abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 maart 2014 @ 13:12:03 #1
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_137921288
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Gezond slank. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht je nog even willen lachen om het gebash, de heerlijke OP, of de tips die voorbij kwamen in een vorig topic, gekaapt door Gym, klik dan O+ hier O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 19 maart 2014 @ 13:12:41 #2
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_137921315
Laatste post:
quote:
7s.gif Op woensdag 19 maart 2014 13:11 schreef Barreltje het volgende:

[..]

bwuh..
Acces denied! :o ( terwijl steps, topvintage etc wel gewoon mag!! :o :o
( wsl omdat het woord BOOBS op de website voorkomt -O- )
pi_137921420
Bwehehehe arme bar :P

Btw, wanneer dragen jullie zulke jurkjes? Naar werk is hier al redelijk onhandig bijvoorbeeld.
  woensdag 19 maart 2014 @ 13:18:46 #4
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_137921561
hier is het "op werk" ook een beetje lastig.. al heb ik wel bedacht dat ik mijn laatste shift een rokje meenem en hakken om 's avonds aan te doen :P

op kantoor probeer ik wel jurkjes en rokjes aan te doen..

verder zijn mijn jurkjes en rokjes nogal formeel en /of cocktail-achtig.. dus die draag ik niet zo vaak :( :P
ik ben nog steeds op zoek naar jurkjes voor "gewoon" maar dat maakt me vaak ehm. tuttig? vrouwelijk..iig iets waar ik mezelf niet voel -O-
pi_137921653
Tsja "kantoor" blijft hier gewoon een lab met wat meer kledingeisen ivm veiligheid.
pi_137922141
* LovelyLady kijkt weer eventjes mee om een hoekje :@

Ik heb maar 1 jurkje die ik leuk vind qua model en pasvorm enzo.. nooit meer iets soortgelijks kunnen vinden -O-

Verdere update
Vandaag maar weer eens sportschool geweest :') Ik weet weer hoe spierpijn voelt :D
Verder staat het afvallen even op een laag pitje, privé een hoop gedoe dus ik moet echt opletten ...
Ben me wel bewust van mijn eetgedrag dat het altijd beter kan, maar het gaat niet zo slecht als voorheen.
Als ik me focus op: dit mag ik niet en dat mag ik niet werkt dat averechts dus ik ben even mijn denkwijze aan het omkeren. Maar dan meer op een relaxte manier (niet 24/7 gefocussed op eten)

Aangezien er momenteel qua gewicht niets af wil, dan maar mijn conditie opbouwen... en dat bevalt prima, in anderhalve maand 3 keer ziek zijn helpt niet voor de conditie maar heb nu eindelijk weer een beetje mijn energie op peil.

/einde ego bericht.
  woensdag 19 maart 2014 @ 13:53:52 #7
319308 Tink89
To live is to dance
pi_137923071
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 13:15 schreef douche-eendje het volgende:
Bwehehehe arme bar :P

Btw, wanneer dragen jullie zulke jurkjes? Naar werk is hier al redelijk onhandig bijvoorbeeld.
Werk dus :) Ik zit heel de dag op kantoor en heb een representatieve functie, dus met een vestje kan zo'n jurk zonder mouwen best. Ik weiger suffe kleren aan te trekken, enkel omdat ik bij een suffe instelling werk.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_137923594
Ik draag geen jurkjes naar werk of school eigenlijk. Dus vrije tijd :P
My salvation lies in your love..
pi_137923958
Jurkjes meestal in het weekend.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_137924533
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 13:08 schreef Tink89 het volgende:
[..]

Ei! Lekker een omelet met veel groente als lunch of een salade met rucola ofzo. Of is rucola ook een bladgroente?

En de beloofde c&a-jurk waar ik zo verliefd op was/ben staat niet op de NL'se site.
Rucola valt daar ook onder :)
Heb je een recept voor een omelet met groente? Dat wil ik nog wel proberen :)

Ah zonde ;(
pi_137924660
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 14:38 schreef Puala het volgende:

[..]

Rucola valt daar ook onder :)
Heb je een recept voor een omelet met groente? Dat wil ik nog wel proberen :)

Ah zonde ;(
Ik heb op mijn blog wel een recept van een groente omelet :p moet je alleen ff de spinazie weg doen en vervangen voor meer champignons en eventueel tomaat en paprika ofzoiets? Wat je maar lekker vindt!
pi_137924697
Protip:

groenten (wat je ook maar in huis hebt) bakken, 3 geklutste eieren erbij en scramblen, wat stukjes chorizo of andere pittige worst kort meebakken, in een bakje pleur'n en wat feta (en dan ook echt feta, geen witte kaas) eroverheen kruimelen.

Nom.
Ja doei.
pi_137925132
Ik ga het eens proberen :) Heb eieren genoeg in huis, dus enkel even wat groente halen eerdaags :)
  woensdag 19 maart 2014 @ 15:46:26 #14
319308 Tink89
To live is to dance
pi_137926835
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 14:56 schreef Puala het volgende:
Ik ga het eens proberen :) Heb eieren genoeg in huis, dus enkel even wat groente halen eerdaags :)
Omelet is inderdaad vooral alles wat je lekker vindt in de pan gooien, eieren erbij en roeren :)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_137927214
Ik bak de groenten vaak eerst ff, gooi ze in een bakje, doe de eieren dan in de pan en als de omelet bijna klaar is leg ik de groente er weer op en sla ik het ei dubbel. Maar dat is ook beroepsdeformatie want zo serveren we ze op mijn werk :D. Maar als ik de ei over de groente schenk gaat hij vaak stuk/ wordt het ei uteindelijk te gaar.
  woensdag 19 maart 2014 @ 16:13:34 #16
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137927752
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 15:46 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Omelet is inderdaad vooral alles wat je lekker vindt in de pan gooien, eieren erbij en roeren :)
:Y

Ik had vanmiddag een paprika, een ui en champignons. 2 eieren kloppen, zout & peper erdoor, wat italiaanse kruiden, in de pan, groente erbij, deksel erop, 5 min later omkeren, op 2 broodjes met een plakje kipfilet mikken :9

Ik doe er ook wel eens wortel e.d door, en kaas en spekjes. Maar kaas en spekjes had ik niet en wortel ook niet :')
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_137927790
Ik zal ook eens een lijstje posten.
O: Shake
L: Shake
T's: Veel groente, 2 gekookt eieren, kaas, kwark
D: aardappels, sperziebonen, boomstammetje
T: stuk fruit

Dit is zo'n beetje mijn eetpatroon de laatste week. De behoefte aan suiker begint eindelijk af te nemen.
Ik wil dit in ieder geval nog een week zo volhouden en daarna waarschijnlijk weer gewoon brood/muesli en dergelijke.
pi_137928144
Ik rooster ook om de zoveel tijd een grote bups groenten in de oven;

Ui, paprika, pompoen, wortel en alles wat ik nog meer over heb :P

beetje olijfolie erover, husselen, kruiden erover en de oven in. Heb je altijd groenten bij de hand :)

En qua jurkjes raad ik ook www.mangooutlet.com aan. kan je soms echt voor een prikkie leuke kleding shoppen en ik vind het kwalitatief beter dan bijv. H&M.

Ik draag naar werk alleen maar rokjes/jurkjes. Zelfs als ik onsite moet :+ Dat staat echt charmant, rokje en werkschoenen eronder :D
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_137928194
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 16:14 schreef appelsap het volgende:
Ik zal ook eens een lijstje posten.
O: Shake
L: Shake
T's: Veel groente, 2 gekookt eieren, kaas, kwark
D: aardappels, sperziebonen, boomstammetje
T: stuk fruit

Dit is zo'n beetje mijn eetpatroon de laatste week. De behoefte aan suiker begint eindelijk af te nemen.
Ik wil dit in ieder geval nog een week zo volhouden en daarna waarschijnlijk weer gewoon brood/muesli en dergelijke.
Wat voor soort shakes zijn het?

Ik heb nog 150kcal over voor vandaag.....eens kijken wat ik daar mee ga doen :9
pi_137928212
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 15:58 schreef Zeester het volgende:
Ik bak de groenten vaak eerst ff, gooi ze in een bakje, doe de eieren dan in de pan en als de omelet bijna klaar is leg ik de groente er weer op en sla ik het ei dubbel. Maar dat is ook beroepsdeformatie want zo serveren we ze op mijn werk :D. Maar als ik de ei over de groente schenk gaat hij vaak stuk/ wordt het ei uteindelijk te gaar.
Dat is wel een goede tip :D
pi_137928380
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 16:26 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wat voor soort shakes zijn het?

Ik heb nog 150kcal over voor vandaag.....eens kijken wat ik daar mee ga doen :9
Shakes van Cambridge. Ik weet niet of je dat kent?
Ik volg het dieet niet hoor maar er zitten i.i.g. voldoende voedingsstoffen in, weinig koolhydraten en redelijk wat eiwitten.
  woensdag 19 maart 2014 @ 16:32:46 #22
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_137928393
ik ben verliefd op deze : http://www.succubus.nl/so(...)default#.Uym3cG1YXTo
( al lijkt deze wat lang)

die van mango lijken dan weer errrug kort, of valt dat mee?? :o

moet je onsite geen overall aan?? ( ik werd ook al eens verzocht om een rokje aan te doen in/over mijn survivalsuit omdat de piloot niet kon zien dat ik een vrouw ben :o :o )
  woensdag 19 maart 2014 @ 16:34:17 #23
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_137928438
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 16:32 schreef appelsap het volgende:

[..]

Shakes van Cambridge. Ik weet niet of je dat kent?
Ik volg het dieet niet hoor maar er zitten i.i.g. voldoende voedingsstoffen in, weinig koolhydraten en redelijk wat eiwitten.
ik vind die shakes echt ZO smerig :r
dat ontneemt me echt het "plezier"van afvallen.. en het moet toch echt "leuk"blijven :o
pi_137928629
quote:
7s.gif Op woensdag 19 maart 2014 16:34 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ik vind die shakes echt ZO smerig :r
dat ontneemt me echt het "plezier"van afvallen.. en het moet toch echt "leuk"blijven :o
Ik vind ze best te doen, maar leuk is anders inderdaad. In 2011 ben ik met die shakes ruim 20 kg afgevallen (die er dus nog af zijn). :P
Ik doe het nu niet om af te vallen maar om van mijn lekkere trek/suikerverslaving af te komen. En van brood/muesli at ik dan ook weer teveel, of hagelslag op mijn brood bijvoorbeeld want chocolade :~. Dus nu maar even zo.
Ik wil wel afvallen maar inderdaad op de normale manier nu.
pi_137928771
Ik heb dat om mij heen al een paar keer zo mis zien gaan met die shakes. Ben er niet zo'n fan van :@
I solemnly swear i'm up to no good
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')