Enge standpunten weer hoor.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:49 schreef RensAjacied het volgende:
SGP komt weer met zijn drugs____!
Wiet willen verbieden
Tja, als je er alleen voor de dieren bent en het milieu ben je snel klaar.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ze staat er ook echt alleen als eyecandy, want inhoudelijk heeft ze toch niets toe te voegen
Gevolg van druggebruik, algemeen bekend.quote:
Het is heel logisch. De populist wint altijd omdat het makkelijk is om populistische one-liners te spuien.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:48 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Dit dus. Ziet er ook gewoon niet uit; een klein mannetje naast een grote Wilders die moeite heeft om zijn onderbrekingen te pareren.
Zoals Herman Finkers al zei, waarom stoppen politici dan niet met die rommel?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jongens het ligt aan de wiet!
eensquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:50 schreef Intellectueel het volgende:
Thieme ziet er lekker uit vandaag.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jongens het ligt aan de wiet!
Een gebrek ervan denk ik eerder.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Gevolg van druggebruik, algemeen bekend.
Ja ik ook, djonko's roken in het parkje bij schoolquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:51 schreef KoosVogels het volgende:
Ik blowde ook altijd Kees. Ben ook goed terechtgekomen.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:51 schreef Szura het volgende:
THIEME LAAT JE TIETEN ZIEN, THIEME LAAT JE TIETEN ZIEN
Het ging om scholieren toch?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:51 schreef arjan1112 het volgende:
Waarom vind Staaij dat mensen van 27 niet 1 keer in de 6 weken een blowtje mogen roken ?
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:50 schreef Intellectueel het volgende:
Thieme ziet er lekker uit vandaag.
Je had beter terecht kunnen komen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:51 schreef KoosVogels het volgende:
Het zijn vast bloemkolen ipv. hompen vleesch.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:51 schreef Szura het volgende:
THIEME LAAT JE TIETEN ZIEN, THIEME LAAT JE TIETEN ZIEN
Same here.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:51 schreef KoosVogels het volgende:
jahaa. Iedereen kijkt naar haar tieten, en dan krijgt ze het dus voor elkaar dit soort geintjes naar binnen te fietsen in jouw hoofd!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:52 schreef MagicIsland1 het volgende:
Onveilig gevoel doordat groen verdwijnt...the fuck..
Iddquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:52 schreef super_tekkel het volgende:
zei pechtold nou "de krim gebieden"
In SGP-city Urk doen ze dat iedere dag.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:51 schreef arjan1112 het volgende:
Waarom vind Staaij dat mensen van 27 niet 1 keer in de 6 weken een blowtje mogen roken ?
maar dr poes mag niet nat wordenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:52 schreef super_tekkel het volgende:
thieme wil het veilig doen, op zn hondjes uiteraard
Ach ja. De soep wordt nooit zo heet gegeten.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:52 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
ja , maar de sgp wil gewoon alles drugs verbieden en gebruikers in de cel smijten
Marokkanen moet het land uit , terug naar Spanjequote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:53 schreef RensAjacied het volgende:
PVV heeft het over de Marokkanen. SGP heeft het over wiet. Allemaal onbelangrijk. Laten we het over de economie hebben.
Het zijn gemeenteraadsverkiezingen, wat the hell heeft economie ermee te maken.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:53 schreef RensAjacied het volgende:
PVV heeft het over de Marokkanen. SGP heeft het over wiet. Allemaal onbelangrijk. Laten we het over de economie hebben.
stem Libertarische partijquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:53 schreef RensAjacied het volgende:
Ze zijn van hetzelfde clubje geloof ik.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Zijn we niet in de war met die presentatrice van zo'n consumentenprogramma?
Dat is economiequote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:53 schreef RensAjacied het volgende:
Zorg?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:54 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Het zijn gemeenteraadsverkiezingen, wat the hell heeft economie ermee te maken.
In elkaar geslagen in A'dam-west.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:54 schreef Mani89 het volgende:
Is Samson straatcoach geweest? Dat wist ik niet eens.
Colorado loopt lekker binnen volgens mij.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:53 schreef Smoofie het volgende:
Wiet legaliseren en 1 miljard aan belasting opstrijken.
Ik dacht Thieme.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Zijn we niet in de war met die presentatrice van zo'n consumentenprogramma?
Even opgezocht: jullie hebben gelijk.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ze zijn van hetzelfde clubje geloof ik.
Gelul, in rotterdam en den haag halen ze veel stemmenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:55 schreef RensAjacied het volgende:
Haha de meeste stemmers van de PVV wonen in Limburg en kleine dorpen elders in het land. Daar wonen amper buitenlanders man.
LOLquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:55 schreef super_tekkel het volgende:
ik ben voor meer veiligheid, weg met die greenpies terroristen;
[ afbeelding ]
Moet je maar even kijken naar de percentages.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:56 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Gelul, in rotterdam en den haag halen ze veel stemmen
Lekker uitwaaien op de Berghof.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:55 schreef KoosVogels het volgende:
Geert moet eens wat vaker z'n bunker verlaten.
Ik weet hoe het zit in Adam-west, en daar is wel een mocro probleem.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:55 schreef remlof het volgende:
Wilders durft sowieso niet alleen over straat te lopen.
Wat weet die gast nou wat er speelt in de samenleving nadat ie al jaren alleen onder beveiliging buiten komt?
Nu wel ja. Eerst niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:56 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Die hebben voornamelijk last van Oost Europeanen en Belgische Marokkanen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:55 schreef RensAjacied het volgende:
Haha de meeste stemmers van de PVV wonen in Limburg en kleine dorpen elders in het land. Daar wonen amper buitenlanders man.
Maar wat heeft het voor zin dit soort gelul van Wilders? Daar los je het probleem niet mee op.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik weet hoe het zit in Adam-west, en daar is wel een mocro probleem.
Die staat onder dat roze pakje van Thiemequote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:56 schreef super_tekkel het volgende:
waarom staat arie slob daar niet bij?
Helaas mag ondervolk ook stemmen. Minimumlijers en marginalen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:56 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Flink hoor. Poeh poeh.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:57 schreef matthijst het volgende:
Lijkt me mooi als de PVV in Den Haag wint. Alleen omdat ik moe word van die promopraatjes van Samsom.
Populisme trekt de haagste tokkies.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar wat heeft het voor zin dit soort gelul van Wilders? Daar los je het probleem niet mee op.
Hij weet toch niet welke Berghof?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:57 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
[..]
Als Wilders dit leest klacht hij je aan
Ik heb liever de SGP dan de PVV.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:57 schreef matthijst het volgende:
Lijkt me mooi als de PVV in Den Haag wint. Alleen omdat ik moe word van die promopraatjes van Samsom.
Ik ken genoeg hoogopgeleiden die in DH PVV stemmen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:56 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Blijf lekker in de praatjes van Samsom geloven. Gast pimpt zijn mongoloïde dochtertje voor stemmen.quote:
Ik niet zo veel? En ik woon er.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:58 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ik ken genoeg hoogopgeleiden die in DH PVV stemmen.
gast...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:58 schreef matthijst het volgende:
[..]
Blijf lekker in de praatjes van Samsom geloven. Gast pimpt zijn mongoloïde dochtertje voor stemmen.
Wilders zit er niet eens vanuit de gemeente maar gewoon even wat schreeuwenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:58 schreef RensAjacied het volgende:
"Dan ga je het land uit"
Haha wat een onzin. Dat kan de gemeente realiseren?
Ken wel.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:58 schreef RensAjacied het volgende:
"Dan ga je het land uit"
Maar natuurlijk joh.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:58 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ik ken genoeg hoogopgeleiden die in DH PVV stemmen.
alleen het europees parlement volgens mij, want de vorige keer kreeg ie niks voor elkaar omdat het europees parlement...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:58 schreef RensAjacied het volgende:
"Dan ga je het land uit"
alweer vergeten dat ie met dat blaag liep te paraderen?quote:
quote:
de excuus moslimquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:01 schreef matthijst het volgende:
Kiek die prachtige hoofddoek op de achtergrond. Schitterend design.
haha.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:02 schreef matthijst het volgende:
Gvd, dacht dat er 1 zonder hoofd binnen kwam lopen.
Overbelichte moslima met witte hoofddoek.
De hoogopgeleiden die ik ken gaan op verjaardagen altijd om PVV-stemmers heen staan, ze uitlachen en vertellen dat hun leven faalt.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:01 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ken ze ook hoor , wat is daar raar aan ?
Dat zou nog een reden zijn om het debat te kijken. Jammer van die politici.quote:
Het zijn ook buitensporig vaak politici.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:03 schreef arjan1112 het volgende:
Waarom zijn eigenlijk bijna alle Marokkanen en Turken in de politiek politie agenten?
Jij hebt echt stoere vrienden.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De hoogopgeleiden die ik ken gaan op verjaardagen altijd om PVV-stemmers heen staan, ze uitlachen en vertellen dat hun leven faalt.
Ik ken het fenomeen hoogopgeleide PVV'er dus niet.
1/3 van de Rotterdammers doet dat helaas morgenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:03 schreef pfaf het volgende:
Wat een populist die Eerdmans. Daar kun je toch niet op stemmen? Wat een grap!
Helpmefok ookquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:04 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
[..]
1/3 van de Rotterdammers doet dat helaas morgen
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Volgens mij waren dat er meerdere in één.
ROTTERDAM NAAR DE KLOTEN. ALLES KAN KAPOT.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:03 schreef pfaf het volgende:
Wat een populist die Eerdmans. Daar kun je toch niet op stemmen? Wat een grap!
Geen vrienden. Familie vooral.quote:
Omdat eigenlijk alle Marokkaanse en Turkse criminelen politieagent willen zijn.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:03 schreef arjan1112 het volgende:
Waarom zijn eigenlijk bijna alle Marokkanen en Turken in de politiek politie agenten?
Schijnt voor allochtonen lastig te zijn om blanken uit elkaar te houden. Eigen volk identificeren ze makkelijker?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:03 schreef arjan1112 het volgende:
Ik wel (waren voorheen trouwens VVD stemmers)quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De hoogopgeleiden die ik ken gaan op verjaardagen altijd om PVV-stemmers heen staan, ze uitlachen en vertellen dat hun leven faalt.
Vreemd. Als je hoogopgeleid bent en een goed inkomen hebt, heb je de standpunten van de PVV helemaal niet nodig.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:05 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik wel (waren voorheen trouwens VVD stemmers)
Ze ging ook nog naar "school", hoorde ik.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Volgens mij waren dat er meerdere in één.
Bedankt dat je dit met ons wilde delen Arjan. Allemaal even klappen voor Arjan jongensquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:06 schreef arjan1112 het volgende:
Mijn tante stemt PVV en is heel fanatiek, ze is woont in een koophuis en haar kinderen hebben gestudeerd en stemmen GroenLinks/d66/vvd
een volk een kleur een leider.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:06 schreef Webschip het volgende:
Er kunnen makkelijk 10 mensen in een stemhok. Want smurfen kunnen door een waterkraan
Woooow. Mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:06 schreef arjan1112 het volgende:
Mijn tante stemt PVV en is heel fanatiek, ze woont in een koophuis en haar kinderen hebben gestudeerd en stemmen GroenLinks/d66/vvd
Ja, eigenlijk zouden de politici je moeten aanmoedigen om thuis te blijven.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:03 schreef matthijst het volgende:
Wow, zoveel kneuzen in het land.
En die suffe praat: ga stemmen, maakt me niet uit waarop. Om te kotsen
Dit boeit echt niemandquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:06 schreef arjan1112 het volgende:
Mijn tante stemt PVV en is heel fanatiek, ze woont in een koophuis en haar kinderen hebben gestudeerd en stemmen GroenLinks/d66/vvd
dankjewel arjan1112.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:06 schreef arjan1112 het volgende:
Dat geldt voor het gehele oeuvre van betreffende user.quote:
Daar zijn deze debatten toch voor?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:07 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk zouden de politici je moeten aanmoedigen om thuis te blijven.
Da's echt heel sneu. Wie nodigt nou PVV'ers uit?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:06 schreef arjan1112 het volgende:
Politieke leiders zijn ook maar mensen, geweldige debatten zal je vrijwel nooit tegenkomen.quote:
Ga jij stemmen?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:10 schreef Euribob het volgende:
[..]
Politieke leiders zijn ook maar mensen, geweldige debatten zal je vrijwel nooit tegenkomen.
Ik kan me er eerlijk gezegd wel iets bij voorstellen. Ik zou ook niet langer dan drie minuten naar Sjaak Bral kunnen luisteren.quote:
Ik vond het oprecht grappig.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik kan me er eerlijk gezegd wel iets bij voorstellen. Ik zou ook niet langer dan drie minuten naar Sjaak Bral kunnen luisteren.
Wie past er niet tussen?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:20 schreef arjan1112 het volgende:
Mwehe bij pauw en witteman:
Wouter Bos, Jan Marijnenessen , Ed Nijpels , Jolande Sap en Roger van boxtel..
Tof.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:20 schreef arjan1112 het volgende:
Mwehe bij pauw en witteman:
Wouter Bos, Jan Marijnenessen , Ed Nijpels , Jolande Sap en Roger van boxtel..
Ik vond het pijnlijk om naar te luisteren. Niveautje Bart Chabot.quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Jan Marijnessen, want zijn naam is fout gespeld.
joh doe niet zo lulligquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Jan Marijenessen, want zijn naam is fout gespeld.
Gelovigen bemoeien zich dan ook niet met de politiek, vraag maar aan christus.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:23 schreef Shreyas het volgende:
Wouter Bos - PvdA
Jan Marijnessen - SP
Ed Nijpels - VVD
Jolande Sap - Groenlinks
Roger van boxtel - D66
Niemand van het CDA
Heb alleen het laatste halfuur gezien maar kwam op hetzelfde neer als wat hij afgelopen dagen al gezegd heeft. Vond het allemaal maar weer standaardverhaaltjes van alle partijen...quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:25 schreef Friek_ het volgende:
Heb ik nog extreme uitspraken van Wilders gemist?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |