Flikker eens op notoire huilebalk.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:16 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Je moet je schamen als mede moderator op dit forum om gebruikers zo aan te vallen. Als ik hier de oprichter van was had ik het wel geweten. Eenmaal mod af. Wij zorgen hier voor de reclame inkomsten en zijn hier klant en in mij geval ook nog betalend lid. Ze zullen blij met je wezen leden zo af te kraken die een post doet op dit forum.
Ach ja, natuurlijk heb je gelijk, maar TS doet hier niet anders dan andere users kanker toewensen en baggeren etc. Dan heb je toch al snel 1+1 bij elkaar opgeteld lijkt me.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:22 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
In het verleden is er een aantal mensen geweest met een (grote) bijdrage voor de mensheid die tevens dyslectisch was. Einstein, Mozart, Bell onder andere (http://www.dyslexieweb.nl/beroemde-dyslectici). Om te zeggen dat iemand idioot is als diegene geen woord kan vervoegen, vind ik kort door de bocht.
Dit ligt er te dik boven op.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:34 schreef hoink581 het volgende:
Ik begrijp niet waarom iedereen nu Rusland uitkaffert, terwijl de Krim zelf zich onafhankelijk heeft gemaakt.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wie geeft een neuk.Halfbakken politiek geneuzel.
Eigenlijk is het allemaal jouw schuld, Chroestjov.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:33 schreef chroestjov het volgende:
Moeten ze wel even de naam aanpassen naar ''G7'' anders slaat de naam natuurlijk nergens meer op.
Militaire druk doet het hemquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:34 schreef hoink581 het volgende:
Ik begrijp niet waarom iedereen nu Rusland uitkaffert, terwijl de Krim zelf zich onafhankelijk heeft gemaakt.
Oh, dat wist ik niet. Dat houd jij als mod beter bij dan ik. Snap dat de figuurlijke druppel dan een keer te veel wordt.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, natuurlijk heb je gelijk, maar TS doet hier niet anders dan andere users kanker toewensen en baggeren etc. Dan heb je toch al snel 1+1 bij elkaar opgeteld lijkt me.
Het is niet in mijn "functie" (quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:46 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet. Dat houd jij als mod beter bij dan ik. Snap dat de figuurlijke druppel dan een keer te veel wordt.
Maar er bestaat al een G7, bestaande uit de leden van de G8 behalve Rusland..quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:33 schreef chroestjov het volgende:
Moeten ze wel even de naam aanpassen naar ''G7'' anders slaat de naam natuurlijk nergens meer op.
Ze kunnen tevens een G8 vormen met een nieuw land.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:58 schreef Partypoeper het volgende:
[..]
Maar er bestaat al een G7, bestaande uit de leden van de G8 behalve Rusland..
..
Nederland wereldland!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:02 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ze kunnen tevens een G8 vormen met een nieuw land.
Dat deed je vroeger ook als een vriend uit je vriendengroep gekicked werd. De lege spot opvullen met een nieuwe mattie.
Nou een laatste reactie op jouw verhaaltje voordat ik voor altijd uitlog. Dat is precies 1 keer gebeurt en wel tegen de user: Guus Geluk en ook precies maar 1 keer. Dus je verzint verhaaltjes uit je duim. Maar de zuiger user Guus Geluk verdient dat ook. Verder kan je mij daar nergens op aanspreken en bespreek je nu ook als moderator een ban wat niet mag. Ik scheld namelijk nooit met ziektes alleen deze user is een dusdanige zuiger dat ik 1 keer uit mijn slof ben geschoten. Maar hij zegt wel ergere dingen deze gebruiker. Oke nu gehad met je. Ik log uit en mij zie je niet meer. Verzin lekker verder.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is niet in mijn "functie" () als mod, maar gewoon overal waar ik TS tegenkom.
.
Allemaal gelulquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:08 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Nou een laatste reactie op jouw verhaaltje voordat ik voor altijd uitlog. Dat is precies 1 keer gebeurt en wel tegen de user: Guus Geluk en ook precies maar 1 keer. Dus je verzint verhaaltjes uit je duim. Maar de zuiger user Guus Geluk verdient dat ook. Verder kan je mij daar nergens op aanspreken en bespreek je nu ook als moderator een ban wat niet mag. Ik scheld namelijk nooit met ziektes alleen deze user is een dusdanige zuiger dat ik 1 keer uit mijn slof ben geschoten. Maar hij zegt wel ergere dingen deze gebruiker. Oke nu gehad met je. Ik log uit en mij zie je niet meer. Verzin lekker verder.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:08 schreef BadSnoopy het volgende:
Dat is precies 1 keer gebeurt en wel tegen de user: Guus Geluk en ook precies maar 1 keer.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:13 schreef BadSnoopy het volgende:
Kanker op tyfus hond wederom tr gemaakt.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:16 schreef BadSnoopy het volgende:
Het is een vieze stalker die Guus_geluk7, kankerhondje is het.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:18 schreef BadSnoopy het volgende:
tr gemaakt, kankerhondje. Vieze vuile grafkop.
En daar komt hij:quote:
quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:17 schreef BadSnoopy het volgende:
Schandalig inderdaad, alle kanker schelders mogen van mij een enkeltje ban krijgen. Tokkies.
Een keer schelden met ziektes in het openbaar is al een keer te veelquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:08 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Ik scheld namelijk nooit met ziektes alleen deze user is een dusdanige zuiger dat ik 1 keer uit mijn slof ben geschoten. Maar hij zegt wel ergere dingen deze gebruiker. Oke nu gehad met je. Ik log uit en mij zie je niet meer. Verzin lekker verder.
Ohja, die is er ook nog, wie houdt die onzin dan ook allemaal nog bij, dan heffen ze de G8 maar op of ze zoeken maar een nieuw vriendje.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:58 schreef Partypoeper het volgende:
[..]
Maar er bestaat al een G7, bestaande uit de leden van de G8 behalve Rusland..
..
Het is niet makkelijk om een wereldleider te zijn, als een normale burger na een wild nachtje de volgende dag op zijn telefoon kijkt dan ziet hij beschamende berichten die verstuurd zijn of ziet op zijn rekening dat er grote bedragen doorheen zijn gejaagd.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:44 schreef Yiha het volgende:
[..]
Eigenlijk is het allemaal jouw schuld, Chroestjov.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En daar komt hij:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|