Eigenlijk moet je het voor de grap aanschaffen voor een vliegreis en meenemen als handbagage, de gehele 20 lbs.quote:
Ik ben een echte FOK!autistquote:Op donderdag 20 maart 2014 08:06 schreef Pistone het volgende:
[..]
Voor echte fokkers is dat helemaal niet relevant.
Ik hoop dat ze tegen Bayern of Real moeten.quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:16 schreef Tarado het volgende:
Moyes: 'ManUtd kan Champions League winnen'
Wat een debiel
Toch iets teveel aan de scotch gezeten gisteren.quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:16 schreef Tarado het volgende:
Moyes: 'ManUtd kan Champions League winnen'
Wat een debiel
Tegen iedereen denk ik, ik hoop op een beetje leuke loting, finale Real-Bayern zou ik wel mooi vndenquote:Op donderdag 20 maart 2014 08:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze tegen Bayern of Real moeten.
Dan worden ze finaal gesloopt.
Mulder gisteren die Bayern toch wel minder vindt dan een Real of Barca.quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze tegen Bayern of Real moeten.
Dan worden ze finaal gesloopt.
Youri? Net zo'n idioot als zijn papa, alleen kon die beter voetballenquote:Op donderdag 20 maart 2014 08:21 schreef Pistone het volgende:
[..]
Mulder gisteren die Bayern toch wel minder vindt dan een Real of Barca.
Dat 'ie Barça durft te noemenquote:Op donderdag 20 maart 2014 08:21 schreef Pistone het volgende:
[..]
Mulder gisteren die Bayern toch wel minder vindt dan een Real of Barca.
Inderdaad, met zulke spelers anti voetbal spelen, dat mag niet beloond wordenquote:Op donderdag 20 maart 2014 08:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopen dat Chelsea even de kwartfinale eruit sodemietert.
Wel mooi om te zien dat Ancelotti laat zien hoe het wel moet bij Real Madrid.quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Inderdaad, met zulke spelers anti voetbal spelen, dat mag niet beloond worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |