abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137960534
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 11:13 schreef Fides het volgende:

[..]

Tja, mannen zijn ook oververtegenwoordigd in de criminaliteit, jongeren ook, mensen die op het VMBO hebben gezeten ook, mensen die Wesley heten ongetwijfeld ook, en ALDI klanten hoogstwaarschijnlijk ook. Ook maar allemaal aanpakken?
Uiteraard, jij vindt niet dat men criminaliteit moet aanpakken?
pi_137960539
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 11:14 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nee, dat is wat jij wil horen.

Als jij die interview bekijkt, dan zie je dat hij het heeft over criminele allochtonen. Aangezien Marokkanen oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteit, is het een evidentie dat minder Marokkanen goed zou zijn.
Nee dat is wat hij zegt. Jij wil het toe dekken met iets waarvan jij wil dat hij het gezegd zou hebben
pi_137960550
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 11:13 schreef Charismatisch het volgende:
'Uitspraken Wilders raken mij persoonlijk'

Aissa Zanzen van het Samenwerkingsverband van Marokkaanse Nederlanders gaat aangifte doen tegen de volgens hem 'haatzaaiende' uitspraken van Geert Wilders gisteren in Almere. 'Ik ben er zelf emotioneel van', zegt Zanzen in gesprek met RTL Nieuws.

http://www.rtlnieuws.nl/n(...)aken-mij-persoonlijk

Ik doe aangifte tegen Wilders
https://www.facebook.com/(...)ers/1414944152097698
Wat een gejank.
pi_137960555
quote:

[..]

Nee, echt niet.

Wat hij gisteren riep was van alle nuance ontdaan, dat ging over Marokkanen. Punt. Luister het maar terug via Radio 1 journaal.
pi_137960571
quote:

[..]

Als jij die interview bekijkt, dan zie je dat hij het heeft over criminele allochtonen. Aangezien Marokkanen oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteit, is het een evidentie dat minder Marokkanen goed zou zijn.
Die ophef ging dan ook niet om dit interview.
pi_137960582
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 11:15 schreef Chadi het volgende:

[..]

Nee dat is wat hij zegt. Jij wil het toe dekken met iets waarvan jij wil dat hij het gezegd zou hebben
^O^ :')
pi_137960590
quote:

[..]

Hij gaat alleen in de fout dat hij alleen Marokkanen benoemd, er zijn natuurlijk meerdere groeperingen in Nederland die aangepakt moeten worden.
pi_137960616
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 11:07 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Er is niks mis met het ageren tegen andermans keuze. PVV'er zijn is een keuze. Moslim zijn trouwens ook. Ik had (en heb) dan ook minder moeite met Wilders' strijd tegen de islam dan met hetgeen hij nu doet.

Marokkaan zijn (cq. van Marokkaanse afkomst zijn) is geen keuze. Net zoals ras, huidskleur, geslacht en seksuele geaardheid ook geen keuze zijn. Mensen om deze kenmerken veroordelen is pure discriminatie.

Genoeg Marokkanen in dit land gedragen zich keurig; volgen een opleiding, werken voor hun centen. Deze mensen hoeven niet te accepteren dat ze op deze manier worden gestigmatiseerd. Wilders maakt zich schuldig aan schaamteloos racisme en minder-dan-goedkoop populisme, dat overigens in strijd is met alle geldende normen en waarden in ons land.
^O^
Ik vind zin en waarden in mijn leven en ik wens niet genezen te worden van mijzelf.
Schenk mij de waardigheid om me te ontmoeten zoals ik ben.
Erken dat wij beiden even vreemd voor elkaar zijn.
Dat mijn bestaansrecht niet zomaar een beschadigde versie is van die van jou.
pi_137960618
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 11:16 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Hij gaat alleen in de fout dat hij alleen Marokkanen benoemd, er zijn natuurlijk meerdere groeperingen in Nederland die aangepakt moeten worden.
:D zoals PVV tuig.
pi_137960632
quote:
4s.gif Op donderdag 20 maart 2014 11:15 schreef Luigi het volgende:

[..]

Nee, echt niet.

Wat hij gisteren riep was van alle nuance ontdaan, dat ging over Marokkanen. Punt. Luister het maar terug via Radio 1 journaal.
Het ging inderdaad over Marokkanen.

Maar het is woordspellerij wat Wilders doet. Kijk, wilders wil criminaliteit aanpakken. Marokkanen zijn oververtegenwoordigd in de criminaliteit, dus is het evident dat volgens Wilders minder Marokkanen geweldig zou zijn.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 20 maart 2014 @ 11:17:57 #36
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_137960642
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 11:10 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat snap ik. Ik reageerde ook op iemand die de vergelijking treffend vond. Daar was ik het mee oneens.

Ik ga er vanuit dat je niet meent dat je een bevolkingsgroep wil deporteren.
Je zegt niet dat je de vergelijking niet treffend vond. Je zegt letterlijk dat IK dat vind en dat dat dubieus is.

quote:
Hij vindt, kortom, dat de daad van een eenling (mogelijk meerderen) moet leiden tot het wegvoeren van honderdduizenden mensen.

Dat vind ik wat dubieus, maar goed.
pi_137960661
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 11:17 schreef Chadi het volgende:

[..]

Vind ik geen vergelijking
  donderdag 20 maart 2014 @ 11:19:21 #38
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_137960683
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 11:17 schreef Chadi het volgende:

[..]

En wat doet dat PVV tuig precies waar normale hardwerkende mensen last van hebben? Een andere, wellicht verwerpelijke mening hebben telt niet.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_137960692
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 11:17 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Maar het is woordspellerij wat Wilders doet. Kijk, wilders wil criminaliteit aanpakken. Marokkanen zijn oververtegenwoordigd in de criminaliteit, dus is het evident dat volgens Wilders minder Marokkanen geweldig zou zijn.
Goedpraterij van de bovenste plank dit.
pi_137960700
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 11:10 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Wat ik wel een kwalijk aspect vind, is dat er ook nog een deel onder de niet-criminelen, en dus degenen die gestigmatiseerd worden, zit die alles goedpraat en problemen ontkent of afschuift op racisme. Ik ken wel een paar van dat soort figuren. Zitten op de uni, maar ga geen discussie met ze aan over de misstanden rondom Marokkanen, want die zijn er niet of het komt door discriminatie.
Dat is zeker kwalijk, maar het rechtvaardigt nog steeds niet het taalgebruik van Wilders gisteren. Begrijp me niet verkeerd: ik ben zeer kritisch over het gebrek aan integratie en de hoge criminaliteitscijfers, maar wat Wilders doet, wijs ik categorisch af: een complete bevolkingsgroep stigmatiseren en als ongewenst verklaren. In plaats van de vraag "Wilt u meer of minder criminelen?" vraagt hij "Wilt u meer of minder Marokkanen?" - Dat is puur racisme.
pi_137960721
quote:
7s.gif Op donderdag 20 maart 2014 11:19 schreef Luigi het volgende:

[..]

Goedpraterij van de bovenste plank dit.
Wat een gelul, ik praat helemaal niets goed.
pi_137960728
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 11:13 schreef Richestorags het volgende:

[..]

:') Met jou ga ik niet meer in discussie. Als er hebben gewoond en een kennissenkring daar hebben niet meer genoeg is, wat is dan nog wel genoeg.
Niet als je beweert dat het slechter is geworden. Dat kan je domweg niet beoordelen omdat je wel eens wat hoort en omdat je moeder er vandaan komt.

:')
pi_137960737
thijsromer twitterde op donderdag 20-03-2014 om 10:11:23 Volkert, waar ben je als je land je nodig heeft... reageer retweet
#Witler
https://twitter.com/search?q=witler&src=typd&f=realtime
-
pi_137960740
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 11:19 schreef HeatWave het volgende:

[..]

En wat doet dat PVV tuig precies waar normale hardwerkende mensen last van hebben? Een andere, wellicht verwerpelijke mening hebben telt niet.
De PVV-stemmer is nog geen onderzoek onder gehouden. Maar onder de PVV'ers zelf was de stand in 2010 al heel aardig: http://www.hpdetijd.nl/20(...)-goudse-straatjeugd/
pi_137960742
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 11:19 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Dat is zeker kwalijk, maar het rechtvaardigt nog steeds niet het taalgebruik van Wilders gisteren. Begrijp me niet verkeerd: ik ben zeer kritisch over het gebrek aan integratie en de hoge criminaliteitscijfers, maar wat Wilders doet, wijs ik categorisch af: een complete bevolkingsgroep stigmatiseren en als ongewenst verklaren. In plaats van de vraag "Wilt u meer of minder criminelen?" vraagt hij "Wilt u meer of minder Marokkanen?" - Dat is puur racisme.
Het is raar dat zoveel mensen moeite hebben dit te erkennen.

Het masker is af bij Wilders mensen. Stem je nog steeds op hem, wat wmb je goed recht is, wees je bewust en doé het ook bewust - maar wees niet verbaasd als anderen daar een heldere mening over hebben. Ik heb nog liever dat mensen er gewoon voor uit komen, eigenlijk.
  donderdag 20 maart 2014 @ 11:21:33 #46
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_137960749
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 11:19 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Het is een uitspraak die w.m.b. ook over het randje gaat. Aan de andere kant denken veel mensen wel dat Nederland een beter land was geweest zonder de import van Marokkanen. Je hebt dan de goede niet, maar de slechte mis je. En die gedachte verwoordt hij met die uitspraak ook.
pi_137960755
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 11:17 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Logica proberen te gebruiken en dan hopeloos falen. _O_
pi_137960758
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 11:20 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Wat een gelul, ik praat helemaal niets goed.
Je praat onversneden racisme goed.
pi_137960782
quote:
3s.gif Op donderdag 20 maart 2014 11:21 schreef Charismatisch het volgende:
thijsromer twitterde op donderdag 20-03-2014 om 10:11:23 Volkert, waar ben je als je land je nodig heeft... reageer retweet
#Witler
Gaat ie zeker straks verklaren dat zijn account is gehackt?
  donderdag 20 maart 2014 @ 11:23:14 #50
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_137960803
quote:
3s.gif Op donderdag 20 maart 2014 11:21 schreef Charismatisch het volgende:
#Witler
Wat een knuppel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')