Heeft Polen whisky?quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Verkopen we alleen maar polskie wodki
Vast wel wat homebrew maar er komen geen bekende of minder bekende merken vandaan.quote:
kurwa spierdalajquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zeg eens snel iets Pools wat ik tegen de schoonmaakster kan zeggen.
hallo kapiquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:17 schreef kapiteintje het volgende:
Dag. Ik vroeg me af hoe het met Johannes en mijn grote vriend GGMM ging?
Met mij gaat het werkelijk uitstekend.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:17 schreef kapiteintje het volgende:
He kapiquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:17 schreef kapiteintje het volgende:
Misschien kerst 2014. Maar ik denk pas weer op mn wereldreisquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dag Knut. Wanneer ga je weer naar Japan?
In het weekend drink ik ook cola light. En ook doordeweeks.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En het is nog niet eens weekend.
Je zoekt wel de grens van het betamelijke op idd.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In het weekend drink ik ook cola light. En ook doordeweeks.
Wat een badass hè.
Heb je oorontstekingquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zometeen weer even een theelepeltje olijfolie in m'n oren gieten. Morgen oren laten uitspuiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |