abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137909003
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:36 schreef Greys het volgende:
Je zegt in de OP trouwens dat je zelf contact met hem hebt gezocht.
Reageerde je direct op een sms/mail/whatever van hem, of ging je dagen na die zelfmoorddreiging contact zoeken? Hoe is dat nou precies gegaan?
Ik reageerde direct op een bericht van hem. Toen zijn er 3 a 4 berichten uitgewisselt waarin ik aan hem vroeg waar hij was. Deze heeft hij dus doorgestuurd.

Hiervoor maanden geen contact met hem gehad en daarna ook niet meer.
"The critics and doubters will stab me in the chest but you best believe your ass that I will write poetry with the blood"
pi_137909141
In je OP schrijf je dat je zelf contact hebt gezocht. Dus voordat je kon weten dat hij zelfmoord wilde plegen, lijkt me.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 18 maart 2014 @ 23:44:14 #78
163650 Greys
pi_137909199
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:39 schreef Confashions_ het volgende:

[..]

Ik reageerde direct op een bericht van hem. Toen zijn er 3 a 4 berichten uitgewisselt waarin ik aan hem vroeg waar hij was. Deze heeft hij dus doorgestuurd.

Hiervoor maanden geen contact met hem gehad en daarna ook niet meer.
Maar van een stalker kan je toch op je klompies aanvoelen dat het een aandachtshoerending is, dat geroep over zelfmoord? Ergens snap ik het ook weer wel een béétje, dat je zeker wilde weten dat alles oké was, maar ik had het toch mooi een ander laten oplossen of 112 gebeld. Zeker als het iemand betreft die jou en je naasten het leven zo zuur heeft gemaakt.

Ik vind het trouwens wel raar dat je 'het vechten moe bent'.
Je vriend is het WEL waard om voor te vechten hoor... als hij niet alleen je relatie maar ook je beste vriend is. Je zou die ex van je moe moeten zijn, niet die goede gast... Als hij zo geweldig is doe je er alles voor om hem terug te winnen. Nu denkt hij dat je al je energie verspild hebt aan die klootzak.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_137909453
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:43 schreef Dehelerambam het volgende:
In je OP schrijf je dat je zelf contact hebt gezocht. Dus voordat je kon weten dat hij zelfmoord wilde plegen, lijkt me.
Dat staat er wellicht wat ongelukkig. Ik bedoelde ermee dat ik hem normaliter altijd negeerde en nu wel erop inging. Hij heeft eerder ook nooit gedreigd met zelfmoord dus ik schrok ervan.

Ik wil mijn huidige vriend ook echt nirt kwijt maar op dit moment wil hij niks van me weten. Ik kan m denk ik beter met rust laten, hoe moeilijk dat ook is voor mij.
"The critics and doubters will stab me in the chest but you best believe your ass that I will write poetry with the blood"
pi_137909477
You sure did
pi_137913579
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:17 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Of je projecteerd je eigen verhaal op haar en kan je daardoor niet helemaal helder naar de situatie kijken
Dit dus ja. :')
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_137914298
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:50 schreef Confashions_ het volgende:
Ik wil mijn huidige vriend ook echt nirt kwijt maar op dit moment wil hij niks van me weten.
Gek he? :')
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_137915259
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 09:24 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

Gek he? :')
Ik snap het wel, vind het alleen zo verdomd moeilijk om hem niet te mailen/bellen/smsen/appen ;(
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 maart 2014 @ 10:08:23 #84
163650 Greys
pi_137915505
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:00 schreef Confashions_ het volgende:

[..]

Ik snap het wel, vind het alleen zo verdomd moeilijk om hem niet te mailen/bellen/smsen/appen ;(
Hoe vaak heb je al geprobeerd contact op te nemen sinds het gebeurd is, met je vriend?
Wat heb je al gedaan?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 19 maart 2014 @ 10:09:08 #85
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_137915531
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 22:59 schreef Michielos het volgende:

[..]

hoe het ook zij. move on. Leer ervan. hij is klaar met je, en rightfully so. Ooit zou ik zeggen: Hopelijk komt het goed, maar ben nu dusdanig verbitterd dat ik zeg "eigen schuld dikke bult". Kan er gewoon niet meer mee zitten, je hebt het uiteindelijk jezelf aangedaan door contact te zoeken. Ben blij dat je ex zelfrespect heeft i.i.g., het siert hem wel _O_
Zelfrespect? Vind het maar mietengedrag. Jouw reacties slaan ook als een tang op een varken.
pi_137915557
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 22:46 schreef Confashions_ het volgende:
Contact was erg oppervlakkig maar mijn ex heeft dit in een wraakzuchtige bui naar mijn vriend gestuurd en nu is de bom gebarsten.
Wat heb je dan precies gezegd en hoe heeft je vriend erop gereageerd?

Ik snap verder totaal niet waarom je die ex nog in je leven houdt.
pi_137915654
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:50 schreef Confashions_ het volgende:

[..]
Ik wil mijn huidige vriend ook echt nirt kwijt maar op dit moment wil hij niks van me weten. Ik kan m denk ik beter met rust laten, hoe moeilijk dat ook is voor mij.
Waarom reageert je vriend er zo op? Op die drie/vier berichten die hij heeft ontvangen, dus.

Ik snap dat hij kwaad is dat jij contact met je ex opneemt, maar reageert hij niet overdreven hierop, aangezien je je ex wilde 'helpen'? Dat zou zichtbaar moeten zijn in de gespreksgeschiedenis.
pi_137915756
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:00 schreef Confashions_ het volgende:

[..]

Je lijkt inderdaad vooral moeite te hebben om het goed te maken met je vriend. Je ex mailen/bellen/smsen/appen is blijkbaar gemakkelijker.
pi_137915779
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Hoe vaak heb je al geprobeerd contact op te nemen sinds het gebeurd is, met je vriend?
Wat heb je al gedaan?
Gemaild, gebeld maar geen reactie. Heb hem gisteren wel even gezien omdat hij mijn auto kwam teruggeven, maar hij wilde niet naar mij luisteren en zijn vrienden kwamen langs dus het heeft al met al amper 10 minuten geduurd. Vooral een hoop gescheld van zijn kant.
pi_137915793
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:13 schreef zarGon het volgende:

[..]

Waarom reageert je vriend er zo op? Op die drie/vier berichten die hij heeft ontvangen, dus.

Ik snap dat hij kwaad is dat jij contact met je ex opneemt, maar reageert hij niet overdreven hierop, aangezien je je ex wilde 'helpen'? Dat zou zichtbaar moeten zijn in de gespreksgeschiedenis.
Omdat mijn ex de helft eruit heeft gelaten, maar mijn vriend wil niet naar mij luisteren.
pi_137915799
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:17 schreef Confashions_ het volgende:

[..]

Vooral een hoop gescheld van zijn kant.
Ben ik nou de enige die dit overdreven vind?

Ik snap zijn woede niet zo...
pi_137915813
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:18 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ben ik nou de enige die dit overdreven vind?

Ik snap zijn woede niet zo...
Het is misschien overdreven, maar er is al een hoop gebeurd mbt deze ex.
pi_137915833
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:18 schreef Confashions_ het volgende:

[..]

Omdat mijn ex de helft eruit heeft gelaten, maar mijn vriend wil niet naar mij luisteren.
Oh. -O-. Enorm lomp van hem dat hij je niet eens de kans geeft om het uit te leggen.

En wat stond er in het gedeelte dat hij heeft gestuurd? Waar is je vriend zo overstuur van?
pi_137915840
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:13 schreef zarGon het volgende:

[..]

Die ex heeft haar gestalked en hem en zijn familie lastig gevallen, en blijkbaar nogal serieus anders hadden ze geen aangifte gedaan. Als je vriendin vervolgens bezorgde smsjes gaat sturen aan die stalkende hufter zou ik ook kwaad zijn hoor.
pi_137915865
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:19 schreef Confashions_ het volgende:

[..]

Het is misschien overdreven, maar er is al een hoop gebeurd mbt deze ex.
Misschien handig als je dat dan vermeldt, want zoals het nu staat vind ik je vriend overdreven reageren op jouw goedbedoelde (doch onhandige) handelingen.
pi_137915890
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:19 schreef zarGon het volgende:

[..]

Oh. -O-. Enorm lomp van hem dat hij je niet eens de kans geeft om het uit te leggen.

En wat stond er in het gedeelte dat hij heeft gestuurd? Waar is je vriend zo overstuur van?
Het gedeelte wat hij heeft gestuurd was enkel mijn berichtje van: 'waar ben je?' en of ik naar hem toe moest komen en dat hij geen gekke dingen moest doen.
pi_137915896
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:19 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

Die ex heeft haar gestalked en hem en zijn familie lastig gevallen, en blijkbaar nogal serieus anders hadden ze geen aangifte gedaan. Als je vriendin vervolgens bezorgde smsjes gaat sturen aan die stalkende hufter zou ik ook kwaad zijn hoor.
Ja, kwaad wel. Dat snap ik ook. Maar om vervolgens niet eens te willen luisteren en meteen breken?

Hij gelooft die ex meer dan hij zijn vriendin gelooft. En dat is wat ik het vreemde eraan vind.
pi_137915967
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:21 schreef Confashions_ het volgende:

[..]

Het gedeelte wat hij heeft gestuurd was enkel mijn berichtje van: 'waar ben je?' en of ik naar hem toe moest komen en dat hij geen gekke dingen moest doen.
Tja, in dat opzicht kan ik wel begrijpen dat je vriend er even helemaal klaar mee is.

Persoonlijk zou ik hem het hele gesprek sturen via e-mail en een sms'je dat hij zijn e-mail moet lezen. Verder even wachten totdat je vriend gekalmeerd is. :P.
pi_137916002
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:21 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ja, kwaad wel. Dat snap ik ook. Maar om vervolgens niet eens te willen luisteren en meteen breken?

Hij gelooft die ex meer dan hij zijn vriendin gelooft. En dat is wat ik het vreemde eraan vind.
Ik denk dat ze in zijn ogen meer belang hecht aan die ex dan aan hem, en in die gedachtegang is het snel over natuurlijk. Dat zal niet enkel de smsjes betreffen denk ik, meestal wordt er wel wat achtergehouden in een topic ;)
pi_137916029
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:24 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

Ik denk dat ze in zijn ogen meer belang hecht aan die ex van aan hem, en in die gedachtegang is het snel over natuurlijk. Dat zal niet enkel de smsjes betreffen denk ik, meestal wordt er wel wat achtergehouden in een topic ;)
Ik hou niets bewust achter. Ik kan hem het hele gesprek sturen maar weet niet of het helpt. Heb het gisteren geprobeerd uit te leggen maar kreeg enkel: 'Het boeit me niet meer, je kan de tering krijgen'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')