Dat laatste. Niet dagelijks, maar je kunt je mss voorstellen dat er van die momenten zijn in je leven dat je 's ochtends opstaat en zo brak bent, dat je tegen jezelf zegt "Ik drink nooit meer".quote:
Stuur ff die foto van jou achter die gokkast met allemaal mayo rond je mond, peukie erin en een biertje op de kast. Ik zoek iets voor de OP.quote:
Die tent bestaat nog niet hequote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Stuur ff die foto van jou achter die gokkast met allemaal mayo rond je mond, peukie erin en een biertje op de kast. Ik zoek iets voor de OP.
Kudos voor je discipline.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat laatste. Niet dagelijks, maar je kunt je mss voorstellen dat er van die momenten zijn in je leven dat je 's ochtends opstaat en zo brak bent, dat je tegen jezelf zegt "Ik drink nooit meer".
Meestal is dat gevoel 's avonds wel weer weg, maar ik ben een jaar of 10 geleden rigoreus gestopt.
Zelfs geen glaasje champagne meer met oud en nieuw.
Ja zonde is dat.. ik heb al 2 dagen een privé Chinees die steeds langs komt met eten en bier, ik vind het geweldigquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Die tent bestaat nog niet heMoet Arjan die eerst beginnen.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan het niet goed lezen, wat staat er bij Zuid dan?
Dat kan ik ook niet lezenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan het niet goed lezen, wat staat er bij Zuid dan?
Advocatistanquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat kan ik ook niet lezenMaar jij zit gewoon goed, dat weet ik.
Dwdd kijkenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:24 schreef Specularium het volgende:
Teringdwdd met hun kutonderwerpen waar niemand behalve de grachtengordelaids op zit te wachten.
Ik ben wel eens heel dicht bij jou in de buurt geweest, had niet veel gescheeld of we waren door jouw straat gesjeesd. Met een Ford Cosworth was dat, vanaf het Olympisch stadion.quote:
Dit over die musea vind ik wel leuk. Naturalis is tof, ben ik veel geweest.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:24 schreef Specularium het volgende:
Teringdwdd met hun kutonderwerpen waar niemand behalve de grachtengordelaids op zit te wachten.
had je gewoon even op de koffie moeten komen joh! Had ik in ruil een stukje meegereden.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben wel eens heel dicht bij jou in de buurt geweest, had niet veel gescheeld of we waren door jouw straat gesjeesd. Met een Ford Cosworth was dat, vanaf het Olympisch stadion.
Nee.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dit over die musea vind ik wel leuk. Naturalis is tof, ben ik veel geweest.
Nah, was iets aparts.. we gingen met 140 km per uur over de Apollolaan, had overigens niets met Endstra te maken.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:28 schreef Karina het volgende:
[..]
had je gewoon even op de koffie moeten komen joh! Had ik in ruil een stukje meegereden.
Dikke bekeuring gekregen zekerquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nah, was iets aparts.. we gingen met 140 km per uur over de Apollolaan, had overigens niets met Endstra te maken.
Ik ben daar ook geweest, in groep 8 vd basisschool. Iets met een dinosaurus en blabla.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dit over die musea vind ik wel leuk. Naturalis is tof, ben ik veel geweest.
Er zit ook iemand uit utrecht, speelklokmuseum.quote:
Ze konden ons niet pakken.. soms denk ik wel eens goeie ouwe tijd, maar zo goed was het helemaal nietquote:
Was ik een keer toen ik 5 was, moest ik huilen omdat het geluid zo hard was.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Er zit ook iemand uit utrecht, speelklokmuseum.
Ja ze hebben er van die grote skeletten idd. Maar ook veel over zeedieren en fossielen oa.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:30 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik ben daar ook geweest, in groep 8 vd basisschool. Iets met een dinosaurus en blabla.
Ik zit DWDD te kijken tussendoor schatquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:32 schreef arjan1112 het volgende:
Doe me best hier met al die plaatjes, en jullie zal het weer worst wezen
mja
Ik heb je beste plaatje gebruikt man.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:32 schreef arjan1112 het volgende:
mja
Het zijn KUTplaatjes Arie.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:32 schreef arjan1112 het volgende:
mja
Haha. Ik ben er ook wel eens geweest geloof ik, lang geleden.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Was ik een keer toen ik 5 was, moest ik huilen omdat het geluid zo hard was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |