Noord Amerikaanse strips.quote:
Gelukkig vraagt men zulke dingen zelden aan mijquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:03 schreef yats het volgende:
[..]
Daar heb ik het eigenlijk nooit over, of er moet naar gevraagd worden. Ik vertel alleen globaal dat ik nu 1,5 jaar vrijgezel ben na een lange relatie van 7 jaar gehad te hebben.
Hoi Vinniieequote:
Ik krijg de vraag ook niet veel, maar als ik hem krijg ben ik wel eerlijk.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gelukkig vraagt men zulke dingen zelden aan mij
"Ik wil zo graag een relatie dat ik met drie vrouwen tegelijk date. Eigenlijk maakt het mij niet uit met wie, als ik maar een relatie heb."quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:06 schreef yats het volgende:
Ik krijg de vraag ook niet veel, maar als ik hem krijg ben ik wel eerlijk.
Pas op, Cue wordt boos als je gaat klagen hoorquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:02 schreef yats het volgende:
[..]
Dat valt best mee. Maar ik ben er een beetje klaar mee met hoe mijn liefdesleven de afgelopen 1,5 jaar gelopen is.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
"Ik wil zo graag een relatie dat ik met drie vrouwen tegelijk date. Eigenlijk maakt het mij niet uit met wie, als ik maar een relatie heb."
Zoiets?
Wie had het over een relatie? Als je me nu zou vragen een van de drie dames waar ik de laatste tijd veel contact mee heb (ik heb overigens slechts met 1 van de drie gedate, al staat er een date met nummer 2 gepland) te kiezen zou ik dat zo niet kunnen. Is het zo raar dat je meerdere 'lijntjes' tegelijk hebt lopen? Zolang het (nog) niets serieus is met een van die vrouwen is dat toch niet zo raar?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
"Ik wil zo graag een relatie dat ik met drie vrouwen tegelijk date. Eigenlijk maakt het mij niet uit met wie, als ik maar een relatie heb."
Zoiets?
Zoals een echte Fokker!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoiets?
Is dat een interessant verhaal?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:12 schreef S95Sedan het volgende:
Ik niet, ik vertel altijd meteen m'n hele levensverhaal.
Daar heb ik niets van gemerkt. Daarnaast klaag ik niet, het lag immers vooral aan mijzelf dat het zo verlopen is.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pas op, Cue wordt boos als je gaat klagen hoor
Misschien de volgende keer slechts een beknopte samenvatting geven.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geen idee, daarna hoor ik nooit meer wat dus ik zou het niet weten.
Raar is een persoonlijke beleving, dus wat ik er van vind, doet er niet zoveel toe. Uitgaande van wat je hier typt. lijk je bovengemiddeld gemotiveerd om weer een relatie te krijgen. De behoefte aan een relatie op zich is leidend, niet het gegeven dat je iemand bent tegen gekomen waar je verder mee wil.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:15 schreef yats het volgende:
Wie had het over een relatie? Als je me nu zou vragen een van de drie dames waar ik de laatste tijd veel contact mee heb (ik heb overigens slechts met 1 van de drie gedate, al staat er een date met nummer 2 gepland) te kiezen zou ik dat zo niet kunnen. Is het zo raar dat je meerdere 'lijntjes' tegelijk hebt lopen? Zolang het (nog) niets serieus is met een van die vrouwen is dat toch niet zo raar?
Wie zegt dat dat dat al niet was.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien de volgende keer slechts een beknopte samenvatting geven.
Je moet het niet willen anders krijg je het nietquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Raar is een persoonlijke beleving, dus wat ik er van vind, doet er niet zoveel toe. Uitgaande van wat je hier typt. lijk je bovengemiddeld gemotiveerd om weer een relatie te krijgen. De behoefte aan een relatie op zich is leidend, niet het gegeven dat je iemand bent tegen gekomen waar je verder mee wil.
Wellicht zijn ze afgehaakt omdat het langdradig was.quote:
TC? Kijken of er meer lui voor te porren zijn.quote:
Neequote:
Zelfde kamer?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:29 schreef Fera het volgende:
[..]
TC? Kijken of er meer lui voor te porren zijn.
Is goed.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, is wel handig.quote:
Ja, leuk.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Oh, zou dat het zijn geweest.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Wellicht zijn ze afgehaakt omdat het langdradig was.
Kom dan trutje.quote:
Onzin, je moet het niet te graag willen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je moet het niet willen anders krijg je het niet
Kansloze mensen ... euh acteurs.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:48 schreef PeuRac het volgende:
Zit net dat Adam zkt Eva te kijken, echt briljant![]()
meid neukt die gozer de eerste nacht omdat hij zo'n grote lul heeft en daarna heeft ze spijt, waardoor de sfeer verneukt is. Dan moet je nog 3 dagen
Dit programma (schijnt) wel echt te zijn. Het is in elk geval vermakelijk en tot nu toe zit er elke aflevering nog wel eenquote:
Zou er niet aan moeten denken om mee te doen aan zo'n programma..quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:48 schreef PeuRac het volgende:
meid neukt die gozer de eerste nacht omdat hij zo'n grote lul heeft en daarna heeft ze spijt, waardoor de sfeer verneukt is. Dan moet je nog 3 dagen
Geloof ook niet dat mensen jou naakt willen zienquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zou er niet aan moeten denken om mee te doen aan zo'n programma..
Komt op hetzelfde neer wat mij betreftquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Onzin, je moet het niet te graag willen.
Heb je de link nog?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:29 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:48 schreef PeuRac het volgende:
Genoeg.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geloof ook niet dat mensen jou naakt willen zien
Nee, dat je het wilt, betekend dat je ervoor openstaat.. Te graag willen is zoeken naar een relatie.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Komt op hetzelfde neer wat mij betreft
Geen idee, die vraag werd in een groepsapp ook al gesteldquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:57 schreef yats het volgende:
[..]Hebben ze condooms op dat eiland?
Ik zou er overigens ook geen probleem mee hebben om mee te doen. Ik schaam me niet voor mijn naakte lichaam.
Ieder z'n ding, maar op TV....quote:
Zoeken moet je toch juist vermijden? Dan lukt het toch juist niet?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, dat je het wilt, betekend dat je ervoor openstaat.. Te graag willen is zoeken naar een relatie.
Genoeg nu. Dat duidelijker?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen idee, die vraag werd in een groepsapp ook al gesteld![]()
Ik zou ook zo meedoen, qua uiterlijk zou t ook wel kunnen als ik zo kijk.
[..]
Ieder z'n ding, maar op TV....
Idem hier. Ik heb niet echt iets waar ik me voor schaam, al zou een paar kilo minder op mijn buik best welkom zijn.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:00 schreef PeuRac het volgende:
Geen idee, die vraag werd in een groepsapp ook al gesteld![]()
Ik zou ook zo meedoen, qua uiterlijk zou t ook wel kunnen als ik zo kijk.
En dat is verbodenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, dat je het wilt, betekend dat je ervoor openstaat.. Te graag willen is zoeken naar een relatie.
Precies. Maar vaak doen mensen dit onbewust...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:00 schreef yats het volgende:
[..]
Zoeken moet je toch juist vermijden? Dan lukt het toch juist niet?
Heb wat lichaamsbeharing veel, maar niks wat een schoonheidssalon niet in 15min weggewerkt heeftquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:01 schreef yats het volgende:
[..]
Idem hier. Ik heb niet echt iets waar ik me voor schaam, al zou een paar kilo minder op mijn buik best welkom zijn.
Verboden niet, alleen werkt het vaak niet.quote:
Nein nein neinquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Verboden niet, alleen werkt het vaak niet.
Waarom spreekt iedereen duits tegen mij?quote:
Why not?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Waarom spreekt iedereen duits tegen mij?
Ik vrees dat ik dat onbewust misschien ook doe.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Precies. Maar vaak doen mensen dit onbewust...
Daar heb ik geen last van. Ik zou enkel wat kilo's kwijt willen, verder geen klachten.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb wat lichaamsbeharing veel, maar niks wat een schoonheidssalon niet in 15min weggewerkt heeft
Omdat er meerdere mensen mij duitser noemen omdat ik vlak bij de grens woonquote:
Jawohl supergeil klassequote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Waarom spreekt iedereen duits tegen mij?
Vraag het aan de mensen in je omgeving, die hebben dat vaak sneller door dan jijquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:05 schreef yats het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik dat onbewust misschien ook doe.
neeeeeequote:
Die vinden juist dat ik te terughoudend ben qua datenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Vraag het aan de mensen in je omgeving, die hebben dat vaak sneller door dan jij
Je moeder die heel graag kleinkinderen wilt? Of ook je vrienden?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:08 schreef yats het volgende:
[..]
Die vinden juist dat ik te terughoudend ben qua daten
snap ik, snap ik echt... Maar nee.quote:
Faxie is een belg, jij een duitsequote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Omdat er meerdere mensen mij duitser noemen omdat ik vlak bij de grens woon
fout, ik ben een nederlander. Ik spreek alleen frietboeren-duits. Vind het echt de lelijkste taal die er bestaatquote:
Mijn moeder is al 9 jaar dood. Ook mijn vrienden zeggen het ja. Die verbaasd het dat ik al zo lang droog sta.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je moeder die heel graag kleinkinderen wilt? Of ook je vrienden?
Alle Duits dat ik ken komt uit nummers van Rammsteinquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
fout, ik ben een nederlander. Ik spreek alleen frietboeren-duits. Vind het echt de lelijkste taal die er bestaat
Ah, klote voor jequote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:17 schreef yats het volgende:
[..]
Mijn moeder is al 9 jaar dood. Ook mijn vrienden zeggen het ja. Die verbaasd het dat ik al zo lang droog sta.
Rammstein is het voor mij niet helemaal, misschien een paar nummers die ik kan waarderen, maar over het algemeen is duits een enorme afknapper voor mijquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alle Duits dat ik ken komt uit nummers van Rammstein
Scheisse warum?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Rammstein is het voor mij niet helemaal, misschien een paar nummers die ik kan waarderen, maar over het algemeen is duits een enorme afknapper voor mij
Had het ook een keer op het werk, kwam een enorm mooie jongen de kroeg in lopen.. Ik kwijlen, hij trekt zn mond open: Duits. Gelijk niet meer geïnteresseerd
Ik ben brothers maar weer gaan kijken.. Vind zo'n verhaal mooier dan dat drama bij AzEquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:31 schreef S95Sedan het volgende:
Echt, wat een irritant wijf die bij Adam zoekt Eva. Soberso dat programma
Mythbustersquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben brothers maar weer gaan kijken.. Vind zo'n verhaal mooier dan dat drama bij AzE
Ook altijd leukquote:
Sommige dingen zijn nog best de moeite waardquote:
een beamer kon niet, dan heb je continu allemaal kruizen in beeld.quote:
De uitknop jaquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn nog best de moeite waard
Bijvoorbeeldquote:
Dat is een misverstand, ik ben niet op zoek naar een relatie. Een ONS zou ik best eens willen hebben (nooit gehad), maar versieren is niet echt mijn ding geloof ik.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ah, klote voor je
Tussen relatie en seks zit ook een groot probleem. Misschien vinden ze dat je terughoudend bent omdat je al lang geen seks hebt gehad terwijl jij eigenlijk op zoek bent naar een relatie?
soms is sherlocken leukquote:
Versieren is niet je ding omdat? Je hebt een relatie gehad, dus echt extreem falen zal je niet. Je bent gewoon roestig na zo'n lange tijdquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:44 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is een misverstand, ik ben niet op zoek naar een relatie. Een ONS zou ik best eens willen hebben (nooit gehad), maar versieren is niet echt mijn ding geloof ik.
Dan moet je 'm juist smeren hihahoquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Versieren is niet je ding omdat? Je hebt een relatie gehad, dus echt extreem falen zal je niet. Je bent gewoon roestig na zo'n lange tijd
houdoequote:
Het is niet mijn ding omdat het tot nu toe nergens toe geleid heeft. Dat komt deels door onzekerheid bij mezelf (mede dankzij mijn ex) maar ook omdat ik signalen/hints niet zie/opmerk. En je krijgt nu eenmaal vaak maar 1 kans bij een vrouw.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Versieren is niet je ding omdat? Je hebt een relatie gehad, dus echt extreem falen zal je niet. Je bent gewoon roestig na zo'n lange tijd
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoiets?
Ze krijgen een lege pagina.... et voila...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:12 schreef S95Sedan het volgende:
Ik niet, ik vertel altijd meteen m'n hele levensverhaal.
Oh bij mij is dat mijn gebruiksaanwijzingquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ze krijgen een lege pagina.... et voila...
Geen flowchart?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh bij mij is dat mijn gebruiksaanwijzing
Misschien dat iemand die voor mij gemaakt heeftquote:
Neh...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien dat iemand die voor mij gemaakt heeft![]()
Indien tijn boos is doe dan A
A: ............. insert iets hier wat mij niet meer boos maakt.
Zoiets?
Wat dan wel?quote:
Dan mogen ze zelf de pagina vullen?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ze krijgen een lege pagina.... et voila...
De knapste manquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:21 schreef -Engel- het volgende:
no idea.... ik weet ook nog niet wat ik stemmen ga
Donequote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als ze er lol in hebben, maken ze maar een mooie tekening
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als ze er lol in hebben, maken ze maar een mooie tekening
Esscher?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:28 schreef yats het volgende:
[..]Ben je fan van Van Gogh of toch meer van Picasso?
Die komt in ieder geval hier uit de buurt.quote:
Tussen die 2 ... meer Van Gogh...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:28 schreef yats het volgende:
[..]Ben je fan van Van Gogh of toch meer van Picasso?
Ik ben naar dat museum in Den Haag geweest... dat was best tof jaquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:29 schreef yats het volgende:
[..]
Die komt in ieder geval hier uit de buurt.
Dat is niet echt in de buurt voor mij. Zijn geboorteplaats wel.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben naar dat museum in Den Haag geweest... dat was best tof ja
Dat was slechts een voorbeeld van mijn bescheiden talent als tekenaarquote:
Welke partij kom je uit?quote:
Ik doe het je niet na. Landschappen gaat prima, maar mensen?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat was slechts een voorbeeld van mijn bescheiden talent als tekenaar
Zo veel weet ik niet van artiestenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:31 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is niet echt in de buurt voor mij. Zijn geboorteplaats wel.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:33 schreef yats het volgende:
[..]
Ik doe het je niet na. Landschappen gaat prima, maar mensen?
Beter dan SGPquote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat was slechts een voorbeeld van mijn bescheiden talent als tekenaar
Mijn talenten liggen duidelijk ergens andersquote:
Dan moet je nog een keer klikken ergens volgens mijquote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn talenten liggen duidelijk ergens anderswaar die liggen heb ik tot nu toe nog niet ontdenkt
Okequote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]![]()
Dan wordt het tijd voor de testganzallesperiode ..... SOW uitdaging solved
En waar ben je opgevallen?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:40 schreef -Engel- het volgende:
ik heb mijn raadsel van kieskompas opgelost ....
Ik zou voor de triple 20 gaanquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Bulls eye ligt op een partij die ik niet ken
Landelijke partij of een lokale partij?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Bulls eye ligt op een partij die ik niet ken
1111111180 ... mjaquote:
lokaalquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Landelijke partij of een lokale partij?
mja mja.... blanco vind ik ook zo watquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:45 schreef yats het volgende:
Ik stem blanco denk ik. Ik heb ook niet veel keus, welgeteld 6 partijen hier.
Hoeft niet slecht te zijn. Als ze goede punten hebben en al in de gemeenteraad zitten waarom niet?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
1111111180 ... mjastaat er niet bij he
[..]
lokaal
Stomme kieswijzerquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
[..]
lokaal
[..]
mja mja.... blanco vind ik ook zo wat
Niet gaan is ook geen optie voor mij. Nog maar even kieskompassen dan maar.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
[..]
lokaal
[..]
mja mja.... blanco vind ik ook zo wat
Lastig, ik had geluk dat ik bijna precies op de partij uitkwam waarop al vaker gestemd hebquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:54 schreef -Engel- het volgende:
hmm ik vind beide partijen, maar niks.... verkiezingsprogramma doorgespit en ik ben op een aantal punten t gewoon niet eens....en nu?
Niets, dat is juist het stomme. Maar al sinds maandag rugpijn. Al lijkt het vandaag wel iets minder te zijn, maar kan nog steeds niet bukken of iets.quote:
Vervelend... Als het langer pijn blijft doen anders maar eens bij de fysio langs gaan.... krijg je nog een massage ook!quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niets, dat is juist het stomme. Maar al sinds maandag rugpijn. Al lijkt het vandaag wel iets minder te zijn, maar kan nog steeds niet bukken of iets.
Stembureau op locatie?quote:
Ja zag hem hier in de hal staan, lekker makkelijk.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:46 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Stembureau op locatie?Ik ga vanavond even.
Ik hoorde het ja. November pas.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:29 schreef muhahaha het volgende:
Wij gaan niet stemmen want we krijgen er 2 dorpen bij waardoor de verkiezingen een half jaar zijn uitgesteld.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:54 schreef Fascination het volgende:
Zat een beetje te kijken naar de kandidaten van D66 van mijn gemeente, het lijkt alsof ik de klassenfoto van een groep op het speciaal onderwijs te zien krijg.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:54 schreef Fascination het volgende:
Zat een beetje te kijken naar de kandidaten van D66 van mijn gemeente, het lijkt alsof ik de klassenfoto van een groep op het speciaal onderwijs te zien krijg.
Ik heb op een pittige Ria gestemd.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:54 schreef Fascination het volgende:
GL?quote:
Nee, een lokale partij. Er zijn bijna alleen lokale partijen naast CDA en VVD.quote:
Ik denk een 7. Ze miste een hippe bril, maar haar ogen waren nog prima volgens mij.quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Op een schaal van 1 tot 10, hoe pittig was ze?
Wij worden straks ook kubo'squote:Op woensdag 19 maart 2014 13:29 schreef muhahaha het volgende:
Wij gaan niet stemmen want we krijgen er 2 dorpen bij waardoor de verkiezingen een half jaar zijn uitgesteld.
Tjah, heb het niet allemaal op de voet gevolgd. Weet allen dat ze al vanaf 2008 bezig zijn en nu hun zin hebben doorgedrukt. Ze wilde eerst met een andere gemeente samengaan en daar werd tegen gestemd volgens dat rapport.quote:
Ahwquote:Op woensdag 19 maart 2014 17:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
O flinke spierpijn na geweldig
Auw
Nee serieus, het gaat wel. Ik wil vakantie ofzo
Lastig en het is leuker om te laten doenquote:
Ola, bij gekomen van je avondje?quote:
Lastig? Met zulke lange armen?quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lastig en het is leuker om te laten doen
Lange armen helpen daar niet bijquote:
Staat op de planningquote:
Het was een kwestie van tijd.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah, heb het niet allemaal op de voet gevolgd. Weet allen dat ze al vanaf 2008 bezig zijn en nu hun zin hebben doorgedrukt. Ze wilde eerst met een andere gemeente samengaan en daar werd tegen gestemd volgens dat rapport.
Hehehe ja, wel beetje spierpijnquote:
Zitten er geen gaatjes voor pinnetjes?quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehehe ja, wel beetje spierpijn
Dadelijk even zoeken hoe ik mijn radio eruit kan halen, volgens mij moet ik de halve middenconsole eruit slopen
Denk het niet, frontje klapt naar voren dus je kan alleen bij de bovenkant.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zitten er geen gaatjes voor pinnetjes?
Anders valt het meestal wel mee, maar ken de 916 niet echt. Meestal zitten er schroeven bij de asbak oid.
Op t 916 forum moet er wel het eea over staan.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Denk het niet, frontje klapt naar voren dus je kan alleen bij de bovenkant.
Asbak zit bij mij achter de schakelpook héMaar ja, even zoeken dus.
Dat denk ik ook wel.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Op t 916 forum moet er wel het eea over staan.
Het hoort erbij hequote:Op woensdag 19 maart 2014 17:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ahw
Ja vakantieDat wil ik ook wel.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het hoort erbij he
wie mooi wil zijn moet pijn lijden.....
En nu vloek ik ff binnensmondsquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]En spierpijn betekent vaak wel dat je goed bezig bent geweest
Leuk genoegquote:
Leuke avond geweest?quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehehe ja, wel beetje spierpijn
Dadelijk even zoeken hoe ik mijn radio eruit kan halen, volgens mij moet ik de halve middenconsole eruit slopen
Vrouwen kunnen je avond maken of brekenquote:
Ja daar kan ik ook niks aan doenquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja jij sport niet en je bent dun
Breek me de bek niet openquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:18 schreef yats het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen je avond maken of breken
Vertelquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja daar kan ik ook niks aan doen
[..]
Breek me de bek niet open![]()
Ja maar, ja maar.quote:
quote:
Een heleboel, maar in de vriezer, dus moet sowieso nog boodschappen doen.quote:
Krieltjes, groentjes en lekker stukkie vleesquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een heleboel, maar in de vriezer, dus moet sowieso nog boodschappen doen.
Beyoncé.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:48 schreef Fascination het volgende:
Dat gedweep net met Beyoncé bij dwdd. "Iedereen houdt van haar." Not really.
Ze kan niet eens goed zingenquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Beyoncé.
Altijd dat geslijm inderdaad.
Precies, geef mij maar death metal.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Beyoncé.
Altijd dat geslijm inderdaad.
Als ze die uithalen achterwege laat is het wel redelijk ja. Alleen dat doet ze niet.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
Beyonce kan best goed zingen, maar waarom altijd die hoge uithalen. Zing normaal kut. Tering![]()
![]()
Zou zij ook zo hoog kreunen als ze klaarkomt?
Mwah, zo slecht vind ik de zang nou ook weer niet. Maar het is wel inspiratieloze muziek en er wordt zoveel focus gelegd op de dans en de sexy uitstraling.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze kan niet eens goed zingenMoet je maar eens goed opletten hoe het klinkt als ze de hoge noten probeert te halen
Wat een gekrijs, gepiep en overslaan
. Die Rihanna heeft daar ook een handje van, alleen die doet het nog eens via d'r neus
God, no.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Precies, geef mij maar death metal.
Ja dat schijnt te horen ofzoquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ze die uithalen achterwege laat is het wel redelijk ja. Alleen dat doet ze niet.
Anette inderdaad, wat zingt die lelijk zeg. Gelukkig is Floor van een beter niveau.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat schijnt te horen ofzoAan de andere kant het is nog triester als je zulke uithalen probeert te halen terwijl je het bereik er niet voor hebt. (Anette ex-nightwish) dat was tenenkrommend
Jaquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:55 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Houden van met een smalende smiley??
Destiny's Child. Zijn allemaal solo gegaan, de een wat succesvoller dan de andere. Kelly Rowland hoor je ook nog wel terug af en toe.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:55 schreef perro. het volgende:
wat is er eigenlijk met die andere 2 gebeurd? beyonce zat toch in zo'n meidengroepje vroeger?
Die zijn uitgekocht. Pappie zag z'n lieve kleine meid liever solo.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:55 schreef perro. het volgende:
wat is er eigenlijk met die andere 2 gebeurd? beyonce zat toch in zo'n meidengroepje vroeger?
Dit inderdaad. BritBrit was het zat om als sekspoes op te treden in haar clips, maar werd zowat gedwongen door haar managers.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Mwah, zo slecht vind ik de zang nou ook weer niet. Maar het is wel inspiratieloze muziek en er wordt zoveel focus gelegd op de dans en de sexy uitstraling.Bijna elk liedje is hetzelfde.
oh ja. kelly rowland? wist ik niet. ken 1 nummer van haar door gta5.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Destiny's Child. Zijn allemaal solo gegaan, de een wat succesvoller dan de andere. Kelly Rowland hoor je ook nog wel terug af en toe.
Anette kan best goed zingen mits ze nummers zingt binnen haar bereik. Dat was de grote fout van haar en nightwish om toch die nummers te doen die niet in haar bereik lagenquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Anette inderdaad, wat zingt die lelijk zeg. Gelukkig is Floor van een beter niveau.
Belachelijk is het ... Ik word moe van alle seks die je om de oren vliegt overal.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit inderdaad. BritBrit was het zat om als sekspoes op te treden in haar clips, maar werd zowat gedwongen door haar managers.
De nummers zijn wel op haar aangepast. Maar nee, ik vind haar stem niet bij Nightwish passen. Er zijn wel een aantal aardige nummers met haar en Dark Passion Play was een redelijk album. Alleen het album erna (weet zelfs de titel niet meer) was echt prut. Maar dat was een conceptalbum voor een film of zo. Within Temptation had eerder ook zoiets, maar dan voor een stripverhaal. Was ook een gedrocht van een album.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Anette kan best goed zingen mits ze nummers zingt binnen haar bereik. Dat was de grote fout van haar en nightwish om toch die nummers te doen die niet in haar bereik lagen
Ja, het is ook totaal niet sexy. Jammer dat die vrouwen zich zo laten 'uitbuiten'.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Belachelijk is het ... Ik word moe van alle seks die je om de oren vliegt overal.Het haalt de spanning er een beetje af als bijna iedereen schaars gekleed gaat.
Alles voor het grote geld.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, het is ook totaal niet sexy. Jammer dat die vrouwen zich zo laten 'uitbuiten'.
quote:
Concept albums zijn sowieso vaak moeilijk te begrijpen en zullen daarvoor vaak als slecht worden ervaren.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:01 schreef Fera het volgende:
[..]
De nummers zijn wel op haar aangepast. Maar nee, ik vind haar stem niet bij Nightwish passen. Er zijn wel een aantal aardige nummers met haar en Dark Passion Play was een redelijk album. Alleen het album erna (weet zelfs de titel niet meer) was echt prut. Maar dat was een conceptalbum voor een film of zo. Within Temptation had eerder ook zoiets, maar dan voor een stripverhaal. Was ook een gedrocht van een album.
Goed zoquote:
Tentamen?quote:
Ik vind de muziek vaak gewoon ruk ...quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Concept albums zijn sowieso vaak moeilijk te begrijpen en zullen daarvoor vaak als slecht worden ervaren.
Ja, rotvak ook. Maar als het goed is nu dus eindelijk gehaaldquote:
Welk rotvak was het?quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, rotvak ook. Maar als het goed is nu dus eindelijk gehaald
Ho es, die moet ik ook maar even gaan beluisteren danquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind de muziek vaak gewoon ruk ...Maar WT heeft nu een nieuw album, Hydra, die moet ik nog gaan beluisteren. En als Nightwish nou eens een mooi album met Floor maakt ...
Zag je welke verwijzing ik maakte in ons kettingverhaal hihihi. :$quote:
Hmmm ... Klinkt inderdaad niet geweldig. Wat vind je er zo rot aan?quote:
quote:
O, eventjes lezen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zag je welke verwijzing ik maakte in ons kettingverhaal hihihi. :$
Het feit dat ik er niks mee kan of hoef verder, het gewoon écht niets aan is en het tentamen op een kutmanier in elkaar gezet is. Maar Algemene Economie is erger. Dus wat dat betreftquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm ... Klinkt inderdaad niet geweldig. Wat vind je er zo rot aan?
Meh. Maar hopelijk ben je er nu vanaf dan.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het feit dat ik er niks mee kan of hoef verder, het gewoon écht niets aan is en het tentamen op een kutmanier in elkaar gezet is. Maar Algemene Economie is erger. Dus wat dat betreft
Trutje.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zag je welke verwijzing ik maakte in ons kettingverhaal hihihi. :$
Dat hoop ik inderdaadquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Meh. Maar hopelijk ben je er nu vanaf dan.
Nieuwe WT klinkt goedquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind de muziek vaak gewoon ruk ...Maar WT heeft nu een nieuw album, Hydra, die moet ik nog gaan beluisteren. En als Nightwish nou eens een mooi album met Floor maakt ...
Sws veel via internet kopen. Pashokjes zijn een hel.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:26 schreef Fera het volgende:
Blegh, ik wil nieuwe kleren. Maar geen geld ...Misschien moet ik ook maar wachten tot ik weer een leuk figuur heb. Maakt het shoppen ook minder frustrerend.
Internet.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sws veel via internet kopen. Pashokjes zijn een hel.
Geen idee. Wat zou je gemist moeten hebben?quote:
Tweede date?quote:
Ga je dan weer van bil?quote:
Jaquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee. Wat zou je gemist moeten hebben?
[..]
Tweede date?
Leeeeuk.quote:
Ik ga nu naar hem toe in ieder geval. Verder misschien nu wel uit eten. Maar vooral; we zien welquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Leeeeuk.Weet je al wat jullie gaan doen?
Dat is altijd ... Men denkt dat Duits en Nederlands hetzelfde is.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:43 schreef Fascination het volgende:
Godsamme, laten ze iemand die uit Nederland moet komen met een Duits accent Engels praten in Modern Family.
Spannend.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ga nu naar hem toe in ieder geval. Verder misschien nu wel uit eten. Maar vooral; we zien wel
Ja!quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:46 schreef artelligence het volgende:
Spannend! Waar woont hij? Ook in het oosten van het land?
We weten al eeuwen dat jij het bent.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:46 schreef artelligence het volgende:
Spannend! Waar woont hij? Ook in het oosten van het land?
Accent zal niet zo veel verschillen denk ikquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is altijd ... Men denkt dat Duits en Nederlands hetzelfde is.
Echt wel. Ik kan duidelijk horen of het een Duitser of Nederlander is.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Accent zal niet zo veel verschillen denk ik
Waar ga je heen?quote:
Kan jij dat ook tussen een spaans-engels en portugees-engels?quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Echt wel. Ik kan duidelijk horen of het een Duitser of Nederlander is.
Durf ik niet te zeggen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan jij dat ook tussen een spaans-engels en portugees-engels?
Dan krijg ik ruzie denk ikquote:
Klinkt als een zelfmoordpoging.quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
We weten al eeuwen dat jij het bent.
Nasi, klaar in 10minquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:55 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ander onderwerp: wat is t geworden?
Ik dacht er zelf ook al aan.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Klinkt als een zelfmoordpoging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |