Misschien zou het je gehoor helpen als je er niet constant olijfolie in gooit.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zometeen weer even een theelepeltje olijfolie in m'n oren gieten. Morgen oren laten uitspuiten.
Nee, zit vol prut. Ik hou het met wattenstaafjes bij, maar daarmee mag je niet al te diep. En laat het daar nou net zittenquote:
Een wattenstaafje verkankerd heel snel je oor.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, zit vol prut. Ik hou het met zo'n wattenstaafje bij, maar daarmee mag je niet al te diep. En laat het daar nou net zitten
Daarom alleen de oorschelp doen he, als je gaat zitten vrotten verneuk je de boel wel jaquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een wattenstaafje verkankerd heel snel je oor.
waarom gooi je er dan prut bij, ga je er een sausje van maken?quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, zit vol prut. Ik hou het met wattenstaafjes bij, maar daarmee mag je niet al te diep. En laat het daar nou net zitten
Idd. Met wattenstaafjes moet een mens doorgaans goed oppassen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een wattenstaafje verkankerd heel snel je oor.
Maar je gaat dus serieus olijfolie in je oor gieten?quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daarom alleen de oorschelp doen he, als je gaat zitten vrotten verneuk je de boel wel ja
quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
waarom gooi je er dan prut bij, ga je er een sausje van maken?
Is standaard als je een afspraak maakt om je oren uit te laten spuitenquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar je gaat dus serieus olijfolie in je oor gieten?
Een huisarts heeft ooit mijn oren uitgespoten terwijl dat absoluut niet mag bij mijn linkeroor.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Is standaard als je een afspraak maakt om je oren uit te laten spuitenEerst eenmaal per dag twee dagen druppelen/olie erin zodat de boel een beetje los komt te zitten en dus makkelijker uit te spuiten is.
En dat zeg je dan niet even?quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een huisarts heeft ooit mijn oren uitgespoten terwijl dat absoluut niet mag bij mijn linkeroor.
Kut huisarts.
Toen wist ik nog niet dat dat niet mocht, hij had dat moeten weten.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En dat zeg je dan niet even?
Ik wacht met smart op een nieuwe.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik denk dat mijn culitopic kapi terug heeft gelokt naar fok
Gewoon zomaar?quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toen wist ik nog niet dat dat niet mocht, hij had dat moeten weten.
En ik was toen 12 ofzo en nog niet zo mondig.
Stijn was op z'n 12 al de schrik van fok.forum.nlquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb dat ook een x gedaan mattie maar is faya. op fiets terug dacht ik in vliegtuig te zitten zo waren mn oren aant spacenquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, was toen m'n vaste huisarts. En hij wist dat ik nauwelijks trommelvlies heb, dan mag je dat echt niet doen. naaistreekquote:
Heb je hem wel in z'n kont geplast?quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, was toen m'n vaste huisarts. En hij wist dat ik nauwelijks trommelvlies heb, dan mag je dat echt niet doen. naaistreek
Hij heeft wel een grappig contract, altijd 1 pond meer dan de op hem na grootste verdienerquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
TerryMochten Lampard en hij echt vertrekken bij Chelsea steek ik toch wel een kaarsje op.
hij is nu dood.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb je hem wel in z'n kont geplast?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |