Niet iedereen is een FOK!PROquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:30 schreef goed_volk het volgende:
Twee topics? Een in K&W lijkt me genoeg, toch...?
De andere topics van TS heeft hij ook maar in 1 forum en elke keer het juiste geopend.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Niet iedereen is een FOK!PROJe ziet toch dat hij die in CRE opende en daarna bedacht dat K&W beter was
Als je eens wat meer info post dan alleen "Vaillant geiser" dan komen de inhoudelijke antwoorden vanzelf wel.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:51 schreef startertje1980 het volgende:
Ik heb per abuis in de verkeerde thread gepost. Omdat ik de post niet kan verplaatsen/verwijderen heb ik de moderator ingelicht dat ik verkeerd heb gepost.
Hopelijk krijg ik alsnog inhoudelijke reacties
Als je de kap eraf haalt kun je dan ook thuisbrengen waar of uit welk onderdeel de tik komt?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:29 schreef startertje1980 het volgende:
Ik heb een tweedehands Vaillant geiser en om de EXACT 90 seconden maakt deze een luide tik.
Wat kan dat zijn? En belangrijker: is het betaalbaar te verhelpen?
Ik heb enkele reacties verwijderd; die echt niet ter zake deden.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:51 schreef startertje1980 het volgende:
Ik heb per abuis in de verkeerde thread gepost. Omdat ik de post niet kan verplaatsen/verwijderen heb ik de moderator ingelicht dat ik verkeerd heb gepost.
Hopelijk krijg ik alsnog inhoudelijke reacties
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |