Noord Amerikaanse strips.quote:
Gelukkig vraagt men zulke dingen zelden aan mijquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:03 schreef yats het volgende:
[..]
Daar heb ik het eigenlijk nooit over, of er moet naar gevraagd worden. Ik vertel alleen globaal dat ik nu 1,5 jaar vrijgezel ben na een lange relatie van 7 jaar gehad te hebben.
Hoi Vinniieequote:
Ik krijg de vraag ook niet veel, maar als ik hem krijg ben ik wel eerlijk.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gelukkig vraagt men zulke dingen zelden aan mij
"Ik wil zo graag een relatie dat ik met drie vrouwen tegelijk date. Eigenlijk maakt het mij niet uit met wie, als ik maar een relatie heb."quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:06 schreef yats het volgende:
Ik krijg de vraag ook niet veel, maar als ik hem krijg ben ik wel eerlijk.
Pas op, Cue wordt boos als je gaat klagen hoorquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:02 schreef yats het volgende:
[..]
Dat valt best mee. Maar ik ben er een beetje klaar mee met hoe mijn liefdesleven de afgelopen 1,5 jaar gelopen is.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
"Ik wil zo graag een relatie dat ik met drie vrouwen tegelijk date. Eigenlijk maakt het mij niet uit met wie, als ik maar een relatie heb."
Zoiets?
Wie had het over een relatie? Als je me nu zou vragen een van de drie dames waar ik de laatste tijd veel contact mee heb (ik heb overigens slechts met 1 van de drie gedate, al staat er een date met nummer 2 gepland) te kiezen zou ik dat zo niet kunnen. Is het zo raar dat je meerdere 'lijntjes' tegelijk hebt lopen? Zolang het (nog) niets serieus is met een van die vrouwen is dat toch niet zo raar?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
"Ik wil zo graag een relatie dat ik met drie vrouwen tegelijk date. Eigenlijk maakt het mij niet uit met wie, als ik maar een relatie heb."
Zoiets?
Zoals een echte Fokker!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoiets?
Is dat een interessant verhaal?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:12 schreef S95Sedan het volgende:
Ik niet, ik vertel altijd meteen m'n hele levensverhaal.
Daar heb ik niets van gemerkt. Daarnaast klaag ik niet, het lag immers vooral aan mijzelf dat het zo verlopen is.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pas op, Cue wordt boos als je gaat klagen hoor
Misschien de volgende keer slechts een beknopte samenvatting geven.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geen idee, daarna hoor ik nooit meer wat dus ik zou het niet weten.
Raar is een persoonlijke beleving, dus wat ik er van vind, doet er niet zoveel toe. Uitgaande van wat je hier typt. lijk je bovengemiddeld gemotiveerd om weer een relatie te krijgen. De behoefte aan een relatie op zich is leidend, niet het gegeven dat je iemand bent tegen gekomen waar je verder mee wil.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:15 schreef yats het volgende:
Wie had het over een relatie? Als je me nu zou vragen een van de drie dames waar ik de laatste tijd veel contact mee heb (ik heb overigens slechts met 1 van de drie gedate, al staat er een date met nummer 2 gepland) te kiezen zou ik dat zo niet kunnen. Is het zo raar dat je meerdere 'lijntjes' tegelijk hebt lopen? Zolang het (nog) niets serieus is met een van die vrouwen is dat toch niet zo raar?
Wie zegt dat dat dat al niet was.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien de volgende keer slechts een beknopte samenvatting geven.
Je moet het niet willen anders krijg je het nietquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Raar is een persoonlijke beleving, dus wat ik er van vind, doet er niet zoveel toe. Uitgaande van wat je hier typt. lijk je bovengemiddeld gemotiveerd om weer een relatie te krijgen. De behoefte aan een relatie op zich is leidend, niet het gegeven dat je iemand bent tegen gekomen waar je verder mee wil.
Wellicht zijn ze afgehaakt omdat het langdradig was.quote:
TC? Kijken of er meer lui voor te porren zijn.quote:
Neequote:
Zelfde kamer?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:29 schreef Fera het volgende:
[..]
TC? Kijken of er meer lui voor te porren zijn.
Is goed.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:29 schreef Fera het volgende:
[..]
TC? Kijken of er meer lui voor te porren zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |