Misschien zou het je gehoor helpen als je er niet constant olijfolie in gooit.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zometeen weer even een theelepeltje olijfolie in m'n oren gieten. Morgen oren laten uitspuiten.
Nee, zit vol prut. Ik hou het met wattenstaafjes bij, maar daarmee mag je niet al te diep. En laat het daar nou net zittenquote:
Een wattenstaafje verkankerd heel snel je oor.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, zit vol prut. Ik hou het met zo'n wattenstaafje bij, maar daarmee mag je niet al te diep. En laat het daar nou net zitten
Daarom alleen de oorschelp doen he, als je gaat zitten vrotten verneuk je de boel wel jaquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een wattenstaafje verkankerd heel snel je oor.
waarom gooi je er dan prut bij, ga je er een sausje van maken?quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, zit vol prut. Ik hou het met wattenstaafjes bij, maar daarmee mag je niet al te diep. En laat het daar nou net zitten
Idd. Met wattenstaafjes moet een mens doorgaans goed oppassen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een wattenstaafje verkankerd heel snel je oor.
Maar je gaat dus serieus olijfolie in je oor gieten?quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daarom alleen de oorschelp doen he, als je gaat zitten vrotten verneuk je de boel wel ja
quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
waarom gooi je er dan prut bij, ga je er een sausje van maken?
Is standaard als je een afspraak maakt om je oren uit te laten spuitenquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar je gaat dus serieus olijfolie in je oor gieten?
Een huisarts heeft ooit mijn oren uitgespoten terwijl dat absoluut niet mag bij mijn linkeroor.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Is standaard als je een afspraak maakt om je oren uit te laten spuitenEerst eenmaal per dag twee dagen druppelen/olie erin zodat de boel een beetje los komt te zitten en dus makkelijker uit te spuiten is.
En dat zeg je dan niet even?quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een huisarts heeft ooit mijn oren uitgespoten terwijl dat absoluut niet mag bij mijn linkeroor.
Kut huisarts.
Toen wist ik nog niet dat dat niet mocht, hij had dat moeten weten.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En dat zeg je dan niet even?
Ik wacht met smart op een nieuwe.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik denk dat mijn culitopic kapi terug heeft gelokt naar fok
Gewoon zomaar?quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toen wist ik nog niet dat dat niet mocht, hij had dat moeten weten.
En ik was toen 12 ofzo en nog niet zo mondig.
Stijn was op z'n 12 al de schrik van fok.forum.nlquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb dat ook een x gedaan mattie maar is faya. op fiets terug dacht ik in vliegtuig te zitten zo waren mn oren aant spacenquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, was toen m'n vaste huisarts. En hij wist dat ik nauwelijks trommelvlies heb, dan mag je dat echt niet doen. naaistreekquote:
Heb je hem wel in z'n kont geplast?quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, was toen m'n vaste huisarts. En hij wist dat ik nauwelijks trommelvlies heb, dan mag je dat echt niet doen. naaistreek
Hij heeft wel een grappig contract, altijd 1 pond meer dan de op hem na grootste verdienerquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
TerryMochten Lampard en hij echt vertrekken bij Chelsea steek ik toch wel een kaarsje op.
hij is nu dood.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb je hem wel in z'n kont geplast?
Gerechtigheid ditdat.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hij is nu dood.
niet door mijn toedoen overigens.
Hij kreeg een hartstilstand, pas 58 ofzoquote:
Als HA moet je dat toch aan voelen komen denk ik dan.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij kreeg een hartstilstand, pas 58 ofzo
fucked up g
Geen idee of je dat kan voelenquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als HA moet je dat toch aan voelen komen denk ik dan.
Ging zelf dus niet vaak naar de dokterquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
fucked up g
Kreeg je ook steken.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Pas trok ik op de fiets weer even door naar hartslag 205. Dan denk ik ook wel eens dat het de laatste keer gaat zijn.
Tja. De chef van de bieb waar ik even werkte gleed een keer uit op de trap. 4 treden naar beneden, kwam onhandig terecht, coma, weekje later dood.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
fucked up g
Dat is voor mij wel heel lang geledenquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Pas trok ik op de fiets weer even door naar hartslag 205. Dan denk ik ook wel eens dat het de laatste keer gaat zijn.
Bedanktquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Even tijd voor mijn maandelijkse Rawr post uit respect voor Drizzt zijn oorprutje .
Ik heb ook wel eens over de 200 gegaan, maar dat is toch geen pretje hoor poehpoeh.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar moest wel tegen een boom leunen.
Moest het aantal wel beperken. Mijn multiquote van 20 foto's kwam op een waarschuwing te staan.quote:
Rawr leuke postquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moest het aantal wel beperken. Mijn multiquote van 20 foto's kwam op een waarschuwing te staan.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
twitter:FOXSportsnl twitterde op woensdag 19-03-2014 om 14:16:19NIEUWS: NOS stopt volgend jaar met Champions League http://t.co/vnvcfCqBJy reageer retweet
Moeten we nu betalen voor CL?quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:17 schreef Tarado het volgende:
twitter:FOXSportsnl twitterde op woensdag 19-03-2014 om 14:16:19NIEUWS: NOS stopt volgend jaar met Champions League http://t.co/vnvcfCqBJy reageer retweet
Dat hangt af van wie het wel koopt, als dat RTL is of SBS niet lijkt mequote:Op woensdag 19 maart 2014 14:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Moeten we nu betalen voor CL?
Als SBS heb je natuurlijk ook geen andere keuze dan betalen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat hangt af van wie het wel koopt, als dat RTL is of SBS niet lijkt me
Deed je sowieso al.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Moeten we nu betalen voor CL?
twitter:HistoryInPics twitterde op woensdag 19-03-2014 om 14:22:01Economy Class promotional shot for the Pan Am 747 in the late 60's http://t.co/NDm7q2JY8N reageer retweet
WOW. Kunnen gewoon 2 mensen elkaar passeren in het gangpadquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:31 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]twitter:HistoryInPics twitterde op woensdag 19-03-2014 om 14:22:01Economy Class promotional shot for the Pan Am 747 in the late 60's http://t.co/NDm7q2JY8N reageer retweet
Vooruitgang noemen ze dat
[ afbeelding ]
Zelf je privacy opgeven of verplicht je privacy opgeven zit natuurlijk wel verschil in.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:32 schreef Pistone het volgende:
Van die mensen die stemmen op de piratenpartij (voor meer privacy) en dat dan tweeten met een foto van het stembiljet.
Is dat vreemd te noemen ?
True.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zelf je privacy opgeven of verplicht je privacy opgeven zit natuurlijk wel verschil in.
Sowieso mensen die hun stembiljet tweeten kan ik niet serieus nemen.
Gaat FOX een hoop nieuwe abonnee's opleveren.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:17 schreef Tarado het volgende:
Die hebben CL (nog) nietquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Gaat FOX een hoop nieuwe abonnee's opleveren.
Verwacht wel een flink bod aangezien dat de hele opzet op voorhand was om alle rechten in handen te krijgen. Ze hebben toen ook een redelijk exorbitant bod uitgebracht op de rechten voor de Eredivisie.quote:
De samenvattingen van de eredivisie hebben ze toch weer aan de NOS gegund, dat verrast me wel.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Verwacht wel een flink bod aangezien dat de hele opzet op voorhand was om alle rechten in handen te krijgen. Ze hebben toen ook een redelijk exorbitant bod uitgebracht op de rechten voor de Eredivisie.
Als je alles in handen hebt denk ik uiteindelijk dat Pay-TV wel los komt in Nederland. Premier League hebben ze ook al.
Volgens hunzelf is dat open net van Fox een langzaam opbouwend project (van 12 jaar) lijkt me sterk.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
De samenvattingen van de eredivisie hebben ze toch weer aan de NOS gegund, dat verrast me wel.
Het zou me niets verbazen als ze na volgend seizoen of misschien wel eerder gewoon de stekker uit het project trekken, er moet nu zwaar geld bij.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:57 schreef Pistone het volgende:
[..]
Volgens hunzelf is dat open net van Fox een langzaam opbouwend project (van 12 jaar) lijkt me sterk.
Zou zonde zijn, mensen met weinig geld of bijvoorbeeld mensen in ziekenhuizen of andere zorginstellingen kunnen dan niet meer gewoon zondag de samenvattingen kijken.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
De samenvattingen van de eredivisie hebben ze toch weer aan de NOS gegund, dat verrast me wel.
Het zou me niets verbazen als ze na volgend seizoen of misschien wel eerder gewoon de stekker uit het project trekken, er moet nu zwaar geld bij.
Geloof er ook niet veel van.quote:
quote:De NOS dreigde de rechten te verliezen aan RTL of SBS. Bovendien had FOX kunnen besluiten de samenvattingen zelf uit te zenden op het open kanaal FOX dat in augustus 2013 werd opgetuigd naast de betaalzender. Rutten: 'De keuze voor de NOS onderstreept eens te meer dat we met onze vrij toegankelijke zender FOX werken aan een plan voor de lange termijn, zoals vanaf de start altijd is benadrukt. De zender is pas 7 maanden in de lucht, terwijl onze horizon 12 jaar verder ligt.'
Bolle.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb echt een moeilijk lekkere chocolade muffin op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |