abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137906232
Ruim een jaar een fijne relatie gehad met topgozer. Gedurende deze relatie veel sores gehad met mijn ex, die contact zocht tot het stalken aan toe en ook mijn huidige vriend en zijn familie lastig viel. Hier is ook aangifte van gedaan. Nu in een dronken bui zelf contact gezocht met mijn ex omdat ik oprecht wilde dat het goed met hem ging. Contact was erg oppervlakkig maar mijn ex heeft dit in een wraakzuchtige bui naar mijn vriend gestuurd en nu is de bom gebarsten.

Mijn hart wilt niet meer vechten, heb het gevoel dat het al verloren is omdat er zoveel is gebeurd maar het doet zo godsvergeten veel pijn.

Tips/advies/ervaringen? Heb niet echt iemand anders waar ik mee kan praten.
"The critics and doubters will stab me in the chest but you best believe your ass that I will write poetry with the blood"
  dinsdag 18 maart 2014 @ 22:47:45 #2
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_137906281
Laat t gaan

Laat t vallen

Laat t los

Als je niet meer wil vechten wil je hem niet echt.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 18 maart 2014 @ 22:48:25 #3
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_137906322
eigen schuld dikke bult. Moest je je vriend maar niet zo keihard naaien.
Lik je wonden en move on. Maar bovenal.. leer er van ;)
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_137906343
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 22:46 schreef Confashions_ het volgende:

Mijn hart wilt niet meer vechten,
Daarom dus......je hart volgen. (niet vechten)
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_137906401
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 22:48 schreef Michielos het volgende:
eigen schuld dikke bult. Moest je je vriend maar niet zo keihard naaien.
Ik vind het klote dat je het zo zegt want hij heeft ook het gevoel.dat ik hem heb genaaid terwijl dat echt mijn insteek niet was.
"The critics and doubters will stab me in the chest but you best believe your ass that I will write poetry with the blood"
  dinsdag 18 maart 2014 @ 22:50:08 #6
423625 Grietje-tit
I am the one orgasmatron
pi_137906419
Niet meer dronken worden en loslaten. Je nieuwe vriend is je liefde.
Laat je ex gaan. Niet meer drinken.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 22:50:11 #7
396386 sturmpie
for night & nature
pi_137906421
quote:
Nu in een dronken bui zelf contact gezocht met mijn ex omdat ik oprecht wilde dat het goed met hem ging.
alcohol ..
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_137906451
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 22:50 schreef Grietje-tit het volgende:
Niet meer dronken worden en loslaten. Je nieuwe vriend is je liefde.
Laat je ex gaan. Niet meer drinken.
Welke nieuwe vriend?
pi_137906518
Tja, eigen schuld.
Sorry zeggen en hopen dat je vriend je terug neemt.
Gebeurt dat niet: pech. Nieuwe zoeken.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 22:52:03 #10
423625 Grietje-tit
I am the one orgasmatron
pi_137906524
Uhm, je hebt het over je vriend en een ex?
pi_137906527
quote:
13s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 22:50 schreef sturmpie het volgende:

[..]

alcohol ..
Nou ja dronken, ik was lichtelijk aangeschoten en mijn ex zei dat ie een overdosis had genomen. Normaal zou ik hem negeren maar nu bekommerde ik me er dus wel om. Heb overigens niet met hem afgesproken oid.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 22:52:26 #12
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_137906542
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 22:49 schreef Confashions_ het volgende:

[..]

Ik vind het klote dat je het zo zegt want hij heeft ook het gevoel.dat ik hem heb genaaid terwijl dat echt mijn insteek niet was.
ik heb het zelf in levende lijve meegemaakt recentelijk. Je kunt bij hoog en laag beweren dat het niet zo is, maar heel toevallig zijn het echt altijd "gevoelige" vrouwen die zulk naaigedrag vertonen. Nogmaals, lik je wonden en leer er van. Move on. Genoeg gewillige mannen die wel dit soort gedrag tolereren.
Ik niet, je ex niet en goed maar ook. Er bestaan mensen met zelfrespect die dit soort achterlijk , laag bij de grondse en gemeen egoïstisch gedrag niet tolereren.
of jij het nu klote vind of niet, jij besluit dat het een slim plan is met je ex te sjansen terwijl je in een relatie zit. Ik ben blij dat je ex het uitgemaakt heeft en laat zien dat dit soort kutgedrag niet tolereerbaar is.

ps. ben zelf ook lastig gevallen, bedreigd. Ex mishandelde mijn nu ex e.d. en toch gebeurde ook iets soortgelijks. Het is gewoon ontolereerbaar en een totale kwetsing van je ziel.
pi_137906563
Incasseren, er van leren en met behulp van je nieuwe ervaringen er voor zorgen dat je niet nog een keer zo'n fout maakt. Succes.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 22:53:31 #14
423625 Grietje-tit
I am the one orgasmatron
pi_137906604
Drank is een slechte raadgever. :'(
pi_137906645
Je bent niet echt slim. Vooral als er politieaangifte gedaan wordt, waarom heb je dan nog het gevoel dat je graag hebt dat het met je ex goed komt? Wat kan jou hem schelen?
pi_137906713
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 22:52 schreef Michielos het volgende:

[..]

ik heb het zelf in levende lijve meegemaakt recentelijk. Je kunt bij hoog en laag beweren dat het niet zo is, maar heel toevallig zijn het echt altijd "gevoelige" vrouwen die zulk naaigedrag vertonen. Nogmaals, lik je wonden en leer er van. Move on. Genoeg gewillige mannen die wel dit soort gedrag tolereren.
Ik niet, je ex niet en goed maar ook. Er bestaan mensen met zelfrespect die dit soort achterlijk , laag bij de grondse en gemeen egoïstisch gedrag niet tolereren.
Behalve dat het fout is dat ik heb gereageerd op zijn berichten vind ik het 'achterlijk, laag, egoistisch' geneuzel redelijk kort door de bocht. Ik heb niet face to face met hem afgesproken en ben ook niet vreemdgegaan oid.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 22:55:48 #17
423625 Grietje-tit
I am the one orgasmatron
pi_137906733
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 22:54 schreef Deckard het volgende:
Je bent niet echt slim. Vooral als er politieaangifte gedaan wordt, waarom heb je dan nog het gevoel dat je graag hebt dat het met je ex goed komt? Wat kan jou hem schelen?
Gaat nergens over om haar niet slim te noemen. Het gaat hier om emoties.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 22:56:36 #18
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_137906788
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 22:55 schreef Confashions_ het volgende:

[..]

Behalve dat het fout is dat ik heb gereageerd op zijn berichten vind ik het 'achterlijk, laag, egoistisch' geneuzel redelijk kort door de bocht. Ik heb niet face to face met hem afgesproken en ben ook niet vreemdgegaan oid.
jij wil contact met een ex die je mishandeld. Trek je conclusies. Je praat graag met een ex die je stalkt e.d. Daar komt het op neer. Zulk gedrag is ontolereerbaar en ik ik vind het goed dat je ex je gedumpt heeft. Leer er van en move on man. Komt wel goed ;)
pi_137906802
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 22:54 schreef Deckard het volgende:
Geen idee. Ben te vergevingsgezind hoor ik vaak. Ik wil niet dat er mensen zijn op deze aardbol waar ik issues mee heb, en na die zelfmoordkreet wilde ik 'm dus oprecht 'helpen'. En dan naait ie me zo ;(
pi_137906818
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 22:55 schreef Grietje-tit het volgende:

[..]

Gaat nergens over om haar niet slim te noemen. Het gaat hier om emoties.
wat ben jij dom zeg
pi_137906832
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 22:52 schreef Confashions_ het volgende:
Nou ja dronken, ik was lichtelijk aangeschoten en mijn ex zei dat ie een overdosis had genomen.
Als ik daarop al zou antwoorden, zou ik zeggen: Zoek hulp.
En dan het contact afbreken. Ik heb geen zin in aandachttrekkerij d.m.v. dit soort nonsens.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_137906842
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 22:56 schreef Michielos het volgende:

[..]

jij wil contact met een ex die je mishandeld. Trek je conclusies. Je praat graag met een ex die je stalkt e.d. Daar komt het op neer. Zulk gedrag is ontolereerbaar en ik ik vind het goed dat je ex je gedumpt heeft. Leer er van en move on man. Komt wel goed ;)
Ik heb nergens gezegd dat mijn ex mij mishandelt of dit ooit heeft gedaan.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 22:57:43 #23
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_137906857
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 22:56 schreef Confashions_ het volgende:

[..]

Geen idee. Ben te vergevingsgezind hoor ik vaak. Ik wil niet dat er mensen zijn op deze aardbol waar ik issues mee heb, en na die zelfmoordkreet wilde ik 'm dus oprecht 'helpen'. En dan naait ie me zo ;(
dat deed die ex ook. en daarna bedreigde hij me en haar. En daarna kwam ik haar NOOIT meer te zien en/of spreken. Ik mis 'r tot op de dag van vandaag verschrikkelijk :'(
  dinsdag 18 maart 2014 @ 22:57:47 #24
423625 Grietje-tit
I am the one orgasmatron
pi_137906861
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 22:57 schreef Deckard het volgende:

[..]

wat ben jij dom zeg
en bedankt.

wees wel een beetje respectvol tegenover TS. Wat je tegen mij zeg zal me een worst zijn.
pi_137906916
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 22:57 schreef Grietje-tit het volgende:

[..]

en bedankt.

wees wel een beetje respectvol tegenover TS. Wat je tegen mij zeg zal me een worst zijn.
Ben je haar zelfmoord-ex?
  dinsdag 18 maart 2014 @ 22:59:03 #26
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_137906933
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 22:57 schreef Confashions_ het volgende:

[..]

Ik heb nergens gezegd dat mijn ex mij mishandelt of dit ooit heeft gedaan.
hoe het ook zij. move on. Leer ervan. hij is klaar met je, en rightfully so. Ooit zou ik zeggen: Hopelijk komt het goed, maar ben nu dusdanig verbitterd dat ik zeg "eigen schuld dikke bult". Kan er gewoon niet meer mee zitten, je hebt het uiteindelijk jezelf aangedaan door contact te zoeken. Ben blij dat je ex zelfrespect heeft i.i.g., het siert hem wel _O_
  dinsdag 18 maart 2014 @ 22:59:08 #27
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_137906939
Klinkt alsof jouw huidige vriend/ex beter af is zonder jou. Als jij een stalkende ex niet los kan laten dan moet je die sores vooral lekker zelf oplossen, maar niet een nieuwe vriend meetrekken in die ellende.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_137906948
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 22:57 schreef Michielos het volgende:

[..]

dat deed die ex ook. en daarna bedreigde hij me en haar. En daarna kwam ik haar NOOIT meer te zien en/of spreken. Ik mis 'r tot op de dag van vandaag verschrikkelijk :'(
Dan is je eerste advies redelijk tegenstrijdig. Je noemt me egoistisch en een naaierd en ik moet hem met rust laten, maar jouw ex heeft hetzelfde.gedaan en haar mis je?
  dinsdag 18 maart 2014 @ 22:59:22 #29
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_137906949
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 22:59 schreef twiFight het volgende:
Klinkt alsof jouw huidige vriend/ex beter af is zonder jou. Als jij een stalkende ex niet los kan laten dan moet je die sores vooral lekker zelf oplossen, maar niet een nieuwe vriend meetrekken in die ellende.
dat dus :)
  dinsdag 18 maart 2014 @ 22:59:45 #30
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_137906972
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 22:59 schreef Confashions_ het volgende:

[..]

Dan is je eerste advies redelijk tegenstrijdig. Je noemt me egoistisch en een naaierd en ik moet hem met rust laten, maar jouw ex heeft hetzelfde.gedaan en haar mis je?
ik mis haar ja. maar zij mist mij niet :)
pi_137906989
quote:

[..]

Nou ja, je doet er anderen pijn mee. Nu heb je twee personen waar het nooit meer mee goed komt ipv een.

Ikzelf had je ook gedumpt als je zo bezig was geweest.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 23:00:20 #32
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_137907003
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:00 schreef Deckard het volgende:

[..]

Nou ja, je doet er anderen pijn mee. Nu heb je twee personen waar het nooit meer mee goed komt ipv een.
dit dus :')
  dinsdag 18 maart 2014 @ 23:01:20 #33
423625 Grietje-tit
I am the one orgasmatron
pi_137907059
Nee troll, Zullen we nu even ons best doen om haar te helpen? Daarmee is onze discussie beëindigd.
pi_137907111
Je ex heeft jou gestalked, je huidige vriend en zijn familie lastig gevallen, maar toch ben je zo stom om als een schoothondje weer contact te zoeken als hij doet alsof hij zelfmoord gaat plegen? Dom wicht :')
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_137907132
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:00 schreef Deckard het volgende:

[..]

Ikzelf had je ook gedumpt als je zo bezig was geweest.
Als ik met mijn vingers zou knippen zou ex 1 zo terugkomen :') maar ik wil hem oprecht niet meer.

Maar je hebt ook gelijk, ik wil mijn vriend ook echt niet meesleuren in die ellende en zijn familie ook niet. Het is beter om los te laten
pi_137907139
Je kan het niet iedereen naar de zin maken. Dat heeft ook geen zin.
Het kost je enorm veel energie en het wordt lang niet altijd gewaardeerd.
Dus: zoek de mensen uit die je in je sociale kring wilt. Mensen die je niet waarderen moeten eruit. Die kosten je alleen energie en je krijgt er niks voor terug.
pi_137907201
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:02 schreef Confashions_ het volgende:

[..]

Als ik met mijn vingers zou knippen zou ex 1 zo terugkomen :') maar ik wil hem oprecht niet meer.

Maar je hebt ook gelijk, ik wil mijn vriend ook echt niet meesleuren in die ellende en zijn familie ook niet. Het is beter om los te laten
Je had natuurlijk ook voor je vriend kunnen kiezen en je ex los kunnen laten, maar dat zie ik je nog niet zo snel doen.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 23:06:27 #38
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_137907328
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 22:48 schreef Michielos het volgende:
eigen schuld dikke neus. Moest je je vriend maar niet zo keihard naaien.
Irene is bae <3
pi_137907389
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:03 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

Je had natuurlijk ook voor je vriend kunnen kiezen en je ex los kunnen laten, maar dat zie ik je nog niet zo snel doen.
Er is niets in mij dat mijn ex nog terug wilt. Ik heb er totaal geen nostalgische gevoelens bij, of wat dan ook. Enige is dus dat ik hem niet per se dood wil hebben en ook die haat niet fijn vind.

Maar daarmee heb ik wel weggegooid waar ik het meest van hield
  dinsdag 18 maart 2014 @ 23:09:20 #40
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_137907465
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:07 schreef Confashions_ het volgende:

[..]

Er is niets in mij dat mijn ex nog terug wilt. Ik heb er totaal geen nostalgische gevoelens bij, of wat dan ook. Enige is dus dat ik hem niet per se dood wil hebben en ook die haat niet fijn vind.

