Pindakaas met hagelslag erop...quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:29 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dan mogen ze die passagiers wel eens wat boterhammen geven onderhand.
Lees anders even de OP.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:24 schreef TLC het volgende:
Bij die Flightsim heeft de piloot bestanden gewistmeest recente up-date
Als mh370 daar heen zou zijn gegaan, zou het daar nacht moeten zijn gewoon geweest dus donker. Ze zagen rode en blauwe strepen, straks zagen ze de woorden malaysian airlines ook nogquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:02 schreef DeParo het volgende:
Als Maleisie zegt dat het vliegtuig niet boven de Malediven is geweest dan zal het tegendeel wel waar zijn![]()
![]()
![]()
.
2 uur eerder dan in Maleisie volgens mij. Past inderdaad niet; maximale tijd vliegtuig is 8:11, 6:11 in Malediven. Bijna evenaar dus zon komt rond 5:30 op. In 3 kwartier van deMalediven naar die pinglijn haal je niet.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:47 schreef PicoMMP het volgende:
Hoe laat was het vliegtuig zgn. Op de Malediven? En hoe laat komt de zon daar op?
geen idee wat er staat, maar elke klapjosti kan zo'n logo maken met een of ander web textgeneratording.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:23 schreef Gloorbek het volgende:
Het schijnt dat Malaysia Airlines hun naam ook al hebben laten veranderen...
[ afbeelding ]
er staat malle reizen jaquote:Op woensdag 19 maart 2014 15:36 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
geen idee wat er staat, maar elke klapjosti kan zo'n logo maken met een of ander web textgeneratording.
verhip, nu zie ik het pasquote:
Als het niet reeds overschreven is kan je alles terughalen, anders niet.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:38 schreef Draailamp het volgende:
Als het goed is kunnen ze verdwenen data terug halen door dmv date recory,
Hier zou je wel eens heel veel uit kunnen halen
data recovery werkt alleen effectief als je direct na verwijderen gebruikt zodra er op de pc bestanden veranderd zijn gaat al lastigquote:Op woensdag 19 maart 2014 15:38 schreef Draailamp het volgende:
Als het goed is kunnen ze verdwenen data terug halen door dmv date recory,
Hier zou je wel eens heel veel uit kunnen halen
Hmmm gezien het geen domme man was vrees ik dat hij ook dit wel slim heeft aangepakt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:46 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Als het niet reeds overschreven is kan je alles terughalen, anders niet.
De bewuste files zouden al begin februari verwijderd zijn. Het zal vast weer valse hoop zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:47 schreef hamkaasburger het volgende:
[..]
data recovery werkt alleen effectief als je direct na verwijderen gebruikt zodra er op de pc bestanden veranderd zijn gaat al lastig
Door de Maleisische autoriteiten ja daarom verwacht ik zeer spoedig alsnog een bevestiging dat het klopt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
2 uur eerder dan in Maleisie volgens mij. Past inderdaad niet; maximale tijd vliegtuig is 8:11, 6:11 in Malediven. Bijna evenaar dus zon komt rond 5:30 op. In 3 kwartier van deMalediven naar die pinglijn haal je niet.
Het is ook al debunked.
Ik kan niet inschatten of een piloot die kennis heeft, voor sommige mensen is uit de prullenbak gooien al 'echt weg'.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:48 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Hmmm gezien het geen domme man was vrees ik dat hij ook dit wel slim heeft aangepakt.
Maar data verwijderen maakt hem toch verdachter of ligt dat nu aan mij? Kan het iets onschuldigs zijn?
Dan is recovery sowieso redelijk kansloos, vaak een dag later overigens al, zeker als de pc regelmatig in gebruik is.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:48 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
De bewuste files zouden al begin februari verwijderd zijn. Het zal vast weer valse hoop zijn.
Hoezo zou dat moeten??quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:44 schreef OreO het volgende:
[..]
Als mh370 daar heen zou zijn gegaan, zou het daar nacht moeten zijn gewoon geweest dus donker. Ze zagen rode en blauwe strepen, straks zagen ze de woorden malaysian airlines ook nog![]()
![]()
![]()
Iedereen verhongerdquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:23 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Zou mij niets verbazen als dat vliegtuig al die tijd al op de parkeerplaats van de Maleisische luchtvaartautoriteiten staat
Als ik kijk naar de youtubejes van die piloot, hoe hij zijn koelkast of ijsklontjesmaker oid repareert en zo nog wat dingen, lijkt hij mij niet het type dat denkt dat als hij het verwijdert dat het dan ook echt weg is.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:54 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Ik kan niet inschatten of een piloot die kennis heeft, voor sommige mensen is uit de prullenbak gooien al 'echt weg'.
[..]
Dan is recovery sowieso redelijk kansloos, vaak een dag later overigens al, zeker als de pc regelmatig in gebruik is.
Ze zullen mogelijk enkel (kleine) delen van de bestanden kunnen herstellen wat het een lang proces kan maken. Herconstureren van data, afhankelijk van de bestandsopbouw kan erg lastig zijn. Wellicht halen ze er helemaal niks uit.
Tja, dan hebben de bestanden denk ik niks te maken met de verdwijning van het vliegtuig. Met minimaal onderzoek kan je die bestanden permanent verwijderen, dan hadden de onderzoekers niet eens kunnen zien dat er bestanden verwijderd zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als ik kijk naar de youtubejes van die piloot, hoe hij zijn koelkast of ijsklontjesmaker oid repareert en zo nog wat dingen, lijkt hij mij niet het type dat denkt dat als hij het verwijdert dat het dan ook echt weg is.
wellicht beidequote:Op woensdag 19 maart 2014 16:03 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Tja, dan hebben de bestanden denk ik niks te maken met de verdwijning van het vliegtuig. Met minimaal onderzoek kan je die bestanden permanent verwijderen, dan hadden de onderzoekers niet eens kunnen zien dat er bestanden verwijderd zijn.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:02 schreef DeParo het volgende:
Als hij de magneetjes op z'n ijskast heeft gebruikt is het helemaal lastig.
wel een goeie vergelijking.. behalve dat de oppervlakte nog net ff wat groter isquote:Op woensdag 19 maart 2014 16:14 schreef Gloorbek het volgende:
Zo zo geenstijl komt ook een keer met nieuws over MH370..
http://www.geenstijl.nl/m(...)ngpong.html#comments
Goede vergelijking idd, Maar nieuws wat hier al een week geleden gepost is.quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:15 schreef Parzival het volgende:
[..]
wel een goeie vergelijking.. behalve dat de oppervlakte nog net ff wat groter is
" Om en de nabij, aangezien het éne oppervlakte betreft en het ander lengte."quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:15 schreef Parzival het volgende:
[..]
wel een goeie vergelijking.. behalve dat de oppervlakte nog net ff wat groter is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |