DEF / Who the fuck is Frans van Esquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:55 schreef Rave_NL het volgende:
http://www.scribd.com/mobile/doc/23206113
Hieroquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:47 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Is er nog aan zijn boekje te komen? Op het linkje niet beschikbaar.
lekker de intakers motiveren tijdens 't rennen en drukkenquote:Op woensdag 19 maart 2014 08:53 schreef Rave_NL het volgende:
Juist, een zestienjarige faalhaas 'autoriteit' geven... Dat kan alleen maar goed gaan...
Wat jij dus vergeet te melden is dat sportinstructeurs de intakers laten rennen en drukken. En jij als sportzeuntje misbruikt wordt..quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:10 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
lekker de intakers motiveren tijdens 't rennen en drukken
Uiteraard nietquote:Op woensdag 19 maart 2014 09:32 schreef Erasmo het volgende:
Mogguh.
Niet jullie burgerplicht vergeten vandaag
Slecht te krijgen, marktplaats etc. zul je moeten zoeken. Ben er zelf ook naar op zoek geweest.quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:47 schreef WWolfy het volgende:
Valt ie ook ergens te kopen? Ik weet iemand die ik namelijk heel gelukkig kan maken met dat boekje
Echt? Wat toevallig dat er geen SPI's aanwezig zijn en niv.3 over de sport gaatquote:Op woensdag 19 maart 2014 09:19 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Wat jij dus vergeet te melden is dat sportinstructeurs de intakers laten rennen en drukken. En jij als sportzeuntje misbruikt wordt..
Maar goed, wij slikken jouw verhaaltjes wel als zoete koek. Het is niet zo dat wij weten hoe het systeem in elkaar steekt.
Antiqbook al geprobeerd?quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Slecht te krijgen, marktplaats etc. zul je moeten zoeken. Ben er zelf ook naar op zoek geweest.
Intakers voor V&V? Daar doe ik geen zaken mee maar met jou als posterboy zullen ze een goede hebben...quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:47 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Echt? Wat toevallig dat er geen SPI's aanwezig zijn en niv.3 over de sport gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |