abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137916951
quote:
7s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:56 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Omdat je nog gevoelens voor je ex hebt. Duh.
Nee, ze heeft geen romantische gevoelens voor hem :{w
Edit: ik snap er niets meer van.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_137916984
Je bent wel nogal tegenstrijdig in je reacties. Aan de ene kant is je ex de duivel die het leven van jou, je vriend en zijn familie ongelooflijk zuur heeft gemaakt. Maar aan de andere kant vind je het raar dat je "niet gewoon als goede vrienden achteraf contact kunt houden". Dat zou onder normale omstandigheden uiteraard zo zijn, maar in jouw geval is dat dus blijkbaar wel even anders.

Waarom wil je zo graag schoon schip met iemand die je zo belemmerd heeft (en blijkbaar nog steeds). Je kan niet iedereen te vriend houden en zulke mensen moet je niet eens te vriend willen houden.

Vind je het gek dat je vriend zo reageert, hij heeft hier ook niet om gevraagd en zijn familie lijdt er ook onder. Dan is het niet raar dat de kous op een gegeven moment af is.

Ik snap je wel hoor, het is een ex en tuurlijk komt er gevoel bij kijken, maar bedenk voortaan wel dat je naiviteit ook gevolgen kan hebben. Anyway, sterkte ermee :)
Net toen je dacht dat je veilig was..
pi_137916986
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:33 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

Jij hebt een toepasselijke username in dit topic
:D
Net toen je dacht dat je veilig was..
  woensdag 19 maart 2014 @ 11:00:37 #129
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_137917012
Wat ben jij een ongelooflijk dom wijf. Je vriend wordt bedreigd en alles door die mongolide ex van je en dan ga jij lopen marchanderen en heulen met 'de vijand'. Ik had je zo hoerenhard gedumpt he, wijven als jij zijn er ten overvloede en zijn geen knip voor de neus waard, bah.

Inwendig kick je gewoon op die zieke aandacht, dom wijf.

Sorry word echt een beetje pissig van dit soort topics.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 19 maart 2014 @ 11:01:33 #130
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_137917030
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:41 schreef Confashions_ het volgende:
als je écht van elkaar houdt wil je toch juist het verhaal aanhoren en niet meteen afgaan op wat een ex zegt die mij overduidelijk nog terug wil.
Jij wekt anders ook de indruk je ex niet los te kunnen/willen laten. Na wat 'ie al gedaan had vind ik het erg vreemd dat je contact zocht en bezorgd om hem was.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_137917039
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 22:46 schreef Confashions_ het volgende:
Ruim een jaar een fijne relatie gehad met topgozer. Gedurende deze relatie veel sores gehad met mijn ex, die contact zocht tot het stalken aan toe en ook mijn huidige vriend en zijn familie lastig viel. Hier is ook aangifte van gedaan. Nu in een dronken bui zelf contact gezocht met mijn ex omdat ik oprecht wilde dat het goed met hem ging. Contact was erg oppervlakkig maar mijn ex heeft dit in een wraakzuchtige bui naar mijn vriend gestuurd en nu is de bom gebarsten.

Mijn hart wilt niet meer vechten, heb het gevoel dat het al verloren is omdat er zoveel is gebeurd maar het doet zo godsvergeten veel pijn.

Tips/advies/ervaringen? Heb niet echt iemand anders waar ik mee kan praten.
1. Word nooit meer dronken, je ziet het: jij kunt daar niet mee omgaan.
2. Blijkbaar is er al heel veel gebeurd en was dit gewoon de druppel. Zolang ik niet weet wat er nog meer is gebeurd, kan ik je niet helpen, sorry.
3. Probeer het uit te praten met je vriend.
4. Heel veel sterkte toegewenst en succes met het uitpraten.
pi_137917108
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 11:00 schreef inslagenreuring het volgende:
Wat ben jij een ongelooflijk dom wijf. Je vriend wordt bedreigd en alles door die mongolide ex van je en dan ga jij lopen marchanderen en heulen met 'de vijand'. Ik had je zo hoerenhard gedumpt he, wijven als jij zijn er ten overvloede en zijn geen knip voor de neus waard, bah.

Inwendig kick je gewoon op die zieke aandacht, dom wijf.

Sorry word echt een beetje pissig van dit soort topics.
Mijn ex heeft mijn vriend of zijn familie nooit bedreigd. Enkel mij zwart gemaakt om te stoken
"The critics and doubters will stab me in the chest but you best believe your ass that I will write poetry with the blood"
pi_137917136
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:59 schreef KataStrofe het volgende:
Je bent wel nogal tegenstrijdig in je reacties. Aan de ene kant is je ex de duivel die het leven van jou, je vriend en zijn familie ongelooflijk zuur heeft gemaakt. Maar aan de andere kant vind je het raar dat je "niet gewoon als goede vrienden achteraf contact kunt houden". Dat zou onder normale omstandigheden uiteraard zo zijn, maar in jouw geval is dat dus blijkbaar wel even anders.

Waarom wil je zo graag schoon schip met iemand die je zo belemmerd heeft (en blijkbaar nog steeds). Je kan niet iedereen te vriend houden en zulke mensen moet je niet eens te vriend willen houden.

Vind je het gek dat je vriend zo reageert, hij heeft hier ook niet om gevraagd en zijn familie lijdt er ook onder. Dan is het niet raar dat de kous op een gegeven moment af is.

Ik snap je wel hoor, het is een ex en tuurlijk komt er gevoel bij kijken, maar bedenk voortaan wel dat je naiviteit ook gevolgen kan hebben. Anyway, sterkte ermee :)
Omdat als ik erover nadenk mijn ex mijn leven echt flink zuur heeft gemaakt, maar ik kan haatgevoelens niet lang vasthouden. Het is ook niet zo dat ik vrienden met hem wil zijn, maar hij hoeft van mij niet per se dood. Ik hoef verder ook niet met hem over koetjes en kalfjes te keuvelen, die behoefte heb ik totaal niet.
"The critics and doubters will stab me in the chest but you best believe your ass that I will write poetry with the blood"
pi_137917145
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 11:06 schreef Confashions_ het volgende:

[..]

Omdat als ik erover nadenk mijn ex mijn leven echt flink zuur heeft gemaakt, maar ik kan haatgevoelens niet lang vasthouden. Het is ook niet zo dat ik vrienden met hem wil zijn, maar hij hoeft van mij niet per se dood. Ik hoef verder ook niet met hem over koetjes en kalfjes te keuvelen, die behoefte heb ik totaal niet.
Wat wil je? ik snap het even niet meer.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_137917149
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 11:01 schreef Yalesa het volgende:

[..]

1. Word nooit meer dronken, je ziet het: jij kunt daar niet mee omgaan.
2. Blijkbaar is er al heel veel gebeurd en was dit gewoon de druppel. Zolang ik niet weet wat er nog meer is gebeurd, kan ik je niet helpen, sorry.
3. Probeer het uit te praten met je vriend.
4. Heel veel sterkte toegewenst en succes met het uitpraten.
Dank je wel :)
"The critics and doubters will stab me in the chest but you best believe your ass that I will write poetry with the blood"
  woensdag 19 maart 2014 @ 11:06:50 #136
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_137917153
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 11:04 schreef Confashions_ het volgende:

[..]

Mijn ex heeft mijn vriend of zijn familie nooit bedreigd. Enkel mij zwart gemaakt om te stoken
Ja joh, verdedig zijn kansloze gedrag nog even. Ik heb medelijden met je vriend, die had nog de illusie ooit een stabiele en rustige/volwassen relatie met jou te kunnen hebben. Je had het gewoon af moeten kappen en nooit een woord meer tegen die gozer moeten zeggen.

En nu heb je het verneukt, en ik hoop dat die gozer je nooit weer terugneemt en een meid vindt die wel 100% voor hem gaat en eventuele negatieve aandacht van een ex (wil) negeren/negeert. Leer hiervan, en zie in dat je ontzettend, ontzettend dom bezig bent geweest. En vraag bij jezelf af of je niet hetzelfde bent op relationeel gebied als die ex van je.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_137917194
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 11:06 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ja joh, verdedig zijn kansloze gedrag nog even. Ik heb medelijden met je vriend, die had nog de illusie ooit een stabiele en rustige/volwassen relatie met jou te kunnen hebben. Je had het gewoon af moeten kappen en nooit een woord meer tegen die gozer moeten zeggen.

En nu heb je het verneukt, en ik hoop dat die gozer je nooit weer terugneemt en een meid vindt die wel 100% voor hem gaat en eventuele negatieve aandacht van een ex (wil) negeren/negeert. Leer hiervan, en zie in dat je ontzettend, ontzettend dom bezig bent geweest. En vraag bij jezelf af of je niet hetzelfde bent op relationeel gebied als die ex van je.
:{
je bent best hard.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  woensdag 19 maart 2014 @ 11:09:46 #138
16180 CoolGuy
Money makes the world go round
pi_137917229
quote:
6s.gif Op woensdag 19 maart 2014 11:08 schreef complicate het volgende:

[..]

:{
je bent best hard.
Hij heeft anders wel keihard gelijk.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_137917243
Heb je nu al die berichten naar 'm gestuurd? Snap niet dat je dat niet gelijk hebt gedaan.
pi_137917246
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 11:09 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Hij heeft anders wel keihard gelijk.
I know, but...still....people have emotions...but ok.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  woensdag 19 maart 2014 @ 11:11:56 #141
16180 CoolGuy
Money makes the world go round
pi_137917275
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 11:10 schreef cobybryant het volgende:
Heb je nu al die berichten naar 'm gestuurd? Snap niet dat je dat niet gelijk hebt gedaan.
Snap ik ook niet. Dit is gewoon raar.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_137917298
Ts wat wil je eigenlijk? ik snap het niet ;(
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  woensdag 19 maart 2014 @ 11:13:01 #143
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_137917314
quote:
6s.gif Op woensdag 19 maart 2014 11:10 schreef complicate het volgende:

[..]

I know, but...still....people have emotions...but ok.
Ja de vriend van TS ook. Die moest al dat gezeik maar slikken gedurende de relatie, die stond er tussen en zag keer na keer aan dat TS haar drama-ex bleef voeden, en maar niet negeren. En als ze dan ook nog contact zoekt barst bij hem de bom, en zwaar terecht.

Haar ex heeft gewoon altijd de hoofdrol gespeeld in de relatie tussen TS en haar vriend. En nu betaalt ze daar de rekening voor. Boontje komt op zijn loontje.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_137917330
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 11:06 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ja joh, verdedig zijn kansloze gedrag nog even. Ik heb medelijden met je vriend, die had nog de illusie ooit een stabiele en rustige/volwassen relatie met jou te kunnen hebben. Je had het gewoon af moeten kappen en nooit een woord meer tegen die gozer moeten zeggen.

En nu heb je het verneukt, en ik hoop dat die gozer je nooit weer terugneemt en een meid vindt die wel 100% voor hem gaat en eventuele negatieve aandacht van een ex (wil) negeren/negeert. Leer hiervan, en zie in dat je ontzettend, ontzettend dom bezig bent geweest. En vraag bij jezelf af of je niet hetzelfde bent op relationeel gebied als die ex van je.
Ze was een keertje dronken en heeft toen oppervlakkig contact gezocht, ze is niet vreemdgegaan, hoor.

Trouwens, wat bedoel je met oppervlakkig contact, ts?
  woensdag 19 maart 2014 @ 11:14:35 #145
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_137917358
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 11:13 schreef Yalesa het volgende:

[..]

Ze was een keertje dronken en heeft toen oppervlakkig contact gezocht, ze is niet vreemdgegaan, hoor.

Trouwens, wat bedoel je met oppervlakkig contact, ts?
quote:
Haar ex heeft gewoon altijd de hoofdrol gespeeld in de relatie tussen TS en haar vriend. En nu betaalt ze daar de rekening voor. Boontje komt op zijn loontje.
Gaat natuurlijk niet over eenmalig contact zoeken. Maar langs de gehele linie heeft ze altijd haar dwaze ex voedingsbodem gegeven, en daar is haar vriend zat van.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_137917378
Heb ik iets gemist? :o
pi_137917398
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 11:14 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

[..]

Gaat natuurlijk niet over eenmalig contact zoeken. Maar langs de gehele linie heeft ze altijd haar dwaze ex voedingsbodem gegeven, en daar is haar vriend zat van.
Als die vriend het niet uitmaakt met haar wil dat toch ook veel zeggen. Als hij kiest om bij haar te blijven! :o
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  woensdag 19 maart 2014 @ 11:16:06 #148
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_137917402
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 11:15 schreef Yalesa het volgende:
Heb ik iets gemist? :o
quote:
Gedurende deze relatie veel sores gehad met mijn ex, die contact zocht tot het stalken aan toe en ook mijn huidige vriend en zijn familie lastig viel
Zegt genoeg toch?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_137917416
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 11:06 schreef Confashions_ het volgende:

[..]

Omdat als ik erover nadenk mijn ex mijn leven echt flink zuur heeft gemaakt, maar ik kan haatgevoelens niet lang vasthouden. Het is ook niet zo dat ik vrienden met hem wil zijn, maar hij hoeft van mij niet per se dood. Ik hoef verder ook niet met hem over koetjes en kalfjes te keuvelen, die behoefte heb ik totaal niet.
Waarom contact je hem dan :') Meid, je bent zo tegenstrijdig als wat. Je zegt A, doet B en je vriend prikt door je facade heen. Hoe eerder je aan jezelf (en ons) gaat toegeven dat je nog gevoelens hebt voor je ex, hoe eerder je uit deze situatie kunt komen (en naar alle waarschijnlijkheid terug zult keren naar je ex).
pi_137917418
quote:
6s.gif Op woensdag 19 maart 2014 11:06 schreef complicate het volgende:

[..]

Wat wil je? ik snap het even niet meer.
Op dit moment denk ik vooral: wat een naaigein om mij dan weer zo te naaien terwijl hij mijn leven zo zuur heeft gemaakt. Maar ik heb ook niks naar mijn ex gestuurd in mijn woede, lekker laten gaan. Wil me nu vooral op mezelf focussen en proberen mijn vriend met rust te laten
"The critics and doubters will stab me in the chest but you best believe your ass that I will write poetry with the blood"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')