Maak hem dat duidelijk. En dan niet in vrouwelijke vaagheden vervallen, maar maak het hem 30000% duidelijk zodat er geen enkele twijfel over bestaat!
pi_137907547
TS is zwak.
Waarom zou je je bekommeren om zo'n lul die je stalked en je vriend en zijn familie ook nog eens lastig valt?
Als hij zich van kant wil maken moet hij dat lekker doen en dat is jouw probleem verder niet.

Blijkbaar voel je nog iets voor hem want anders zou je hem ook geen aandacht geven.

Mensen zoals TS begrijp ik echt niet.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 23:11:59 #42
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_137907609
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:10 schreef CaptainSushi het volgende:
TS is zwak.
Waarom zou je je bekommeren om zo'n lul die je stalked en je vriend en zijn familie ook nog eens lastig valt?
Als hij zich van kant wil maken moet hij dat lekker doen en dat is jouw probleem verder niet.

Blijkbaar voel je nog iets voor hem want anders zou je hem ook geen aandacht geven.

Mensen zoals TS begrijp ik echt niet.
ik ook niet :') Dan wil je ook niet echt voor iemand gaan imo. Ik zal dat gedrag (wat overigens echt typisch vrouwelijk is..) echt NOOIT begrijpen :)
pi_137907717
Joh misschien ben je niet helemaal eerlijk tegenover jezelf en heb je gewoon nog gevoelens voor de stalkende ex, met andere woorden schijnbaar ben je in een relatie gegaan terwijl je nog gevoelens had voor een ander .

Misschien moet je dit even als een zegen zien en gewoon even single blijven voor een poosje , relaties worden namelijk nogal moeilijk als je met gevoelens blijft zitten voor een ander.
pi_137907747
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:07 schreef Confashions_ het volgende:

[..]

Tja, keuzes. Jij moet je prioriteiten echt eens beter stellen.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 23:15:46 #45
423625 Grietje-tit
I am the one orgasmatron
pi_137907808
Jullie kunnen allemaal leuk kletsen, maar als er liefde in het spel is, zit te zaak veel complexer in elkaar hoor.

Liefde denkt niet in prioriteiten.

Ik begrijp de TS heel goed. Jullie denken er veel te gemakkelijk over.
pi_137907847
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:15 schreef Grietje-tit het volgende:
Jullie kunnen allemaal leuk kletsen, maar als er liefde in het spel is, zit te zaak veel complexer in elkaar hoor.

Kun je mij dan uitleggen hoe je begrip kan krijgen voor iemand die stalked en een familie lastig valt?
  dinsdag 18 maart 2014 @ 23:16:26 #47
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_137907849
quote:

ik ben ervaringsdeskundige en denk dat ik het best goed zie :)
pi_137907862
quote:

Ja, belachelijk toch dat ze hier allemaal advies en opmerkingen gaan geven. Je beschermt haar goed ^O^
  dinsdag 18 maart 2014 @ 23:17:17 #49
423625 Grietje-tit
I am the one orgasmatron
pi_137907889
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:16 schreef CaptainSushi het volgende:

[..]

Kun je mij dan uitleggen hoe je begrip kan krijgen voor iemand die stalked en een familie lastig valt?
Nee, dat begrijp ik ook niet.
Maar ik begrijp wel dat ze liefde voor hem voelt.
pi_137907891
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:16 schreef Michielos het volgende:

[..]

ik ben ervaringsdeskundige en denk dat ik het best goed zie :)
Of je projecteerd je eigen verhaal op haar en kan je daardoor niet helemaal helder naar de situatie kijken
pi_137907911
quote:

[..]

Jeetje wat erg. Dan is die ex in ieder geval niet over jou heen en vertrouwt je nieuwe vriend je niet. Hou je wel echt van 'm en ben je wel echt over je ex heen? Zo niet laat lekker zitten dan.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 23:17:53 #52
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_137907923
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:17 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Of je projecteerd je eigen verhaal op haar en kan je daardoor niet helemaal helder naar de situatie kijken
denk dat het dat is ook hoor :')
mss moet ik gewoon niet hierop reageren hahaha
pi_137907961
Iemand die me stalkt en mensen om wie ik geef lastig valt mag zelfmoord plegen hoor, graag zelfs.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 23:18:29 #54
423625 Grietje-tit
I am the one orgasmatron
pi_137907965
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:16 schreef Deckard het volgende:

[..]

Ja, belachelijk toch dat ze hier allemaal advies en opmerkingen gaan geven. Je beschermt haar goed ^O^
ach joh.
pi_137908086
Nou heel eerlijk als iemand me stalked en lastigvalt , zal ik het waarschijnlijk toch moeilijk vinden als die zelfmoord wil plegen, het is toch iemand om wie je ooit gegeven hebt en ik heb geen hart van steen dus kan het ergens wel begrijpen

Maar schijnbaar heb ik ook het ik ben te aardig kwaaltje ..........
pi_137908112
Waarom heb je het telefoonnummer van je ex nog als je niets meer met hem te maken wilde hebben? Blokkeren die hap!

Verder zou ik je vriend/ex duidelijk maken wat je intenties waren door te reageren, maar wel na eens goed te hebben nagedacht over jouw rol in de hele situatie. Als buitenstaander is de conclusie namelijk heel makkelijk te trekken dat 'iets' je weerhield om het contact met je ex volledig te verbreken.
pi_137908119
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:21 schreef formerjellybean het volgende:
Nou heel eerlijk als iemand me stalked en lastigvalt , zal ik het waarschijnlijk toch moeilijk vinden als die zelfmoord wil plegen, het is toch iemand om wie je ooit gegeven hebt en ik heb geen hart van steen dus kan het ergens wel begrijpen

Maar schijnbaar heb ik ook het ik ben te aardig kwaaltje ..........
Inderdaad ooit om gegegeven hebt.
En er was een reden waarom het ooit uit ging.

Mijn ex had ik mooi geblokkeerd in mijn telefoon en bij sommige providers kan je zelfs nummers laten blokeren.
pi_137908187
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:17 schreef cobybryant het volgende:

[..]

Jeetje wat erg. Dan is die ex in ieder geval niet over jou heen en vertrouwt je nieuwe vriend je niet. Hou je wel echt van 'm en ben je wel echt over je ex heen? Zo niet laat lekker zitten dan.
Laten we er echt geen misstanden over hebben dat ik 0.0000000 gevoelens heb voor mijn ex en hem enkel niet graag dood zie zoals ik geen andere willekeurig persoon graag dood zie. Ik ben echt over hem heen.

En mijn huidige vriend liet me zien wat echte liefde was, we waren niet alleen partners maar gewoon ook echt beste vrienden. Het doet mij vooral veel pijn dat ik hem pijn heb gedaan. En dat gevoel van niet willen vechten is omdat ik voel dat ik het echt zwaar heb verkloot dit keer.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 23:24:00 #59
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_137908207
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:22 schreef CaptainSushi het volgende:

[..]

Mijn ex had ik mooi geblokkeerd in mijn telefoon en bij sommige providers kan je zelfs nummers laten blokeren.
ik snap dat ook echt niet. het laatste waar ik aan zou denken is met exen appen als ik in een relatie met iemand anders ben. Blijkbaar denken heel veel lui daar anders over en moet dat gewoon kunnen? :')
  dinsdag 18 maart 2014 @ 23:24:31 #60
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_137908227
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:23 schreef Confashions_ het volgende:

[..]

Laten we er echt geen misstanden over hebben dat ik 0.0000000 gevoelens heb voor mijn ex en hem enkel niet graag dood zie zoals ik geen andere willekeurig persoon graag dood zie. Ik ben echt over hem heen.

En mijn huidige vriend liet me zien wat echte liefde was, we waren niet alleen partners maar gewoon ook echt beste vrienden. Het doet mij vooral veel pijn dat ik hem pijn heb gedaan. En dat gevoel van niet willen vechten is omdat ik voel dat ik het echt zwaar heb verkloot dit keer.
weet je zeker dat je mijn ex niet bent? :'( Het verhaal klinkt echt hetzelfde hahahaha
pi_137908230
Ik vind iedereen wel hard hoor, naar TS

Zo'n vriend heb je ook niets aan, als hij het hierom uitmaakt.
Worry is a misuse of imagination
pi_137908240
quote:

[..]

Waarom zoek je dan contact met hem?
Ex is toch ex en waarom zoek je contact met iemand die je stalked en een familie lastig valt?

Ik zou mij ook flink genaaid voelen hoor als mijn vriendin zoiets zou doen.

En het bemoeilijkt ook nog eens een aangifte (mocht die gedaan zijn)
  dinsdag 18 maart 2014 @ 23:25:40 #63
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_137908288
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:24 schreef Probability het volgende:
Ik vind iedereen wel hard hoor, naar TS

Zo'n vriend heb je ook niets aan, als hij het hierom uitmaakt.
eehm, als het omgedraaid zou zijn, zou jij de eerste zijn die keihard stampij aan het maken was. Het is gewoon een vorm van hoogverraad hoor :D
pi_137908319
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:25 schreef Michielos het volgende:

[..]

eehm, als het omgedraaid zou zijn, zou jij de eerste zijn die keihard stampij aan het maken was. Het is gewoon een vorm van hoogverraad hoor :D
Kim Jong-Un zou je hoogst persoonlijk excuteren voor dit :P
pi_137908353
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:22 schreef CaptainSushi het volgende:

[..]

Ja uitgaan is iets anders dan iemand dood wensen en ellende toewensen , dus ik kan het me ergens goed voor stellen.
Soms wens je iemand het beste toe ook al werkte het niet , dat heet volwassen worden.

Je hoeft niet altijd met haat en nijdgevoelens uit elkaar te gaan hoor , dat betekent niet dat je dagelijks met elkaar gaat borrelen maar als ik iets heel heftigs over mijn ex zou horen , en dat niet voor hem zou willen ik misschien inderdaad wel he ik hoorde dit hoop dat je ok bent sterkte verder levensteken geef en het daarna loslaat.
pi_137908413
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:24 schreef CaptainSushi het volgende:

[..]

Waarom zoek je dan contact met hem?
Ex is toch ex en waarom zoek je contact met iemand die je stalked en een familie lastig valt?

Ik zou mij ook flink genaaid voelen hoor als mijn vriendin zoiets zou doen.

En het bemoeilijkt ook nog eens een aangifte (mocht die gedaan zijn)
Ja, ik snap dat ook wel. Ik heb ook echt de bal laten vallen. En achteraf kan ik me wel voor mijn kop slaan omdat ik er zo hard mee teruggepakt word.
pi_137908438
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:27 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ja uitgaan is iets anders dan iemand dood wensen en ellende toewensen , dus ik kan het me ergens goed voor stellen.
Soms wens je iemand het beste toe ook al werkte het niet , dat heet volwassen worden.

Je hoeft niet altijd met haat en nijdgevoelens uit elkaar te gaan hoor , dat betekent niet dat je dagelijks met elkaar gaat borrelen maar als ik iets heel heftigs over mijn ex zou horen , en dat niet voor hem zou willen ik misschien inderdaad wel he ik hoorde dit hoop dat je ok bent sterkte verder levensteken geef en het daarna loslaat.
Wie heeft het hier over doodwensen?
Als iemand zelfmoord wil plegen is dat sneu maar het is niet jouw probleem verder.
En al helemaal niet als die persoon ook nog eens lastig is.
pi_137908461
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:25 schreef Michielos het volgende:

[..]

Ik zou zo'n gekke ex geblokkeerd hebben,
Maar mocht hij zeggen dat hij een overdosis had genomen had ik de hulpdiensten voor hem gebeld en m'n vriend ingelicht
pi_137908491
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:28 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik zou zo'n gekke ex geblokkeerd hebben,
Maar mocht hij zeggen dat hij een overdosis had genomen had ik de hulpdiensten voor hem gebeld en m'n vriend ingelicht
Dus niet zelf een gesprekje voeren met je ex zoals TS deed.
pi_137908542
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:29 schreef CaptainSushi het volgende:

[..]

Dus niet zelf een gesprekje voeren met je ex zoals TS deed.
Hmm is toch je ex, en misschien kijken hoe erg/serieus het is, aan de praat houden tot hij gered wordt

Zou niet leuk gaan chatten en dan lekker slapen terwijl hij dood aan het gaan is
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 18 maart 2014 @ 23:31:47 #71
163650 Greys
pi_137908595
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 22:55 schreef Confashions_ het volgende:

[..]

Nee, maar je neemt wel zelf contact op met een hufter die jouw huidige vriend en zijn familie lastig valt. Omdat je bezorgd bent om de hufter. Ik vind het niet meer dan logisch dat die mensen zich enorm verraden voelen. Echt een heel idiote zet van je :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_137908636
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:30 schreef Probability het volgende:

[..]

Hmm is toch je ex, en misschien kijken hoe erg/serieus het is, aan de praat houden tot hij gered wordt

Zou niet leuk gaan chatten en dan lekker slapen terwijl hij dood aan het gaan is
Ik begrijp dit niet.

Als het een ex was waar je "normaal" mee uit elkaar ging en die ook niet zat te stalken zou ik het ook wel gedaan hebben.

Maar een ex die de boel terroriseert krijgt van mij echt geen aandacht.
Hij/zij krijgt niet eens de kans contact met mij op te nemen.
pi_137908687
quote:

[..]

Ik zie dan niet echt in wat je verkeerd hebt gedaan hoor. Als ie wel zelfmoord had willen plegen had je iemand gered, dat weet je ook nooit. Beetje naief misschien, dat wel. Ik zou m'n ex ook zo helpen en ook wel voor wat minder ernstigs. Dat kan juist ook laten zien dat je er echt overheen bent.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 18 maart 2014 @ 23:34:49 #74
163650 Greys
pi_137908755
quote:

[..]

Je weet dat hij niet over jou heen is, anders zou hij niet stalken en je vriend en familie lastig vallen. Je kon op je klompen aanvoelen dat dit gewoon weer een aandachtshoerending van je ex was. ALS je al iets wilde doen, had dan gewoon een vriend of familielid van die ex gebeld of zij zijn zogenaamde zelfmoord even konden afhandelen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 18 maart 2014 @ 23:36:14 #75
163650 Greys
pi_137908831
Je zegt in de OP trouwens dat je zelf contact met hem hebt gezocht.
Reageerde je direct op een sms/mail/whatever van hem, of ging je dagen na die zelfmoorddreiging contact zoeken? Hoe is dat nou precies gegaan?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_137909003
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:36 schreef Greys het volgende:
Je zegt in de OP trouwens dat je zelf contact met hem hebt gezocht.
Reageerde je direct op een sms/mail/whatever van hem, of ging je dagen na die zelfmoorddreiging contact zoeken? Hoe is dat nou precies gegaan?
Ik reageerde direct op een bericht van hem. Toen zijn er 3 a 4 berichten uitgewisselt waarin ik aan hem vroeg waar hij was. Deze heeft hij dus doorgestuurd.

Hiervoor maanden geen contact met hem gehad en daarna ook niet meer.
pi_137909141
In je OP schrijf je dat je zelf contact hebt gezocht. Dus voordat je kon weten dat hij zelfmoord wilde plegen, lijkt me.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 18 maart 2014 @ 23:44:14 #78
163650 Greys
pi_137909199
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:39 schreef Confashions_ het volgende:

[..]

Ik reageerde direct op een bericht van hem. Toen zijn er 3 a 4 berichten uitgewisselt waarin ik aan hem vroeg waar hij was. Deze heeft hij dus doorgestuurd.

Hiervoor maanden geen contact met hem gehad en daarna ook niet meer.
Maar van een stalker kan je toch op je klompies aanvoelen dat het een aandachtshoerending is, dat geroep over zelfmoord? Ergens snap ik het ook weer wel een béétje, dat je zeker wilde weten dat alles oké was, maar ik had het toch mooi een ander laten oplossen of 112 gebeld. Zeker als het iemand betreft die jou en je naasten het leven zo zuur heeft gemaakt.

Ik vind het trouwens wel raar dat je 'het vechten moe bent'.
Je vriend is het WEL waard om voor te vechten hoor... als hij niet alleen je relatie maar ook je beste vriend is. Je zou die ex van je moe moeten zijn, niet die goede gast... Als hij zo geweldig is doe je er alles voor om hem terug te winnen. Nu denkt hij dat je al je energie verspild hebt aan die klootzak.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_137909453
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:43 schreef Dehelerambam het volgende:
In je OP schrijf je dat je zelf contact hebt gezocht. Dus voordat je kon weten dat hij zelfmoord wilde plegen, lijkt me.
Dat staat er wellicht wat ongelukkig. Ik bedoelde ermee dat ik hem normaliter altijd negeerde en nu wel erop inging. Hij heeft eerder ook nooit gedreigd met zelfmoord dus ik schrok ervan.

Ik wil mijn huidige vriend ook echt nirt kwijt maar op dit moment wil hij niks van me weten. Ik kan m denk ik beter met rust laten, hoe moeilijk dat ook is voor mij.
pi_137909477
You sure did
pi_137913579
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:17 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dit dus ja. :')
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_137914298
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:50 schreef Confashions_ het volgende:
Ik wil mijn huidige vriend ook echt nirt kwijt maar op dit moment wil hij niks van me weten.
Gek he? :')
pi_137915259
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 09:24 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

Gek he? :')
Ik snap het wel, vind het alleen zo verdomd moeilijk om hem niet te mailen/bellen/smsen/appen ;(
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 maart 2014 @ 10:08:23 #84
163650 Greys
pi_137915505
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:00 schreef Confashions_ het volgende:

[..]

Ik snap het wel, vind het alleen zo verdomd moeilijk om hem niet te mailen/bellen/smsen/appen ;(
Hoe vaak heb je al geprobeerd contact op te nemen sinds het gebeurd is, met je vriend?
Wat heb je al gedaan?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 19 maart 2014 @ 10:09:08 #85
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_137915531
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 22:59 schreef Michielos het volgende:

[..]

hoe het ook zij. move on. Leer ervan. hij is klaar met je, en rightfully so. Ooit zou ik zeggen: Hopelijk komt het goed, maar ben nu dusdanig verbitterd dat ik zeg "eigen schuld dikke bult". Kan er gewoon niet meer mee zitten, je hebt het uiteindelijk jezelf aangedaan door contact te zoeken. Ben blij dat je ex zelfrespect heeft i.i.g., het siert hem wel _O_
Zelfrespect? Vind het maar mietengedrag. Jouw reacties slaan ook als een tang op een varken.
pi_137915557
quote:
Contact was erg oppervlakkig maar mijn ex heeft dit in een wraakzuchtige bui naar mijn vriend gestuurd en nu is de bom gebarsten.
Wat heb je dan precies gezegd en hoe heeft je vriend erop gereageerd?

Ik snap verder totaal niet waarom je die ex nog in je leven houdt.
pi_137915654
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:50 schreef Confashions_ het volgende:

[..]
Ik wil mijn huidige vriend ook echt nirt kwijt maar op dit moment wil hij niks van me weten. Ik kan m denk ik beter met rust laten, hoe moeilijk dat ook is voor mij.
Waarom reageert je vriend er zo op? Op die drie/vier berichten die hij heeft ontvangen, dus.

Ik snap dat hij kwaad is dat jij contact met je ex opneemt, maar reageert hij niet overdreven hierop, aangezien je je ex wilde 'helpen'? Dat zou zichtbaar moeten zijn in de gespreksgeschiedenis.
pi_137915756
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:00 schreef Confashions_ het volgende:

[..]

Je lijkt inderdaad vooral moeite te hebben om het goed te maken met je vriend. Je ex mailen/bellen/smsen/appen is blijkbaar gemakkelijker.
pi_137915779
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Hoe vaak heb je al geprobeerd contact op te nemen sinds het gebeurd is, met je vriend?
Wat heb je al gedaan?
Gemaild, gebeld maar geen reactie. Heb hem gisteren wel even gezien omdat hij mijn auto kwam teruggeven, maar hij wilde niet naar mij luisteren en zijn vrienden kwamen langs dus het heeft al met al amper 10 minuten geduurd. Vooral een hoop gescheld van zijn kant.
pi_137915793
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:13 schreef zarGon het volgende:

[..]

Waarom reageert je vriend er zo op? Op die drie/vier berichten die hij heeft ontvangen, dus.

Ik snap dat hij kwaad is dat jij contact met je ex opneemt, maar reageert hij niet overdreven hierop, aangezien je je ex wilde 'helpen'? Dat zou zichtbaar moeten zijn in de gespreksgeschiedenis.
Omdat mijn ex de helft eruit heeft gelaten, maar mijn vriend wil niet naar mij luisteren.
pi_137915799
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:17 schreef Confashions_ het volgende:

[..]

Vooral een hoop gescheld van zijn kant.
Ben ik nou de enige die dit overdreven vind?

Ik snap zijn woede niet zo...
pi_137915813
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:18 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ben ik nou de enige die dit overdreven vind?

Ik snap zijn woede niet zo...
Het is misschien overdreven, maar er is al een hoop gebeurd mbt deze ex.
pi_137915833
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:18 schreef Confashions_ het volgende:

[..]

Omdat mijn ex de helft eruit heeft gelaten, maar mijn vriend wil niet naar mij luisteren.
Oh. -O-. Enorm lomp van hem dat hij je niet eens de kans geeft om het uit te leggen.

En wat stond er in het gedeelte dat hij heeft gestuurd? Waar is je vriend zo overstuur van?
pi_137915840
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:13 schreef zarGon het volgende:

[..]

Die ex heeft haar gestalked en hem en zijn familie lastig gevallen, en blijkbaar nogal serieus anders hadden ze geen aangifte gedaan. Als je vriendin vervolgens bezorgde smsjes gaat sturen aan die stalkende hufter zou ik ook kwaad zijn hoor.
pi_137915865
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:19 schreef Confashions_ het volgende:

[..]

Het is misschien overdreven, maar er is al een hoop gebeurd mbt deze ex.
Misschien handig als je dat dan vermeldt, want zoals het nu staat vind ik je vriend overdreven reageren op jouw goedbedoelde (doch onhandige) handelingen.
pi_137915890
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:19 schreef zarGon het volgende:

[..]

Oh. -O-. Enorm lomp van hem dat hij je niet eens de kans geeft om het uit te leggen.

En wat stond er in het gedeelte dat hij heeft gestuurd? Waar is je vriend zo overstuur van?
Het gedeelte wat hij heeft gestuurd was enkel mijn berichtje van: 'waar ben je?' en of ik naar hem toe moest komen en dat hij geen gekke dingen moest doen.
pi_137915896
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:19 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

Die ex heeft haar gestalked en hem en zijn familie lastig gevallen, en blijkbaar nogal serieus anders hadden ze geen aangifte gedaan. Als je vriendin vervolgens bezorgde smsjes gaat sturen aan die stalkende hufter zou ik ook kwaad zijn hoor.
Ja, kwaad wel. Dat snap ik ook. Maar om vervolgens niet eens te willen luisteren en meteen breken?

Hij gelooft die ex meer dan hij zijn vriendin gelooft. En dat is wat ik het vreemde eraan vind.
pi_137915967
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:21 schreef Confashions_ het volgende:

[..]

Het gedeelte wat hij heeft gestuurd was enkel mijn berichtje van: 'waar ben je?' en of ik naar hem toe moest komen en dat hij geen gekke dingen moest doen.
Tja, in dat opzicht kan ik wel begrijpen dat je vriend er even helemaal klaar mee is.

Persoonlijk zou ik hem het hele gesprek sturen via e-mail en een sms'je dat hij zijn e-mail moet lezen. Verder even wachten totdat je vriend gekalmeerd is. :P.
pi_137916002
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:21 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ja, kwaad wel. Dat snap ik ook. Maar om vervolgens niet eens te willen luisteren en meteen breken?

Hij gelooft die ex meer dan hij zijn vriendin gelooft. En dat is wat ik het vreemde eraan vind.
Ik denk dat ze in zijn ogen meer belang hecht aan die ex dan aan hem, en in die gedachtegang is het snel over natuurlijk. Dat zal niet enkel de smsjes betreffen denk ik, meestal wordt er wel wat achtergehouden in een topic ;)
pi_137916029
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:24 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

Ik denk dat ze in zijn ogen meer belang hecht aan die ex van aan hem, en in die gedachtegang is het snel over natuurlijk. Dat zal niet enkel de smsjes betreffen denk ik, meestal wordt er wel wat achtergehouden in een topic ;)
Ik hou niets bewust achter. Ik kan hem het hele gesprek sturen maar weet niet of het helpt. Heb het gisteren geprobeerd uit te leggen maar kreeg enkel: 'Het boeit me niet meer, je kan de tering krijgen'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')