abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 maart 2014 @ 10:27:55 #101
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_137916092
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:25 schreef Confashions_ het volgende:

[..]

Ik hou niets bewust achter. Ik kan hem het hele gesprek sturen maar weet niet of het helpt. Heb het gisteren geprobeerd uit te leggen maar kreeg enkel: 'Het boeit me niet meer, je kan de tering krijgen'
Het hele gesprek sturen is dan wellicht handiger. Dan kan 'ie het lezen als ie even afgekoeld is.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_137916150
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:25 schreef Confashions_ het volgende:

[..]

Ik hou niets bewust achter. Ik kan hem het hele gesprek sturen maar weet niet of het helpt. Heb het gisteren geprobeerd uit te leggen maar kreeg enkel: 'Het boeit me niet meer, je kan de tering krijgen'
Tuurlijk helpt dat, dan weet hij tenminste dat je erin bent geluisd. Ik snap niet dat je dat niet meteen gedaan hebt. Als hij maar de halve waarheid heeft is het niet heel gek dat hij zo reageert.

Ik zou het alsnog sturen. Of het wat uitmaakt weet ik niet, maar dan heb je de waarheid op tafel. En leer ervan, maar dat is al vaker gezegd hier :)
Net toen je dacht dat je veilig was..
  woensdag 19 maart 2014 @ 10:33:39 #103
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_137916245
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:30 schreef KataStrofe het volgende:

[..]

Jij hebt een toepasselijke username in dit topic
pi_137916449
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:30 schreef KataStrofe het volgende:

[..]

Tuurlijk helpt dat, dan weet hij tenminste dat je erin bent geluisd. Ik snap niet dat je dat niet meteen gedaan hebt. Als hij maar de halve waarheid heeft is het niet heel gek dat hij zo reageert.

Ik zou het alsnog sturen. Of het wat uitmaakt weet ik niet, maar dan heb je de waarheid op tafel. En leer ervan, maar dat is al vaker gezegd hier :)
Klopt, dat ga ik wel even doen. Maar had gewoon liever de kans om met hem te praten. Ik snap het wat dat betreft ook niet echt, als je écht van elkaar houdt wil je toch juist het verhaal aanhoren en niet meteen afgaan op wat een ex zegt die mij overduidelijk nog terug wil.
"The critics and doubters will stab me in the chest but you best believe your ass that I will write poetry with the blood"
pi_137916508
Misschien was je vriend al een tijdje klaar met je en was dit de druppel? Anders vind ik zijn gedrag wel erg vreemd..
Worry is a misuse of imagination
pi_137916557
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:44 schreef Probability het volgende:
Misschien was je vriend al een tijdje klaar met je en was dit de druppel? Anders vind ik zijn gedrag wel erg vreemd..
Nja, zoals gezegd: er is vaker gezeik geweest over deze ex dus wat dat betreft snap ik hem wel. Ik geloof wel dat hij nog wel gevoelens voor mij heeft.
"The critics and doubters will stab me in the chest but you best believe your ass that I will write poetry with the blood"
pi_137916562
Je wil terug naar je ex, dat is overduidelijk. Beter laat je je huidige vriend gaan en keer je terug naar je ex, dat verdienen zowel jij, je ex als je huidige vriend.
pi_137916574
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:45 schreef Confashions_ het volgende:

[..]

Nja, zoals gezegd: er is vaker gezeik geweest over deze ex dus wat dat betreft snap ik hem wel. Ik geloof wel dat hij nog wel gevoelens voor mij heeft.
Jij hebt ook nog gevoelens voor je ex.
  woensdag 19 maart 2014 @ 10:46:23 #109
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_137916583
Ik gok het erop dat je vriend het eigenlijk al zat was en eventueel onbewust een uitweg zocht en deze nu heeft gevonden. Dit is zonder enige nuance binnen de relatie te kennen en op basis van wat er hier gepost is dus ik kan er mijlenver naast zitten.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  woensdag 19 maart 2014 @ 10:47:41 #110
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_137916633
quote:
7s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:46 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Hoeft niet verder te gaan dan een bezorgd gevoel. Liefde/hunkering hoeft er geen deel van uit te maken op zich.
Vrijheid
pi_137916648
quote:
14s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:46 schreef jogy het volgende:
Ik gok het erop dat je vriend het eigenlijk al zat was en eventueel onbewust een uitweg zocht en deze nu heeft gevonden. Dit is zonder enige nuance binnen de relatie te kennen en op basis van wat er hier gepost is dus ik kan er mijlenver naast zitten.
Nee, dat geloof ik niet. Sowieso is hij niet het type om te blijven hangen als hij geen zin meer had in de relatie en vervolgens een 'excuus' te zoeken om eruit te komen.
pi_137916681
quote:
7s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:46 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nee, echt totaal niet. Als ik mijn ex zie dan voel ik daar echt 0,000 bij. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen. Geen flashbacks naar mooiere tijden, geen vlinders, maar wat dat betreft ook geen 'haat'. Gewoon een neutraal gevoel. Op de momenten dat hij stalkte voelde ik wel echt intense haat en woede maar ik laat zulke gevoelens heel snel los. Dat werkt, zoals blijkt, niet altijd in mijn voordeel.
pi_137916736
quote:
14s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:47 schreef jogy het volgende:

[..]

Hoeft niet verder te gaan dan een bezorgd gevoel. Liefde/hunkering hoeft er geen deel van uit te maken op zich.
Haha ja, ik heb ook altijd bezorgde gevoelens om de ex die mij het leven zuur heeft gemaakt door mij en mijn familie te stalken.
pi_137916758
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:49 schreef Confashions_ het volgende:

[..]

Nee, echt totaal niet. Als ik mijn ex zie dan voel ik daar echt 0,000 bij. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen. Geen flashbacks naar mooiere tijden, geen vlinders, maar wat dat betreft ook geen 'haat'. Gewoon een neutraal gevoel. Op de momenten dat hij stalkte voelde ik wel echt intense haat en woede maar ik laat zulke gevoelens heel snel los. Dat werkt, zoals blijkt, niet altijd in mijn voordeel.
Leuk dat je dat zegt, maar je zegt A en doet B. Als je ex je niets doet, hoef je hem ook niet te spreken. Je hebt contact gezocht, dus je wil nog iets van hem.
pi_137916790
Stalken :r :r :r
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_137916822
quote:
7s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:51 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Leuk dat je dat zegt, maar je zegt A en doet B. Als je ex je niets doet, hoef je hem ook niet te spreken. Je hebt contact gezocht, dus je wil nog iets van hem.
Dat is bullshit. Contact hebben hoeft niet te betekenen dat je iets van diegene wil.
pi_137916837
quote:
3s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:52 schreef complicate het volgende:
Stalken :r :r :r
Vertel mij wat, nooit geweten dat één persoon je leven zo kan beheersen. En als ik er nu aan terugdenk denk ik ook echt; wtf, waarom trap ik er in :')
  woensdag 19 maart 2014 @ 10:54:52 #118
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_137916852
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:48 schreef Confashions_ het volgende:

[..]

Nee, dat geloof ik niet. Sowieso is hij niet het type om te blijven hangen als hij geen zin meer had in de relatie en vervolgens een 'excuus' te zoeken om eruit te komen.
Dan is het vaag gedrag aan zijn kant of jij houdt hier nog iets relevants achter. Iemand die weet dat jij een stalker hebt, jou kent en zo over de top reageert op een bezorgde whatsapp (ookal is de helft weggelaten) heeft meer om (dan wel niet terecht) boos op te zijn :P.

Ja het is heel erg stom van je om te reageren op een ex-vriend stalker maar ik weet uit ervaring dat het soms best moeilijk kan zijn om het te negeren. Naja, enige wat je kan doen is het tijd geven en hopen dat je (nieuwste ex) vriend bij wil/kan draaien en wat afkoelt.
Vrijheid
  woensdag 19 maart 2014 @ 10:55:37 #119
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_137916865
quote:
10s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:51 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Haha ja, ik heb ook altijd bezorgde gevoelens om de ex die mij het leven zuur heeft gemaakt door mij en mijn familie te stalken.
Empathie is een vuige slet.
Vrijheid
pi_137916891
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:54 schreef Confashions_ het volgende:

[..]

Vertel mij wat, nooit geweten dat één persoon je leven zo kan beheersen. En als ik er nu aan terugdenk denk ik ook echt; wtf, waarom trap ik er in :')
Ik snap u, serieus, mijn ex heeft mij ook gestalkt en heeft nu wel al een tijd gestopt, behalve dat ik nog af en toe een brief krijg, maar echt stalken doet hij niet meer, maar geloof mij ik ken heeeeeeel goed dat rotgevoel van dat die persoon u dan "beheerst" echt een kutgevoel :r :r
En ja gelukkig heb ik via een proces "contact verbod" gekregen *O*

Maar ik zou je gewoon aanraden om elke vorm van contact met hem te stoppen.
pi_137916896
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:53 schreef Confashions_ het volgende:

[..]

Dat is bullshit. Contact hebben hoeft niet te betekenen dat je iets van diegene wil.
Tuurlijk wel. Na een radiostilte van een paar maanden ga je vanuit het niets je ex contacten. Dat betekent dat hij je bezig houdt en dat je aan hem dacht. Het zou me niks verbazen dat je je ex opzocht nadat er een dipje was in je huidige relatie.
pi_137916901
quote:
14s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:54 schreef jogy het volgende:

[..]

Dan is het vaag gedrag aan zijn kant of jij houdt hier nog iets relevants achter. Iemand die weet dat jij een stalker hebt, jou kent en zo over de top reageert op een bezorgde whatsapp (ookal is de helft weggelaten) heeft meer om (dan wel niet terecht) boos op te zijn :P.

Ja het is heel erg stom van je om te reageren op een ex-vriend stalker maar ik weet uit ervaring dat het soms best moeilijk kan zijn om het te negeren. Naja, enige wat je kan doen is het tijd geven en hopen dat je (nieuwste ex) vriend bij wil/kan draaien en wat afkoelt.
Niet per se relevante informatie, wel details mbt het verleden. Maar ik begrijp zijn reactie dus wel, enige is dat ik in dubio zit of ik het nog moet proberen of inderdaad mijn wonden moet likken en verder gaan.
pi_137916911
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:54 schreef Confashions_ het volgende:

[..]

Omdat je nog gevoelens voor je ex hebt. Duh.
pi_137916915
Als ik het zo lees heb je zelf niet veel fout gedaan. Je was dronken en je hebt het beste met je ex voor. Geen probleem toch als het contact oppervlakkig was? Als je vriend dat niet kan handelen is hij redelijk zwak, imho.
'Editor's Choice, April 2008: Pentax K200D'
pi_137916941
Je zal een duidelijk signaal moeten afgeven dat voor je vriend duidelijk maakt dat je echt niets meer voor je ex voelt en niets meer van hem wilt. Je zal je vriend z'n kant moeten kiezen en niet je ex nog een beetje als kennis houden. Uit je leven bannen die ex.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_137916951
quote:
7s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:56 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Omdat je nog gevoelens voor je ex hebt. Duh.
Nee, ze heeft geen romantische gevoelens voor hem :{w
Edit: ik snap er niets meer van.
pi_137916984
Je bent wel nogal tegenstrijdig in je reacties. Aan de ene kant is je ex de duivel die het leven van jou, je vriend en zijn familie ongelooflijk zuur heeft gemaakt. Maar aan de andere kant vind je het raar dat je "niet gewoon als goede vrienden achteraf contact kunt houden". Dat zou onder normale omstandigheden uiteraard zo zijn, maar in jouw geval is dat dus blijkbaar wel even anders.

Waarom wil je zo graag schoon schip met iemand die je zo belemmerd heeft (en blijkbaar nog steeds). Je kan niet iedereen te vriend houden en zulke mensen moet je niet eens te vriend willen houden.

Vind je het gek dat je vriend zo reageert, hij heeft hier ook niet om gevraagd en zijn familie lijdt er ook onder. Dan is het niet raar dat de kous op een gegeven moment af is.

Ik snap je wel hoor, het is een ex en tuurlijk komt er gevoel bij kijken, maar bedenk voortaan wel dat je naiviteit ook gevolgen kan hebben. Anyway, sterkte ermee :)
pi_137916986
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:33 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

Jij hebt een toepasselijke username in dit topic
:D
  woensdag 19 maart 2014 @ 11:00:37 #129
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_137917012
Wat ben jij een ongelooflijk dom wijf. Je vriend wordt bedreigd en alles door die mongolide ex van je en dan ga jij lopen marchanderen en heulen met 'de vijand'. Ik had je zo hoerenhard gedumpt he, wijven als jij zijn er ten overvloede en zijn geen knip voor de neus waard, bah.

Inwendig kick je gewoon op die zieke aandacht, dom wijf.

Sorry word echt een beetje pissig van dit soort topics.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 19 maart 2014 @ 11:01:33 #130
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_137917030
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:41 schreef Confashions_ het volgende:
als je écht van elkaar houdt wil je toch juist het verhaal aanhoren en niet meteen afgaan op wat een ex zegt die mij overduidelijk nog terug wil.
Jij wekt anders ook de indruk je ex niet los te kunnen/willen laten. Na wat 'ie al gedaan had vind ik het erg vreemd dat je contact zocht en bezorgd om hem was.
pi_137917039
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 22:46 schreef Confashions_ het volgende:
Ruim een jaar een fijne relatie gehad met topgozer. Gedurende deze relatie veel sores gehad met mijn ex, die contact zocht tot het stalken aan toe en ook mijn huidige vriend en zijn familie lastig viel. Hier is ook aangifte van gedaan. Nu in een dronken bui zelf contact gezocht met mijn ex omdat ik oprecht wilde dat het goed met hem ging. Contact was erg oppervlakkig maar mijn ex heeft dit in een wraakzuchtige bui naar mijn vriend gestuurd en nu is de bom gebarsten.

Mijn hart wilt niet meer vechten, heb het gevoel dat het al verloren is omdat er zoveel is gebeurd maar het doet zo godsvergeten veel pijn.

Tips/advies/ervaringen? Heb niet echt iemand anders waar ik mee kan praten.
1. Word nooit meer dronken, je ziet het: jij kunt daar niet mee omgaan.
2. Blijkbaar is er al heel veel gebeurd en was dit gewoon de druppel. Zolang ik niet weet wat er nog meer is gebeurd, kan ik je niet helpen, sorry.
3. Probeer het uit te praten met je vriend.
4. Heel veel sterkte toegewenst en succes met het uitpraten.
pi_137917108
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 11:00 schreef inslagenreuring het volgende:
Wat ben jij een ongelooflijk dom wijf. Je vriend wordt bedreigd en alles door die mongolide ex van je en dan ga jij lopen marchanderen en heulen met 'de vijand'. Ik had je zo hoerenhard gedumpt he, wijven als jij zijn er ten overvloede en zijn geen knip voor de neus waard, bah.

Inwendig kick je gewoon op die zieke aandacht, dom wijf.

Sorry word echt een beetje pissig van dit soort topics.
Mijn ex heeft mijn vriend of zijn familie nooit bedreigd. Enkel mij zwart gemaakt om te stoken
pi_137917136
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:59 schreef KataStrofe het volgende:
Je bent wel nogal tegenstrijdig in je reacties. Aan de ene kant is je ex de duivel die het leven van jou, je vriend en zijn familie ongelooflijk zuur heeft gemaakt. Maar aan de andere kant vind je het raar dat je "niet gewoon als goede vrienden achteraf contact kunt houden". Dat zou onder normale omstandigheden uiteraard zo zijn, maar in jouw geval is dat dus blijkbaar wel even anders.

Waarom wil je zo graag schoon schip met iemand die je zo belemmerd heeft (en blijkbaar nog steeds). Je kan niet iedereen te vriend houden en zulke mensen moet je niet eens te vriend willen houden.

Vind je het gek dat je vriend zo reageert, hij heeft hier ook niet om gevraagd en zijn familie lijdt er ook onder. Dan is het niet raar dat de kous op een gegeven moment af is.

Ik snap je wel hoor, het is een ex en tuurlijk komt er gevoel bij kijken, maar bedenk voortaan wel dat je naiviteit ook gevolgen kan hebben. Anyway, sterkte ermee :)
Omdat als ik erover nadenk mijn ex mijn leven echt flink zuur heeft gemaakt, maar ik kan haatgevoelens niet lang vasthouden. Het is ook niet zo dat ik vrienden met hem wil zijn, maar hij hoeft van mij niet per se dood. Ik hoef verder ook niet met hem over koetjes en kalfjes te keuvelen, die behoefte heb ik totaal niet.
pi_137917145
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 11:06 schreef Confashions_ het volgende:

[..]

Omdat als ik erover nadenk mijn ex mijn leven echt flink zuur heeft gemaakt, maar ik kan haatgevoelens niet lang vasthouden. Het is ook niet zo dat ik vrienden met hem wil zijn, maar hij hoeft van mij niet per se dood. Ik hoef verder ook niet met hem over koetjes en kalfjes te keuvelen, die behoefte heb ik totaal niet.
Wat wil je? ik snap het even niet meer.
pi_137917149
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 11:01 schreef Yalesa het volgende:

[..]

1. Word nooit meer dronken, je ziet het: jij kunt daar niet mee omgaan.
2. Blijkbaar is er al heel veel gebeurd en was dit gewoon de druppel. Zolang ik niet weet wat er nog meer is gebeurd, kan ik je niet helpen, sorry.
3. Probeer het uit te praten met je vriend.
4. Heel veel sterkte toegewenst en succes met het uitpraten.
Dank je wel :)
  woensdag 19 maart 2014 @ 11:06:50 #136
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_137917153
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 11:04 schreef Confashions_ het volgende:

[..]

Mijn ex heeft mijn vriend of zijn familie nooit bedreigd. Enkel mij zwart gemaakt om te stoken
Ja joh, verdedig zijn kansloze gedrag nog even. Ik heb medelijden met je vriend, die had nog de illusie ooit een stabiele en rustige/volwassen relatie met jou te kunnen hebben. Je had het gewoon af moeten kappen en nooit een woord meer tegen die gozer moeten zeggen.

En nu heb je het verneukt, en ik hoop dat die gozer je nooit weer terugneemt en een meid vindt die wel 100% voor hem gaat en eventuele negatieve aandacht van een ex (wil) negeren/negeert. Leer hiervan, en zie in dat je ontzettend, ontzettend dom bezig bent geweest. En vraag bij jezelf af of je niet hetzelfde bent op relationeel gebied als die ex van je.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_137917194
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 11:06 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ja joh, verdedig zijn kansloze gedrag nog even. Ik heb medelijden met je vriend, die had nog de illusie ooit een stabiele en rustige/volwassen relatie met jou te kunnen hebben. Je had het gewoon af moeten kappen en nooit een woord meer tegen die gozer moeten zeggen.

En nu heb je het verneukt, en ik hoop dat die gozer je nooit weer terugneemt en een meid vindt die wel 100% voor hem gaat en eventuele negatieve aandacht van een ex (wil) negeren/negeert. Leer hiervan, en zie in dat je ontzettend, ontzettend dom bezig bent geweest. En vraag bij jezelf af of je niet hetzelfde bent op relationeel gebied als die ex van je.
:{
je bent best hard.
  woensdag 19 maart 2014 @ 11:09:46 #138
16180 CoolGuy
Money makes the world go round
pi_137917229
quote:
6s.gif Op woensdag 19 maart 2014 11:08 schreef complicate het volgende:

[..]

:{
je bent best hard.
Hij heeft anders wel keihard gelijk.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_137917243
Heb je nu al die berichten naar 'm gestuurd? Snap niet dat je dat niet gelijk hebt gedaan.
pi_137917246
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 11:09 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Hij heeft anders wel keihard gelijk.
I know, but...still....people have emotions...but ok.
  woensdag 19 maart 2014 @ 11:11:56 #141
16180 CoolGuy
Money makes the world go round
pi_137917275
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 11:10 schreef cobybryant het volgende:
Heb je nu al die berichten naar 'm gestuurd? Snap niet dat je dat niet gelijk hebt gedaan.
Snap ik ook niet. Dit is gewoon raar.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_137917298
Ts wat wil je eigenlijk? ik snap het niet ;(
  woensdag 19 maart 2014 @ 11:13:01 #143
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_137917314
quote:
6s.gif Op woensdag 19 maart 2014 11:10 schreef complicate het volgende:

[..]

I know, but...still....people have emotions...but ok.
Ja de vriend van TS ook. Die moest al dat gezeik maar slikken gedurende de relatie, die stond er tussen en zag keer na keer aan dat TS haar drama-ex bleef voeden, en maar niet negeren. En als ze dan ook nog contact zoekt barst bij hem de bom, en zwaar terecht.

Haar ex heeft gewoon altijd de hoofdrol gespeeld in de relatie tussen TS en haar vriend. En nu betaalt ze daar de rekening voor. Boontje komt op zijn loontje.
pi_137917330
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 11:06 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ze was een keertje dronken en heeft toen oppervlakkig contact gezocht, ze is niet vreemdgegaan, hoor.

Trouwens, wat bedoel je met oppervlakkig contact, ts?
  woensdag 19 maart 2014 @ 11:14:35 #145
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_137917358
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 11:13 schreef Yalesa het volgende:

[..]

Ze was een keertje dronken en heeft toen oppervlakkig contact gezocht, ze is niet vreemdgegaan, hoor.

Trouwens, wat bedoel je met oppervlakkig contact, ts?
quote:
Haar ex heeft gewoon altijd de hoofdrol gespeeld in de relatie tussen TS en haar vriend. En nu betaalt ze daar de rekening voor. Boontje komt op zijn loontje.
Gaat natuurlijk niet over eenmalig contact zoeken. Maar langs de gehele linie heeft ze altijd haar dwaze ex voedingsbodem gegeven, en daar is haar vriend zat van.
pi_137917378
Heb ik iets gemist? :o
pi_137917398
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 11:14 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

[..]

Gaat natuurlijk niet over eenmalig contact zoeken. Maar langs de gehele linie heeft ze altijd haar dwaze ex voedingsbodem gegeven, en daar is haar vriend zat van.
Als die vriend het niet uitmaakt met haar wil dat toch ook veel zeggen. Als hij kiest om bij haar te blijven! :o
  woensdag 19 maart 2014 @ 11:16:06 #148
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_137917402
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 11:15 schreef Yalesa het volgende:
Heb ik iets gemist? :o
quote:
Gedurende deze relatie veel sores gehad met mijn ex, die contact zocht tot het stalken aan toe en ook mijn huidige vriend en zijn familie lastig viel
Zegt genoeg toch?
pi_137917416
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 11:06 schreef Confashions_ het volgende:

[..]

Waarom contact je hem dan :') Meid, je bent zo tegenstrijdig als wat. Je zegt A, doet B en je vriend prikt door je facade heen. Hoe eerder je aan jezelf (en ons) gaat toegeven dat je nog gevoelens hebt voor je ex, hoe eerder je uit deze situatie kunt komen (en naar alle waarschijnlijkheid terug zult keren naar je ex).
pi_137917418
quote:
6s.gif Op woensdag 19 maart 2014 11:06 schreef complicate het volgende:

[..]

Wat wil je? ik snap het even niet meer.
Op dit moment denk ik vooral: wat een naaigein om mij dan weer zo te naaien terwijl hij mijn leven zo zuur heeft gemaakt. Maar ik heb ook niks naar mijn ex gestuurd in mijn woede, lekker laten gaan. Wil me nu vooral op mezelf focussen en proberen mijn vriend met rust te laten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')