Dat laatste. Niet dagelijks, maar je kunt je mss voorstellen dat er van die momenten zijn in je leven dat je 's ochtends opstaat en zo brak bent, dat je tegen jezelf zegt "Ik drink nooit meer".quote:
Stuur ff die foto van jou achter die gokkast met allemaal mayo rond je mond, peukie erin en een biertje op de kast. Ik zoek iets voor de OP.quote:
Die tent bestaat nog niet hequote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Stuur ff die foto van jou achter die gokkast met allemaal mayo rond je mond, peukie erin en een biertje op de kast. Ik zoek iets voor de OP.
Kudos voor je discipline.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat laatste. Niet dagelijks, maar je kunt je mss voorstellen dat er van die momenten zijn in je leven dat je 's ochtends opstaat en zo brak bent, dat je tegen jezelf zegt "Ik drink nooit meer".
Meestal is dat gevoel 's avonds wel weer weg, maar ik ben een jaar of 10 geleden rigoreus gestopt.
Zelfs geen glaasje champagne meer met oud en nieuw.
Ja zonde is dat.. ik heb al 2 dagen een privé Chinees die steeds langs komt met eten en bier, ik vind het geweldigquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Die tent bestaat nog niet heMoet Arjan die eerst beginnen.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan het niet goed lezen, wat staat er bij Zuid dan?
Dat kan ik ook niet lezenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan het niet goed lezen, wat staat er bij Zuid dan?
Advocatistanquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat kan ik ook niet lezenMaar jij zit gewoon goed, dat weet ik.
Dwdd kijkenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:24 schreef Specularium het volgende:
Teringdwdd met hun kutonderwerpen waar niemand behalve de grachtengordelaids op zit te wachten.
Ik ben wel eens heel dicht bij jou in de buurt geweest, had niet veel gescheeld of we waren door jouw straat gesjeesd. Met een Ford Cosworth was dat, vanaf het Olympisch stadion.quote:
Dit over die musea vind ik wel leuk. Naturalis is tof, ben ik veel geweest.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:24 schreef Specularium het volgende:
Teringdwdd met hun kutonderwerpen waar niemand behalve de grachtengordelaids op zit te wachten.
had je gewoon even op de koffie moeten komen joh! Had ik in ruil een stukje meegereden.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben wel eens heel dicht bij jou in de buurt geweest, had niet veel gescheeld of we waren door jouw straat gesjeesd. Met een Ford Cosworth was dat, vanaf het Olympisch stadion.
Nee.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dit over die musea vind ik wel leuk. Naturalis is tof, ben ik veel geweest.
Nah, was iets aparts.. we gingen met 140 km per uur over de Apollolaan, had overigens niets met Endstra te maken.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:28 schreef Karina het volgende:
[..]
had je gewoon even op de koffie moeten komen joh! Had ik in ruil een stukje meegereden.
Dikke bekeuring gekregen zekerquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nah, was iets aparts.. we gingen met 140 km per uur over de Apollolaan, had overigens niets met Endstra te maken.
Ik ben daar ook geweest, in groep 8 vd basisschool. Iets met een dinosaurus en blabla.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dit over die musea vind ik wel leuk. Naturalis is tof, ben ik veel geweest.
Er zit ook iemand uit utrecht, speelklokmuseum.quote:
Ze konden ons niet pakken.. soms denk ik wel eens goeie ouwe tijd, maar zo goed was het helemaal nietquote:
Was ik een keer toen ik 5 was, moest ik huilen omdat het geluid zo hard was.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Er zit ook iemand uit utrecht, speelklokmuseum.
Ja ze hebben er van die grote skeletten idd. Maar ook veel over zeedieren en fossielen oa.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:30 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik ben daar ook geweest, in groep 8 vd basisschool. Iets met een dinosaurus en blabla.
Ik zit DWDD te kijken tussendoor schatquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:32 schreef arjan1112 het volgende:
Doe me best hier met al die plaatjes, en jullie zal het weer worst wezen
mja
Ik heb je beste plaatje gebruikt man.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:32 schreef arjan1112 het volgende:
mja
Het zijn KUTplaatjes Arie.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:32 schreef arjan1112 het volgende:
mja
Haha. Ik ben er ook wel eens geweest geloof ik, lang geleden.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Was ik een keer toen ik 5 was, moest ik huilen omdat het geluid zo hard was.
Echt zo'n onderwerp wat gewoon niet bij DWDD moet komen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja ze hebben er van die grote skeletten idd. Maar ook veel over zeedieren en fossielen oa.
Spoorwegmuseum vond ik ook leukquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:33 schreef Specularium het volgende:
Doe mij maar luchtvaartmuseum of spoorwegmuseum.
Soesterberg maar het is verbouwd ofzo.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Spoorwegmuseum vond ik ook leuk
Waar is er een luchtvaartmuseum?
Uh niet iedereen man.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:43 schreef Specularium het volgende:
Iedereen in dat topic helemaal enthousiast over die band, is het weer pure schurft.
.
Ja die... ik vond er geen reet aan.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
De 3fm fanboys hadden een erectie hoor.
Duif vind je niet bij de albert heijn nee.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:43 schreef Specularium het volgende:
En nu gaan ze iets maken dat je nergens kan krijgen.
Daar hebben we ook veel aan.
Heb je een serieuse stoornis? Ik krijg incl. toeslagen genoeg.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:49 schreef arjan1112 het volgende:
ik had wel wat gekregen, alweer tijdje terug, maar ik krijg ook geen zorgtoeslag meer, heft elkaar weer op
Wel VOOR de AH.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Duif vind je niet bij de albert heijn nee.
Heb je dan helemaal geen kwaliteiten?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:56 schreef arjan1112 het volgende:
dan gaan ze me dwingen om straatveger te worden voor 28 uur per week ofzo
quote:Je hebt allemaal wel eens een periode dat het niet zo goed gaat. Misschien heb je moeite met jezelf, met je emoties of gedrag, met je gezondheid of handicap, met je werk, school of anderen. Heb je psychische of onverklaarbare lichamelijke klachten? Merk je dat je telkens in dezelfde valkuilen trapt? Dat je aldoor op dezelfde manier reageert of al van alles hebt verzonnen en dat het maar niet lijkt te werken? Misschien ben je doodmoe en op? Vertrouw je niemand meer? Ben je bang achtervolgd of bespioneerd te worden? Lijkt iedereen tegen je? Kun je niet meer weggaan van huis zonder alles te controleren? Heb je iemand verloren of ben je eenzaam? Kun je jouw verhaal nergens kwijt? Wellicht ben je ziek en kun je daardoor niet meer functioneren of kost het moeite. Of misschien is het einde van je leven in zicht of wil je beter om kunnen gaan met een ernstige ziekte. Misschien ben je zover dat je er net zo lief een eind aan maakt en denk je dat ze beter af zijn zonder jou. Of misschien heb je alleen maar een ongelooflijk gevoel van onrust in jezelf. Gaat het niet goed met de kinderen of je partner, je vader of moeder of anderen om je heen?
Denk dan niet te snel: "Ik moet er zelf uitkomen" ; of "Het moet eerst erger worden". Juist als je er vroeg bij bent, kan een eerste-of tweedelijns psycholoog of psychotherapeut je goed helpen en kun je net dat duwtje in de rug krijgen dat nodig is."
twitter:PolitieTHTC twitterde op dinsdag 18-03-2014 om 19:59:43Beetje hacken, beetje chillen reageer retweet
Als niemand het kan maken heeft niemand er iets aan.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Duif vind je niet bij de albert heijn nee.
Het zag eruit als gemetselde kippenstront in bladerdeeg.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:06 schreef Karina het volgende:
Kranenkut is vast HEEEL moeilijk te krijgen.
Als het er vies uit ziet hoeft het niet per se vies te smaken natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:08 schreef Tem het volgende:
[..]
Het zag eruit als gemetselde kippenstront in bladerdeeg.
Inderdaad. Saté met saus erover ziet er ook vies uit maar is wel lekker.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het er vies uit ziet hoeft het niet per se vies te smaken natuurlijk.
Toch werkt het wel vaak zo. Een gerecht moet er niet als een grijze brij uitzien.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het er vies uit ziet hoeft het niet per se vies te smaken natuurlijk.
Dat is de heerlijke woestijnkeuken.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:08 schreef Tem het volgende:
[..]
Het zag eruit als gemetselde kippenstront in bladerdeeg.
Jij eet toch geen vlees.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Inderdaad. Saté met saus erover ziet er ook vies uit maar is wel lekker.
Vaak wel ja. Maar andersom werkt het ook niet altijd. Als je bijv. mij tuinbonen zou voorzetten, heel mooi opgemaakt, een plaatje, dan nog eet ik het echt niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Toch werkt het wel vaak zo. Een gerecht moet er niet als een grijze brij uitzien.
Tuinbonen? Vind je dat zo vies?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Vaak wel ja. Maar andersom werkt het ook niet altijd. Als je bijv. mij tuinbonen zou voorzetten, heel mooi opgemaakt, een plaatje, dan nog eet ik het echt niet.
En een lekkere bak apenstront, Cor? gaat dat wel naar binnen?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Vaak wel ja. Maar andersom werkt het ook niet altijd. Als je bijv. mij tuinbonen zou voorzetten, heel mooi opgemaakt, een plaatje, dan nog eet ik het echt niet.
Ik vind heel veel dingen niet lekker, maar tuinbonen is het enige wat ik ECHT niet door mijn keel krijg.quote:
Al geprobeerd?quote:
Ik zei bijvoorbeeld he? Wijsneus.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:12 schreef Tem het volgende:
[..]
En een lekkere bak apenstront, Cor? gaat dat wel naar binnen?
Nu gaat yoki helemaal los.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind heel veel dingen niet lekker, maar tuinbonen is het enige wat ik ECHT niet door mijn keel krijg.
Inb4 slecht grapje van sp3c.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind heel veel dingen niet lekker, maar tuinbonen is het enige wat ik ECHT niet door mijn keel krijg.
En andere bonen? Sperziebonen enzo?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh die reclame ken ik niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
1 van mijn begeleidsters heeft veel weg van dat grietje uit die reclame.
Niet zeggen dat het goor is dan.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:13 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, vriendin houdt niet van pindasaus dus dit ga ik dan zeker niet kopen.
doe een foto van die reclame meisje danquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
1 van mijn begeleidsters heeft veel weg van dat grietje uit die reclame.
Ik hou me wel ff in joh.. ik sla liever onverwachts toequote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet gekHij is al de hele dag bezig.
Je mag het de volgende keer voor me maken.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niet zeggen dat het goor is dan.
Mjah wat is duur. Sommige dingen kan ik niet voor die prijs maken als ik al die ingredienten apart moet kopen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:14 schreef arjan1112 het volgende:
lijkt me wel lekker, had vorige week goulash de zuurkoolstamppot van gijs, bij plus is ook wel lekker, lidl heeft pasta met saus die wel lekker is, toch zijn de kant en klaar maaltijden van AH lekkerder, die hebben goeie kwalitieit, wel duur
Pak van mijn hartquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik hou me wel ff in joh.. ik sla liever onverwachts toe
Hoeft alleen maar in de magnetron, maar goed dat kan ik wel.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Je mag het de volgende keer voor me maken.
De linker of de rechter?quote:
Niemand geeft een neuk.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:16 schreef Peunage het volgende:
Spannendste stukje van IT college; "We might want to get more density in our rack" trololol
Die meisje, zeg wollah!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:15 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
doe een foto van die reclame meisje dan
Mijn begeleidster is 27.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:18 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
dus die ene die niet cora is?
blond klein meisje van 37 jaar
Geeft ze je ook orale bevrediging om je terug te laten keren naar je rustige toestand als je onrustig bent ?quote:
Daar hebben ze benzo's voor.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:20 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Geeft ze je ook orale bevrediging om je terug te laten keren naar je rustige toestand als je onrustig bent ?
Zelf was je alleen niet zo scherp, natuurlijk. Maar dat weten we onderhand wel.quote:
Morgen komt ze weer, ik zal je een update gevenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:20 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Geeft ze je ook orale bevrediging om je terug te laten keren naar je rustige toestand als je onrustig bent ?
Als je niet luistert geeft ze je dan billenkoek enzoquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Morgen komt ze weer, ik zal je een update gevenWat denk je zelf..
Het wiel opnieuw uitvindenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Zelf was je alleen niet zo scherp, natuurlijk. Maar dat weten we onderhand wel.
Het is een goede vriendin, maar als ik stout ben belt ze gewoon de politie hoor.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:23 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Als je niet luistert geeft ze je dan billenkoek enzo
Ja dat is ook heel normaal om te doenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:25 schreef arjan1112 het volgende:
Wat heb je aan een begeleidster als je haar geeneens mag neuken
Verlangen is soms fijner dan de daad zelf.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:25 schreef arjan1112 het volgende:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:25 schreef arjan1112 het volgende:
Kan ik over meepraten jaquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Verlangen is soms fijner dan de daad zelf.
Wat heb je aan het geloof als je alleen maar in je kont wordt geneukt door priesters?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:25 schreef arjan1112 het volgende:
#Opzijquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Verlangen is soms fijner dan de daad zelf.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:28 schreef Voorschrift het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH!
Net op tijd.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:28 schreef Voorschrift het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH!
Perfect timing as always.quote:
Geen paspoort?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:31 schreef Specularium het volgende:
Ik mag volgens mij niet eens stemmen omdat mijn ID kaart ouder dan 5 jaar is.
Dus daar gaat de revolutie. Geen Leefbaar Kanaleneiland.
Dan ga je met je paspoort.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:31 schreef Specularium het volgende:
Alsof je buiten komt gek. FOK!kers willen wel stemmen maar dan alleen als het digitaal kan.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:31 schreef Specularium het volgende:
Kun je niet iemand machtigen? Of dan moet je zeker een kopie laten zien ofzoquote:
Dat was Corrie, zeker weten.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:45 schreef Njosnavelin het volgende:
Over rustig gesproken.. Vandaag werd ik opeens een paar keer achter elkaar gebeld, maar was op mijn stage dus kon niet opnemen. Was bang dat het iets ernstigs was, maar later luisterde ik mijn voicemail en bleek het een hysterische vrouw te zijn geweest die vroeg of ik haar waterleiding kon fixen want ze had een lekkage![]()
Dat laatste klinkt als het begin van een hele slechte filmquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:45 schreef Njosnavelin het volgende:
Over rustig gesproken.. Vandaag werd ik opeens een paar keer achter elkaar gebeld, maar was op mijn stage dus kon niet opnemen. Was bang dat het iets ernstigs was, maar later luisterde ik mijn voicemail en bleek het een hysterische vrouw te zijn geweest die vroeg of ik haar waterleiding kon fixen want ze had een lekkage![]()
Hahahahaha, lekker gek ding ben jequote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
We zaten wel in dezelfde hoek te denkenMaar nee, ik was het niet.
Ik neem dat maar als een complimentquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hahahahaha, lekker gek ding ben je
'prettig gestoord'quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik neem dat maar als een complimentBij lekker gek denk ik aan zo een kort pittig kapsel figuur
Sinds wanneer ben je loodgieter ?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:45 schreef Njosnavelin het volgende:
Sinds vandaag blijkbaar.quote:
Ben nooit verder gekomen dan Parijs en Londen, en dat was ergens 15-20 jaar terug.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:33 schreef arjan1112 het volgende:
Wanneer ben je voor het laatst in het buitenland geweest, Specu?
"Nee op mijn leeftijd niet meer hoor" maar wel een beetje verlekkerd naar die zwabberende slurf zitten gluren. Met je zuignap op de leren bank.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:19 schreef Karina het volgende:
Ik heb Adam zoekt Eva opgezet. Wat is dat slecht zegWel een gozer met een hele grote.
Het was een constatering. Ik kijk niet verlekkerd. Meer verbaasdquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:25 schreef Modus het volgende:
[..]
"Nee op mijn leeftijd niet meer hoor" maar wel een beetje verlekkerd naar die zwabberende slurf zitten gluren. Met je zuignap op de leren bank..
We gaan wel een keer met de pet rond voor een gigolo met zo'n formaat.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Het was een constatering. Ik kijk niet verlekkerd. Meer verbaasd
Nee dankje. Ik houd het wel bij kijken.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:27 schreef Modus het volgende:
[..]
We gaan wel een keer met de pet rond voor een gigolo met zo'n formaat.
Oh, ik had dat voorstukje gezien. En zo'n sletterig meisje.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:19 schreef Karina het volgende:
Ik heb Adam zoekt Eva opgezet. Wat is dat slecht zegWel een gozer met een hele grote.
Ja en ordinair ook. Die gozer is trouwens echt niet leuk verder. Ze koos hem ook vanwege zijn grote pikquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh, ik had dat voorstukje gezien. En zo'n sletterig meisje.
Zijn ze nog van bil gegaan?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en ordinair ook. Die gozer is trouwens echt niet leuk verder. Ze koos hem ook vanwege zijn grote pik
Voor jou niks, dat weten we.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:30 schreef Specularium het volgende:
Wat is er mis met sletterige meisjes?
Ja de rest is maar saaiquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:32 schreef Specularium het volgende:
Penerage is het grootste sletje hier.
Jammerquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij wel met die eerste met haar denk ik ook wel maar werd niet getoond.
Jaquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:33 schreef arjan1112 het volgende:
Hoezo ?
Slaat zijn vriendin hem ofzo of wat
Volgens mij is VS ook wel een slet.quote:
Oh ja hij ook. Als hij er even tijd voor heeft tenminste.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Volgens mij is VS ook wel een slet.
Of per jaar.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:48 schreef Karina het volgende:
Jullie zijn gewoon jaloers dat jullie geen 3 vrouwen per week 'hebben'.
Been there, done that bro. Ik heb je nooit bij de grote-pener praatgroep gezien? Of zit jij 1 klas lager?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:00 schreef YokiKater het volgende:
Alsof een grote pener alles is..sommige mensen hebben viagra nodig, ik een bloedtransfusie. Het is echgt niet leuk hoor
Zit natuurlijk vol mensen met een FOK! account.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:03 schreef Peunage het volgende:
[..]
Been there, done that bro. Ik heb je nooit bij de grote-pener praatgroep gezien? Of zit jij 1 klas lager?
Ik praat er niet graag over, ben er wel eens mee naar de huisarts geweest.. vielen we samen flauw, heel romantischquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:03 schreef Peunage het volgende:
[..]
Been there, done that bro. Ik heb je nooit bij de grote-pener praatgroep gezien? Of zit jij 1 klas lager?
Kreeg hij een harde pener van jouw harde pener?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik praat er niet graag over, ben er wel eens mee naar de huisarts geweest.. vielen we samen flauw, heel romantisch
Mijn huisarts is vrouwelijk.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:12 schreef Peunage het volgende:
[..]
Kreeg hij een harde pener van jouw harde pener?
Nee, ze kreeg grote ogen en haar adem stokte, ze zei nog iets als oh my god en toen viel ze weg. En op het moment dat ik dacht van "another one bites the dust" zakte ik zelf weg.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:15 schreef Peunage het volgende:
[..]
Een vrouwelijke huisarts met een pener
Oke man. Ik geloof je...
Je bent zelf een thaise ladyboy.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:22 schreef arjan1112 het volgende:
De huisarts van Peunage is een thaise ladyboy
Nou je mag een weekje ruilen dan piep je wel anders.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:28 schreef arjan1112 het volgende:
Je kan ook beter vrouw zijn, een vrouw mag alles een man moet alles
Beetje omgekeerde wereld dit...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:28 schreef arjan1112 het volgende:
Je kan ook beter vrouw zijn, een vrouw mag alles een man moet alles
vertelquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou je mag een weekje ruilen dan piep je wel anders.
Stel je man wil kinderen, mag je 9 maanden met een dikke buik lopen, bevallen, daarna baby verzorgen, schoonmaken, je weetz en als je nog wil werken erbij ben je helemaal kapot aan het eind van de week.quote:
Mannen willen helemaal geen kinderen, mannen willen neuken.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Stel je man wil kinderen, mag je 9 maanden met een dikke buik lopen, bevallen, daarna baby verzorgen, schoonmaken, je weetz en als je nog wil werken erbij ben je helemaal kapot aan het eind van de week.
En helemaal uitgescheurd door de bevalling. En hangende tieten door de zwangerschap.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Stel je man wil kinderen, mag je 9 maanden met een dikke buik lopen, bevallen, daarna baby verzorgen, schoonmaken, je weetz en als je nog wil werken erbij ben je helemaal kapot aan het eind van de week.
Ze zijn er wel. Mijn ex wilde heel graag kinderen, 1 van de vele redenen dat het uit is gegaan.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:32 schreef Modus het volgende:
[..]
Mannen willen helemaal geen kinderen, mannen willen neuken.
Dat valt wel mee, er zijn steeds meer huisvaders of hoe dat ook heet. Maar veel mannen willen liever werken dan thuis met de kinderen chillen geloof ik.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:32 schreef arjan1112 het volgende:
Dat is bij een man nog erger; van de maatschappij moet ie werken, een vrouw mag huisvrouw worden en de hele dag met de buurvrouw koffie zuipen en met de kinderen spelen
Als een man dat doet is ie een klootzak enz
Oh zat mannen die dat wel willen hoor.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:32 schreef Modus het volgende:
[..]
Mannen willen helemaal geen kinderen, mannen willen neuken.
Dat laatste is een beetje achterhaald Arjan. Ik ken niemand die dat denkt.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:32 schreef arjan1112 het volgende:
Dat is bij een man nog erger; van de maatschappij moet ie werken, een vrouw mag huisvrouw worden en de hele dag met de buurvrouw koffie zuipen en met de kinderen spelen
Als een man dat doet is ie een klootzak enz
Henny Huisman.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, er zijn steeds meer huisvaders of hoe dat ook heet. Maar veel mannen willen liever werken dan thuis met de kinderen chillen geloof ik.
Urk?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:35 schreef arjan1112 het volgende:
Maar jij woont in A'dam en ik in een gemeente waar de sgp 55% van de stemmen haalt
Ik zag ooit eens een filmpje waar een kind van 6 ofzo heroine kreeg ingespoten door zijn broer. Was echt naarquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:36 schreef Peunage het volgende:
Kinderen op hun 4de al verslaafd aan roken
Jij hebt op je 38e er ook gewoon minstens 1 uitgepoept hoor.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ze zijn er wel. Mijn ex wilde heel graag kinderen, 1 van de vele redenen dat het uit is gegaan.
Hoe denk je dat ze daar tegen een ladyboy aankijkenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:35 schreef arjan1112 het volgende:
Maar jij woont in A'dam en ik in een gemeente waar de sgp 55% van de stemmen haalt
Misschien wel ja, maar toen wilde ik daar nog helemaal niet over nadenken.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:37 schreef Modus het volgende:
[..]
Jij hebt op je 38e er ook gewoon minstens 1 uitgepoept hoor.
Dan zal een huisman best wel meevallen dusquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:38 schreef arjan1112 het volgende:
Dat vinden die christenen, niet goed. Ze bieden homo terapie aan, homo's moeten trouwen en kinderen krijgen...
Dan moet je dus eigenlijk een hele domme vrouw zoeken. Om het een beetje te compenseren.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:42 schreef YokiKater het volgende:
Ik zou trouwens best kinderen willen, maar dan moet ik eerst een vrouw vinden die dat ook wil en dan komen er waarschijnlijk hoogbegaafde autistische superkoters uitDaar is de wereld niet klaar voor
Oh ja.. neucken?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan moet je dus eigenlijk een hele domme vrouw zoeken. Om het een beetje te compenseren.
Dus?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Zegt de man diedoet over Gerard Joling.
Dat is net zo 'erg'. Al vind ik Gerard Joling ook best tof.quote:
Yoki moet je schudden voor gebruik jaquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat noem je mij nou dom! Nu kun je het wel schudden Yoki.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Yoki moet je schudden voor gebruik ja
Gerard is een harde baas en Abba is voor Penage.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is net zo 'erg'. Al vind ik Gerard Joling ook best tof.
Wat is er trouwens mis met Abba? Leuke liedjes man.
Gerard vindt Abba ook leuk, dussssquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gerard is een harde baas en Abba is voor Penage.
Heej daar hebben we die ook weer.quote:
Wat is dat voor rare gozer?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:56 schreef Karina het volgende:
Jeffrey is er niet echt veel knapper op geworden
quote:
Humberto was leuk, itempje over Abbaquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:58 schreef Latert het volgende:
Ik heb weer niks gekeken vanavond, geen DWDD, geen Humberto en geen P&W.
Lesbo's die hebberig werden bij het zien van "Gimme, Gimme, Gimme"?quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Humberto was leuk, itempje over Abba
Hehe nee Gerard Joling die opgewonden werd van Dancing Queen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lesbo's die hebberig werden bij het zien van "Gimme, Gimme, Gimme"?
Daar krijg ik ook altijd een harde pener van.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe nee Gerard Joling die opgewonden werd van Dancing Queen.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Humberto was leuk, itempje over Abba
Vond Specularium ook erg leuk.
Corrie is al slapen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daar krijg ik ook altijd een harde pener van.
Corrrieeeeeeeee.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe nee Gerard Joling die opgewonden werd van Dancing Queen.
De eerste was wel oke, want die was cynisch.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je die grappenmakers nog gezien bij P&W?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |