SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🙈 🙉 🙊
Ow dat gelul weer, blowjob kan je deze weer even wissen. Gelul elke keer met die taalnazi. Lul toch op man.quote:
blowjob kan je deze weer even wissen?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:59 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Ow dat gelul weer, blowjob kan je deze weer even wissen. Gelul elke keer met die taalnazi. Lul toch op man.
Waarom, je kan niet eens een taal beheersen, waarom zou jouw mening er dan in godsnaam toe doen? Denken kan je blijkbaar al niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:59 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Ow dat gelul weer, blowjob kan je deze weer even wissen. Gelul elke keer met die taalnazi. Lul toch op man.
Laat taal geen belemmering zijnquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom, je kan niet eens een taal beheersen, waarom zou jouw mening er dan in godsnaam toe doen? Denken kan je blijkbaar al niet.
Hoezo? Je moet gewoon over een bepaald niveau beschikken om een mening te kunnen vormen die er toe doet lijkt me. We maken allemaal fouten, maar dit is niveau peuterschool, maar problemen op wereldschaal zouden dan geen probleem zijn?quote:
A moderators gaan ook lekker mee doen, sluit maar weer. Einde voor mij deze post. De groeten. Gaat hard achteruit hier.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom, je kan niet eens een taal beheersen, waarom zou jouw mening er dan in godsnaam toe doen? Denken kan je blijkbaar al niet.
Ik ben hier geen modquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:02 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
A moderators gaan ook lekker mee doen, sluit maar weer. Einde voor mij deze post. De groeten. Gaat hard achteruit hier.
Blijkbaar nietquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:02 schreef happinessfordogs het volgende:
In Rusland stap je niet uit de G8 maar stapt de G8 uit jou.
Houdoe.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:02 schreef BadSnoopy het volgende:
A moderators gaan ook lekker mee doen, sluit maar weer. Einde voor mij deze post. De groeten. Gaat hard achteruit hier.
Doe je moeder de groetjens van me, ze vond het lekker vannacht appte ze me.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:02 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Er word al bijna niks meer gepost als aanvallerij naar de ts dus goedzo ga door moderator. Gaat lekker hier.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoezo? Je moet gewoon over een bepaald niveau beschikken om een mening te kunnen vormen die er toe doet lijkt me. We maken allemaal fouten, maar dit is niveau peuterschool, maar problemen op wereldschaal zouden dan geen probleem zijn?
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:03 schreef trolley het volgende:
[..]
Doe je moeder de groetjens van me, ze vond het lekker vannacht appte ze me.
Komt omdat het niveau gewoon enorm laag is. Leer gewoon eens je eigen taal en niemand valt erover. Een tikfoutje is echt geen probleem, maar een werkwoord vervoegen leer je als je 4 bent ofzoquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:03 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Er word al bijna niks meer gepost als aanvallerij naar de ts dus goedzo ga door moderator. Gaat lekker hier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |