Misschien willen ze wel mee met de jihad in Syrie. Lijkt me een serieus alternatief.
Ik geloof meer in de oplossingen van de PvdA. Ik denk dat als de kansen voor Marokkanen toenemen ze ook minder overlast geven.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:05 schreef Richestorags het volgende:
Die zitten in hetzelfde luchtkasteel als de oplossingen van de PvdA.
Dat is al genuanceerder, maar zeg dan gewoon minder criminaliteit. Anders zeg je dat alleen Marokkanen shit geven.quote:
Jazeker. PVV-stemmers moeten een baan gaan zoeken. Als ze een fatsoenlijk inkomen hebben, hoeven ze ook niet langer PVV te stemmen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:04 schreef Chadi het volgende:
Nu teken je wel je FOK! doodvonnis, dat snap je. Dapper!quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik geloof meer in de oplossingen van de PvdA. Ik denk dat als de kansen voor Marokkanen toenemen ze ook minder overlast geven.
Als we even nuanceren naar criminele Marokkanen, dan is zwaarder straffen, bij dubbel paspoort het Nederlands paspoort afnemen en op het vliegtuig zetten (volgens een three strikes-wetgeving) en de grenzen dichtgooien voor kansloze immigranten de enige oplossing denk ik?quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:04 schreef Chadi het volgende:
Volgens mij is het ook niet zo geaccepteerd om voor de PVV uit te komen hierquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:08 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nu teken je wel je FOK! doodvonnis, dat snap je. Dapper!
Kantoorpersoneel loopt niet op straat.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:08 schreef Toefjes het volgende:
Nu gaat iedereen aangifte doen tegen Wilders. Daardoor is de politie te druk, en kunnen criminele Marokkanen hun gang gaan. Werkt averechts dus dit
quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:08 schreef Toefjes het volgende:
Nu gaat iedereen aangifte doen tegen Wilders. Daardoor is de politie te druk, en kunnen criminele Marokkanen hun gang gaan. Werkt averechts dus dit
Ik ben het met je eens hoor. Ik vind dat alle criminaliteit even hard aangepakt moet worden of dit nou door Roemenen, Turken, Marokkanen of Nederlanders wordt uitgevoerd.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat is al genuanceerder, maar zeg dan gewoon minder criminaliteit. Anders zeg je dat alleen Marokkanen shit geven.
Ik ga niet eens op die tweet. Twitter is dom. Die kneus is dom. Ik haat dom. Het zal wel een pvv'er of marokkaan zijn.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:01 schreef Luigi het volgende:
[..]
Vragen waar Volkert is, is ook een vraag.
Gewoon die gasten met dubbel paspoort volgens Sharia wetgeving berechten. Ik denk dat ze dan iets minder durven uit te halen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:13 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor. Ik vind dat alle criminaliteit even hard aangepakt moet worden of dit nou door Roemenen, Turken, Marokkanen of Nederlanders wordt uitgevoerd.
Er is natuurlijk een groot probleem als je het percentage criminele Marokkanen ziet en ook de werkloosheid onder de Marokkaanse jeugd is schrikbarend. Dit moet hard aangepakt worden en onder de aandacht van de overheid blijven.
Maar om een hele bevolkingsgroep het land uit te willen zetten vanwege hun afkomst is gewoon discriminatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |