quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:44 schreef Felagund het volgende: [..] Zou hij een stuk jonger inschatten. Ze is wel
.
Ze heeft een jeugdjournaal face.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:44 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh ze is 40, ja ziet er idd jong uit.
Ik merk hetquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:47 schreef Karina het volgende:
Dit is echt supersaai als je WIDM niet volgt.
Ik bedoel natuurlijk haar.quote:
Klopt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:47 schreef Karina het volgende:
Dit is echt supersaai als je WIDM niet volgt. Net zoals dat geleuter over BzV.
Gewoon alles volgen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:47 schreef Karina het volgende:
Ik heb het gevoel alsof iedereen gek aan het worden is.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:47 schreef Karina het volgende:
Nee. Is mooi.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:48 schreef Grifte het volgende:
Wat is dit voor wijf joh, ga eens naar de haararchitect.
Heeft individueel het meeste geld opgehaald van iedereen, maar ok chefquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:48 schreef Stickertje het volgende:
JW was overigens wel de meest irritante nep mol.. slechte kandidaat
Maar je bent echt supersaai als je WIDM niet volgt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:47 schreef Karina het volgende:
Dit is echt supersaai als je WIDM niet volgt.
Helemaal mee eens. Ik vond al zijn reacties gewoon nep.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:48 schreef Stickertje het volgende:
JW was overigens wel de meest irritante nep mol.. slechte kandidaat
Allemaal overactingquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Matthijs kijkt alsof hij nooit naar WIDM kijkt.
Dat ben ik ookquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:48 schreef BobW het volgende:
[..]
Maar je bent echt supersaai als je WIDM niet volgt.
Op kantoor ja.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:48 schreef BobW het volgende:
[..]
Maar je bent echt supersaai als je WIDM niet volgt.
Die wegsturen.quote:
Volgend jaar gewoon WIDM met Genee, Derksen, Gijp, Hansie Hansie, Schelvis, Boskamp en Kieftquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:49 schreef Grifte het volgende:
Een zichzelf respecterende VI-hooligan kijkt geen WIDM, met van die engnekken uit het Hilversumse wereldje.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:50 schreef Vatta het volgende:
Echt een schijtprogramma dat WIDM. Interessantdoenerij om niks.
Coupe Puyol. Leuk toch.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:48 schreef Grifte het volgende:
Wat is dit voor wijf joh, ga eens naar de haararchitect.
Ik nu ook weer.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vandaag nog even smakelijk gelachen om die comments
quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:52 schreef Max23 het volgende:
En dan die vent van het Journaal: "Het is inderdaad leuk om te werken bij de NOS"
Die reageerde toen ook al na de Lucky over hemzelf, Rikquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:52 schreef Max23 het volgende:
En dan die vent van het Journaal: "Het is inderdaad leuk om te werken bij de NOS"
Nee dat doen ze nooitquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit gaan we morgen weer terugzien bij DTDD
Nou ja, dan maar de hoogtepunten van Herman de Schermman, is ook mooi.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:54 schreef alors het volgende:
[..]
Nee dat doen ze nooitZe hebben wel vaker een soortgelijke opmerking na de Lucky gemaakt, die waren ook nooit te zien
quote:
Is daar ook beeld van, dat die dat zegt?quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die reageerde toen ook al na de Lucky over hemzelf, Rik
quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:56 schreef Max23 het volgende:
[..]
[..]
Is daar ook beeld van, dat die dat zegt?
Ik kijk naar RTV Katwijkquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:56 schreef Karina het volgende:
Hier verder als je geen voetbal kijkt:
POL / [Live] Nederland kiest: de uitslagenavond #1
Het is nu ineens deze geworden:quote:
quote:Actuele opera: Vlucht MH370 Malaysia Airlines
Een hele Boeing. Verdwenen. Op 8 maart begint het mysterie rond vlucht MH370, onderweg van Kuala Lumpur naar Peking. Het drama ontvouwt zich dag na dag als een thriller waar Dan Brown zijn vingers bij af zou likken.
De communicatie-apparatuur blijkt uitgezet, er zijn mensen met valse paspoorten aan boord, het vliegtuig is van koers veranderd en heeft nog uren doorgevlogen, het toestel vloog veel te hoog, op de computer van één van de piloten zijn bestanden gewist die gerelateerd zijn aan zijn Flight Simulator…
Is het een kaping? Een complot? Of gewoon een reeks klungelige fouten?
Niemand heeft nu een antwoord. Aanleiding voor ons om een Actuele Opera te componeren, waarvan de titel is afgeleid van het laatste contact tussen de verkeersleiding en de piloot: 'Allright, Goodnight'.
Componist: Michel van der Aa
Libretto: Beatrice de Graaf
Bariton: Martijn Sanders
Zangeres: Nora Fischer
Uitvoering: Het Duddokkwartet, met op de contrabas: Marijn van Prooijen
Negeren, dat is de aanpak die ook bij Hans Janmaat werd toegepast. Werkte toen wel redelijk, maar Wilders is daarvoor al teveel op de voorgrond.quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Felix zegt tegen Greet: ''Ik kan zien aan je ogen dat je een narcist bent''
[ afbeelding ]
Hebben jullie al aangifte gedaan? Of zijn jullie geen goede mensen.twitter:halinareijn twitterde op donderdag 20-03-2014 om 13:21:13Heb aangifte gedaan tegen uitspraken Wilders. Vijf minuten bellen met 09008844 reageer retweet
Verheven greppelkut.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:30 schreef Mani89 het volgende:
Hebben jullie al aangifte gedaan? Of zijn jullie geen goede mensen.twitter:halinareijn twitterde op donderdag 20-03-2014 om 13:21:13Heb aangifte gedaan tegen uitspraken Wilders. Vijf minuten bellen met 09008844 reageer retweet
Halinaquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:30 schreef Mani89 het volgende:
Meer Pietertje!quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:00 schreef Gramulanion het volgende:
WILLEN JULLIE MEER OF MINDER OPERA'S BIJ DWDD?
Pas maar op, voor je het weet doet Halina Reijn aangifte tegen jequote:Op donderdag 20 maart 2014 19:00 schreef Gramulanion het volgende:
WILLEN JULLIE MEER OF MINDER OPERA'S BIJ DWDD?
Dit, je moet het eigenlijk zo min mogelijk over Wilders hebben.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:05 schreef Karina het volgende:
Je MOET het helemaal niet over Wilders hebben.
twitter:MarcelGelauff twitterde op donderdag 20-03-2014 om 15:00:00Zelf standpunt over #Wilders innemen zou botsen met kern van onze taak als publieke nieuwsorganisatie: berichten over nieuwsfeiten. #NOS reageer retweet
Hij heeft wel gelijk.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:06 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:MarcelGelauff twitterde op donderdag 20-03-2014 om 15:00:00Zelf standpunt over #Wilders innemen zou botsen met kern van onze taak als publieke nieuwsorganisatie: berichten over nieuwsfeiten. #NOS reageer retweet
Het wordt tijd dat Dion Graus daar de boel gaat overnemen.quote:
Groep Van Vliet gaat het wel even rechtzetten.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat Dion Graus daar de boel gaat overnemen.
Jort en Sywert?quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:09 schreef Pedroso het volgende:
Het VARA / PvdA panel zit weer voltallig aan tafel hoor.
Jort en die andere k(n)akker zijn hartstikke VVD hoorquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:09 schreef Pedroso het volgende:
Het VARA / PvdA panel zit weer voltallig aan tafel hoor.
is wel tijdens widm finalequote:Op donderdag 20 maart 2014 19:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vanavond 21:05 uur: Napoli - FC Porto met commentaar van Sierd de Vos.
Jort stemt D66quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:11 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Jort en die andere k(n)akker zijn hartstikke VVD hoor
waarom nietquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We hebben alle streken van Susan toch al gezien.
Maar ws kan ik vanavond sowieso niet kijken.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:13 schreef NoCigar het volgende:
Een PAAR JAAR GELEDEN LIEP JIJ NOG IN EEN LEEUWENPAK ROND MULDER, VAN DIE BANKEN WAAR JE ZO'N HEKEL AAN HEBT!
Er is dus nog hoop voor Lijst van Vliet.quote:
Nee, die heb ik wel langs zien komen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je ook die met Rutger en Richard?
Zijn lul?quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:15 schreef Pedroso het volgende:
Vooral er over lullen, wordt ie alleen aar groter van.
Dat is mijn nieuwe bureaublad.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je ook die met Rutger en Richard?
En ongewassen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:17 schreef DrDentz het volgende:
Zoooo kijk die mensen eens verschillig zijn!
Minder, minder, minder!quote:
Dat zou dit land zoveel beter maken.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:18 schreef Stickertje het volgende:
[..]
geen gasten meer, alleen pietertje
Niks mis met een kale knikker.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:20 schreef Specularium het volgende:
Felix heeft al net zo'n smerige schedel als Samsom.
Het wordt tijd dat Sjinkie weer eens langskomt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik was zo blij dat Felix eindelijk geroyeerd was uit het vaste gastenpotje van DWDD
Het is alleen niet kaal.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niks mis met een kale knikker.
Was dat nou Ronald of Frank de Boer?quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Brr wat was dat filmpje treurig. Minachting van de kijker dit.
Oh nee, ik zie het. Zo'n kransje.quote:
Ronald!quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:22 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Was dat nou Ronald of Frank de Boer?
Dat was Raymannquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:22 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Fransquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:22 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Als ik Marokkaan was, zou ik hierna vrijwillig weggaanquote:
Kees is een hele bange man.quote:
Ik zag het niet maar bij RTL was het Ronald maar ze hadden eronder gezet dat het Frank wasquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:22 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Een tonsuur.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh nee, ik zie het. Zo'n kransje.
JA MAAR! Zij zijn groot en wij zijn klein en het is niet eerlijkquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:24 schreef Pedroso het volgende:
Felix is aan het denken wat ie voor geniale zin zal gaan uitspreken.
nou nou nouquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:25 schreef Caland het volgende:
Felix mag van mij wel dood. Omdat het kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |