Euh... wat denk jij dat hij gaat doen? Denk dat er weinig clubs zijn die een 31 jarige spits gaan halen voor 25+ miljoen Engelse pond.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:58 schreef opreis het volgende:
Hopelijk Olympiacos door, vooral omdat ik benieuwd ben wat RvP gaat doen en of Moyes er dan is uit getrapt wordt
Nu nog twee jaar dus, dat valt ook wel mee. En als een speler echt weg wil dan is er vaak toch wel een weg. Ik heb ook nog gelezen over een clausule die in werking treedt als er geen top 4 wordt gehaald, maar de betrouwbaarheid daarvan weet ik niet.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Euh... wat denk jij dat hij gaat doen? Denk dat er weinig clubs zijn die een 31 jarige spits gaan halen voor 25+ miljoen Engelse pond.
He signed a four-year contract, keeping him at the club until June 2016.
Rafael of Fabio of allebeiquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:24 schreef ajacied4lf het volgende:
Wie is er niet minder geworden bij Man U.
Djemba-Djemba.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:24 schreef ajacied4lf het volgende:
Wie is er niet minder geworden bij Man U.
De vraag is alleen : Wie heeft welke rode kaart gekregenquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Die twee pakken altijd rood, dus dan valt het minder op.
Hermandescherman moet ik straks terugkijken, topshow!!quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk Ronald en Aad. Maar denk dat ik zo zap naar NED1
Live is leuker, met livetopic uiteraard.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Hermandescherman moet ik straks terugkijken, topshow!!
Voetbal is belangrijker, dat ik je dat nog moet vertellen. Ik vind je dan ook geen knip voor de neus waard als je als VBL mod niet naar voetbal gaat kijken en beloof een motie van wantrouwen in te dienen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Live is leuker, met livetopic uiteraard.
Dacht dat je 1 week geband was, Tilia nog geneukt?quote:
Altijd.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:25 schreef Caland het volgende:
Zou die Mulder ooit wel eens buitenlands voetbal kijken?
Stemmen is ook belangrijk, wie weet komen er wel nieuwe voetbalvelden in Amsterdam doordat ik op de goede partij stemde.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Voetbal is belangrijker, dat ik je dat nog moet vertellen. Ik vind je dan ook geen knip voor de neus waard als je als VBL mod niet naar voetbal gaat kijken en beloof een motie van wantrouwen in te dienen.
Ze speelde hard to getquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Voetbal is belangrijker, dat ik je dat nog moet vertellen. Ik vind je dan ook geen knip voor de neus waard als je als VBL mod niet naar voetbal gaat kijken en beloof een motie van wantrouwen in te dienen.
[..]
Dacht dat je 1 week geband was, Tilia nog geneukt?
Waar heb je op gestemd of doe je daar geen uitspraak over? Mag eventueel via DM.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Stemmen is ook belangrijk, wie weet komen er wel nieuwe voetbalvelden in Amsterdam doordat ik op de goede partij stemde.
Saaie 0-3 voor Olympiakos idd.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:36 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Zal wel een draak van een wedstrijd worden.
Zou er voor tekenen. ManU kan er niks van.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:36 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Saaie 0-3 voor Olympiakos idd.
Het is een Griek.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat is een user, wist niet dat 'ie ook een bekende voetballer was.
Dat is Buttner.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat is een user, wist niet dat 'ie ook een bekende voetballer was.
Zou ook leuk zijn als United door ging en hun dan in de volgende ronde over 2 wedstrijden met 12-0 verliezen van Bayernquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:37 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Zou er voor tekenen. ManU kan er niks van.
D66.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Waar heb je op gestemd of doe je daar geen uitspraak over? Mag eventueel via DM.
Maar kom jij wel eens op een voetbalveld...
Ja, ook een optie. Man U - Bayern lijkt op papier in ieder geval een kraker.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:38 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Zou ook leuk zijn als United door ging en hun dan in de volgende ronde over 2 wedstrijden met 12-0 verliezen van Bayern
Je kan ook in het pak van een mascotte. Dan ben je alleen maar hoor je er toch bij.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
D66.
Tegenwoordig niet zo vaak meer omdat ik dan alleen zou moeten gaanpaar jaar terug wel. Ook naar amateurs, AFC bijvoorbeeld, zit hier vlakbij. En DWV en Volewijckers in Asd Noord.
Goeie keuze.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
D66.
Tegenwoordig niet zo vaak meer omdat ik dan alleen zou moeten gaanpaar jaar terug wel. Ook naar amateurs, AFC bijvoorbeeld, zit hier vlakbij. En DWV en Volewijckers in Asd Noord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |