abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 maart 2014 @ 10:27:55 #101
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_137916092
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:25 schreef Confashions_ het volgende:

[..]

Ik hou niets bewust achter. Ik kan hem het hele gesprek sturen maar weet niet of het helpt. Heb het gisteren geprobeerd uit te leggen maar kreeg enkel: 'Het boeit me niet meer, je kan de tering krijgen'
Het hele gesprek sturen is dan wellicht handiger. Dan kan 'ie het lezen als ie even afgekoeld is.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_137916150
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:25 schreef Confashions_ het volgende:

[..]

Ik hou niets bewust achter. Ik kan hem het hele gesprek sturen maar weet niet of het helpt. Heb het gisteren geprobeerd uit te leggen maar kreeg enkel: 'Het boeit me niet meer, je kan de tering krijgen'
Tuurlijk helpt dat, dan weet hij tenminste dat je erin bent geluisd. Ik snap niet dat je dat niet meteen gedaan hebt. Als hij maar de halve waarheid heeft is het niet heel gek dat hij zo reageert.

Ik zou het alsnog sturen. Of het wat uitmaakt weet ik niet, maar dan heb je de waarheid op tafel. En leer ervan, maar dat is al vaker gezegd hier :)
Net toen je dacht dat je veilig was..
  woensdag 19 maart 2014 @ 10:33:39 #103
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_137916245
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:30 schreef KataStrofe het volgende:

[..]

Jij hebt een toepasselijke username in dit topic
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_137916449
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:30 schreef KataStrofe het volgende:

[..]

Tuurlijk helpt dat, dan weet hij tenminste dat je erin bent geluisd. Ik snap niet dat je dat niet meteen gedaan hebt. Als hij maar de halve waarheid heeft is het niet heel gek dat hij zo reageert.

Ik zou het alsnog sturen. Of het wat uitmaakt weet ik niet, maar dan heb je de waarheid op tafel. En leer ervan, maar dat is al vaker gezegd hier :)
Klopt, dat ga ik wel even doen. Maar had gewoon liever de kans om met hem te praten. Ik snap het wat dat betreft ook niet echt, als je écht van elkaar houdt wil je toch juist het verhaal aanhoren en niet meteen afgaan op wat een ex zegt die mij overduidelijk nog terug wil.
"The critics and doubters will stab me in the chest but you best believe your ass that I will write poetry with the blood"
pi_137916508
Misschien was je vriend al een tijdje klaar met je en was dit de druppel? Anders vind ik zijn gedrag wel erg vreemd..
Worry is a misuse of imagination
pi_137916557
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:44 schreef Probability het volgende:
Misschien was je vriend al een tijdje klaar met je en was dit de druppel? Anders vind ik zijn gedrag wel erg vreemd..
Nja, zoals gezegd: er is vaker gezeik geweest over deze ex dus wat dat betreft snap ik hem wel. Ik geloof wel dat hij nog wel gevoelens voor mij heeft.
"The critics and doubters will stab me in the chest but you best believe your ass that I will write poetry with the blood"
pi_137916562
Je wil terug naar je ex, dat is overduidelijk. Beter laat je je huidige vriend gaan en keer je terug naar je ex, dat verdienen zowel jij, je ex als je huidige vriend.
pi_137916574
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:45 schreef Confashions_ het volgende:

[..]

Nja, zoals gezegd: er is vaker gezeik geweest over deze ex dus wat dat betreft snap ik hem wel. Ik geloof wel dat hij nog wel gevoelens voor mij heeft.
Jij hebt ook nog gevoelens voor je ex.
  woensdag 19 maart 2014 @ 10:46:23 #109
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_137916583
Ik gok het erop dat je vriend het eigenlijk al zat was en eventueel onbewust een uitweg zocht en deze nu heeft gevonden. Dit is zonder enige nuance binnen de relatie te kennen en op basis van wat er hier gepost is dus ik kan er mijlenver naast zitten.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  woensdag 19 maart 2014 @ 10:47:41 #110
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_137916633
quote:
7s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:46 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Hoeft niet verder te gaan dan een bezorgd gevoel. Liefde/hunkering hoeft er geen deel van uit te maken op zich.
Vrijheid
pi_137916648
quote:
14s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:46 schreef jogy het volgende:
Ik gok het erop dat je vriend het eigenlijk al zat was en eventueel onbewust een uitweg zocht en deze nu heeft gevonden. Dit is zonder enige nuance binnen de relatie te kennen en op basis van wat er hier gepost is dus ik kan er mijlenver naast zitten.
Nee, dat geloof ik niet. Sowieso is hij niet het type om te blijven hangen als hij geen zin meer had in de relatie en vervolgens een 'excuus' te zoeken om eruit te komen.
pi_137916681
quote:
7s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:46 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nee, echt totaal niet. Als ik mijn ex zie dan voel ik daar echt 0,000 bij. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen. Geen flashbacks naar mooiere tijden, geen vlinders, maar wat dat betreft ook geen 'haat'. Gewoon een neutraal gevoel. Op de momenten dat hij stalkte voelde ik wel echt intense haat en woede maar ik laat zulke gevoelens heel snel los. Dat werkt, zoals blijkt, niet altijd in mijn voordeel.
pi_137916736
quote:
14s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:47 schreef jogy het volgende:

[..]

Hoeft niet verder te gaan dan een bezorgd gevoel. Liefde/hunkering hoeft er geen deel van uit te maken op zich.
Haha ja, ik heb ook altijd bezorgde gevoelens om de ex die mij het leven zuur heeft gemaakt door mij en mijn familie te stalken.
pi_137916758
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:49 schreef Confashions_ het volgende:

[..]

Nee, echt totaal niet. Als ik mijn ex zie dan voel ik daar echt 0,000 bij. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen. Geen flashbacks naar mooiere tijden, geen vlinders, maar wat dat betreft ook geen 'haat'. Gewoon een neutraal gevoel. Op de momenten dat hij stalkte voelde ik wel echt intense haat en woede maar ik laat zulke gevoelens heel snel los. Dat werkt, zoals blijkt, niet altijd in mijn voordeel.
Leuk dat je dat zegt, maar je zegt A en doet B. Als je ex je niets doet, hoef je hem ook niet te spreken. Je hebt contact gezocht, dus je wil nog iets van hem.
pi_137916790
Stalken :r :r :r
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_137916822
quote:
7s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:51 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Leuk dat je dat zegt, maar je zegt A en doet B. Als je ex je niets doet, hoef je hem ook niet te spreken. Je hebt contact gezocht, dus je wil nog iets van hem.
Dat is bullshit. Contact hebben hoeft niet te betekenen dat je iets van diegene wil.
pi_137916837
quote:
3s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:52 schreef complicate het volgende:
Stalken :r :r :r
Vertel mij wat, nooit geweten dat één persoon je leven zo kan beheersen. En als ik er nu aan terugdenk denk ik ook echt; wtf, waarom trap ik er in :')
  woensdag 19 maart 2014 @ 10:54:52 #118
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_137916852
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:48 schreef Confashions_ het volgende:

[..]

Nee, dat geloof ik niet. Sowieso is hij niet het type om te blijven hangen als hij geen zin meer had in de relatie en vervolgens een 'excuus' te zoeken om eruit te komen.
Dan is het vaag gedrag aan zijn kant of jij houdt hier nog iets relevants achter. Iemand die weet dat jij een stalker hebt, jou kent en zo over de top reageert op een bezorgde whatsapp (ookal is de helft weggelaten) heeft meer om (dan wel niet terecht) boos op te zijn :P.

Ja het is heel erg stom van je om te reageren op een ex-vriend stalker maar ik weet uit ervaring dat het soms best moeilijk kan zijn om het te negeren. Naja, enige wat je kan doen is het tijd geven en hopen dat je (nieuwste ex) vriend bij wil/kan draaien en wat afkoelt.
Vrijheid
  woensdag 19 maart 2014 @ 10:55:37 #119
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_137916865
quote:
10s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:51 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Haha ja, ik heb ook altijd bezorgde gevoelens om de ex die mij het leven zuur heeft gemaakt door mij en mijn familie te stalken.
Empathie is een vuige slet.
Vrijheid
pi_137916891
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:54 schreef Confashions_ het volgende:

[..]

Vertel mij wat, nooit geweten dat één persoon je leven zo kan beheersen. En als ik er nu aan terugdenk denk ik ook echt; wtf, waarom trap ik er in :')
Ik snap u, serieus, mijn ex heeft mij ook gestalkt en heeft nu wel al een tijd gestopt, behalve dat ik nog af en toe een brief krijg, maar echt stalken doet hij niet meer, maar geloof mij ik ken heeeeeeel goed dat rotgevoel van dat die persoon u dan "beheerst" echt een kutgevoel :r :r
En ja gelukkig heb ik via een proces "contact verbod" gekregen *O*

Maar ik zou je gewoon aanraden om elke vorm van contact met hem te stoppen.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_137916896
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:53 schreef Confashions_ het volgende:

[..]

Dat is bullshit. Contact hebben hoeft niet te betekenen dat je iets van diegene wil.
Tuurlijk wel. Na een radiostilte van een paar maanden ga je vanuit het niets je ex contacten. Dat betekent dat hij je bezig houdt en dat je aan hem dacht. Het zou me niks verbazen dat je je ex opzocht nadat er een dipje was in je huidige relatie.
pi_137916901
quote:
14s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:54 schreef jogy het volgende:

[..]

Dan is het vaag gedrag aan zijn kant of jij houdt hier nog iets relevants achter. Iemand die weet dat jij een stalker hebt, jou kent en zo over de top reageert op een bezorgde whatsapp (ookal is de helft weggelaten) heeft meer om (dan wel niet terecht) boos op te zijn :P.

Ja het is heel erg stom van je om te reageren op een ex-vriend stalker maar ik weet uit ervaring dat het soms best moeilijk kan zijn om het te negeren. Naja, enige wat je kan doen is het tijd geven en hopen dat je (nieuwste ex) vriend bij wil/kan draaien en wat afkoelt.
Niet per se relevante informatie, wel details mbt het verleden. Maar ik begrijp zijn reactie dus wel, enige is dat ik in dubio zit of ik het nog moet proberen of inderdaad mijn wonden moet likken en verder gaan.
pi_137916911
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:54 schreef Confashions_ het volgende:

[..]

Omdat je nog gevoelens voor je ex hebt. Duh.
pi_137916915
Als ik het zo lees heb je zelf niet veel fout gedaan. Je was dronken en je hebt het beste met je ex voor. Geen probleem toch als het contact oppervlakkig was? Als je vriend dat niet kan handelen is hij redelijk zwak, imho.
'Editor's Choice, April 2008: Pentax K200D'
pi_137916941
Je zal een duidelijk signaal moeten afgeven dat voor je vriend duidelijk maakt dat je echt niets meer voor je ex voelt en niets meer van hem wilt. Je zal je vriend z'n kant moeten kiezen en niet je ex nog een beetje als kennis houden. Uit je leven bannen die ex.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')