Staan in de OP.quote:Op donderdag 20 maart 2014 02:31 schreef eight het volgende:
Zijn deze al eens gepost?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 92% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2014 04:59:01 ]
de langste is 24 meter....quote:Op donderdag 20 maart 2014 04:48 schreef TLC het volgende:
Australie schijnt 2 objecten gevonden te hebben in de Indische Oceaan die van het vermiste vliegtuig kunnen zijn
dat was hierboven al gebreaked..quote:Op donderdag 20 maart 2014 07:20 schreef Co_OL het volgende:
Breaking news...
Boeing mogelijk gevonden in de Indische Oceaan!!!
http://www.telegraaf.nl/b(...)lijk_gevonden__.html
Plus het is slecht zicht en heel diep daar... super satellietquote:Op donderdag 20 maart 2014 07:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
de langste is 24 meter....
Wie weet. Ik vind het lastig om na alle valse meldingen enthousiast te zijn. En nav nieuwe satellietbeelden, nu dus nog ff zoeken waar het nu ligt. En een foto was leuk geweest
of beelden van gister/eergisterquote:Op donderdag 20 maart 2014 07:22 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Plus het is slecht zicht en heel diep daar... super satelliet
NOU eventjes is een understatementquote:
"Altijd eens halsbrekende vliegstunts willen meemaken? Die twee weken weg waar je zo hard naar smacht? Geen gezeur van de kinderen want die zitten aan de zuurstof? De prachtige diepte van de blauwe Indische Oceaan willen leren kennen? Eerst Diego Garcia zien en dan sterven? Teken nu, de plaatsen zijn gelimiteerd!"quote:Op donderdag 20 maart 2014 07:44 schreef Diedelientje81 het volgende:
[..]
NOU eventjes is een understatement
quote:Op donderdag 20 maart 2014 07:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"Altijd eens halsbrekende vliegstunts willen meemaken? Die twee weken weg waar je zo hard naar smacht? Geen gezeur van de kinderen want die zitten aan de zuurstof? De prachtige diepte van de blauwe Indische Oceaan willen leren kennen? Eerst Diego Garcia zien en dan sterven? Teken nu, de plaatsen zijn gelimiteerd!"
Zuid-Afrikaanse blondjes hebben voorrang
afgedreven?quote:Op donderdag 20 maart 2014 07:50 schreef Montagui het volgende:
Het is wel erg zuidelijk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De staart van de vlucht van Air France dreef ook destijds. Was het eerste wat ze vonden. Blijven blijkbaar goed drijven.quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:08 schreef Diedelientje81 het volgende:
Weet je ik vraag me af hoe doorzichtig die zee is......na zoveel dagen ken je dat hele ding toch niet zien liggen op die diepte? of ben ik nu gewoon superblond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |