Eigenlijk moet je het voor de grap aanschaffen voor een vliegreis en meenemen als handbagage, de gehele 20 lbs.quote:
Ik ben een echte FOK!autistquote:Op donderdag 20 maart 2014 08:06 schreef Pistone het volgende:
[..]
Voor echte fokkers is dat helemaal niet relevant.
Ik hoop dat ze tegen Bayern of Real moeten.quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:16 schreef Tarado het volgende:
Moyes: 'ManUtd kan Champions League winnen'
Wat een debiel
Toch iets teveel aan de scotch gezeten gisteren.quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:16 schreef Tarado het volgende:
Moyes: 'ManUtd kan Champions League winnen'
Wat een debiel
Tegen iedereen denk ik, ik hoop op een beetje leuke loting, finale Real-Bayern zou ik wel mooi vndenquote:Op donderdag 20 maart 2014 08:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze tegen Bayern of Real moeten.
Dan worden ze finaal gesloopt.
Mulder gisteren die Bayern toch wel minder vindt dan een Real of Barca.quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze tegen Bayern of Real moeten.
Dan worden ze finaal gesloopt.
Youri? Net zo'n idioot als zijn papa, alleen kon die beter voetballenquote:Op donderdag 20 maart 2014 08:21 schreef Pistone het volgende:
[..]
Mulder gisteren die Bayern toch wel minder vindt dan een Real of Barca.
Dat 'ie Barça durft te noemenquote:Op donderdag 20 maart 2014 08:21 schreef Pistone het volgende:
[..]
Mulder gisteren die Bayern toch wel minder vindt dan een Real of Barca.
Inderdaad, met zulke spelers anti voetbal spelen, dat mag niet beloond wordenquote:Op donderdag 20 maart 2014 08:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopen dat Chelsea even de kwartfinale eruit sodemietert.
Wel mooi om te zien dat Ancelotti laat zien hoe het wel moet bij Real Madrid.quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Inderdaad, met zulke spelers anti voetbal spelen, dat mag niet beloond worden
Inderdaad, bij Inter vond ik het toen wel knap van Mourinho gewoon omdat hij de spelers niet echt had om anders te spelen, maar dat is nu niet het geval en bij Madrid ook niet.quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel mooi om te zien dat Ancelotti laat zien hoe het wel moet bij Real Madrid.
Ik niet. Ik zou het niet wagen de groep Nederlanders van Marokkaanse afkomst die z'n best doet zo weg te zetten.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:03 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Iedereen die kan denken zou minder roepen.
D66quote:
In de stad waar ik woon (Utrecht), in de stad waar ik studeer (Amsterdam) en waar ik vandaan kom (DH)quote:
Is wel de grote outsider.quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:25 schreef Tarado het volgende:
Ik keek Sport1, volgens Aad gaat Atletico het worden
Hier ook.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:20 schreef Littlerabbit het volgende:
D66 was hier al de grootste.
Ggmm, het is geregeld.
Ik begin meer en meer parallelen te zien met Hitler.quote:Wilders sprak donderdag op de verkiezingsavond in Den haag een zaal vol mensen toe. Daarbij vroeg hij: 'Willen jullie meer of minder Marokkanen?' Zijn gehoor joelde daarop 'minder, minder, minder!' Wilders: 'Dan gaan we dat regelen!'
Ik vond het heerlijk dat de PvdA in Rotterdam van 14 naar 8 zetels viel. De grootste maffioso ooit van Rotterdam, Karakus, gaat zeer waarschijnlijk de OPPOSITIE in.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh jee, Leefbaar Leiden heeft er ook een zetel bij. Komt vast door die Anti-Bennotokkies.
Deze nieuwsposting op RTV Rijnmond omschrijft de prachtige werkelijkheid die mijn stad aangedaan is.quote:Zo aan Salima te horen is D66 aan boord. Dat betekend iig 4 jaar oppositiebankjes voor de pvda. Fantastisch! Dat is na het prachtige weer het beste nieuws voor ons prachtige Rotterdam!
waarom heb je oppositie met hoofdletters geschrevenquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik vond het heerlijk dat de PvdA in Rotterdam van 14 naar 8 zetels viel. De grootste maffioso ooit van Rotterdam, Karakus, gaat zeer waarschijnlijk de OPPOSITIE in.
[..]
Deze nieuwsposting op RTV Rijnmond omschrijft de prachtige werkelijkheid die mijn stad aangedaan is.
Er is geen kerkelijke institutie met daadwerkelijke macht in NL. Ik vind het goed zo. Een gemeenteambtenaar met een hoofddoek vind ik geen reëel probleem. De mensen die daar een probleem mee hebben vind ik eerder fundamentalistischquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:29 schreef Helpmefok het volgende:
Overigens heerlijk dat de PvdA zo'n mokerslag gehad heeft in Rotterdam. Jammer dat dat NIDA in staat is geweest een a twee zetels te bemachtigen.
Secularisme is nog altijd geen feit in Nederland. En dat doet zeer in een land dat scheiding van kerk en staat propagandeert.
Ik heb wel een probleem met ambtenaren die religieuze uitingen doen, op welke manier dan ook. Ik geef u het voorbeeld van mijn Universitair docenten, ambtenaren in de letterlijke zin van het woord.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:41 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Er is geen kerkelijke institutie met daadwerkelijke macht in NL. Ik vind het goed zo. Een gemeenteambtenaar met een hoofddoek vind ik geen reëel probleem. De mensen die daar een probleem mee hebben vind ik eerder fundamentalistisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |