abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 maart 2014 @ 22:59:03 #26
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_137906933
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 22:57 schreef Confashions_ het volgende:

[..]

Ik heb nergens gezegd dat mijn ex mij mishandelt of dit ooit heeft gedaan.
hoe het ook zij. move on. Leer ervan. hij is klaar met je, en rightfully so. Ooit zou ik zeggen: Hopelijk komt het goed, maar ben nu dusdanig verbitterd dat ik zeg "eigen schuld dikke bult". Kan er gewoon niet meer mee zitten, je hebt het uiteindelijk jezelf aangedaan door contact te zoeken. Ben blij dat je ex zelfrespect heeft i.i.g., het siert hem wel _O_
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 22:59:08 #27
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_137906939
Klinkt alsof jouw huidige vriend/ex beter af is zonder jou. Als jij een stalkende ex niet los kan laten dan moet je die sores vooral lekker zelf oplossen, maar niet een nieuwe vriend meetrekken in die ellende.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_137906948
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 22:57 schreef Michielos het volgende:

[..]

dat deed die ex ook. en daarna bedreigde hij me en haar. En daarna kwam ik haar NOOIT meer te zien en/of spreken. Ik mis 'r tot op de dag van vandaag verschrikkelijk :'(
Dan is je eerste advies redelijk tegenstrijdig. Je noemt me egoistisch en een naaierd en ik moet hem met rust laten, maar jouw ex heeft hetzelfde.gedaan en haar mis je?
"The critics and doubters will stab me in the chest but you best believe your ass that I will write poetry with the blood"
  dinsdag 18 maart 2014 @ 22:59:22 #29
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_137906949
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 22:59 schreef twiFight het volgende:
Klinkt alsof jouw huidige vriend/ex beter af is zonder jou. Als jij een stalkende ex niet los kan laten dan moet je die sores vooral lekker zelf oplossen, maar niet een nieuwe vriend meetrekken in die ellende.
dat dus :)
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 22:59:45 #30
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_137906972
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 22:59 schreef Confashions_ het volgende:

[..]

Dan is je eerste advies redelijk tegenstrijdig. Je noemt me egoistisch en een naaierd en ik moet hem met rust laten, maar jouw ex heeft hetzelfde.gedaan en haar mis je?
ik mis haar ja. maar zij mist mij niet :)
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_137906989
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 22:56 schreef Confashions_ het volgende:

[..]

Geen idee. Ben te vergevingsgezind hoor ik vaak. Ik wil niet dat er mensen zijn op deze aardbol waar ik issues mee heb, en na die zelfmoordkreet wilde ik 'm dus oprecht 'helpen'. En dan naait ie me zo ;(
Nou ja, je doet er anderen pijn mee. Nu heb je twee personen waar het nooit meer mee goed komt ipv een.

Ikzelf had je ook gedumpt als je zo bezig was geweest.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 23:00:20 #32
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_137907003
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:00 schreef Deckard het volgende:

[..]

Nou ja, je doet er anderen pijn mee. Nu heb je twee personen waar het nooit meer mee goed komt ipv een.
dit dus :')
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 23:01:20 #33
423625 Grietje-tit
I am the one orgasmatron
pi_137907059
Nee troll, Zullen we nu even ons best doen om haar te helpen? Daarmee is onze discussie beëindigd.
pi_137907111
Je ex heeft jou gestalked, je huidige vriend en zijn familie lastig gevallen, maar toch ben je zo stom om als een schoothondje weer contact te zoeken als hij doet alsof hij zelfmoord gaat plegen? Dom wicht :')
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_137907132
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:00 schreef Deckard het volgende:

[..]

Nou ja, je doet er anderen pijn mee. Nu heb je twee personen waar het nooit meer mee goed komt ipv een.

Ikzelf had je ook gedumpt als je zo bezig was geweest.
Als ik met mijn vingers zou knippen zou ex 1 zo terugkomen :') maar ik wil hem oprecht niet meer.

Maar je hebt ook gelijk, ik wil mijn vriend ook echt niet meesleuren in die ellende en zijn familie ook niet. Het is beter om los te laten
"The critics and doubters will stab me in the chest but you best believe your ass that I will write poetry with the blood"
pi_137907139
Je kan het niet iedereen naar de zin maken. Dat heeft ook geen zin.
Het kost je enorm veel energie en het wordt lang niet altijd gewaardeerd.
Dus: zoek de mensen uit die je in je sociale kring wilt. Mensen die je niet waarderen moeten eruit. Die kosten je alleen energie en je krijgt er niks voor terug.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_137907201
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:02 schreef Confashions_ het volgende:

[..]

Als ik met mijn vingers zou knippen zou ex 1 zo terugkomen :') maar ik wil hem oprecht niet meer.

Maar je hebt ook gelijk, ik wil mijn vriend ook echt niet meesleuren in die ellende en zijn familie ook niet. Het is beter om los te laten
Je had natuurlijk ook voor je vriend kunnen kiezen en je ex los kunnen laten, maar dat zie ik je nog niet zo snel doen.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
  dinsdag 18 maart 2014 @ 23:06:27 #38
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_137907328
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 22:48 schreef Michielos het volgende:
eigen schuld dikke neus. Moest je je vriend maar niet zo keihard naaien.
Lik je wonden en move on. Maar bovenal.. leer er van ;)
Irene is bae <3
pi_137907389
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:03 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

Je had natuurlijk ook voor je vriend kunnen kiezen en je ex los kunnen laten, maar dat zie ik je nog niet zo snel doen.
Er is niets in mij dat mijn ex nog terug wilt. Ik heb er totaal geen nostalgische gevoelens bij, of wat dan ook. Enige is dus dat ik hem niet per se dood wil hebben en ook die haat niet fijn vind.

Maar daarmee heb ik wel weggegooid waar ik het meest van hield
"The critics and doubters will stab me in the chest but you best believe your ass that I will write poetry with the blood"
  dinsdag 18 maart 2014 @ 23:09:20 #40
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_137907465
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:07 schreef Confashions_ het volgende:

[..]

Er is niets in mij dat mijn ex nog terug wilt. Ik heb er totaal geen nostalgische gevoelens bij, of wat dan ook. Enige is dus dat ik hem niet per se dood wil hebben en ook die haat niet fijn vind.

Maar daarmee heb ik wel weggegooid waar ik het meest van hield
Maak hem dat duidelijk. En dan niet in vrouwelijke vaagheden vervallen, maar maak het hem 30000% duidelijk zodat er geen enkele twijfel over bestaat!
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_137907547
TS is zwak.
Waarom zou je je bekommeren om zo'n lul die je stalked en je vriend en zijn familie ook nog eens lastig valt?
Als hij zich van kant wil maken moet hij dat lekker doen en dat is jouw probleem verder niet.

Blijkbaar voel je nog iets voor hem want anders zou je hem ook geen aandacht geven.

Mensen zoals TS begrijp ik echt niet.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 23:11:59 #42
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_137907609
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:10 schreef CaptainSushi het volgende:
TS is zwak.
Waarom zou je je bekommeren om zo'n lul die je stalked en je vriend en zijn familie ook nog eens lastig valt?
Als hij zich van kant wil maken moet hij dat lekker doen en dat is jouw probleem verder niet.

Blijkbaar voel je nog iets voor hem want anders zou je hem ook geen aandacht geven.

Mensen zoals TS begrijp ik echt niet.
ik ook niet :') Dan wil je ook niet echt voor iemand gaan imo. Ik zal dat gedrag (wat overigens echt typisch vrouwelijk is..) echt NOOIT begrijpen :)
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_137907717
Joh misschien ben je niet helemaal eerlijk tegenover jezelf en heb je gewoon nog gevoelens voor de stalkende ex, met andere woorden schijnbaar ben je in een relatie gegaan terwijl je nog gevoelens had voor een ander .

Misschien moet je dit even als een zegen zien en gewoon even single blijven voor een poosje , relaties worden namelijk nogal moeilijk als je met gevoelens blijft zitten voor een ander.
pi_137907747
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:07 schreef Confashions_ het volgende:

[..]

Er is niets in mij dat mijn ex nog terug wilt. Ik heb er totaal geen nostalgische gevoelens bij, of wat dan ook. Enige is dus dat ik hem niet per se dood wil hebben en ook die haat niet fijn vind.

Maar daarmee heb ik wel weggegooid waar ik het meest van hield
Tja, keuzes. Jij moet je prioriteiten echt eens beter stellen.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
  dinsdag 18 maart 2014 @ 23:15:46 #45
423625 Grietje-tit
I am the one orgasmatron
pi_137907808
Jullie kunnen allemaal leuk kletsen, maar als er liefde in het spel is, zit te zaak veel complexer in elkaar hoor.

Liefde denkt niet in prioriteiten.

Ik begrijp de TS heel goed. Jullie denken er veel te gemakkelijk over.
pi_137907847
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:15 schreef Grietje-tit het volgende:
Jullie kunnen allemaal leuk kletsen, maar als er liefde in het spel is, zit te zaak veel complexer in elkaar hoor.

Liefde denkt niet in prioriteiten.

Ik begrijp de TS heel goed. Jullie denken er veel te gemakkelijk over.
Kun je mij dan uitleggen hoe je begrip kan krijgen voor iemand die stalked en een familie lastig valt?
  dinsdag 18 maart 2014 @ 23:16:26 #47
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_137907849
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:15 schreef Grietje-tit het volgende:
Jullie kunnen allemaal leuk kletsen, maar als er liefde in het spel is, zit te zaak veel complexer in elkaar hoor.

Liefde denkt niet in prioriteiten.

Ik begrijp de TS heel goed. Jullie denken er veel te gemakkelijk over.
ik ben ervaringsdeskundige en denk dat ik het best goed zie :)
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_137907862
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:15 schreef Grietje-tit het volgende:
Jullie kunnen allemaal leuk kletsen, maar als er liefde in het spel is, zit te zaak veel complexer in elkaar hoor.

Liefde denkt niet in prioriteiten.

Ik begrijp de TS heel goed. Jullie denken er veel te gemakkelijk over.
Ja, belachelijk toch dat ze hier allemaal advies en opmerkingen gaan geven. Je beschermt haar goed ^O^
  dinsdag 18 maart 2014 @ 23:17:17 #49
423625 Grietje-tit
I am the one orgasmatron
pi_137907889
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:16 schreef CaptainSushi het volgende:

[..]

Kun je mij dan uitleggen hoe je begrip kan krijgen voor iemand die stalked en een familie lastig valt?
Nee, dat begrijp ik ook niet.
Maar ik begrijp wel dat ze liefde voor hem voelt.
pi_137907891
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:16 schreef Michielos het volgende:

[..]

ik ben ervaringsdeskundige en denk dat ik het best goed zie :)
Of je projecteerd je eigen verhaal op haar en kan je daardoor niet helemaal helder naar de situatie kijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')