Dan kan je net zo goed de democratie afschaffen. Er zijn altijd tokkies die het niet eens zijn met woorden. Een van die Tokkies heette Volkert...quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik loop helemaal niemand te verdedigen...
Ben alleen van mening dat als je zo,n bakkes opzet, dat je dan ook man genoeg moet zijn om het zonder beveiliging te doen.
Ik was enige tijd terug in Spangen (Sparta). Ik had allerlei horror scenario's in mijn hoofd. Het bleek een keurige buurt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Rotterdam-Zuid is daarentegen ECHT een stuk verbeterd. Vooral de kop van zuid en de laan op zuid zijn keurige beurten geworden. Daar wilde je 30 jaar geleden echt niet komen.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nu ben ik een rationeel, intelligent persoon .
Daar hopen sommige mensen van links op. Net als dat sommigen blij waren met de dood van Fortuijnquote:Op donderdag 20 maart 2014 10:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zodat hij kan worden doodgeschoten?
Ik hoop het niet, maar actie-reactie.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zodat hij kan worden doodgeschoten?
Bij het sparta stadion is het wel te doen ja, maar neem niet 2 verkeerde afslagen daar.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:46 schreef nikk het volgende:
[..]
Ik was enige tijd terug in Spangen (Sparta). Ik had allerlei horror scenario's in mijn hoofd. Het bleek een keurige buurt.
Ja een paar woorden rechtvaardigen het om iemand dood te schieten? Godsamme zeg, wat voor straf verdienden de openlijke Pol Pot adepten van links dan wel niet?quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:47 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, maar actie-reactie.
En dat is het einde van vrijheid van meningsuiting.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:47 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Tja..... Volkert had ook willekeurig iemand overhoop geknald dus tja...quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:46 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed de democratie afschaffen. Er zijn altijd tokkies die het niet eens zijn met woorden. Een van die Tokkies heette Volkert...
Nu de Bijlmer/Amsterdam Zuidoost ter sprake komt. Daar kan je wel duidelijk spreken van een behoorlijke stap voorwaarts de afgelopen 10-15 jaar. De nieuw buurten (omg. Claus van Amsbergstraat, en die 'Kruidenbuurt' die gebouwd zijn, zijn echt mooie buurtjes geworden. Jammer dat de PvdA ondanks enkele bizarre zaken de afgelopen jaren (stadsdeelraadslid die een pistool had liggen in zijn illegale café enzoquote:Op donderdag 20 maart 2014 10:39 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Echt he. De Schilderswijk en geheel Rotterdam-Zuid zijn zowat de zorgekindjes van Nederland en zouden net als de Bijlmer tot landelijk project moeten worden verheven. Maar nee hoor, de leefbaarheid is erop vooruit gegaan
Criminaliteitscijfers, waarderingen van de leefomgeving, en mijn eigen ervaringen. Ik doe mee met de enquêtes over de stad. En ik kan me nog goed herinneren hoe Den Haag er voor stond twintig en dertig jaar geleden. De binnenstad was toen bijvoorbeeld een no-go-area.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Is dat niet precies rond de periode dat er bizar veel geld in gestoken is?
En nog steeds, waar baseer je het op?
Deze redenatie doortrekkend is deportatie van een bevolkingsgroep zoals Wilders roept een volkomen geaccepteerd middel. Tja, actie is reactie.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:47 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Heb je linkjes bij de hand?quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:48 schreef nikk het volgende:
[..]
Criminaliteitscijfers, waarderingen van de leefomgeving,
Daarom zei ik ook. Net als de Bijlmer. De Bijlmer is inderdaad behoorlijk opgeknapt, maar er zijn nog steeds delen waar je 's avonds niet wil lopen...quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:48 schreef Fides het volgende:
[..]
Nu de Bijlmer/Amsterdam Zuidoost ter sprake komt. Daar kan je wel duidelijk spreken van een behoorlijke stap voorwaarts de afgelopen 10-15 jaar. De nieuw buurten (omg. Claus van Amsbergstraat, en die 'Kruidenbuurt' die gebouwd zijn, zijn echt mooie buurtjes geworden. Jammer dat de PvdA ondanks enkele bizarre zaken de afgelopen jaren (stadsdeelraadslid die een pistool had liggen in zijn illegale café enzo) nog steeds de grootste is in Zuidoost.
Ik rechtvaardig helemaal niets.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:47 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ja een paar woorden rechtvaardigen het om iemand dood te schieten? Godsamme zeg, wat voor straf verdienden de openlijke Pol Pot adepten van links dan wel niet?
Scherpquote:Op donderdag 20 maart 2014 10:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Deze redenatie doortrekkend is deportatie van een bevolkingsgroep zoals Wilders roept een volkomen geaccepteerd middel. Tja, actie is reactie.
Niet bepaald, maar goed.quote:
Die crimi-cijfers zijn leuk, maar veel mensen vertikken het om nog aangifte te doen met de lage opsporingspercentages hier. Ook zijn sommige mensen bang om aangifte te doen (juist tegen straattuig). Ik hoor juist hele andere verhalen. Over dat er bijvoorbeeld ook weer compleet Poolse buurten in Den Haag ontstaan, inclusief supermarkten, cafe's en verwaarloosde huizen...quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:48 schreef nikk het volgende:
[..]
Criminaliteitscijfers, waarderingen van de leefomgeving, en mijn eigen ervaringen. Ik doe mee met de enquêtes over de stad. En ik kan me nog goed herinneren hoe Den Haag er voor stond twintig en dertig jaar geleden. De binnenstad was toen bijvoorbeeld een no-go-area.
Heb je soms klappen gehad van tokkies? doe niet zo emotioneel man.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
En dat is het einde van vrijheid van meningsuiting.
Slim man. Echt geen tokkie ben jij
Tja, klopt misschien wel (al fiets ik snachts ook gewoon door de Bijlmer hoor), maar dat soort straten/buurtjes heb je in ieder stadje wel. De kans dat je snachts beroofd wordt is in het o-zo-hippe centrum van Amsterdam veel groter iig.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:49 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook. Net als de Bijlmer. De Bijlmer is inderdaad behoorlijk opgeknapt, maar er zijn nog steeds delen waar je 's avonds niet wil lopen...
I rest my casequote:Op donderdag 20 maart 2014 10:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Heb je soms klappen gehad van tokkies? doe niet zo emotioneel man.
Mwau, in ieder geval deportatie van criminele mensen zonder Nederlands paspoort.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Deze redenatie doortrekkend is deportatie van een bevolkingsgroep zoals Wilders roept een volkomen geaccepteerd middel. Tja, actie is reactie.
Criminele Marokkanen doen opzettelijk dingen waar mensen kwaad om worden en willen toch rezzpekt en rechtsbijstand.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Heb je soms klappen gehad van tokkies? doe niet zo emotioneel man.
Het werkt gewoon op deze manier: Wilders zegt opzettelijk dingen waar mensen kwaad om worden, staat opzettelijk te provoceren. Maar wil dan wel bewaking hebben dat van de belastingcenten van Henk en Ingrid worden betaald.
Ik vind dat hypocriet en laf.
Underdog vindt het actie-reactie als een Marokkaan Wilders op z'n bek ramt. Onze Arnold vindt de deportatie van een complete bevolkingsgroep vervolgens actie-reactie. Hij vindt, kortom, dat de daad van een eenling (mogelijk meerderen) moet leiden tot het wegvoeren van honderdduizenden mensen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is incorrect ja? Verklaar je nader.
Ik ook.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Criminele Marokkanen doen opzettelijk dingen waar mensen kwaad om worden en willen toch rezzpekt en rechtsbijstand.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:53 schreef KoosVogels het volgende:
Hij vindt, kortom, dat de daad van een eenling (mogelijk meerderen) moet leiden tot het wegvoeren van honderdduizenden mensen.
quote:
Een eenling, mogelijk meerderen? 60 procent van de jongeren al in aanraking geweest met de politie. En de familie houdt hen de hand boven het hoofd. Dat kan je geen mogelijk meerderen meer noemenquote:Op donderdag 20 maart 2014 10:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Underdog vindt het actie-reactie als een Marokkaan Wilders op z'n bek ramt. Onze Arnold vindt de deportatie van een complete bevolkingsgroep vervolgens actie-reactie. Hij vindt, kortom, dat de daad van een eenling (mogelijk meerderen) moet leiden tot het wegvoeren van honderdduizenden mensen.
Dat vind ik wat dubieus, maar goed.
Als het om alle Marokkanen gaat, volledig debiel. Als het om de veroordeelde criminele Marokkanen gaat, ideaal.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Underdog vindt het actie-reactie als een Marokkaan Wilders op z'n bek ramt. Onze Arnold vindt de deportatie van een complete bevolkingsgroep vervolgens actie-reactie. Hij vindt, kortom, dat de daad van een eenling (mogelijk meerderen) moet leiden tot het wegvoeren van honderdduizenden mensen.
Als is 90 procent in aanraking gekomen met de politie, dan is dat nog reden om dat de overige tien procent ook aan te rekenen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:54 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Een eenling, mogelijk meerderen? 60 procent van de jongeren al in aanraking geweest met de politie. En de familie houdt hen de hand boven het hoofd. Dat kan je geen mogelijk meerderen meer noemen
Of de veenkolonie's weer in ere herstellenquote:Op donderdag 20 maart 2014 10:54 schreef HeatWave het volgende:
Ik maak dan ook geen vergelijking. Ik legde slechts uit waarom ik een andere vergelijking belabberd vind.quote:
Eeehhhm, dat is mijn tekst nietquote:Op donderdag 20 maart 2014 10:55 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Of de veenkolonie's weer in ere herstellen
Hangt er vanaf of die 10 procent passief toekijkt en de 90 procent de hand boven het hoofd houdt...quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als is 90 procent in aanraking gekomen met de politie, dan is dat nog reden om dat de overige tien procent ook aan te rekenen.
Of zeg ik nu iets heel geks?
quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Criminele Marokkanen doen opzettelijk dingen waar mensen kwaad om worden en willen toch rezzpekt en rechtsbijstand.
Ik kan ze helaas niet terugvinden in vergelijking met de jaren '80 en '90. Maar mocht je oprecht geïnteresseerd zijn, dan kan wil ik je wel DM'en wanneer er weer een enquete is. Via die weg kan ik wel aan de cijfers komen.quote:
Eh? IK vind dat helemaal niet helder licht. Je hebt wat moeite met begrijpend lezen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van het deporteren van mensen. Komt bij dat die jongens vaak gewoon hier zijn geboren.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als het om alle Marokkanen gaat, volledig debiel. Als het om de veroordeelde criminele Marokkanen gaat, ideaal.
Nee inderdaad. Ik snap niet hoe dat ineens zo komt, ik dacht dat ik jou quottequote:Op donderdag 20 maart 2014 10:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeehhhm, dat is mijn tekst niet.
Criminaliteit moet veel harder worden aangepakt; criminele jongeren lachen om de peanut-strafjes die ze krijgen en groeien ongestoord uit tot beroepscriminelen. Religieus extremisme moet genadeloos hard de kop worden ingedrukt. Stimuleren van re-migratie is geen slecht idee. Notoire criminelen met dubbele nationaliteit hun Nederlands paspoort afnemen, moet als optie ook mogelijk zijn.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:54 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Een eenling, mogelijk meerderen? 60 procent van de jongeren al in aanraking geweest met de politie. En de familie houdt hen de hand boven het hoofd. Dat kan je geen mogelijk meerderen meer noemen
Je schrijft nota bene zelf dat de deportatie van een bevolkingsgroep actie-reactie is.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Eh? IK vind dat helemaal niet helder licht. Je hebt wat moeite met begrijpend lezen.
Dat klopt. Punt is alleen dat mensen kennelijk bereid zijn om hem dat te vergeven (echt niet elke PVV-stemmer zal zo denken) omdat andere partijen NIETS doen. En dat is het meest trieste vind ik.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Criminaliteit moet veel harder worden aangepakt; criminele jongeren lachen om de peanut-strafjes die ze krijgen en groeien ongestoord uit tot beroepscriminelen. Religieus extremisme moet genadeloos hard de kop worden ingedrukt. Stimuleren van re-migratie is geen slecht idee. Notoire criminelen met dubbele nationaliteit hun Nederlands paspoort afnemen, moet als optie ook mogelijk zijn.
Van alles is denkbaar en bespreekbaar, maar de manier waarop Wilders gisteren een complete bevolkingsgroep zonder enige nuance heeft gestigmatiseerd is schandalig en misselijkmakend.
Jij snapt het.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Criminaliteit moet veel harder worden aangepakt; criminele jongeren lachen om de peanut-strafjes die ze krijgen en groeien ongestoord uit tot beroepscriminelen. Religieus extremisme moet genadeloos hard de kop worden ingedrukt. Stimuleren van re-migratie is geen slecht idee. Notoire criminelen met dubbele nationaliteit hun Nederlands paspoort afnemen, moet als optie ook mogelijk zijn.
Van alles is denkbaar en bespreekbaar, maar de manier waarop Wilders gisteren een complete bevolkingsgroep zonder enige nuance heeft gestigmatiseerd is schandalig en misselijkmakend.
Je kan het wel bagatelliseren en het is heel fijn voor je dat je allerlei verhalen hoort, maar feit blijft dat je de stad niet kent.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:50 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Die crimi-cijfers zijn leuk, maar veel mensen vertikken het om nog aangifte te doen met de lage opsporingspercentages hier. Ook zijn sommige mensen bang om aangifte te doen (juist tegen straattuig). Ik hoor juist hele andere verhalen. Over dat er bijvoorbeeld ook weer compleet Poolse buurten in Den Haag ontstaan, inclusief supermarkten, cafe's en verwaarloosde huizen...
Waarom gebeurt dat dan al decennia niet? Waarom wordt er keer op keer geroepen "Handen af van onze hulpverleners" en worden die jaren na die uitspraak nog steeds belaagd? Waarom kunnen draaideur criminelen maar door en door en door gaan?quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:57 schreef Elfletterig het volgende:
Van alles is denkbaar en bespreekbaar,
Niks rechtvaardigt schaamteloos racisme. Dat mensen andere partijen afstraffen, is hun goed recht. De vertoning van gisteren overschrijdt alle denkbare grenzen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:59 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat klopt. Punt is alleen dat mensen kennelijk bereid zijn om hem dat te vergeven (echt niet elke PVV-stemmer zal zo denken) omdat andere partijen NIETS doen. En dat is het meest trieste vind ik.
Volledig eens op dat laatste na. Ik vind dat je gewoon alles moet kunnen zeggen. Van je af laten glijden en doen alsof je het niet gehoord hebt. Een Marokkaan mag andersom ook zeggen dat hij minder PVV'ers wil.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |