quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En daar komt hij:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."...en altijd als ik een schreeuwer zie, met een alternatief voor de democratie dan denk ik: jouw paradijs, hoeveel ruimte is daar, voor ben ali libi de tovenaar..."
Gelul.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap hem wel, maar hij is niet slim genoeg om een taal te schrijven, dus zeker niet slim genoeg om wereldproblemen te analyseren.
Niks `gelul´. Als je serieus genomen wil worden, dan kun je best even de moeite nemen om ervoor te zorgen dat je de d's en t's goed schrijft. Zo veel moeite is dat echt niet. Als je daar te lui voor bent dan moet je ook niet verwachten dat anderen moeite doen om je serieus te nemen.quote:
Serieus genomen willen worden is wat anders als waar ik op reageerde. Daarmee is jouw reactie ook gelul.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:59 schreef Igen het volgende:
[..]
Niks `gelul´. Als je serieus genomen wil worden, dan kun je best even de moeite nemen om ervoor te zorgen dat je de d's en t's goed schrijft. Zo veel moeite is dat echt niet. Als je daar te lui voor bent dan moet je ook niet verwachten dat anderen moeite doen om je serieus te nemen.
Of je doet gewoon wat moeite voor je kuttopic.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:59 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Ow dat gelul weer, blowjob kan je deze weer even wissen. Gelul elke keer met die taalnazi. Lul toch op man.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:08 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Nou een laatste reactie op jouw verhaaltje voordat ik voor altijd uitlog. Dat is precies 1 keer gebeurt en wel tegen de user: Guus Geluk en ook precies maar 1 keer. Dus je verzint verhaaltjes uit je duim. Maar de zuiger user Guus Geluk verdient dat ook. Verder kan je mij daar nergens op aanspreken en bespreek je nu ook als moderator een ban wat niet mag. Ik scheld namelijk nooit met ziektes alleen deze user is een dusdanige zuiger dat ik 1 keer uit mijn slof ben geschoten. Maar hij zegt wel ergere dingen deze gebruiker. Oke nu gehad met je. Ik log uit en mij zie je niet meer. Verzin lekker verder.
Nog steeds pissig over je ban? Ging je schelden op "die kankerhond kanker dit dat". Je zat te flippen achter je typemachine manquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:03 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Er word al bijna niks meer gepost als aanvallerij naar de ts dus goedzo ga door moderator. Gaat lekker hier.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En daar komt hij:
[..]
Ja ik zocht er net naarquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En daar komt hij:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |