SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Ik blijf wel weg dan. Doei.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is dat het moet want ik heb echt totaal geen zin in jou.
Wat moet er dan?quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is dat het moet want ik heb echt totaal geen zin in jou.
Er was eens een filosoof die stelde dat het feit dat mensen met plezier gaan slapen en met tegenzin weer opstaan betekent dat mensen liever dood zijn dan levend.quote:
En als je met tegenzin gaat slapen?quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Er was eens een filosoof die stelde dat het feit dat mensen met plezier gaan slapen en met tegenzin weer opstaan betekent dat mensen liever dood zijn dan levend.
Dan ben je wispelturig ofzoquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
En als je met tegenzin gaat slapen?
Ik irriteer me eraan dat ik tegenwoordig meer slaap nodig heb, dan zeg 10jr geleden.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan ben je wispelturig ofzo
Ik vind het altijd geweldig om te gaan slapen, kijk ik de hele avond naar uit.
Het goede nieuws is dat je over 10 jaar weer minder slaap nodig hebt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik irriteer me eraan dat ik tegenwoordig meer slaap nodig heb, dan zeg 10jr geleden.
Ik zit nu natuurlijk ook in de burgertrutten leeftijd, had nu met man, twee kinderen, kat en halve hond in een Vinexwijk moeten wonen. Daar gaat het licht om 22u uit.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het goede nieuws is dat je over 10 jaar weer minder slaap nodig hebt.
Wut, ik dacht dat jij jonger dan mij was. En ik slaap maar 6 uur in een nacht of zo tegenwoordigquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zit nu natuurlijk ook in de burgertrutten leeftijd, had nu met man, twee kinderen, kat en halve hond in een Vinexwijk moeten wonen. Daar gaat het licht om 22u uit.
Volgens mij ben ik ruim 10jr ouder...of ik verwar je nu met iemand andersquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:07 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wut, ik dacht dat jij jonger dan mij was. En ik slaap maar 6 uur in een nacht of zo tegenwoordig
35. Als ze 45 is, dan kan ze weer met minder slaap toe.quote:
Dit...en jij bent volgens mij ongeveer mijn leeftijd, dus een beetje gerust stelt het me wel.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:08 schreef Specularium het volgende:
10 jaar geleden had ik ook maar 6 uur nodig.
Nu 60.
Statistisch hè...ik ben geen Chinees.quote:
Nee, ongeveer wat Kingstown zegt.quote:
Wel een beetje jong voor de overgang.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
35. Als ze 45 is, dan kan ze weer met minder slaap toe.
Bovendien zit ze dan in de overgang en met al die nachtelijke opvliegers komt er dan van slapen sowieso weinig terecht.
En Corrie is 84.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:11 schreef Peunage het volgende:
Oh wtf, ik verwar mensen en leeftijden hier.![]()
Ik weet alleen zeker dat Adriaan 57 is.
Zelfde hier. Alleen in het weekend.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:10 schreef Tem het volgende:
Ik heb 8 uur nodig maar kom niet aan meer dan 6
Waarom zo oud?quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:11 schreef Peunage het volgende:
Oh wtf, ik verwar mensen en leeftijden hier.![]()
Ik weet alleen zeker dat Adriaan 57 is.
Deze manquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:14 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Waarom zo oud?
Hoe oud ben jij zelf 17 ?
Doorbijten.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:14 schreef Peunage het volgende:
Wat ik mij btw afvraag, hoe maken ze de navelstreng los? Doet dat geen pijn?
Ik doe het met 4-6. En in het weekend iets van 12.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zelfde hier. Alleen in het weekend.
Mwoah.... slechts ietsje onder het gemiddelde.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wel een beetje jong voor de overgang.
quote:De meeste westerse vrouwen krijgen hun laatste menstruatie tussen hun veertigste en zestigste jaar;
de gemiddelde leeftijd is 51 jaar.
Hard trekken.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:14 schreef Peunage het volgende:
Elke student doet dit volgens mij. Ik in ieder geval wel.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:15 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik doe het met 4-6. En in het weekend iets van 12.
Bij sommige mensen lijkt ie nooit doorgeknipt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:14 schreef Peunage het volgende:
Ik las ergens dat je met een studie bezig was, dus veel ouder zul je niet zijn. 20-22 ofzo, wat hetzelfde is als 17 zijn.quote:
Gewoon afklemmen en doorknippen. Stompje dat overblijft op de baby sterft vanzelf af.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:14 schreef Peunage het volgende:
Dat doet me denken aan ditquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
En dan boven je hoofd de propellor doen met die baby.
23. Wereld van verschil.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik las ergens dat je met een studie bezig was, dus veel ouder zul je niet zijn. 20-22 ofzo, wat hetzelfde is als 17 zijn.
Ah oke. Cool. Bij de moeder ook?quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gewoon afklemmen en doorknippen. Stompje dat overblijft op de baby sterft vanzelf af.
En dat doet geen pijn want er zitten geen zenuwen in, zijn alleen bloedvaten met een vlies er omheen.
4 uur? En moet je dan een hele dag dtuk aan de slag?quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:15 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik doe het met 4-6. En in het weekend iets van 12.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |