Geen aantrekkelijke vrouwen hierquote:
* Merlijn kijkt om zich heen.quote:
zijn in mijn vakgebied ook maar weinig vrouwen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:18 schreef over_hedge het volgende:
Als ik mijn werk door vrouwen laat opknappen kan het bedrijf wel stoppen.Naja zijn wel vrouwen die het kunnen, maar niet de vrouwen die hier werken.
Bij mij ook nietquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:21 schreef t-i-m het volgende:
[..]
zijn in mijn vakgebied ook maar weinig vrouwen.
lol
We zitten in spanning en al duimend op je "JAaaaaah gelukt" post te wachten...quote:
Ik betwijfel of t me gaat lukkenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:34 schreef Merlijn het volgende:
[..]
We zitten in spanning en al duimend op je "JAaaaaah gelukt" post te wachten...
Dit is zo ongeveer de laatste driver die ik nog niet had gehad van de site.. En daarvoor is hij nu opnieuw aan het opstartenquote:
maar is in 1e instantie wel slordig van hp dat ze een pc afsturen met niet alle drivers erop..quote:
spinaziequote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:42 schreef xuryah het volgende:
Hmm.. Fok doet beetje raar bij mij, ik kan een bepaald topic niet meer laden.
Anyway, weet iemand hier misschien nog een lekker en gezond recept met spinazie?Ik houd niet van geprakte aardappels of aardappelpuree iig.
Custom instal zodat we er een image van kunnen trekken.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:42 schreef t-i-m het volgende:
[..]
maar is in 1e instantie wel slordig van hp dat ze een pc afsturen met niet alle drivers erop..
Heb 't tot nu toe alleen door mn ei gemixed, smaakte beter dan het eruit zag I guessquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:42 schreef xuryah het volgende:
Anyway, weet iemand hier misschien nog een lekker en gezond recept met spinazie?Ik houd niet van geprakte aardappels of aardappelpuree iig.
Als omelet? Ik vul mn omelet er ook vaak mee. Heerlijkquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:45 schreef Timmos het volgende:
[..]
Heb 't tot nu toe alleen door mn ei gemixed, smaakte beter dan het eruit zag I guess
wokken?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:42 schreef xuryah het volgende:
Heb je een adblocker?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:47 schreef xuryah het volgende:
[..]
Als omelet? Ik vul mn omelet er ook vaak mee. Heerlijk![]()
Nu doet fok t alleen nog maar op mn mobiel. Wat is dit
Hier hetzelfde probleem.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:47 schreef xuryah het volgende:
[..]
Als omelet? Ik vul mn omelet er ook vaak mee. Heerlijk![]()
Nu doet fok t alleen nog maar op mn mobiel. Wat is dit
Control + F5 tegelijk?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:50 schreef xuryah het volgende:
[..]
Nope
en wokken is wel lekker jamet champignons
Oh bij mij laad gewoon de helft van de pagina niet ^^quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:01 schreef xuryah het volgende:
[..]
Hij doet het nu wel, maar krijg nu elke keer een melding dat de pagina niet reageert.
Dat had ik eerst ook. Nu doet hij het gewoon weer helemaal niet meer.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh bij mij laad gewoon de helft van de pagina niet ^^
Ohja fuck afwas...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:06 schreef xuryah het volgende:
[..]
Dat had ik eerst ook. Nu doet hij het gewoon weer helemaal niet meer.
Op mn mobiel wel.. nouja, dan word t tijd om de afwas weg te gaan werken :p
hij deed het bij mij ook even niet , nu welquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh bij mij laad gewoon de helft van de pagina niet ^^
Tsss.....quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ohja fuck afwas...
Even de vaatwasser inruimen
lol, de volgende pc/laptop die het niet doet ?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:07 schreef Puala het volgende:
Zo, opgegeven![]()
Nu krijg ik er een ander kwalitatief uitermate telleurstellend klusje voor terug
Nee, SID history van 100 accounts verwijderen. Maar mijn collega doet dat zo goed als handmatig en ik wil eigenlijk een scriptjequote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:10 schreef t-i-m het volgende:
[..]
lol, de volgende pc/laptop die het niet doet ?
ik vind het wel meevallenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:10 schreef xuryah het volgende:
[..]
Tsss.....
Ik moet alles met de hand afwassen en afdrogenkut werk.
Toen ik dat moest doen. Deed ik alles meteen afwassen wat ik gebruikt had na het ontbijt en lunch enzo. Dan is het steeds maar een beetjequote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:10 schreef xuryah het volgende:
[..]
Tsss.....
Ik moet alles met de hand afwassen en afdrogenkut werk.
huhquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee, SID history van 100 accounts verwijderen. Maar mijn collega doet dat zo goed als handmatig en ik wil eigenlijk een scriptje
Maar ik kan scriptjes prima lezen, maar echt zelf maken vind ik een beetje eng. Twijfel te veel aan mezelf![]()
Als gebruiker in een IT netwerk hang je in een domein (bijv productie.fok.nl) en dan krijgt je account een code mee. Als je dan van productie.fok.nl over gaat naar fietsbellen.fok.nl dan krijg je er een 2e code regel bij. En wat wij nu willen is dus de historie van alle oude code's verwijderen en alleen de code houden die bij het huidige domein hoort.quote:
Ja, is wel het handigst en slim. Maar ben te lui daarvoor.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Toen ik dat moest doen. Deed ik alles meteen afwassen wat ik gebruikt had na het ontbijt en lunch enzo. Dan is het steeds maar een beetjeen oh ja een druiprek! Scheelt weer afdrogen
Beter bijhouden dan. Dan heb je ook minder werk.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:21 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja, is wel het handigst en slim. Maar ben te lui daarvoor.
Druiprek heb ik wel trouwens, maar het is zo veel dat ik het in 1 keer moet afwassen en dus 1 keer moet afdrogen
Jep, er staat een Mount Everest op mijn aanrecht!
waarom nietquote:
Serieus?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:34 schreef Mironda90 het volgende:
ik kijk morgen wel even naar welke naam ik het leukst vind![]()
Zo nog minder dan anderhalf uur werk en dan mag ik naar huis
dan gebruik je PMquote:
Fok is gewoon een beetje aan het klooien. Zal zo wel weer werken hoop ik. Iig openen de pagina's nu weer gewoon.quote:
hahah yeah!!!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Jeej doet het weerwe kunnen weer verder Mironda
Dat is wel een goede reden.quote:
duidelijk verhaal.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Als gebruiker in een IT netwerk hang je in een domein (bijv productie.fok.nl) en dan krijgt je account een code mee. Als je dan van productie.fok.nl over gaat naar fietsbellen.fok.nl dan krijg je er een 2e code regel bij. En wat wij nu willen is dus de historie van alle oude code's verwijderen en alleen de code houden die bij het huidige domein hoort.
Alleen betekend dat volgens mijn collega dat je handmatig het volgende doet:
- gebruikersnaam opzoeken aan de hand van de volledige naam
- de gebruikersnaam in een regel code zetten
- de regel code kopieren naar een scherm
- enteren en uit laten voeren
- de regel code kopieren naar een ander scherm
En dan de volgende. En dat vind ik 100x best eentonig!
Ga je geen spijt van krijgenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:01 schreef over_hedge het volgende:
Toch maar eens die Canon EF 50mm f/1.8 II aanschaffen. Maakt verbazend goede fotos voor een 100 euro lensjeEn wilde nog een 50mm lens aanschaffen.
oh en wat zijn er toch veel mensen die bij reviews het niet in kunnen zoomen als min punt opgeven.![]()
Ja dat lees ik dus overalquote:
Wat doe je dan?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:03 schreef t-i-m het volgende:
[..]
duidelijk verhaal.
blij dattie geen it-er is![]()
Heb die van mij nu bijna 8 jaar en heeft me nog nooit teleurgesteldquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja dat lees ik dus overalDaarom maar eens kopen.
Wel nice. Krijg hem morgen binnen dus ben benieuwd.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:06 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Heb die van mij nu bijna 8 jaar en heeft me nog nooit teleurgesteld!
Ikquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:12 schreef xuryah het volgende:
Ughh.. het waait en het gaan denk ik regenen. Dan vind ik het toch wel minder om straks te gaan hardlopen.. Wie gaat er nog meer hardlopen vandaag?
gewoon gaanquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:12 schreef xuryah het volgende:
Ughh.. het waait en het gaan denk ik regenen. Dan vind ik het toch wel minder om straks te gaan hardlopen.. Wie gaat er nog meer hardlopen vandaag?
Het is vooral erg grijs.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:14 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
Daar is het zeker mooi weer?Zoals altijd
Ene kant wel andere kant bang dat de pijn terug komt.quote:
ja heel anders maar wel makkelijker vind ik hetquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ene kant wel andere kant bang dat de pijn terug komt.
Je kunt altijd in de sportschool gaan hardlopen als je de regen echt niet ziet zitten. Is wel anders dan buiten
Dat vind ik een stuk minder leuk! Maar als het écht gaat regenen altijd nog een ideequote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ene kant wel andere kant bang dat de pijn terug komt.
Je kunt altijd in de sportschool gaan hardlopen als je de regen echt niet ziet zitten. Is wel anders dan buiten
Ik vind het ook makkelijker idd. Ondertussen kan. Dan meestal mooi het zaalvoetbal kijken haha.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:17 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
ja heel anders maar wel makkelijker vind ik het
Doe ik ookquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:17 schreef xuryah het volgende:
Gewoon stoppen als het pijn doet en terug lopen.
Vissenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:18 schreef Koelkastje het volgende:
Iemand nog leuke onderwerpen om met een fisheye te fotograferen?
in detacherings verband bediening van een installatie via beeldschermbediening.quote:
Kan je ook nog met wat gewichten slepenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:17 schreef xuryah het volgende:
[..]
Dat vind ik een stuk minder leuk! Maar als het écht gaat regenen altijd nog een idee
Gewoon stoppen als het pijn doet en terug lopen.
Ah okquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:22 schreef t-i-m het volgende:
[..]
in detacherings verband bediening van een installatie via beeldschermbediening.
en dat voor het bedrijf waar merlijn nu ook voor werkt
Ja preciesquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:24 schreef Timmos het volgende:
[..]
Kan je ook nog met wat gewichten slepen.. Of squatten
Ook goed. Maak een foto van zijn oogquote:
Hoezo eindelijk?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:26 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja preciesDat is wel voordeel daar aan. Ik wacht het nog even een uurtje af
Al heb ik mijn lichaam gister best wel zwaar getraind, voel het wel in mijn armen, schouders en binnenkant van mijn benen. Eindelijk eens spierpijn
Minimal focus distance: 0.3mquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ook goed. Maak een foto van zijn oog
Had eigenlijk nooit spierpijn van fitnessen.quote:
Nee dat gaat lastig worden dan jaquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:29 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Minimal focus distance: 0.3m
Angle of view: slightly over 180º
Dat gaat niet lukken!
Slecht is het ook niet. Mits het na 3 dagen wel weg is.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:30 schreef xuryah het volgende:
[..]
Had eigenlijk nooit spierpijn van fitnessen.
Niet dat spierpijn per se goed is, maar vind het soms wel fijn voelen.
Ik heb meestal alleen spierpijn op het moment zelfquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:30 schreef xuryah het volgende:
[..]
Had eigenlijk nooit spierpijn van fitnessen.
Niet dat spierpijn per se goed is, maar vind het soms wel fijn voelen.
Spierpijn betekent dat je of spiergroepen hebt getraind die je niet zo vaak traint, of hebt overbelast... hoeft niet per se goed te zijn dusquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Slecht is het ook niet. Mits het na 3 dagen wel weg is.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Ah okKlinkt wel fancy.
Bevalt de detachering jou wel?
Ik zeg ook nergens dat het per se goed isquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:34 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
Spierpijn betekent dat je of spiergroepen hebt getraind die je niet zo vaak traint, of hebt overbelast... hoeft niet per se goed te zijn dusHet is uiteraard wel goed als je dan spieren traint die je nooit traint
![]()
Ik heb dat vaak bij mijn armen... die zijn vrij zwak...
Heb het ook op "gekke" plekken nu, dus heb spieren getraind die ik normaal niet train.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:34 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
Spierpijn betekent dat je of spiergroepen hebt getraind die je niet zo vaak traint, of hebt overbelast... hoeft niet per se goed te zijn dusHet is uiteraard wel goed als je dan spieren traint die je nooit traint
![]()
Ik heb dat vaak bij mijn armen... die zijn vrij zwak...
haha ging je dan steeds zwaarder trainen?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat het per se goed isZeg alleen dat het niet perse slecht is.
En je kan ook prima spierpijn hebben in spieren die je wel vaak traint hoor. Ik deed 2x per week bankdrukken en dan had ik best wel spierpijn vaak.
Jep. om de 2 weken o.i.d proberen weer iets er bij te doen. Maar de 1en keer lukt het veel beter dan de andere keer. Maar net hoe moe ik was of wat ik gegeten had enzo. Laatste maanden train ik niet meerquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:36 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
haha ging je dan steeds zwaarder trainen?
Tof. Ik doe dat ook, maar ik weet het nog niet. Op zich bevalt het me wel, maar dan wel half jaartje ofzo ergens. En niet 3 in een maand. Want dat vind ik wel heel veel afwisselingquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:35 schreef t-i-m het volgende:
[..]
mij wel![]()
telkens naar andere projecten toe.
afwisseling vind ik fijn, vooral omdat ik me op gegeven moment ergens verveel...
ik wil ook niet zo kort, gaat in ons vakgebied ook niet echt.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Tof. Ik doe dat ook, maar ik weet het nog niet. Op zich bevalt het me wel, maar dan wel half jaartje ofzo ergens. En niet 3 in een maand. Want dat vind ik wel heel veel afwisseling
De kunst is om ergens net niet lang genoeg te zitten om alles normaal te gaan vindenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Tof. Ik doe dat ook, maar ik weet het nog niet. Op zich bevalt het me wel, maar dan wel half jaartje ofzo ergens. En niet 3 in een maand. Want dat vind ik wel heel veel afwisseling
Blijf kalmquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:24 schreef Merlijn het volgende:
Pfff. Geen wonder dat ze hier niets geregeld krijgen. Komen om 10u binnen, gaan uitgebreid koffie drinken, zijn van 1 tot 3 lunchen en om 5 uur wordt ingepakt. Effectief is net een uurtje of twee gewerkt. En dan verbaasd vragen of ik nog niet naar huis ga....![]()
Nee stelletje lamzakken, ik kom speciaal om jullie hier te helpen...
Het zijn allemaal externen, maar ik word er op afgerekendquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:29 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Blijf kalm
en vooral, stel ze niet op de hoogte van jouw bestaansrecht als externe
Dan ben je een soort van externe externequote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:30 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Het zijn allemaal externen, maar ik word er op afgerekend
Iets met spijker en kopquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:33 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Dan ben je een soort van externe externe
afrekentechnisch niet echt wenselijk
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:56 schreef Ynske het volgende:
[..]Oh dat is echt waardeloos, ik heb dat soms met tijden ook zo erg. Voel je je verder nog wel oke? Dus niet extreem moe ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I solemnly swear i'm up to no good
Owjeej snel een warme douche!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:56 schreef Mironda90 het volgende:
Wat een $@#!@% weer... het waait keihard en ik ben dus doorweekt
Oh ja, douchen! Het mag na vanavond weerquote:
tis nooit zo erg als nuquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh dat is echt waardeloos, ik heb dat soms met tijden ook zo erg. Voel je je verder nog wel oke? Dus niet extreem moe ofzo?
