Noord Amerikaanse strips.quote:
Gelukkig vraagt men zulke dingen zelden aan mijquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:03 schreef yats het volgende:
[..]
Daar heb ik het eigenlijk nooit over, of er moet naar gevraagd worden. Ik vertel alleen globaal dat ik nu 1,5 jaar vrijgezel ben na een lange relatie van 7 jaar gehad te hebben.
Hoi Vinniieequote:
Ik krijg de vraag ook niet veel, maar als ik hem krijg ben ik wel eerlijk.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gelukkig vraagt men zulke dingen zelden aan mij
"Ik wil zo graag een relatie dat ik met drie vrouwen tegelijk date. Eigenlijk maakt het mij niet uit met wie, als ik maar een relatie heb."quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:06 schreef yats het volgende:
Ik krijg de vraag ook niet veel, maar als ik hem krijg ben ik wel eerlijk.
Pas op, Cue wordt boos als je gaat klagen hoorquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:02 schreef yats het volgende:
[..]
Dat valt best mee. Maar ik ben er een beetje klaar mee met hoe mijn liefdesleven de afgelopen 1,5 jaar gelopen is.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
"Ik wil zo graag een relatie dat ik met drie vrouwen tegelijk date. Eigenlijk maakt het mij niet uit met wie, als ik maar een relatie heb."
Zoiets?
Wie had het over een relatie? Als je me nu zou vragen een van de drie dames waar ik de laatste tijd veel contact mee heb (ik heb overigens slechts met 1 van de drie gedate, al staat er een date met nummer 2 gepland) te kiezen zou ik dat zo niet kunnen. Is het zo raar dat je meerdere 'lijntjes' tegelijk hebt lopen? Zolang het (nog) niets serieus is met een van die vrouwen is dat toch niet zo raar?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
"Ik wil zo graag een relatie dat ik met drie vrouwen tegelijk date. Eigenlijk maakt het mij niet uit met wie, als ik maar een relatie heb."
Zoiets?
Zoals een echte Fokker!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoiets?
Is dat een interessant verhaal?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:12 schreef S95Sedan het volgende:
Ik niet, ik vertel altijd meteen m'n hele levensverhaal.
Daar heb ik niets van gemerkt. Daarnaast klaag ik niet, het lag immers vooral aan mijzelf dat het zo verlopen is.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pas op, Cue wordt boos als je gaat klagen hoor
Misschien de volgende keer slechts een beknopte samenvatting geven.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geen idee, daarna hoor ik nooit meer wat dus ik zou het niet weten.
Raar is een persoonlijke beleving, dus wat ik er van vind, doet er niet zoveel toe. Uitgaande van wat je hier typt. lijk je bovengemiddeld gemotiveerd om weer een relatie te krijgen. De behoefte aan een relatie op zich is leidend, niet het gegeven dat je iemand bent tegen gekomen waar je verder mee wil.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:15 schreef yats het volgende:
Wie had het over een relatie? Als je me nu zou vragen een van de drie dames waar ik de laatste tijd veel contact mee heb (ik heb overigens slechts met 1 van de drie gedate, al staat er een date met nummer 2 gepland) te kiezen zou ik dat zo niet kunnen. Is het zo raar dat je meerdere 'lijntjes' tegelijk hebt lopen? Zolang het (nog) niets serieus is met een van die vrouwen is dat toch niet zo raar?
Wie zegt dat dat dat al niet was.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien de volgende keer slechts een beknopte samenvatting geven.
Je moet het niet willen anders krijg je het nietquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Raar is een persoonlijke beleving, dus wat ik er van vind, doet er niet zoveel toe. Uitgaande van wat je hier typt. lijk je bovengemiddeld gemotiveerd om weer een relatie te krijgen. De behoefte aan een relatie op zich is leidend, niet het gegeven dat je iemand bent tegen gekomen waar je verder mee wil.
Wellicht zijn ze afgehaakt omdat het langdradig was.quote:
TC? Kijken of er meer lui voor te porren zijn.quote:
Neequote:
Zelfde kamer?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:29 schreef Fera het volgende:
[..]
TC? Kijken of er meer lui voor te porren zijn.
Is goed.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, is wel handig.quote:
Ja, leuk.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Oh, zou dat het zijn geweest.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Wellicht zijn ze afgehaakt omdat het langdradig was.
Kom dan trutje.quote:
Onzin, je moet het niet te graag willen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je moet het niet willen anders krijg je het niet
Kansloze mensen ... euh acteurs.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:48 schreef PeuRac het volgende:
Zit net dat Adam zkt Eva te kijken, echt briljant![]()
meid neukt die gozer de eerste nacht omdat hij zo'n grote lul heeft en daarna heeft ze spijt, waardoor de sfeer verneukt is. Dan moet je nog 3 dagen
Dit programma (schijnt) wel echt te zijn. Het is in elk geval vermakelijk en tot nu toe zit er elke aflevering nog wel eenquote:
Zou er niet aan moeten denken om mee te doen aan zo'n programma..quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:48 schreef PeuRac het volgende:
meid neukt die gozer de eerste nacht omdat hij zo'n grote lul heeft en daarna heeft ze spijt, waardoor de sfeer verneukt is. Dan moet je nog 3 dagen
Geloof ook niet dat mensen jou naakt willen zienquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zou er niet aan moeten denken om mee te doen aan zo'n programma..
Komt op hetzelfde neer wat mij betreftquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Onzin, je moet het niet te graag willen.
Heb je de link nog?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:29 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:48 schreef PeuRac het volgende:
Genoeg.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geloof ook niet dat mensen jou naakt willen zien
Nee, dat je het wilt, betekend dat je ervoor openstaat.. Te graag willen is zoeken naar een relatie.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Komt op hetzelfde neer wat mij betreft
Geen idee, die vraag werd in een groepsapp ook al gesteldquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:57 schreef yats het volgende:
[..]Hebben ze condooms op dat eiland?
Ik zou er overigens ook geen probleem mee hebben om mee te doen. Ik schaam me niet voor mijn naakte lichaam.
Ieder z'n ding, maar op TV....quote:
Zoeken moet je toch juist vermijden? Dan lukt het toch juist niet?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, dat je het wilt, betekend dat je ervoor openstaat.. Te graag willen is zoeken naar een relatie.
Genoeg nu. Dat duidelijker?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen idee, die vraag werd in een groepsapp ook al gesteld![]()
Ik zou ook zo meedoen, qua uiterlijk zou t ook wel kunnen als ik zo kijk.
[..]
Ieder z'n ding, maar op TV....
Idem hier. Ik heb niet echt iets waar ik me voor schaam, al zou een paar kilo minder op mijn buik best welkom zijn.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:00 schreef PeuRac het volgende:
Geen idee, die vraag werd in een groepsapp ook al gesteld![]()
Ik zou ook zo meedoen, qua uiterlijk zou t ook wel kunnen als ik zo kijk.
En dat is verbodenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, dat je het wilt, betekend dat je ervoor openstaat.. Te graag willen is zoeken naar een relatie.
Precies. Maar vaak doen mensen dit onbewust...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:00 schreef yats het volgende:
[..]
Zoeken moet je toch juist vermijden? Dan lukt het toch juist niet?
Heb wat lichaamsbeharing veel, maar niks wat een schoonheidssalon niet in 15min weggewerkt heeftquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:01 schreef yats het volgende:
[..]
Idem hier. Ik heb niet echt iets waar ik me voor schaam, al zou een paar kilo minder op mijn buik best welkom zijn.
Verboden niet, alleen werkt het vaak niet.quote:
Nein nein neinquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Verboden niet, alleen werkt het vaak niet.
Waarom spreekt iedereen duits tegen mij?quote:
Why not?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Waarom spreekt iedereen duits tegen mij?
Ik vrees dat ik dat onbewust misschien ook doe.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Precies. Maar vaak doen mensen dit onbewust...
Daar heb ik geen last van. Ik zou enkel wat kilo's kwijt willen, verder geen klachten.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb wat lichaamsbeharing veel, maar niks wat een schoonheidssalon niet in 15min weggewerkt heeft
Omdat er meerdere mensen mij duitser noemen omdat ik vlak bij de grens woonquote:
Jawohl supergeil klassequote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Waarom spreekt iedereen duits tegen mij?
Vraag het aan de mensen in je omgeving, die hebben dat vaak sneller door dan jijquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:05 schreef yats het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik dat onbewust misschien ook doe.
neeeeeequote:
Die vinden juist dat ik te terughoudend ben qua datenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Vraag het aan de mensen in je omgeving, die hebben dat vaak sneller door dan jij
Je moeder die heel graag kleinkinderen wilt? Of ook je vrienden?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:08 schreef yats het volgende:
[..]
Die vinden juist dat ik te terughoudend ben qua daten
snap ik, snap ik echt... Maar nee.quote:
Faxie is een belg, jij een duitsequote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Omdat er meerdere mensen mij duitser noemen omdat ik vlak bij de grens woon
fout, ik ben een nederlander. Ik spreek alleen frietboeren-duits. Vind het echt de lelijkste taal die er bestaatquote:
Mijn moeder is al 9 jaar dood. Ook mijn vrienden zeggen het ja. Die verbaasd het dat ik al zo lang droog sta.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je moeder die heel graag kleinkinderen wilt? Of ook je vrienden?
Alle Duits dat ik ken komt uit nummers van Rammsteinquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
fout, ik ben een nederlander. Ik spreek alleen frietboeren-duits. Vind het echt de lelijkste taal die er bestaat
Ah, klote voor jequote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:17 schreef yats het volgende:
[..]
Mijn moeder is al 9 jaar dood. Ook mijn vrienden zeggen het ja. Die verbaasd het dat ik al zo lang droog sta.
Rammstein is het voor mij niet helemaal, misschien een paar nummers die ik kan waarderen, maar over het algemeen is duits een enorme afknapper voor mijquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alle Duits dat ik ken komt uit nummers van Rammstein
Scheisse warum?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Rammstein is het voor mij niet helemaal, misschien een paar nummers die ik kan waarderen, maar over het algemeen is duits een enorme afknapper voor mij
Had het ook een keer op het werk, kwam een enorm mooie jongen de kroeg in lopen.. Ik kwijlen, hij trekt zn mond open: Duits. Gelijk niet meer geïnteresseerd
Ik ben brothers maar weer gaan kijken.. Vind zo'n verhaal mooier dan dat drama bij AzEquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:31 schreef S95Sedan het volgende:
Echt, wat een irritant wijf die bij Adam zoekt Eva. Soberso dat programma
Mythbustersquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben brothers maar weer gaan kijken.. Vind zo'n verhaal mooier dan dat drama bij AzE
Ook altijd leukquote:
Sommige dingen zijn nog best de moeite waardquote:
een beamer kon niet, dan heb je continu allemaal kruizen in beeld.quote:
De uitknop jaquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn nog best de moeite waard
Bijvoorbeeldquote:
Dat is een misverstand, ik ben niet op zoek naar een relatie. Een ONS zou ik best eens willen hebben (nooit gehad), maar versieren is niet echt mijn ding geloof ik.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ah, klote voor je
Tussen relatie en seks zit ook een groot probleem. Misschien vinden ze dat je terughoudend bent omdat je al lang geen seks hebt gehad terwijl jij eigenlijk op zoek bent naar een relatie?
soms is sherlocken leukquote:
Versieren is niet je ding omdat? Je hebt een relatie gehad, dus echt extreem falen zal je niet. Je bent gewoon roestig na zo'n lange tijdquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:44 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is een misverstand, ik ben niet op zoek naar een relatie. Een ONS zou ik best eens willen hebben (nooit gehad), maar versieren is niet echt mijn ding geloof ik.
Dan moet je 'm juist smeren hihahoquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Versieren is niet je ding omdat? Je hebt een relatie gehad, dus echt extreem falen zal je niet. Je bent gewoon roestig na zo'n lange tijd
houdoequote:
Het is niet mijn ding omdat het tot nu toe nergens toe geleid heeft. Dat komt deels door onzekerheid bij mezelf (mede dankzij mijn ex) maar ook omdat ik signalen/hints niet zie/opmerk. En je krijgt nu eenmaal vaak maar 1 kans bij een vrouw.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Versieren is niet je ding omdat? Je hebt een relatie gehad, dus echt extreem falen zal je niet. Je bent gewoon roestig na zo'n lange tijd
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoiets?
Ze krijgen een lege pagina.... et voila...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:12 schreef S95Sedan het volgende:
Ik niet, ik vertel altijd meteen m'n hele levensverhaal.
Oh bij mij is dat mijn gebruiksaanwijzingquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ze krijgen een lege pagina.... et voila...
Geen flowchart?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh bij mij is dat mijn gebruiksaanwijzing
Misschien dat iemand die voor mij gemaakt heeftquote:
Neh...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien dat iemand die voor mij gemaakt heeft![]()
Indien tijn boos is doe dan A
A: ............. insert iets hier wat mij niet meer boos maakt.
Zoiets?
Wat dan wel?quote:
Dan mogen ze zelf de pagina vullen?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ze krijgen een lege pagina.... et voila...
De knapste manquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:21 schreef -Engel- het volgende:
no idea.... ik weet ook nog niet wat ik stemmen ga
Donequote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als ze er lol in hebben, maken ze maar een mooie tekening
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als ze er lol in hebben, maken ze maar een mooie tekening
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |