Ik ook met vriendin lief op de bank.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hahahahahaha, en mij uitlachen.
Ik heb vroeger ook Glee gekeken.
ik ook vroeger toen ik nog jonger wasquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ook met vriendin lief op de bank.
Dat wel niet alleen.
Vroeger? Dat programma loopt drie jaar ofzo.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ook vroeger toen ik nog jonger was
4-5 toch al welquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vroeger? Dat programma loopt drie jaar ofzo.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:48 schreef Karina het volgende:
Glee heb ik echt nog nooit gekeken. Ik houd niet van series waarin ze dansen en zingen. Behalve Fame dan, maar dat kennen jullie denk ik niet eens.
Yep die. Oh en wat ik ook nog volgde vrij recent was Dance Academy, dat kwam in de plaats van Spangas. Over een balletschool, eigenlijk een beetje net zoiets als Fame.quote:
hoever ben jequote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
House of Cards blijft genieten. Wel prettig dat ze bij Netflix-series alle afleveringen tegelijk online flikkeren.
Oh daar ken ik haar niet van.quote:
Je kan zeggen wat je wilt maar die van Harry Potter vind ik zo pakkend héquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die van GoT blijf ik heerlijk vinden.
Wat een eindbaasquote:
Wat een matig affiche.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
VBL / [CL] Chelsea - Galatasaray #1
Drogba hattrick alles
Real moet thuis kunnen winnen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De BBC. Zondag 21:00 El Clasico jonguh.
Dat wint Real met een 4-0/4-1
kijk mij eens tering oud zijnquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:48 schreef Karina het volgende:
Glee heb ik echt nog nooit gekeken. Ik houd niet van series waarin ze dansen en zingen. Behalve Fame dan, maar dat kennen jullie denk ik niet eens.
Die van Lotr is de fenomenaal.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wilt maar die van Harry Potter vind ik zo pakkend hé
schijnt erg goed te zijnquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:21 schreef RensAjacied het volgende:
Iemand die True Detective volgt? Graag uw mening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |