Euh... wat denk jij dat hij gaat doen? Denk dat er weinig clubs zijn die een 31 jarige spits gaan halen voor 25+ miljoen Engelse pond.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:58 schreef opreis het volgende:
Hopelijk Olympiacos door, vooral omdat ik benieuwd ben wat RvP gaat doen en of Moyes er dan is uit getrapt wordt
Nu nog twee jaar dus, dat valt ook wel mee. En als een speler echt weg wil dan is er vaak toch wel een weg. Ik heb ook nog gelezen over een clausule die in werking treedt als er geen top 4 wordt gehaald, maar de betrouwbaarheid daarvan weet ik niet.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Euh... wat denk jij dat hij gaat doen? Denk dat er weinig clubs zijn die een 31 jarige spits gaan halen voor 25+ miljoen Engelse pond.
He signed a four-year contract, keeping him at the club until June 2016.
Rafael of Fabio of allebeiquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:24 schreef ajacied4lf het volgende:
Wie is er niet minder geworden bij Man U.
Djemba-Djemba.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:24 schreef ajacied4lf het volgende:
Wie is er niet minder geworden bij Man U.
De vraag is alleen : Wie heeft welke rode kaart gekregenquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Die twee pakken altijd rood, dus dan valt het minder op.
Hermandescherman moet ik straks terugkijken, topshow!!quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk Ronald en Aad. Maar denk dat ik zo zap naar NED1
Live is leuker, met livetopic uiteraard.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Hermandescherman moet ik straks terugkijken, topshow!!
Voetbal is belangrijker, dat ik je dat nog moet vertellen. Ik vind je dan ook geen knip voor de neus waard als je als VBL mod niet naar voetbal gaat kijken en beloof een motie van wantrouwen in te dienen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Live is leuker, met livetopic uiteraard.
Dacht dat je 1 week geband was, Tilia nog geneukt?quote:
Altijd.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:25 schreef Caland het volgende:
Zou die Mulder ooit wel eens buitenlands voetbal kijken?
Stemmen is ook belangrijk, wie weet komen er wel nieuwe voetbalvelden in Amsterdam doordat ik op de goede partij stemde.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Voetbal is belangrijker, dat ik je dat nog moet vertellen. Ik vind je dan ook geen knip voor de neus waard als je als VBL mod niet naar voetbal gaat kijken en beloof een motie van wantrouwen in te dienen.
Ze speelde hard to getquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Voetbal is belangrijker, dat ik je dat nog moet vertellen. Ik vind je dan ook geen knip voor de neus waard als je als VBL mod niet naar voetbal gaat kijken en beloof een motie van wantrouwen in te dienen.
[..]
Dacht dat je 1 week geband was, Tilia nog geneukt?
Waar heb je op gestemd of doe je daar geen uitspraak over? Mag eventueel via DM.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Stemmen is ook belangrijk, wie weet komen er wel nieuwe voetbalvelden in Amsterdam doordat ik op de goede partij stemde.
Saaie 0-3 voor Olympiakos idd.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:36 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Zal wel een draak van een wedstrijd worden.
Zou er voor tekenen. ManU kan er niks van.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:36 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Saaie 0-3 voor Olympiakos idd.
Het is een Griek.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat is een user, wist niet dat 'ie ook een bekende voetballer was.
Dat is Buttner.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat is een user, wist niet dat 'ie ook een bekende voetballer was.
Zou ook leuk zijn als United door ging en hun dan in de volgende ronde over 2 wedstrijden met 12-0 verliezen van Bayernquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:37 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Zou er voor tekenen. ManU kan er niks van.
D66.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Waar heb je op gestemd of doe je daar geen uitspraak over? Mag eventueel via DM.
Maar kom jij wel eens op een voetbalveld...
Ja, ook een optie. Man U - Bayern lijkt op papier in ieder geval een kraker.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:38 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Zou ook leuk zijn als United door ging en hun dan in de volgende ronde over 2 wedstrijden met 12-0 verliezen van Bayern
Je kan ook in het pak van een mascotte. Dan ben je alleen maar hoor je er toch bij.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
D66.
Tegenwoordig niet zo vaak meer omdat ik dan alleen zou moeten gaanpaar jaar terug wel. Ook naar amateurs, AFC bijvoorbeeld, zit hier vlakbij. En DWV en Volewijckers in Asd Noord.
Goeie keuze.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
D66.
Tegenwoordig niet zo vaak meer omdat ik dan alleen zou moeten gaanpaar jaar terug wel. Ook naar amateurs, AFC bijvoorbeeld, zit hier vlakbij. En DWV en Volewijckers in Asd Noord.
Ik wil wel met je meegaanquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
D66.
Eerder cheerleader dan.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan ook in het pak van een mascotte. Dan ben je alleen maar hoor je er toch bij.
Moest het ook opzoeken.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:40 schreef ajacied4lf het volgende:
Oh, ik dacht dat de vorige wedstrijd geëindigd was in een gelijkspel.
Zo saai was het dus.
Ik ga in mei (weet even de datum niet meer) sowieso naar AFC-Cuijkquote:
Als Hansie met zijn jasje gooit moet je het wel filmen he?quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga in mei (weet even de datum niet meer) sowieso naar AFC-CuijkMaar daar heb ik al wel een maatje voor
Als Herman de Schermman iets bijzonders doet moet je het vooral doorgeven.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zal voor jullie de verkiezingsuitslag volgen.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb je nog gestempd?quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooiquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik neem mijn camera mee jaquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als Hansie met zijn jasje gooit moet je het wel filmen he?
Ja, op D66quote:
Neem je wel een mes mee?quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga in mei (weet even de datum niet meer) sowieso naar AFC-CuijkMaar daar heb ik al wel een maatje voor
Hopelijk haalt die het einde van de eerste helft, kan Rafael invallenquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Fabio gaat rood pakken.
/PowerLoungen
Als de hele Kuip dat roept zal er wel een kern van waarheid in zitten.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:44 schreef Caland het volgende:
Ik heb begrepen dat de moeder van Kuipers van lichte zeden is
Ik ken Cuijck vooral als een probleemclub.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
AFC is een hele nette club dus denk niet dat dat nodig isCuijk valt ook nog wel mee toch
Goeie userquote:
Dan liggen ze er alsnog uitquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die zullen wel weer scoren in de 92e minuut
Die boertjes kunnen we wel aan hoor.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ken Cuijck vooral als een probleemclub.
Messen zijn natuurlijk niet echt nodig, maar debiel publiek zul je er waarschijnlijk wel tegenkomen.
Woont meer probleemvolk dan boertjes.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Die boertjes kunnen we wel aan hoor.
Er woont familie van mij in Cuijk #Vermeerfactsquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Woont meer probleemvolk dan boertjes.
Je moet Cuijk-Noord trouwens wel mijden
Doen alsof Cuijk zo groot is dat het een noord heeftquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dan ga ik speciaal voor jou met een vertraging posten.
Cuijk is in waardering gestegen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er woont familie van mij in Cuijk #Vermeerfacts
Ik heb de term zelf niet bedacht.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Doen alsof Cuijk zo groot is dat het een noord heeft
Toevallig. Dat is in Nederland ook zo.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb de term zelf niet bedacht.
Maar het noorden is nogal onderontwikkeld
Dag Alba12345. Goed filmpje.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook.
Hey Zlata1234, ik zag je nieuwe filmpje
Was ook niet van plan daar ooit naar toe te gaanquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Toevallig. Dat is in Nederland ook zo.
johannes_vermeer
Daarom kom ik in Groningen altijd extra leuk over.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Toevallig. Dat is in Nederland ook zo.
johannes_vermeer
quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:50 schreef Dekatria het volgende:
Kan beter z'n Giggsen aan de wilgen hangen.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:50 schreef Grifte het volgende:
Van Persie haalt verhaal.
"DIT IS FUCKING BULLSHIT"
Godver, jullie spelen dat ook alquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:51 schreef Cavaliers het volgende:
Wedstrijd is geen reet aan. Tijd voor http://gabrielecirulli.github.io/2048/
Ik snap helemaal niks van dat spelquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:51 schreef Cavaliers het volgende:
Geniaal spelquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Godver, jullie spelen dat ook al
Leuk.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Valencia zijn oog lijkt wel een sinaasappel zo dik
Wat is je topscore?quote:
Jezus.quote:
Nee joh. Delluf de gekstequote:Op woensdag 19 maart 2014 20:54 schreef Grifte het volgende:
LittleRabbit stemt vast op Leefbaar Rotterdam, al is het maar voor de initialen.
Mensen die op Leefbaar Rotterdam stemmen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:54 schreef Grifte het volgende:
LittleRabbit stemt vast op Leefbaar Rotterdam, al is het maar voor de initialen.
Die man heeft z'n eigen lagedrukgebied, incl bewolking.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee joh. Delluf de gekste
[ afbeelding ]
Ik ben game over.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:51 schreef Cavaliers het volgende:
Mijn topscore is 7000, 512 gehaald.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jep, dat is mijn max voorlopig. Kom de laatste paar potjes niet verder dan 9000.
Hij kan altijd nog belletje gaan trekken in de Notre Dame.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:57 schreef DuvelDuvel het volgende:
Valencia was ooit de opvolger van Ronaldo.
Ik leef het ruige leven, ik heb op Leefbaar gestemd.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mensen die op Leefbaar Rotterdam stemmen.
Eerdmans
Valencia heeft er nooit wat van gekund. Nani wellicht.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:57 schreef DuvelDuvel het volgende:
Valencia was ooit de opvolger van Ronaldo.
Ik raak zelfs game over.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:58 schreef Mansjester het volgende:
Ik ben te dom voor dat spel ben ik bang
Ik haal maximaal 92
Wij kijken ookquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:58 schreef Nober het volgende:
3 gele kaarten al na 10 minuten. Valencia met een oog dicht en Rowbin al een kans gemist.
Wie van Leefbaar?quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:58 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik leef het ruige leven, ik heb op Leefbaar gestemd.
Ik vertrouw blind op de verschillende stemwijzers die ik heb ingevuld. Aangezien telkens LR bovenaan stond, op de voet gevolgd door de Rotterdamse Ouderenpartij, acht ik deze stemwijzers betrouwbaar.
Heb op De Eerd gestemd. Vind hem wel kil overkomen, maargoed, alsof die voorkeursstemmen ene kut uitmaken.quote:
Klopt.quote:
Elvis?quote:
Ik wist toen ik het postte dat iemand een plaatjes van hem zo plaatsenquote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Een vrouw schijnt hem uitdagend door het glaswerk te hebben aangestaard xD
Ik ben van de Slechte Woordgrappen hé.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:02 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik wist toen ik het postte dat iemand een plaatjes van hem zo plaatsen
Gefeliciteerd, jij bent de winnaar
Hey dat is ook je usernamequote:Op woensdag 19 maart 2014 21:04 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik ben van de Slechte Woordgrappen hé.
Ik was nog niet eens bij 256, laat staan dat ik 2048 ga halen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik raak zelfs game over.
[ afbeelding ]
Man United domineert.
Scherp.quote:
Stemmen kan niet meer he, is al 21:00 geweestquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:06 schreef Dekatria het volgende:
Ik stem voor zo'n lekker gluiperige 0-1 net na de rust ofzo.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:07 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Stemmen kan niet meer he, is al 21:00 geweest
Niet eens 92quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:07 schreef Mansjester het volgende:
Dit is vast heel slecht![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb 1x 512 gehaaldquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:07 schreef Mansjester het volgende:
Dit is vast heel slecht![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jodencomplotquote:
EN TEN 2E?quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:08 schreef Dekatria het volgende:
TEN EERSTE IS HET ROBERTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Ben je nu online?quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is er ook een multiplayer optie bij dat spelletje? Het verslaat Curve Fever nog niet.
Mij maakt het niet uit. Als ze eruit liggen is het leuk, als ze erin blijven ook want dan #moyesinquote:
Dat overleef je nietquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:10 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
WORDEN 65 MINUTEN LANG HARTAANVALLEN
Curve Feverquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is er ook een multiplayer optie bij dat spelletje? Het verslaat Curve Fever nog niet.
Met Curve Fever?quote:
Omdat United er helemaal niets van kan.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:10 schreef Caland het volgende:
Waarom is het zo impossible om met 2-0 van die Grieken te winnen?
Ik probeerde het nog te redden met Zlata1234, maar met GGMM in je team kan je gewoon niet veel.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met Curve Fever?
Nee, daar heb ik geen zin meer in, ik ben gestopt op mijn hoogtepunt: het teamspel waarin GGMM werd vernederd.
United heeft onder Moyes nog nooit met twee goals verschil gewonnen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:10 schreef Caland het volgende:
Waarom is het zo impossible om met 2-0 van die Grieken te winnen?
Tot zover het Graydon mannetje met de statistiekenquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
United heeft onder Moyes nog nooit met twee goals verschil gewonnen.
Wij hadden ook Skylar en Paxgod, die versla je gewoon niet.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik probeerde het nog te redden met Zlata1234, maar met GGMM in je team kan je gewoon niet veel.
Leverkusen 0-5.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De eerste officiele wedstrijd onder Moyes volgens mij al.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wie Skylar is.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij hadden ook Skylar en Paxgod, die versla je gewoon niet.
Wel met 3 ofzo toch?quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuw record.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het Graydon mannetje ook.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:13 schreef Ties02 het volgende:
Johannes verkondigt feitelijke onjuistheden?
Kijk wie er in dit topic een Skylar Diggins UI heeft.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wie Skylar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |