Geen aantrekkelijke vrouwen hierquote:
* Merlijn kijkt om zich heen.quote:
zijn in mijn vakgebied ook maar weinig vrouwen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:18 schreef over_hedge het volgende:
Als ik mijn werk door vrouwen laat opknappen kan het bedrijf wel stoppen.Naja zijn wel vrouwen die het kunnen, maar niet de vrouwen die hier werken.
Bij mij ook nietquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:21 schreef t-i-m het volgende:
[..]
zijn in mijn vakgebied ook maar weinig vrouwen.
lol
We zitten in spanning en al duimend op je "JAaaaaah gelukt" post te wachten...quote:
Ik betwijfel of t me gaat lukkenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:34 schreef Merlijn het volgende:
[..]
We zitten in spanning en al duimend op je "JAaaaaah gelukt" post te wachten...
Dit is zo ongeveer de laatste driver die ik nog niet had gehad van de site.. En daarvoor is hij nu opnieuw aan het opstartenquote:
maar is in 1e instantie wel slordig van hp dat ze een pc afsturen met niet alle drivers erop..quote:
spinaziequote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:42 schreef xuryah het volgende:
Hmm.. Fok doet beetje raar bij mij, ik kan een bepaald topic niet meer laden.
Anyway, weet iemand hier misschien nog een lekker en gezond recept met spinazie?Ik houd niet van geprakte aardappels of aardappelpuree iig.
Custom instal zodat we er een image van kunnen trekken.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:42 schreef t-i-m het volgende:
[..]
maar is in 1e instantie wel slordig van hp dat ze een pc afsturen met niet alle drivers erop..
Heb 't tot nu toe alleen door mn ei gemixed, smaakte beter dan het eruit zag I guessquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:42 schreef xuryah het volgende:
Anyway, weet iemand hier misschien nog een lekker en gezond recept met spinazie?Ik houd niet van geprakte aardappels of aardappelpuree iig.
Als omelet? Ik vul mn omelet er ook vaak mee. Heerlijkquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:45 schreef Timmos het volgende:
[..]
Heb 't tot nu toe alleen door mn ei gemixed, smaakte beter dan het eruit zag I guess
wokken?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:42 schreef xuryah het volgende:
Heb je een adblocker?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:47 schreef xuryah het volgende:
[..]
Als omelet? Ik vul mn omelet er ook vaak mee. Heerlijk![]()
Nu doet fok t alleen nog maar op mn mobiel. Wat is dit
Hier hetzelfde probleem.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:47 schreef xuryah het volgende:
[..]
Als omelet? Ik vul mn omelet er ook vaak mee. Heerlijk![]()
Nu doet fok t alleen nog maar op mn mobiel. Wat is dit
Control + F5 tegelijk?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:50 schreef xuryah het volgende:
[..]
Nope
en wokken is wel lekker jamet champignons
Oh bij mij laad gewoon de helft van de pagina niet ^^quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:01 schreef xuryah het volgende:
[..]
Hij doet het nu wel, maar krijg nu elke keer een melding dat de pagina niet reageert.
Dat had ik eerst ook. Nu doet hij het gewoon weer helemaal niet meer.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh bij mij laad gewoon de helft van de pagina niet ^^
Ohja fuck afwas...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:06 schreef xuryah het volgende:
[..]
Dat had ik eerst ook. Nu doet hij het gewoon weer helemaal niet meer.
Op mn mobiel wel.. nouja, dan word t tijd om de afwas weg te gaan werken :p
hij deed het bij mij ook even niet , nu welquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh bij mij laad gewoon de helft van de pagina niet ^^
Tsss.....quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ohja fuck afwas...
Even de vaatwasser inruimen
lol, de volgende pc/laptop die het niet doet ?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:07 schreef Puala het volgende:
Zo, opgegeven![]()
Nu krijg ik er een ander kwalitatief uitermate telleurstellend klusje voor terug
Nee, SID history van 100 accounts verwijderen. Maar mijn collega doet dat zo goed als handmatig en ik wil eigenlijk een scriptjequote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:10 schreef t-i-m het volgende:
[..]
lol, de volgende pc/laptop die het niet doet ?
ik vind het wel meevallenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:10 schreef xuryah het volgende:
[..]
Tsss.....
Ik moet alles met de hand afwassen en afdrogenkut werk.
Toen ik dat moest doen. Deed ik alles meteen afwassen wat ik gebruikt had na het ontbijt en lunch enzo. Dan is het steeds maar een beetjequote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:10 schreef xuryah het volgende:
[..]
Tsss.....
Ik moet alles met de hand afwassen en afdrogenkut werk.
huhquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee, SID history van 100 accounts verwijderen. Maar mijn collega doet dat zo goed als handmatig en ik wil eigenlijk een scriptje
Maar ik kan scriptjes prima lezen, maar echt zelf maken vind ik een beetje eng. Twijfel te veel aan mezelf![]()
Als gebruiker in een IT netwerk hang je in een domein (bijv productie.fok.nl) en dan krijgt je account een code mee. Als je dan van productie.fok.nl over gaat naar fietsbellen.fok.nl dan krijg je er een 2e code regel bij. En wat wij nu willen is dus de historie van alle oude code's verwijderen en alleen de code houden die bij het huidige domein hoort.quote:
Ja, is wel het handigst en slim. Maar ben te lui daarvoor.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Toen ik dat moest doen. Deed ik alles meteen afwassen wat ik gebruikt had na het ontbijt en lunch enzo. Dan is het steeds maar een beetjeen oh ja een druiprek! Scheelt weer afdrogen
Beter bijhouden dan. Dan heb je ook minder werk.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:21 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja, is wel het handigst en slim. Maar ben te lui daarvoor.
Druiprek heb ik wel trouwens, maar het is zo veel dat ik het in 1 keer moet afwassen en dus 1 keer moet afdrogen
Jep, er staat een Mount Everest op mijn aanrecht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |