Daarom dus......je hart volgen. (niet vechten)quote:
Ik vind het klote dat je het zo zegt want hij heeft ook het gevoel.dat ik hem heb genaaid terwijl dat echt mijn insteek niet was.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:48 schreef Michielos het volgende:
eigen schuld dikke bult. Moest je je vriend maar niet zo keihard naaien.
Lik je wonden en move on. Maar bovenal.. leer er van
alcohol ..quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:46 schreef Confashions_ het volgende:
Nu in een dronken bui zelf contact gezocht met mijn ex omdat ik oprecht wilde dat het goed met hem ging.
Welke nieuwe vriend?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:50 schreef Grietje-tit het volgende:
Niet meer dronken worden en loslaten. Je nieuwe vriend is je liefde.
Laat je ex gaan. Niet meer drinken.
Nou ja dronken, ik was lichtelijk aangeschoten en mijn ex zei dat ie een overdosis had genomen. Normaal zou ik hem negeren maar nu bekommerde ik me er dus wel om. Heb overigens niet met hem afgesproken oid.quote:
ik heb het zelf in levende lijve meegemaakt recentelijk. Je kunt bij hoog en laag beweren dat het niet zo is, maar heel toevallig zijn het echt altijd "gevoelige" vrouwen die zulk naaigedrag vertonen. Nogmaals, lik je wonden en leer er van. Move on. Genoeg gewillige mannen die wel dit soort gedrag tolereren.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:49 schreef Confashions_ het volgende:
[..]
Ik vind het klote dat je het zo zegt want hij heeft ook het gevoel.dat ik hem heb genaaid terwijl dat echt mijn insteek niet was.
Behalve dat het fout is dat ik heb gereageerd op zijn berichten vind ik het 'achterlijk, laag, egoistisch' geneuzel redelijk kort door de bocht. Ik heb niet face to face met hem afgesproken en ben ook niet vreemdgegaan oid.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:52 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik heb het zelf in levende lijve meegemaakt recentelijk. Je kunt bij hoog en laag beweren dat het niet zo is, maar heel toevallig zijn het echt altijd "gevoelige" vrouwen die zulk naaigedrag vertonen. Nogmaals, lik je wonden en leer er van. Move on. Genoeg gewillige mannen die wel dit soort gedrag tolereren.
Ik niet, je ex niet en goed maar ook. Er bestaan mensen met zelfrespect die dit soort achterlijk , laag bij de grondse en gemeen egoïstisch gedrag niet tolereren.
Gaat nergens over om haar niet slim te noemen. Het gaat hier om emoties.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:54 schreef Deckard het volgende:
Je bent niet echt slim. Vooral als er politieaangifte gedaan wordt, waarom heb je dan nog het gevoel dat je graag hebt dat het met je ex goed komt? Wat kan jou hem schelen?
jij wil contact met een ex die je mishandeld. Trek je conclusies. Je praat graag met een ex die je stalkt e.d. Daar komt het op neer. Zulk gedrag is ontolereerbaar en ik ik vind het goed dat je ex je gedumpt heeft. Leer er van en move on man. Komt wel goedquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:55 schreef Confashions_ het volgende:
[..]
Behalve dat het fout is dat ik heb gereageerd op zijn berichten vind ik het 'achterlijk, laag, egoistisch' geneuzel redelijk kort door de bocht. Ik heb niet face to face met hem afgesproken en ben ook niet vreemdgegaan oid.
Geen idee. Ben te vergevingsgezind hoor ik vaak. Ik wil niet dat er mensen zijn op deze aardbol waar ik issues mee heb, en na die zelfmoordkreet wilde ik 'm dus oprecht 'helpen'. En dan naait ie me zoquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:54 schreef Deckard het volgende:
Je bent niet echt slim. Vooral als er politieaangifte gedaan wordt, waarom heb je dan nog het gevoel dat je graag hebt dat het met je ex goed komt? Wat kan jou hem schelen?
wat ben jij dom zegquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:55 schreef Grietje-tit het volgende:
[..]
Gaat nergens over om haar niet slim te noemen. Het gaat hier om emoties.
Als ik daarop al zou antwoorden, zou ik zeggen: Zoek hulp.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:52 schreef Confashions_ het volgende:
Nou ja dronken, ik was lichtelijk aangeschoten en mijn ex zei dat ie een overdosis had genomen.
Ik heb nergens gezegd dat mijn ex mij mishandelt of dit ooit heeft gedaan.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:56 schreef Michielos het volgende:
[..]
jij wil contact met een ex die je mishandeld. Trek je conclusies. Je praat graag met een ex die je stalkt e.d. Daar komt het op neer. Zulk gedrag is ontolereerbaar en ik ik vind het goed dat je ex je gedumpt heeft. Leer er van en move on man. Komt wel goed
dat deed die ex ook. en daarna bedreigde hij me en haar. En daarna kwam ik haar NOOIT meer te zien en/of spreken. Ik mis 'r tot op de dag van vandaag verschrikkelijkquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:56 schreef Confashions_ het volgende:
[..]
Geen idee. Ben te vergevingsgezind hoor ik vaak. Ik wil niet dat er mensen zijn op deze aardbol waar ik issues mee heb, en na die zelfmoordkreet wilde ik 'm dus oprecht 'helpen'. En dan naait ie me zo
en bedankt.quote:
Ben je haar zelfmoord-ex?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:57 schreef Grietje-tit het volgende:
[..]
en bedankt.
wees wel een beetje respectvol tegenover TS. Wat je tegen mij zeg zal me een worst zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |