abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137906232
Ruim een jaar een fijne relatie gehad met topgozer. Gedurende deze relatie veel sores gehad met mijn ex, die contact zocht tot het stalken aan toe en ook mijn huidige vriend en zijn familie lastig viel. Hier is ook aangifte van gedaan. Nu in een dronken bui zelf contact gezocht met mijn ex omdat ik oprecht wilde dat het goed met hem ging. Contact was erg oppervlakkig maar mijn ex heeft dit in een wraakzuchtige bui naar mijn vriend gestuurd en nu is de bom gebarsten.

Mijn hart wilt niet meer vechten, heb het gevoel dat het al verloren is omdat er zoveel is gebeurd maar het doet zo godsvergeten veel pijn.

Tips/advies/ervaringen? Heb niet echt iemand anders waar ik mee kan praten.
"The critics and doubters will stab me in the chest but you best believe your ass that I will write poetry with the blood"
  dinsdag 18 maart 2014 @ 22:47:45 #2
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_137906281
Laat t gaan

Laat t vallen

Laat t los

Als je niet meer wil vechten wil je hem niet echt.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 18 maart 2014 @ 22:48:25 #3
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_137906322
eigen schuld dikke bult. Moest je je vriend maar niet zo keihard naaien.
Lik je wonden en move on. Maar bovenal.. leer er van ;)
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_137906343
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 22:46 schreef Confashions_ het volgende:

Mijn hart wilt niet meer vechten,
Daarom dus......je hart volgen. (niet vechten)
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_137906401
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 22:48 schreef Michielos het volgende:
eigen schuld dikke bult. Moest je je vriend maar niet zo keihard naaien.
Lik je wonden en move on. Maar bovenal.. leer er van ;)
Ik vind het klote dat je het zo zegt want hij heeft ook het gevoel.dat ik hem heb genaaid terwijl dat echt mijn insteek niet was.
"The critics and doubters will stab me in the chest but you best believe your ass that I will write poetry with the blood"
  dinsdag 18 maart 2014 @ 22:50:08 #6
423625 Grietje-tit
I am the one orgasmatron
pi_137906419
Niet meer dronken worden en loslaten. Je nieuwe vriend is je liefde.
Laat je ex gaan. Niet meer drinken.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 22:50:11 #7
396386 sturmpie
for night & nature
pi_137906421
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 22:46 schreef Confashions_ het volgende:
Nu in een dronken bui zelf contact gezocht met mijn ex omdat ik oprecht wilde dat het goed met hem ging.
alcohol ..
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_137906451
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 22:50 schreef Grietje-tit het volgende:
Niet meer dronken worden en loslaten. Je nieuwe vriend is je liefde.
Laat je ex gaan. Niet meer drinken.
Welke nieuwe vriend?
pi_137906518
Tja, eigen schuld.
Sorry zeggen en hopen dat je vriend je terug neemt.
Gebeurt dat niet: pech. Nieuwe zoeken.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 22:52:03 #10
423625 Grietje-tit
I am the one orgasmatron
pi_137906524
Uhm, je hebt het over je vriend en een ex?
pi_137906527
quote:
13s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 22:50 schreef sturmpie het volgende:

[..]

alcohol ..
Nou ja dronken, ik was lichtelijk aangeschoten en mijn ex zei dat ie een overdosis had genomen. Normaal zou ik hem negeren maar nu bekommerde ik me er dus wel om. Heb overigens niet met hem afgesproken oid.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 22:52:26 #12
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_137906542
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 22:49 schreef Confashions_ het volgende:

[..]

Ik vind het klote dat je het zo zegt want hij heeft ook het gevoel.dat ik hem heb genaaid terwijl dat echt mijn insteek niet was.
ik heb het zelf in levende lijve meegemaakt recentelijk. Je kunt bij hoog en laag beweren dat het niet zo is, maar heel toevallig zijn het echt altijd "gevoelige" vrouwen die zulk naaigedrag vertonen. Nogmaals, lik je wonden en leer er van. Move on. Genoeg gewillige mannen die wel dit soort gedrag tolereren.
Ik niet, je ex niet en goed maar ook. Er bestaan mensen met zelfrespect die dit soort achterlijk , laag bij de grondse en gemeen egoïstisch gedrag niet tolereren.
of jij het nu klote vind of niet, jij besluit dat het een slim plan is met je ex te sjansen terwijl je in een relatie zit. Ik ben blij dat je ex het uitgemaakt heeft en laat zien dat dit soort kutgedrag niet tolereerbaar is.

ps. ben zelf ook lastig gevallen, bedreigd. Ex mishandelde mijn nu ex e.d. en toch gebeurde ook iets soortgelijks. Het is gewoon ontolereerbaar en een totale kwetsing van je ziel.
pi_137906563
Incasseren, er van leren en met behulp van je nieuwe ervaringen er voor zorgen dat je niet nog een keer zo'n fout maakt. Succes.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 22:53:31 #14
423625 Grietje-tit
I am the one orgasmatron
pi_137906604
Drank is een slechte raadgever. :'(
pi_137906645
Je bent niet echt slim. Vooral als er politieaangifte gedaan wordt, waarom heb je dan nog het gevoel dat je graag hebt dat het met je ex goed komt? Wat kan jou hem schelen?
pi_137906713
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 22:52 schreef Michielos het volgende:

[..]

ik heb het zelf in levende lijve meegemaakt recentelijk. Je kunt bij hoog en laag beweren dat het niet zo is, maar heel toevallig zijn het echt altijd "gevoelige" vrouwen die zulk naaigedrag vertonen. Nogmaals, lik je wonden en leer er van. Move on. Genoeg gewillige mannen die wel dit soort gedrag tolereren.
Ik niet, je ex niet en goed maar ook. Er bestaan mensen met zelfrespect die dit soort achterlijk , laag bij de grondse en gemeen egoïstisch gedrag niet tolereren.
Behalve dat het fout is dat ik heb gereageerd op zijn berichten vind ik het 'achterlijk, laag, egoistisch' geneuzel redelijk kort door de bocht. Ik heb niet face to face met hem afgesproken en ben ook niet vreemdgegaan oid.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 22:55:48 #17
423625 Grietje-tit
I am the one orgasmatron
pi_137906733
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 22:54 schreef Deckard het volgende:
Je bent niet echt slim. Vooral als er politieaangifte gedaan wordt, waarom heb je dan nog het gevoel dat je graag hebt dat het met je ex goed komt? Wat kan jou hem schelen?
Gaat nergens over om haar niet slim te noemen. Het gaat hier om emoties.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 22:56:36 #18
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_137906788
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 22:55 schreef Confashions_ het volgende:

[..]

Behalve dat het fout is dat ik heb gereageerd op zijn berichten vind ik het 'achterlijk, laag, egoistisch' geneuzel redelijk kort door de bocht. Ik heb niet face to face met hem afgesproken en ben ook niet vreemdgegaan oid.
jij wil contact met een ex die je mishandeld. Trek je conclusies. Je praat graag met een ex die je stalkt e.d. Daar komt het op neer. Zulk gedrag is ontolereerbaar en ik ik vind het goed dat je ex je gedumpt heeft. Leer er van en move on man. Komt wel goed ;)
pi_137906802
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 22:54 schreef Deckard het volgende:
Geen idee. Ben te vergevingsgezind hoor ik vaak. Ik wil niet dat er mensen zijn op deze aardbol waar ik issues mee heb, en na die zelfmoordkreet wilde ik 'm dus oprecht 'helpen'. En dan naait ie me zo ;(
pi_137906818
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 22:55 schreef Grietje-tit het volgende:

[..]

Gaat nergens over om haar niet slim te noemen. Het gaat hier om emoties.
wat ben jij dom zeg
pi_137906832
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 22:52 schreef Confashions_ het volgende:
Nou ja dronken, ik was lichtelijk aangeschoten en mijn ex zei dat ie een overdosis had genomen.
Als ik daarop al zou antwoorden, zou ik zeggen: Zoek hulp.
En dan het contact afbreken. Ik heb geen zin in aandachttrekkerij d.m.v. dit soort nonsens.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_137906842
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 22:56 schreef Michielos het volgende:

[..]

jij wil contact met een ex die je mishandeld. Trek je conclusies. Je praat graag met een ex die je stalkt e.d. Daar komt het op neer. Zulk gedrag is ontolereerbaar en ik ik vind het goed dat je ex je gedumpt heeft. Leer er van en move on man. Komt wel goed ;)
Ik heb nergens gezegd dat mijn ex mij mishandelt of dit ooit heeft gedaan.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 22:57:43 #23
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_137906857
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 22:56 schreef Confashions_ het volgende:

[..]

Geen idee. Ben te vergevingsgezind hoor ik vaak. Ik wil niet dat er mensen zijn op deze aardbol waar ik issues mee heb, en na die zelfmoordkreet wilde ik 'm dus oprecht 'helpen'. En dan naait ie me zo ;(
dat deed die ex ook. en daarna bedreigde hij me en haar. En daarna kwam ik haar NOOIT meer te zien en/of spreken. Ik mis 'r tot op de dag van vandaag verschrikkelijk :'(
  dinsdag 18 maart 2014 @ 22:57:47 #24
423625 Grietje-tit
I am the one orgasmatron
pi_137906861
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 22:57 schreef Deckard het volgende:

[..]

wat ben jij dom zeg
en bedankt.

wees wel een beetje respectvol tegenover TS. Wat je tegen mij zeg zal me een worst zijn.
pi_137906916
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 22:57 schreef Grietje-tit het volgende:

[..]

en bedankt.

wees wel een beetje respectvol tegenover TS. Wat je tegen mij zeg zal me een worst zijn.
Ben je haar zelfmoord-ex?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')