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis nooit zo erg als nu
moe, dizzy met tijd en wijlen
maar goed dat is ook niet gek met deze hoeveelheden
Probeer dingen met veel ijzer erin te eten. Je hebt ook roosvice ervoor. Als het aanblijft houden even naar de dokter.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis nooit zo erg als nu
moe, dizzy met tijd en wijlen
maar goed dat is ook niet gek met deze hoeveelheden
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Probeer dingen met veel ijzer erin te eten.
Die lichte slag in het voorwiel lijkt me voor jou nog wel het kleinste probleemquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:39 schreef Isdatzo het volgende:
Toevallig, heb net deze fiets opgehaald.
[ afbeelding ]
4 versnellingen, werkende remmen, alles prima. Alleen lichte slag in het voorwiel en een roestige ketting.
Voor 15 euro, best goede deal.
zonder motor ???quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:39 schreef Isdatzo het volgende:
Toevallig, heb net deze fiets opgehaald.
[ afbeelding ]
4 versnellingen, werkende remmen, alles prima. Alleen lichte slag in het voorwiel en een roestige ketting.
Voor 15 euro, best goede deal.
Hehequote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:05 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Die lichte slag in het voorwiel lijkt me voor jou nog wel het kleinste probleem
Ja, ben ook maar een sneue studentquote:
3 jaar is ook wel lang. Ik zit nu 2 jaar in de detachering en sinds mei 2013 op dit project. Daarvoor 4 en 8 maanden op een projectquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:50 schreef t-i-m het volgende:
[..]
ik wil ook niet zo kort, gaat in ons vakgebied ook niet echt.
maar zit nu al bijna 3 jaar weer hier
en dat vind ik net weer te lang eigenlijk
Het is wel een leuke sector om in te zitten, maar ik vind het gewoon te onzeker. Het is elke keer maar weer afwachten of mijn contract verlengd wordquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:12 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
De kunst is om ergens net niet lang genoeg te zitten om alles normaal te gaan vinden
Daarbij is het de kunst dat het je niet ergens gaat tegenstaan of, nog erger, dat je opdrachtgever op jou uitgekeken raakt.
Bij sommige opdrachtgevers hou je het jaren vol zonder in een soort van sleur te belanden, bij andere heb je het na een halve maand wel bekeken.
detachering, ik hou ervan
Bedoel je daarmee het contract bij je opdrachtgever of dat bij de werkgever die je detacheertquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:56 schreef Puala het volgende:
Het is wel een leuke sector om in te zitten, maar ik vind het gewoon te onzeker. Het is elke keer maar weer afwachten of mijn contract verlengd word
dat zijn betere periodesquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:56 schreef Puala het volgende:
[..]
3 jaar is ook wel lang. Ik zit nu 2 jaar in de detachering en sinds mei 2013 op dit project. Daarvoor 4 en 8 maanden op een projectIk ben benieuwd
[..]
Het is wel een leuke sector om in te zitten, maar ik vind het gewoon te onzeker. Het is elke keer maar weer afwachten of mijn contract verlengd word
Werkgever die mij detacheert. Mijn project is vrij duidelijk en helder in hun verwachtingen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:03 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee het contract bij je opdrachtgever of dat bij de werkgever die je detacheert
Overigens moet het gezegd dat de zekerheidslijn die detachering je biedt je moet liggen al is het momenteel absoluut niet meer zo dat je als intern medewerker van een klantorganisatie een soort van levensverzekering hebt, in sommige branches hebben de externen minder te vrezen dan de internen
Nou doe ik iets met softwareontwikkeling, kan dus niet voor elke detacheervorm praten
Hoe ging het praten?quote:
Als die je aan de lijn houdt is het inderdaad ineens een stuk minder leuk en ook bij detacheerders is zekerheid wel eens beter verkrijgbaar geweest, ik heb wat dat betreft het voordeel dat ik wat minder hopperig ben geweest in de vette tijd en nog op een contract zit dat iets moeilijker scheurt(al scheelt het niet veel) dan wat er de laatste tijd wordt aangeboden.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Werkgever die mij detacheert. Mijn project is vrij duidelijk en helder in hun verwachtingen.
Na dit projectquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:09 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Als die je aan de lijn houdt is het inderdaad ineens een stuk minder leuk en ook bij detacheerders is zekerheid wel eens beter verkrijgbaar geweest, ik heb wat dat betreft het voordeel dat ik wat minder hopperig ben geweest in de vette tijd en nog op een contract zit dat iets moeilijker scheurt(al scheelt het niet veel) dan wat er de laatste tijd wordt aangeboden.
Met een dergelijke werkgever zou ik al heel aardig gemotiveerd zijn om te gaan ZZP'eren wat je zekerheidslijn in zo'n geval niet beduidend korter maakt.
Of eens kijken of je ergens meer zekerheid kunt halen in jouw expertisegebied
Last van mental images krijgtquote:
Nu wel weer..quote:
quote:
Was zwaar gesprek. Nogal emotioneel enzo.quote:
Ja denk het ook.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:59 schreef kanovinnie het volgende:
Klinkt als een goede beslissing toch? Samen er nog een poging aan wagen en er aan werken. En als het niet verbeterd dan had het niet zo mogen zijn en ga je gewoon je eigen weg volgen.
Even rust is nooit verkeerd nee!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:01 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja denk het ook.
Ik zie hem vanaf zaterdag avond tot woensdag avond ook niet, omdat ik dan bij mijn ouders in Den Haag ga logeren vanwege werken bij die NSS. Ben benieuwd hoe dat gaat! Is alweer een hele tijd geleden dat ik hem zo lang achter elkaar niet meer zou zien. Denk dat dit wel goed is ook.
Heb het geluk dat ik samen met een vriend opliep. De mijne heeft echt pas op het laatst toen ik al zo goed als thuis was data opgepikt...quote:
Is nooit zo erg nee! Al vind ik het wel een naar idee. Vind het altijd fijn als er iemand naast me slaapt.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Even van elkaars lip af ik denk dat dat nu ook even geen kwaad kan![]()
-----
Ik heb even zwaar de pest in endomondo... Of in mijn GPS net hoe je het wilt zien...
Daarom heb ik dus tot nu toe iets tegen de GPS op telefoonsquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Heb het geluk dat ik samen met een vriend opliep. De mijne heeft echt pas op het laatst toen ik al zo goed als thuis was data opgepikt...
Ik ben wezen hardlopen ja. Lekkere douche gehad ^^quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:34 schreef xuryah het volgende:
[..]
Is nooit zo erg nee! Al vind ik het wel een naar idee. Vind het altijd fijn als er iemand naast me slaapt.
Doet ie t niet? Ben je buiten gaan hardlopen?
Pff ik baal wel dat ik niet kon gaan hardlopen vandaag, morgen kan ik ook al niet. Donderdag dus pas weer.. en dan zondag. En dan pas weer donderdag. Dat is maar 2 x deze week en volgende week.
Ik heb niks anders helaas.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:39 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
Daarom heb ik dus tot nu toe iets tegen de GPS op telefoons
je conditie gaat inderdaad niet snel achteruitquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik ben wezen hardlopen ja. Lekkere douche gehad ^^
Agh gewoon de keren dat je kan gaan lopen gaan. Alleen niet twee dagen achter elkaar. Dat kan ik je af raden.. Puur uit eigen ervaring..je conditie gaat niet zo snel achteruit en anders gewoon nog even de les blijven lopen die je vorige week ook gelopen hebt
Vandaag ging wel lekker. Geen last van pijn gehad.
En ik slaap ook graag naast mijn vriend. Slaap vaak ook op de bank als hij er niet is. dan voel ik me niet zo eenzaam in bed
Ik ben net zeiknat geregend tijdens het hardlopen haha.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:50 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
je conditie gaat inderdaad niet snel achteruitHet is echt rotweer buiten
Het was zulk lekker weer maar helaas.. Het wordt weer minder zag ik (regenachtig)
Ik denk dat hardlopen in de regen best wel lekker kan zijn, maar dan moet het wel warm zijn buitenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik ben wezen hardlopen ja. Lekkere douche gehad ^^
Agh gewoon de keren dat je kan gaan lopen gaan. Alleen niet twee dagen achter elkaar. Dat kan ik je af raden.. Puur uit eigen ervaring..je conditie gaat niet zo snel achteruit en anders gewoon nog even de les blijven lopen die je vorige week ook gelopen hebt
Vandaag ging wel lekker. Geen last van pijn gehad.
En ik slaap ook graag naast mijn vriend. Slaap vaak ook op de bank als hij er niet is. dan voel ik me niet zo eenzaam in bed
Een goede HR meter is niet goedkoop. En conditie gaat echt razendsnel vooruit. Nu zonder problemen rondje gelopen. Mijn les 1 was echt een drama haha.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:02 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik denk dat hardlopen in de regen best wel lekker kan zijn, maar dan moet het wel warm zijn buiten
Ja, ik hoop dat het gaat lukken om morgen toch te gaan. Dan kan ik gewoon wo - vr - zo.
Zondag ga ik met een vriendin en mijn zusje hardlopen, zij gaan met Evy starten zondag dus ik ben benieuwd hoe dat gaat.
Over conditie gesproken, ik merkte in de sportschool dat mijn conditie al een stuk beter was! Mijn hartslag was een stuk lager dan normaal, echt wow! En dat na een paar keer hardlopen. Nu wil ik dus ook een eigen hartslagmeter om dat bij te houden.
Haha, nee ik slaap dan weer niet op de bank. Onze bank ligt echt niet lekker. Heb er 1 keer op moeten slapen, heb geen oog dicht gedaan.
Dat komt tegen die tijd wel weerquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:08 schreef Isdatzo het volgende:
Ja, in het begin bouw je heel snel conditie op.. maar daarna wordt 't moeilijker en moet je echt met hartslagzones aan de slag wil je vooruitgang boeken.
Nee, breng hem even op het idee. Straks rent er iemand op één been door Utrecht en houdt het andere hoog in de luchtquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Www.rennenmetevy.nl staat meer op![]()
Kunnen ze daar ook eens lachenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:54 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Nee, breng hem even op het idee. Straks rent er iemand op één been door Utrecht en houdt het andere hoog in de lucht
Inderdaad, erg prettig dat het 's morgens vroeg niet zo donker meer is.quote:Op woensdag 19 maart 2014 06:25 schreef Xilantof het volgende:
Heerlijk dat het al licht wordt/is buiten!
Wordt straks weer even wennen als de klok om gaat.
iPhone?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Even van elkaars lip af ik denk dat dat nu ook even geen kwaad kan![]()
-----
Ik heb even zwaar de pest in endomondo... Of in mijn GPS net hoe je het wilt zien...
vreemd, laat je m verbinden en dan pas in de zak?quote:
Ja, weet niet wat het gisteren was, heeft hij nog nooit zo gehad. Wel dat hij me eens kwijt was enzo. Misschien door de regen? Morgen nog eens proberen en anders moet ik wat anders verzinnen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
vreemd, laat je m verbinden en dan pas in de zak?
Ik zie wel gewoon je rondje geloof ik hoor?quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja, weet niet wat het gisteren was, heeft hij nog nooit zo gehad. Wel dat hij me eens kwijt was enzo. Misschien door de regen? Morgen nog eens proberen en anders moet ik wat anders verzinnen.
Is iPhone slecht met gps dan trouwens?
Is eigenlijk de tracker van een vriend van mij die naast me liep. Erg jammer want hij heeft er twee stretch momenten inzitten in een tijd dat ik toen maar een omweg gewandeld heb. Maar het geeft iig een aardige indicatie en dat gaf mijn eigen tracker absoluut niet.quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:29 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
Ik zie wel gewoon je rondje geloof ik hoor?
Nee, iPhone is echt prima met GPS. Heb een speciale fietsgps van garmin van 300 euro maar de iPhone pikt ALTIJD sneller een signaal op. Als je eenmaal bezig bent is de garmin wel nauwkeurig, maar niet veel en eigenlijk alleen van waarde als je je iPhone ook voor navigatie gebruikt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja, weet niet wat het gisteren was, heeft hij nog nooit zo gehad. Wel dat hij me eens kwijt was enzo. Misschien door de regen? Morgen nog eens proberen en anders moet ik wat anders verzinnen.
Lekker. Eet smakelijk.quote:
Oke want wil ver een tijdje (als ik gespaard heb) zo'n 5s ding kopenquote:Op woensdag 19 maart 2014 08:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, iPhone is echt prima met GPS. Heb een speciale fietsgps van garmin van 300 euro maar de iPhone pikt ALTIJD sneller een signaal op. Als je eenmaal bezig bent is de garmin wel nauwkeurig, maar niet veel en eigenlijk alleen van waarde als je je iPhone ook voor navigatie gebruikt.
Denk het wel, geen idee. Ik heb een garmin die ik voor GPS loggen gebruik.quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oke want wil ver een tijdje (als ik gespaard heb) zo'n 5s ding kopenals ik dan niet weer wat anders leuks ben tegengekomen tegen die tijd.
Ik zal strava eens mee laten lopen. Kan ik die dan ook met een file in endomondo zetten?
Zitten wel meer voordelen aan een garminquote:Op woensdag 19 maart 2014 08:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, iPhone is echt prima met GPS. Heb een speciale fietsgps van garmin van 300 euro maar de iPhone pikt ALTIJD sneller een signaal op. Als je eenmaal bezig bent is de garmin wel nauwkeurig, maar niet veel en eigenlijk alleen van waarde als je je iPhone ook voor navigatie gebruikt.
Ja, je kan waarschijnlijk je endomondos ook in strava zetten, mocht je dat willen. Downloaden als gpx en dan uploaden van file in strava/endomondo.quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oke want wil ver een tijdje (als ik gespaard heb) zo'n 5s ding kopenals ik dan niet weer wat anders leuks ben tegengekomen tegen die tijd.
Ik zal strava eens mee laten lopen. Kan ik die dan ook met een file in endomondo zetten?
Garmin komt hier sowieso nog een Keer. Een die ik kan gebruiken tijdens het hiken, geocachen en hardlopen, fietsen enz. Maar nu nog even niet :pquote:Op woensdag 19 maart 2014 08:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Denk het wel, geen idee. Ik heb een garmin die ik voor GPS loggen gebruik.
Tuurlijk, maar had het nu puur even over de gps.quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zitten wel meer voordelen aan een garmin
Ah jij ook geocacher, leuk ik ookquote:Op woensdag 19 maart 2014 08:57 schreef Merlijn het volgende:
We gebruiken de garmins alleen maar tijdens het geocachen...
Oke thanx dan weet ik dat. Moet morgen weer lopen dan zal ik het eens proberen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, je kan waarschijnlijk je endomondos ook in strava zetten, mocht je dat willen. Downloaden als gpx en dan uploaden van file in strava/endomondo.
die heeft wel meer moeitequote:Op woensdag 19 maart 2014 08:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
iPhone heeft een betere lijn dan Nike+ of Polar GPS horlogequote:Op woensdag 19 maart 2014 09:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
die heeft wel meer moeite
ik heb er geen last van alleen als ik onder de bomen loop.
maarja, een Nike+ of GPS horloge is duuhuuur
en dan wil je later nog een hartslagmeter, dan kun je beter combineren etc
maar t ligt meer aan je foon dan aan Endomondo
Ik heb op de SS gestemdquote:Op woensdag 19 maart 2014 09:03 schreef Mironda90 het volgende:
ik wil nu alweer naar huis... ben erg moe (midden van de week) Weten jullie al wara jullie op gaan stemmen? of hebben jullie al gestemd?
Ja het zal sowieso aan de gps liggen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
die heeft wel meer moeite
ik heb er geen last van alleen als ik onder de bomen loop.
maarja, een Nike+ of GPS horloge is duuhuuur
en dan wil je later nog een hartslagmeter, dan kun je beter combineren etc
maar t ligt meer aan je foon dan aan Endomondo
Owjeej..quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:03 schreef Mironda90 het volgende:
ik wil nu alweer naar huis... ben erg moe (midden van de week) Weten jullie al wara jullie op gaan stemmen? of hebben jullie al gestemd?
iPhone(4)quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja het zal sowieso aan de gps liggen.
Maar nu hoor ik twee tegengeluiden dat de gps op de iPhone goed is en dat hij er wat meer moeite mee heeft.
Maar hij heeft me gisteren welgeteld 2 keer gezien tot het laatste stukje dan. En vanuit daar heeft hij gewoon rechte lijnen getrokken. Maarja morgen nog eens kijken. Hoop niet dat mijn gps ook al kapot is van die telefoon
dat weet ik niet, ik gebruik geen Nike+ of Polar.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
iPhone heeft een betere lijn dan Nike+ of Polar GPS horloge
Als je weet hoe GPS&strava werkt vind je dit niet zo verwonderlijkquote:Op woensdag 19 maart 2014 09:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
En vanuit daar heeft hij gewoon rechte lijnen getrokken
Ik weet hoe gps werkt. Maar daarom had ik dus gisteren niks aan mijn eigen logsquote:Op woensdag 19 maart 2014 09:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je weet hoe GPS&strava werkt vind je dit niet zo verwonderlijk
Ja blegh ik ben ook moe. Stond vanmkrgen ook lekker in de file...quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:03 schreef Mironda90 het volgende:
Wow das wel ver.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee, ik werk hier een paar uur per maand
1,5 uur rijden. Het valt meequote:
In de file? wat voor kleding krijg jequote:Op woensdag 19 maart 2014 09:49 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja blegh ik ben ook moe. Stond vanmkrgen ook lekker in de file...
Moet zo nog een uur lopen naar mn ouders.. nu kleding en pas ophalen voor NSS..
En vanavond ook nog eens hardlopen, bij schoon ouders eten en stemmen tellen.
Ik ga denk ik SP stemmen trouwens.
Topic killerquote:Op woensdag 19 maart 2014 10:11 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
In de file? wat voor kleding krijg je?
dat is zo afhankelijk van het lokale programmaquote:Op woensdag 19 maart 2014 10:50 schreef Mironda90 het volgende:
even een vraagje... Iemand die hier stemt op D66, Groenlinks of PVDA?
ik weet echt nog niet waar ik op wil /ga stemmen en ben bezig met stemwijzers enzo maar ook daar word ik niet wijzer van... Wie weet er een goed argument voor een partij? (ik wil sowieso stemmen)
ja ik heb gister gekeken naar dat debat op tv en vond er serieus niks aan (ik dacht ok nu weet ik nog niet waar ik op moet stemmen)quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is zo afhankelijk van het lokale programma
op tv, landelijke tv?quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:51 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
ja ik heb gister gekeken naar dat debat op tv en vond er serieus niks aan (ik dacht ok nu weet ik nog niet waar ik op moet stemmen)
In welke gemeente woon je? Is er geen stemwijzer?quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:50 schreef Mironda90 het volgende:
even een vraagje... Iemand die hier stemt op D66, Groenlinks of PVDA?
ik weet echt nog niet waar ik op wil /ga stemmen en ben bezig met stemwijzers enzo maar ook daar word ik niet wijzer van... Wie weet er een goed argument voor een partij? (ik wil sowieso stemmen)
ja was op nederland 1 hahah maar het was een beetje elkaar belachelijk maken...quote:
Ja maar landelijk is toch anders dan in de gemeente?quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:54 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
ja was op nederland 1 hahah maar het was een beetje elkaar belachelijk maken...
als ik het vanmiddag nog niet weet stem ik gewoon op de partij van de dieren
klopt, daarom vind ik het ook lastig, heb mij er ook niet echt in verdiept dit keer...quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja maar landelijk is toch anders dan in de gemeente?
daar heb je dus niets aan want niet lokaalquote:Op woensdag 19 maart 2014 10:54 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
ja was op nederland 1 hahah maar het was een beetje elkaar belachelijk maken...
als ik het vanmiddag nog niet weet stem ik gewoon op de partij van de dieren
Gaan ze bij jou ook fuseren?quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:40 schreef Ener-G het volgende:
Werd helemaal schijtziek van de propagandamensen en flyeraars op het station de afgelopen dagen.. gelukkig is dat klaar na vandaag.
Stemmen mocht ik toch al niet, pas in november
Hehe via die weg rijd je zowat lang m'n huis.quote:
Yup.quote:
Grappigquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:44 schreef Susteren het volgende:
[..]
Hehe via die weg rijd je zowat lang m'n huis.
En m'n gym is daar links op de foto.
Zekerquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:58 schreef t-i-m het volgende:
[..]
lekkermaakpost
*net als timmos en T-P's posts*
Uuhm iets verderop en dan links.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:06 schreef Puala het volgende:
[..]
GrappigIs het verderop in die straat? Of in de wijk daar in de buurt?
[..]
Zeker
Ja file leiden - den haag met de auto. Altijd fucking druk om uberhaupt Leiden uit te komen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:11 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
In de file? wat voor kleding krijg je?
quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Nou ik ben eruit het wordt "leefbaar Eindhoven"
Ik straks ergens. Wat was het ook alweer id kaart en stempas mee he.quote:
Dat is wel lekker dat je een outfit krijgtquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:16 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja file leiden - den haag met de auto. Altijd fucking druk om uberhaupt Leiden uit te komen.
Heb nette kleding gekregen, zo eventjes passen. Misschien maak ik een foto :p
Net terug van 5 km wandelen! Nu even lunchen en bijkomen
ja anders mag je nietquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik straks ergens. Wat was het ook alweer id kaart en stempas mee he.
Nee precies,quote:
Ja dat zou ik ook hebben gedaanquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nee precies,
Laatste keer had ik dit huis al maar nog maar net en stond ik nig ingeschreven bij de gemeente van mijn ouders. Toen heb ik maar gestemd wat voor hun goed was :p
Leefbaar Leiden kwam er bij mij ook uit als nummer 1. Partij voor de dieren op nummer 2. SP op nummer 3 :pquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Nou ik ben eruit het wordt "leefbaar Eindhoven"
Ik ookquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:27 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
Ja dat zou ik ook hebben gedaan, ben wel benieuwd naar alle uitslagen vanavond
Ik zou.. Maargoed dat ben ik. Voor iets lokaals gaanquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:29 schreef xuryah het volgende:
[..]
Leefbaar Leiden kwam er bij mij ook uit als nummer 1. Partij voor de dieren op nummer 2. SP op nummer 3 :p
Dus ik twijfel nog een beetje..
vanmorgen zei je SP , waarom zou je voor die gaan (aangezien die op 3 staat)quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:29 schreef xuryah het volgende:
[..]
Leefbaar Leiden kwam er bij mij ook uit als nummer 1. Partij voor de dieren op nummer 2. SP op nummer 3 :p
Dus ik twijfel nog een beetje..
Ik zei waarschijnlijk SP.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:31 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
vanmorgen zei je SP , waarom zou je voor die gaan (aangezien die op 3 staat)
nee ok, maar blijkbaar ben je het met de andere op meer punten eens, anders zouden die niet boven komen te staanquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:37 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik zei waarschijnlijk SP.
Omdat ik het met bepaalde dingen niet eens ben met die andere 2, maar wel met SP. Tis niet zo dat je altijd maar op nummer 1 moet stemmen die uit die kieswijzer komt natuurlijk.
Morgen zul je nog wat Leefbaar Rotterdam aantreffenquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:40 schreef Ener-G het volgende:
Werd helemaal schijtziek van de propagandamensen en flyeraars op het station de afgelopen dagen.. gelukkig is dat klaar na vandaag.
Stemmen mocht ik toch al niet, pas in november
quote:
Succes!quote:
kraakquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:06 schreef xuryah het volgende:
[..]
Succes!
Meh, mijn werkbroek zit net te strak. Hopelijk raak ik nog een kilootje kwijt voor maandaganders kan ik niet bukken....
Een kilo voor maandag nog? Dat zou hopeloos ongezond zijn. Dus ik zou gewoon opbellen en vragen of ze een maatje groter hebben :pquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:06 schreef xuryah het volgende:
[..]
Succes!
Meh, mijn werkbroek zit net te strak. Hopelijk raak ik nog een kilootje kwijt voor maandaganders kan ik niet bukken....
Kun je niet meteen nu vragen voor een maatje groter? Of als het een zwarte broek is vragen of je een eigen broek aan mag?quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:06 schreef xuryah het volgende:
[..]
Succes!
Ja en dan hopen dat die kilo precies daar eraf gaat ook nog (bij je benen/buik/billen)quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Een kilo voor maandag nog? Dat zou hopeloos ongezond zijn. Dus ik zou gewoon opbellen en vragen of ze een maatje groter hebben :p
En nadeel als je zo snel afvalt het er ook weer zo aan zit.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:11 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
Ja en dan hopen dat die kilo precies daar eraf gaat ook nog (bij je benen/buik/billen)
Straks lekkerquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:18 schreef kanovinnie het volgende:
Bij mij ookLekker gelopen
Nu weer werken
om 16:15 naar huis
plus extraquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
En nadeel als je zo snel afvalt het er ook weer zo aan zit.
Voor de 1 die je afvalt komen er anderhalf bij. Ik heb die fout ook weleens gemaakt hoor. Dus nu waarschuw ik iedereen er keihard voor.quote:
Leuk!quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:16 schreef over_hedge het volgende:
Wat doe je als je een nieuwe lens hebt? Juist ja. Uitproberen op de hond
[ afbeelding ]
best goed voor een 100 euro lensje
ahhh, wat leuk!quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:16 schreef over_hedge het volgende:
Wat doe je als je een nieuwe lens hebt? Juist ja. Uitproberen op de hond
[ afbeelding ]
best goed voor een 100 euro lensje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |