20 glazen zijn 20 glazen niet danquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
20 is redelijk, maar je moet proberen de sterke drank wat te vermijden, is toch wel een aanslag op je lever
Meer dan een sloot bier?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
20 is redelijk, maar je moet proberen de sterke drank wat te vermijden, is toch wel een aanslag op je lever
Daar ben ik te beta voor denk ik. Als je dezelfde hoeveelheid alcohol naar binnen werkt, zou de werking toch hetzelfde moeten zijn?quote:
je bent gewoon bang voor de wind!quote:
Dat is ook wel zo maar sterke drank wordt sneller opgenomen en moet je lever dus ook harder werken om het af te brekenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Daar ben ik te beta voor denk ik. Als je dezelfde hoeveelheid alcohol naar binnen werkt, zou de werking toch hetzelfde moeten zijn?
wat is het verschil dan?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
lijkt me een broodje aapquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo maar sterke drank wordt sneller opgenomen en moet je lever dus ook harder werken om het af te breken
Denk niet dat je zelf goed kunt beoordelen wat je lever ergens van vindtquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
probeer het maar eens dan merk je het verschil wel
sorry hoor :$quote:
waaraan merk je dat dan?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
probeer het maar eens dan merk je het verschil wel
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Denk niet dat je zelf goed kunt beoordelen wat je lever ergens van vindt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |